Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5665 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.77
  • Jakość obsługi
    1.76
  • Oferta
    1.88
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Koba / 2023-09-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo z jakim sie spotkalem kolobrzeg krakow zero wars opoznienia narzekaja na brak kasy ciezko wagon doczepic na tyle godz kazdy chetnie cos zje napije sie obsluga mila reszta dziadostwo 21 wiek klima nie dziala tyle godzin zero kuszetek no pojebane brak slow proponuje zmienic osoby ktore niby sa menedzerami lub hu… wie kim zero dla ludzi syf dramat tyle w temacie
    WadyWszystkie
  • ~Trauma / 2023-09-29 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałam opinie Pani "naciągnięta" i zastanawiam się jak to było z nami.
    Na dworcu Warszawa Zachowania oprócz szaleństwa z bieganiem z ciężkimi walizkami po schodach między peronami że względu na przebudowę, Pani w okienkach są bezczelne, nie udzielają zgodnych z regulaminem odpowiedzi specjalnie, bądź są tak kiepsko przeszkolone. W dodatku zdążą się też brak informacji o podjazdach pociągów. Właśnie tak nie zdążyłyśmy na jeden z nich. Z wielkimi walizami najpierw schodziłam a później wspinałam się po schodach, kiedy znalazłam na rozkładzie kolejny. Niestety z wiadomych przyczyny nie zdążyłam zrezygnować z poprzedniego, ale musiałam kupić bilet na kolejny.
    Nie otrzymałam pozytywnej odpowiedzi odnośnie reklamacji.
    Pani " naciągnięta" jeśli Pani nie zrezygnowała z biletu przed podróżą, a została Pani zmuszona do zakupienia kolejnego biletu, proszę nie liczyć nawet na te 85%
  • ~Trauma / 2023-09-29 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo wiele zastrzeżeń. Przede wszystkim polityka reklamacji, niedorzeczny regulamin według, którego jeśli nie zrezygnujesz z biletu w aplikacji, to zrób to w okienku. Nie ważne, że w tym czasie może uciec Ci kolejny pociąg. Nie licz na zwrot, bo jeśli aplikacja nie działa to mają asekurację. Teoretycznie to tylko adnotacja w regulaminie, bo pracownicy raczej są zieloni. Sama dostałam odpowiedź, że skoro w aplikacji nie mogę zrezygnować to mam złożyć reklamację na stronie przewoźnika bo przecież nie mogę jechać jednocześnie w dwóch pociągach. No więc niespodzianka, wygląda na to, że mogłam.
    Sporo podróżowałam IC, mogę jeszcze dodać, że większość pracowników jest arogancka i zarozumiała.
    Z góry przepraszam tą garstkę, która na dworcu zasugerowała, żeby jednak znaleźć inne połączenie i żebym z córką nie nocowała na dworcu bo to niebezpieczne. Chcieli dobrze bo mimo, że są pracownikami to też nie wiedzieli, o konieczności rezygnacji w okienku jeśli aplikacja się zawieszała.
    ZaletyMoże rok temu wymieniłabym kilka. Aktualnie jednak nie widzę, żadnych.
    Całe szczęście mają już coraz większą konkurencję
    WadyNiejasny regulamin i źle przeszkoleni pracownicy. Aroganccy pracownicy. Chcesz zwrotu za przejazd? Dobra rada, nie szukaj kolejnego dopuki nie zrezygnujesz z wybranego. Śpij z dzieckiem na dworcowej ławce jak żul ????
    Chyba jeszcze to, że nie w każdej aplikacji możliwy jest zwrot biletu.
  • ~Lucyna / 2023-09-27 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    W jedną stronę opóżnienie 2 godz. popsuła się lokomotywa z powrotem 1,5 godz. opóżnienia popsuł się tabor.Pociąg z Przemyśla do Gdyni ze śmietników wysypywało się, toalety brudne
  • ~jerzy14 / 2023-09-27 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    smierdzi w pociagu opoznienia duze nie polecam owady obecne w przedzialach
    Zaletybrak
    Wadyniewygodne siedzenia
  • ~Annam / 2023-09-26 18:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa pociagu i restauracji. Czysto i miło. Na czas.Apka działa, wifi też.
  • ~L / 2023-09-25 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to ma być?! Nawet nie można zrobić planów bo pociąg to przyjedzie za wcześnie i nie poczeka do godziny odjazdu a tu spóźni się 34 minut! 34! Tak przynajmniej myślałam a tu się okazuje że w ogóle mnie przyjechał.
  • ~X / 2023-09-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie rozczarowany pracą PKP IC. Często nie działały kontakty lub co ciekawe pobierały energie z podłączonego urządzenia. Klimatyzacja w pociągu wydaje się działać w dwóch trybach włączony/wyłączony, jeśli jest włączona w przedziale jest przeraźliwie zimno, jeśli jest wyłączona to można się upiec. Strona internetowa to żart, a aplikacja mobilna to komedia.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające kontakty, brak klimatyzacji, zaginiony bagaż prawie niemożliwy do odzyskania, niemiła obsługa pociągu, opóźnienia pociągu lub ich odwołanie
  • ~Laura / 2023-09-25 06:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Było mi bardzo zimno, dlatego poprosiłam konduktora o zwiększenie temperatury.
    Przemiły konduktor zmienił ją odrazu po moim zgłoszeniu!!????
    Jestem bardzo zadowolona
    ZaletyObsługa
  • ~Peter / 2023-09-24 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    24.09.23 Jechałem pociągiem intercity relacji Krakow- Poznań główny - Wybicki konduktor-(kobieta) stwierdziła że synek z którym podróżowałem (kilka dni wcześniej skończył 5 lat!) Stwierdziła że synek ma 8 lat, a jak twierdziła od 7 lat potrzebna jest legitymacja szkolna , ja mówię że nie mam po czym ona twierdzi że ma więcej lat i żebym pokazał legitymację , osoba - konduktor była hamska i niemiła wobec mnie sugerowała że kłamie podając wiek dziecka. Nie polecam podróży tym pociągiem! Podróż ma kojarzyć się z czymś miłym a nie z hamstwem wobec mnie i dziecka.
    ZaletyBrak!!! Od tamtego hamskiego zachowania konduktora -kobiety zdecydowałem że pociągami "intercity" nie będę jeździć wcześniej byłem stałym klientem często jeździłem tą relacją. Stracili stałego klienta.
  • ~Turystka / 2023-09-24 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Płacę za bilet normalnie, kupuję go tydzień przed podróżą i juz brak miejsc siedzących . Przewoźnik zamiast doczepiać wagony, to pozwala na to, żeby ludzie gnietli się na korytarzach jak bydło. A jak zwolniło się miejsce i usiadła moja 7-letnia córka , bardzo niemiła Pani konduktor przegnała dziecko i podniesionym głosem oznajmiła, że córka ma stać do końca podróży. Co za chamstwo.
    ZaletyZero
    WadyChamski personel, brak miejsc siedzących dla podróżnych
  • ~Paula / 2023-09-24 14:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! W życiu tak nie zmarzłam w pociągu jak w nocy z 23/24.09. Chyba chcieli wymrozić wszystkich pasażerów…
    Zero toalet bo zamknięte… dlaczego? Niewiadomo:-( niemiła obsługa, pociąg opóźniony, nikt nie pilnuje pijanych pasażerów.
    Mam nadzieje ze ostatni raz przyszło mi skorzystać z ich usługi
  • ~Dominika / 2023-09-23 13:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Dworce są super ogarnięte w większości miejscowości, nawet w tych maleńkich. Pociągi są super, czyste, przestronne, miejsca dla każdego, czy ktoś jest z rowerem czy psem czy 3 dzieci i wózkiem.
    WadyNagłośnienie w pociągach. Jeżeli wagony są nowe, wszystko jest super, drzwi na guzik, miejsca na bagaże, wyświetlacze, to czemu na nagłośnienie zabrakło funduszy?
  • ~Angelika / 2023-09-23 06:45
    Ocena: 1.75 / 5
    OCENIAM tylko WARS - POZIOM OBSŁUGI na trasie WARSZAWA-WROCŁAW ASNYK 1620 na NAJNIŻSZYM POZIOMIE.

    Obsługa bez wstydu OBGADUJE obsługę i gości.
    Wagon Wars cały pusty a jedna z Pań „obsługujących” sale kazała wyjść skoro nic już nie jem… BO ona chce zarobić i jak nic nie jem to mam sobie iść (!)

    ZERO jakości i szacunku w obsłudze klienta.
    Personel wymaga dobrego szkolenia w tym temacie :)
    WadyObsługa Wars
  • ~Damian / 2023-09-22 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można traktować tego środka komunikacji poważnie. Opóźnienia rzędu kilku minut byłoby wybaczalne ale kilkadziesiąt minut to już robienie sobie żartów z podróżnych.

    Pociąg relacji Kraków - Gdynia Główna

    Opóźnienie na stacji Poznań rzędu kilkudziesięciu minut. Unikajcie podróży pociągami jak ognia.
    ZaletyCzasem punktualny
    WadyDostępność biletów tylko na kilkanaście dni do przodu

    Niepunktualność
  • ~Anula / 2023-09-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka Pociąg IC Wrocław Główny Warszawa Wschodnia 23.09.2023 Ludzie na korytarzach A tylko w jednym wagonie na 8 przedziałów przez konduktorów zajęte są 3 przedziały W jednym siedzi 2 konduktorów W drugim jeden Torby na siedzeniach W trzecim jedzie 1 ich znajomy Do tego przedziału wstęp wzbroniony Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyTylko wady
  • ~Małgorzata Ruchall / 2023-09-22 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapchane toalety w całym pociągu relacji Hrubieszów Kołobrzeg. Cała drogę. 22 września 23 roku
    ZaletyBrak
    WadyMadakra
  • ~Prudencjusz / 2023-09-22 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg ???? relacji Hrubieszów, Kołobrzeg. 22 września 23 roku. Porażka do Lublina nie działały toalety bo były pełne. ???? Pociąg w Lublinie zjeżdżał na park żeby opróżnić śmiech na sali
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Naciągnięta :( / 2023-09-21 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity to jedna wielka porażka.
    Wydarzenie miało miejsce w pociągu nr TLK 61190 z dn.10-08-2023 godz.21:15,na trasie Jelenia Góra-Tczew..Pani konduktor,która sprawdzała bilety,zakwestionowała zdjęcie dowodu osobistego,które posiadam w telefonie i wymusiła na mnie zakup nowego biletu,strasząc mnie nawet wezwaniem policji i poniesieniem kosztów tej interwencji.
    Moje tłumaczenia,że zapomniałam zabrać ze sobą owy dokument i poprosiłam bliską mi osobę o wysłanie zdjęcia właśnie na telefon,niestety do tej Pani nie docierały.
    Oczywiście powoływała się na regulamin,jaki obowiązuje w przypadku zakupu biletu przez internet. Chciałam zaznaczyć,że bilet był pełnopłatny,bez żadnych zniżek,więc nie rozumiem dlaczego wymagano ode mnie dowodu tożsamości.
    Zostałam zmuszona do zakupu nowego biletu.
    A co by było w przypadku,gdybym nie miała pieniędzy przy sobie na kolejny bilet?Czy zostałabym w środku nocy wyrzucona z pociągu na pierwszej lepszej stacji?Absurd.
    W ogóle w głowie mi się nie mieści,dlaczego i jakim prawem przy bilecie pełnopłatnym żąda się okazania dowodu osobistego?I dlaczego bilet w systemie musi być imienny?
    Przecież każdy z nas może być w różnej sytuacji i w danym momencie nie będzie mógł wykorzystać tego biletu i odstąpi go innej osobie,jest to przecież moja własność i mam prawo zrobić z nim co chce.
    Rozumiem,gdyby to był bilet ze zniżką (uczeń,rencista,kombatant itp.),ale w przypadku pełnopłatnego biletu to jakaś paranoja.
    Oczywiście po przyjeżdzie na miejsce,złożyłam reklamacje w celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu i to kilkukrotnie,ale niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Jak wiadomo PKP Intercity w takiej sytuacji zwraca 85%.
    Czysty zysk,przy większej ilości pasażerów,którzy być może zapomną dokumentów.
    Jestem całą tą sytuacją bardzo zniesmaczona i czuję się naciągnięta i oszukana.
    Mam nadzieję,że więcej nie będę musiała korzystać z ich usług.

  • ~Ania / 2023-09-21 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę 160 zł za bilet aby fotele były jeszcze bardziej niewygodne niż leżaki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5665
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3430
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 952
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 742
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 432
Koleje Śląskie
Ocena: 1.58, ilość opinii: 412
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192