Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5565 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~X / 2023-09-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie rozczarowany pracą PKP IC. Często nie działały kontakty lub co ciekawe pobierały energie z podłączonego urządzenia. Klimatyzacja w pociągu wydaje się działać w dwóch trybach włączony/wyłączony, jeśli jest włączona w przedziale jest przeraźliwie zimno, jeśli jest wyłączona to można się upiec. Strona internetowa to żart, a aplikacja mobilna to komedia.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające kontakty, brak klimatyzacji, zaginiony bagaż prawie niemożliwy do odzyskania, niemiła obsługa pociągu, opóźnienia pociągu lub ich odwołanie
  • ~Laura / 2023-09-25 06:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Było mi bardzo zimno, dlatego poprosiłam konduktora o zwiększenie temperatury.
    Przemiły konduktor zmienił ją odrazu po moim zgłoszeniu!!????
    Jestem bardzo zadowolona
    ZaletyObsługa
  • ~Peter / 2023-09-24 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    24.09.23 Jechałem pociągiem intercity relacji Krakow- Poznań główny - Wybicki konduktor-(kobieta) stwierdziła że synek z którym podróżowałem (kilka dni wcześniej skończył 5 lat!) Stwierdziła że synek ma 8 lat, a jak twierdziła od 7 lat potrzebna jest legitymacja szkolna , ja mówię że nie mam po czym ona twierdzi że ma więcej lat i żebym pokazał legitymację , osoba - konduktor była hamska i niemiła wobec mnie sugerowała że kłamie podając wiek dziecka. Nie polecam podróży tym pociągiem! Podróż ma kojarzyć się z czymś miłym a nie z hamstwem wobec mnie i dziecka.
    ZaletyBrak!!! Od tamtego hamskiego zachowania konduktora -kobiety zdecydowałem że pociągami "intercity" nie będę jeździć wcześniej byłem stałym klientem często jeździłem tą relacją. Stracili stałego klienta.
  • ~Turystka / 2023-09-24 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Płacę za bilet normalnie, kupuję go tydzień przed podróżą i juz brak miejsc siedzących . Przewoźnik zamiast doczepiać wagony, to pozwala na to, żeby ludzie gnietli się na korytarzach jak bydło. A jak zwolniło się miejsce i usiadła moja 7-letnia córka , bardzo niemiła Pani konduktor przegnała dziecko i podniesionym głosem oznajmiła, że córka ma stać do końca podróży. Co za chamstwo.
    ZaletyZero
    WadyChamski personel, brak miejsc siedzących dla podróżnych
  • ~Paula / 2023-09-24 14:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! W życiu tak nie zmarzłam w pociągu jak w nocy z 23/24.09. Chyba chcieli wymrozić wszystkich pasażerów…
    Zero toalet bo zamknięte… dlaczego? Niewiadomo:-( niemiła obsługa, pociąg opóźniony, nikt nie pilnuje pijanych pasażerów.
    Mam nadzieje ze ostatni raz przyszło mi skorzystać z ich usługi
  • ~Dominika / 2023-09-23 13:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Dworce są super ogarnięte w większości miejscowości, nawet w tych maleńkich. Pociągi są super, czyste, przestronne, miejsca dla każdego, czy ktoś jest z rowerem czy psem czy 3 dzieci i wózkiem.
    WadyNagłośnienie w pociągach. Jeżeli wagony są nowe, wszystko jest super, drzwi na guzik, miejsca na bagaże, wyświetlacze, to czemu na nagłośnienie zabrakło funduszy?
  • ~Angelika / 2023-09-23 06:45
    Ocena: 1.75 / 5
    OCENIAM tylko WARS - POZIOM OBSŁUGI na trasie WARSZAWA-WROCŁAW ASNYK 1620 na NAJNIŻSZYM POZIOMIE.

    Obsługa bez wstydu OBGADUJE obsługę i gości.
    Wagon Wars cały pusty a jedna z Pań „obsługujących” sale kazała wyjść skoro nic już nie jem… BO ona chce zarobić i jak nic nie jem to mam sobie iść (!)

    ZERO jakości i szacunku w obsłudze klienta.
    Personel wymaga dobrego szkolenia w tym temacie :)
    WadyObsługa Wars
  • ~Damian / 2023-09-22 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można traktować tego środka komunikacji poważnie. Opóźnienia rzędu kilku minut byłoby wybaczalne ale kilkadziesiąt minut to już robienie sobie żartów z podróżnych.

    Pociąg relacji Kraków - Gdynia Główna

    Opóźnienie na stacji Poznań rzędu kilkudziesięciu minut. Unikajcie podróży pociągami jak ognia.
    ZaletyCzasem punktualny
    WadyDostępność biletów tylko na kilkanaście dni do przodu

    Niepunktualność
  • ~Anula / 2023-09-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka Pociąg IC Wrocław Główny Warszawa Wschodnia 23.09.2023 Ludzie na korytarzach A tylko w jednym wagonie na 8 przedziałów przez konduktorów zajęte są 3 przedziały W jednym siedzi 2 konduktorów W drugim jeden Torby na siedzeniach W trzecim jedzie 1 ich znajomy Do tego przedziału wstęp wzbroniony Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyTylko wady
  • ~Małgorzata Ruchall / 2023-09-22 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapchane toalety w całym pociągu relacji Hrubieszów Kołobrzeg. Cała drogę. 22 września 23 roku
    ZaletyBrak
    WadyMadakra
  • ~Prudencjusz / 2023-09-22 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg ???? relacji Hrubieszów, Kołobrzeg. 22 września 23 roku. Porażka do Lublina nie działały toalety bo były pełne. ???? Pociąg w Lublinie zjeżdżał na park żeby opróżnić śmiech na sali
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Naciągnięta :( / 2023-09-21 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity to jedna wielka porażka.
    Wydarzenie miało miejsce w pociągu nr TLK 61190 z dn.10-08-2023 godz.21:15,na trasie Jelenia Góra-Tczew..Pani konduktor,która sprawdzała bilety,zakwestionowała zdjęcie dowodu osobistego,które posiadam w telefonie i wymusiła na mnie zakup nowego biletu,strasząc mnie nawet wezwaniem policji i poniesieniem kosztów tej interwencji.
    Moje tłumaczenia,że zapomniałam zabrać ze sobą owy dokument i poprosiłam bliską mi osobę o wysłanie zdjęcia właśnie na telefon,niestety do tej Pani nie docierały.
    Oczywiście powoływała się na regulamin,jaki obowiązuje w przypadku zakupu biletu przez internet. Chciałam zaznaczyć,że bilet był pełnopłatny,bez żadnych zniżek,więc nie rozumiem dlaczego wymagano ode mnie dowodu tożsamości.
    Zostałam zmuszona do zakupu nowego biletu.
    A co by było w przypadku,gdybym nie miała pieniędzy przy sobie na kolejny bilet?Czy zostałabym w środku nocy wyrzucona z pociągu na pierwszej lepszej stacji?Absurd.
    W ogóle w głowie mi się nie mieści,dlaczego i jakim prawem przy bilecie pełnopłatnym żąda się okazania dowodu osobistego?I dlaczego bilet w systemie musi być imienny?
    Przecież każdy z nas może być w różnej sytuacji i w danym momencie nie będzie mógł wykorzystać tego biletu i odstąpi go innej osobie,jest to przecież moja własność i mam prawo zrobić z nim co chce.
    Rozumiem,gdyby to był bilet ze zniżką (uczeń,rencista,kombatant itp.),ale w przypadku pełnopłatnego biletu to jakaś paranoja.
    Oczywiście po przyjeżdzie na miejsce,złożyłam reklamacje w celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu i to kilkukrotnie,ale niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Jak wiadomo PKP Intercity w takiej sytuacji zwraca 85%.
    Czysty zysk,przy większej ilości pasażerów,którzy być może zapomną dokumentów.
    Jestem całą tą sytuacją bardzo zniesmaczona i czuję się naciągnięta i oszukana.
    Mam nadzieję,że więcej nie będę musiała korzystać z ich usług.

  • ~Ania / 2023-09-21 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę 160 zł za bilet aby fotele były jeszcze bardziej niewygodne niż leżaki.
  • ~Ania / 2023-09-21 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj chciałam wysłać paczkę pociągiem relacji Białystok - Bielsko-Biala Główna i Pani jej nie przyjęła, mówiąc, że na stacji Katowice jest zmiana konduktorów A jest zasada, że jak zmienia się zespół to nie przekazują sobie pączek i jeśli chce to ktoś może ja odebrać w Katowicach... to chyba jakiś żart. Już nigdy nie skorzystam z ich usług. Żałosne.
    ZaletyNic
  • ~G / 2023-09-20 14:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Zaduch nie do wytrzymania , na zewnątrz 20 stopni , w pociągu 34 . Można zemdleć
  • ~Jacek / 2023-09-20 05:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystkie pociągi były spóźnione nie zdążyłem na przesiadki Z tego powodu w ciągu dwóch dni straciłem 6 godzin na dworcach żeby czekać na kolejne pociągi to prawdziwy horror co oferuje nam firma PKP Call na tragedia ludzie są złośliwi zamykają drzwi przed nosem i śmieją się z tego konduktorzy powinni się leczyć u psychiatry lub powinni być lepiej opłacani bo wyżywają się na klientach PKP osobiście określam to jednym słowem masakra
  • ~Łukasz / 2023-09-19 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miły i uśmiechnięty pan konduktor. Na trasie Wrocław Główny. Hrubieszów. Pkp Intercity. Sprawdzał bilety w okolicach Katowice Kraków. 19 Września 23 roku.
    ZaletyUśmiech
    WadyBrak
  • ~Podróżna / 2023-09-19 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta kolej to jeden wielki cyrk. Pociągi są wieczne opóźnione. Nie ma dnia żeby nie było awarii, defektu, za dużo słońca, za dużo deszczu, zawsze jakaś wymówka. Płacę za bilet miesięczny i za co?? Za te opóźnienia ?? Stanie po godzinie na wietrze ? Jedna wielka kpina. Ta kolej jest załosna.
  • ~Amelia / 2023-09-19 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam przesiadkę z jednego pociągu Intercity do drugiego. Kiedy ten pierwszy pociąg zaczął mieć opóźnienia powiadomiłam o tym personel. Podobno pociąg miał czekać na pasażerów. Niestety ch**a prawda. Po co Intercity zawsze trąbi o tym "jeżeli przesiadasz się do innego pociągu, powiadom personel" skoro nic z tym nie robią?
  • ~Wkurzony pasażer / 2023-09-19 05:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Z dnia na dzień zmieniacie roklad jazdy bez żadnej informacji. Nowy rokład na wrzesień jest rozpisany ,a po dwóch tygodniach nagle pociąg odjeżdża sobie 10 minut wcześniej. Czy to jest poważne?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5565
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3406
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 939
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 407
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 364
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4922
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164