Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5203 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Trauma / 2023-09-29 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałam opinie Pani "naciągnięta" i zastanawiam się jak to było z nami.
    Na dworcu Warszawa Zachowania oprócz szaleństwa z bieganiem z ciężkimi walizkami po schodach między peronami że względu na przebudowę, Pani w okienkach są bezczelne, nie udzielają zgodnych z regulaminem odpowiedzi specjalnie, bądź są tak kiepsko przeszkolone. W dodatku zdążą się też brak informacji o podjazdach pociągów. Właśnie tak nie zdążyłyśmy na jeden z nich. Z wielkimi walizami najpierw schodziłam a później wspinałam się po schodach, kiedy znalazłam na rozkładzie kolejny. Niestety z wiadomych przyczyny nie zdążyłam zrezygnować z poprzedniego, ale musiałam kupić bilet na kolejny.
    Nie otrzymałam pozytywnej odpowiedzi odnośnie reklamacji.
    Pani " naciągnięta" jeśli Pani nie zrezygnowała z biletu przed podróżą, a została Pani zmuszona do zakupienia kolejnego biletu, proszę nie liczyć nawet na te 85%
  • ~Trauma / 2023-09-29 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo wiele zastrzeżeń. Przede wszystkim polityka reklamacji, niedorzeczny regulamin według, którego jeśli nie zrezygnujesz z biletu w aplikacji, to zrób to w okienku. Nie ważne, że w tym czasie może uciec Ci kolejny pociąg. Nie licz na zwrot, bo jeśli aplikacja nie działa to mają asekurację. Teoretycznie to tylko adnotacja w regulaminie, bo pracownicy raczej są zieloni. Sama dostałam odpowiedź, że skoro w aplikacji nie mogę zrezygnować to mam złożyć reklamację na stronie przewoźnika bo przecież nie mogę jechać jednocześnie w dwóch pociągach. No więc niespodzianka, wygląda na to, że mogłam.
    Sporo podróżowałam IC, mogę jeszcze dodać, że większość pracowników jest arogancka i zarozumiała.
    Z góry przepraszam tą garstkę, która na dworcu zasugerowała, żeby jednak znaleźć inne połączenie i żebym z córką nie nocowała na dworcu bo to niebezpieczne. Chcieli dobrze bo mimo, że są pracownikami to też nie wiedzieli, o konieczności rezygnacji w okienku jeśli aplikacja się zawieszała.
    ZaletyMoże rok temu wymieniłabym kilka. Aktualnie jednak nie widzę, żadnych.
    Całe szczęście mają już coraz większą konkurencję
    WadyNiejasny regulamin i źle przeszkoleni pracownicy. Aroganccy pracownicy. Chcesz zwrotu za przejazd? Dobra rada, nie szukaj kolejnego dopuki nie zrezygnujesz z wybranego. Śpij z dzieckiem na dworcowej ławce jak żul ????
    Chyba jeszcze to, że nie w każdej aplikacji możliwy jest zwrot biletu.
  • ~Lucyna / 2023-09-27 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    W jedną stronę opóżnienie 2 godz. popsuła się lokomotywa z powrotem 1,5 godz. opóżnienia popsuł się tabor.Pociąg z Przemyśla do Gdyni ze śmietników wysypywało się, toalety brudne
  • ~jerzy14 / 2023-09-27 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    smierdzi w pociagu opoznienia duze nie polecam owady obecne w przedzialach
    Zaletybrak
    Wadyniewygodne siedzenia
  • ~Annam / 2023-09-26 18:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa pociagu i restauracji. Czysto i miło. Na czas.Apka działa, wifi też.
  • ~L / 2023-09-25 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to ma być?! Nawet nie można zrobić planów bo pociąg to przyjedzie za wcześnie i nie poczeka do godziny odjazdu a tu spóźni się 34 minut! 34! Tak przynajmniej myślałam a tu się okazuje że w ogóle mnie przyjechał.
  • ~X / 2023-09-25 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie rozczarowany pracą PKP IC. Często nie działały kontakty lub co ciekawe pobierały energie z podłączonego urządzenia. Klimatyzacja w pociągu wydaje się działać w dwóch trybach włączony/wyłączony, jeśli jest włączona w przedziale jest przeraźliwie zimno, jeśli jest wyłączona to można się upiec. Strona internetowa to żart, a aplikacja mobilna to komedia.
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające kontakty, brak klimatyzacji, zaginiony bagaż prawie niemożliwy do odzyskania, niemiła obsługa pociągu, opóźnienia pociągu lub ich odwołanie
  • ~Laura / 2023-09-25 06:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Było mi bardzo zimno, dlatego poprosiłam konduktora o zwiększenie temperatury.
    Przemiły konduktor zmienił ją odrazu po moim zgłoszeniu!!????
    Jestem bardzo zadowolona
    ZaletyObsługa
  • ~Peter / 2023-09-24 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    24.09.23 Jechałem pociągiem intercity relacji Krakow- Poznań główny - Wybicki konduktor-(kobieta) stwierdziła że synek z którym podróżowałem (kilka dni wcześniej skończył 5 lat!) Stwierdziła że synek ma 8 lat, a jak twierdziła od 7 lat potrzebna jest legitymacja szkolna , ja mówię że nie mam po czym ona twierdzi że ma więcej lat i żebym pokazał legitymację , osoba - konduktor była hamska i niemiła wobec mnie sugerowała że kłamie podając wiek dziecka. Nie polecam podróży tym pociągiem! Podróż ma kojarzyć się z czymś miłym a nie z hamstwem wobec mnie i dziecka.
    ZaletyBrak!!! Od tamtego hamskiego zachowania konduktora -kobiety zdecydowałem że pociągami "intercity" nie będę jeździć wcześniej byłem stałym klientem często jeździłem tą relacją. Stracili stałego klienta.
  • ~Turystka / 2023-09-24 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Płacę za bilet normalnie, kupuję go tydzień przed podróżą i juz brak miejsc siedzących . Przewoźnik zamiast doczepiać wagony, to pozwala na to, żeby ludzie gnietli się na korytarzach jak bydło. A jak zwolniło się miejsce i usiadła moja 7-letnia córka , bardzo niemiła Pani konduktor przegnała dziecko i podniesionym głosem oznajmiła, że córka ma stać do końca podróży. Co za chamstwo.
    ZaletyZero
    WadyChamski personel, brak miejsc siedzących dla podróżnych
  • ~Paula / 2023-09-24 14:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! W życiu tak nie zmarzłam w pociągu jak w nocy z 23/24.09. Chyba chcieli wymrozić wszystkich pasażerów…
    Zero toalet bo zamknięte… dlaczego? Niewiadomo:-( niemiła obsługa, pociąg opóźniony, nikt nie pilnuje pijanych pasażerów.
    Mam nadzieje ze ostatni raz przyszło mi skorzystać z ich usługi
  • ~Dominika / 2023-09-23 13:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Dworce są super ogarnięte w większości miejscowości, nawet w tych maleńkich. Pociągi są super, czyste, przestronne, miejsca dla każdego, czy ktoś jest z rowerem czy psem czy 3 dzieci i wózkiem.
    WadyNagłośnienie w pociągach. Jeżeli wagony są nowe, wszystko jest super, drzwi na guzik, miejsca na bagaże, wyświetlacze, to czemu na nagłośnienie zabrakło funduszy?
  • ~Angelika / 2023-09-23 06:45
    Ocena: 1.75 / 5
    OCENIAM tylko WARS - POZIOM OBSŁUGI na trasie WARSZAWA-WROCŁAW ASNYK 1620 na NAJNIŻSZYM POZIOMIE.

    Obsługa bez wstydu OBGADUJE obsługę i gości.
    Wagon Wars cały pusty a jedna z Pań „obsługujących” sale kazała wyjść skoro nic już nie jem… BO ona chce zarobić i jak nic nie jem to mam sobie iść (!)

    ZERO jakości i szacunku w obsłudze klienta.
    Personel wymaga dobrego szkolenia w tym temacie :)
    WadyObsługa Wars
  • ~Damian / 2023-09-22 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można traktować tego środka komunikacji poważnie. Opóźnienia rzędu kilku minut byłoby wybaczalne ale kilkadziesiąt minut to już robienie sobie żartów z podróżnych.

    Pociąg relacji Kraków - Gdynia Główna

    Opóźnienie na stacji Poznań rzędu kilkudziesięciu minut. Unikajcie podróży pociągami jak ognia.
    ZaletyCzasem punktualny
    WadyDostępność biletów tylko na kilkanaście dni do przodu

    Niepunktualność
  • ~Anula / 2023-09-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka Pociąg IC Wrocław Główny Warszawa Wschodnia 23.09.2023 Ludzie na korytarzach A tylko w jednym wagonie na 8 przedziałów przez konduktorów zajęte są 3 przedziały W jednym siedzi 2 konduktorów W drugim jeden Torby na siedzeniach W trzecim jedzie 1 ich znajomy Do tego przedziału wstęp wzbroniony Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyTylko wady
  • ~Małgorzata Ruchall / 2023-09-22 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapchane toalety w całym pociągu relacji Hrubieszów Kołobrzeg. Cała drogę. 22 września 23 roku
    ZaletyBrak
    WadyMadakra
  • ~Prudencjusz / 2023-09-22 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg ???? relacji Hrubieszów, Kołobrzeg. 22 września 23 roku. Porażka do Lublina nie działały toalety bo były pełne. ???? Pociąg w Lublinie zjeżdżał na park żeby opróżnić śmiech na sali
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Naciągnięta :( / 2023-09-21 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP Intercity to jedna wielka porażka.
    Wydarzenie miało miejsce w pociągu nr TLK 61190 z dn.10-08-2023 godz.21:15,na trasie Jelenia Góra-Tczew..Pani konduktor,która sprawdzała bilety,zakwestionowała zdjęcie dowodu osobistego,które posiadam w telefonie i wymusiła na mnie zakup nowego biletu,strasząc mnie nawet wezwaniem policji i poniesieniem kosztów tej interwencji.
    Moje tłumaczenia,że zapomniałam zabrać ze sobą owy dokument i poprosiłam bliską mi osobę o wysłanie zdjęcia właśnie na telefon,niestety do tej Pani nie docierały.
    Oczywiście powoływała się na regulamin,jaki obowiązuje w przypadku zakupu biletu przez internet. Chciałam zaznaczyć,że bilet był pełnopłatny,bez żadnych zniżek,więc nie rozumiem dlaczego wymagano ode mnie dowodu tożsamości.
    Zostałam zmuszona do zakupu nowego biletu.
    A co by było w przypadku,gdybym nie miała pieniędzy przy sobie na kolejny bilet?Czy zostałabym w środku nocy wyrzucona z pociągu na pierwszej lepszej stacji?Absurd.
    W ogóle w głowie mi się nie mieści,dlaczego i jakim prawem przy bilecie pełnopłatnym żąda się okazania dowodu osobistego?I dlaczego bilet w systemie musi być imienny?
    Przecież każdy z nas może być w różnej sytuacji i w danym momencie nie będzie mógł wykorzystać tego biletu i odstąpi go innej osobie,jest to przecież moja własność i mam prawo zrobić z nim co chce.
    Rozumiem,gdyby to był bilet ze zniżką (uczeń,rencista,kombatant itp.),ale w przypadku pełnopłatnego biletu to jakaś paranoja.
    Oczywiście po przyjeżdzie na miejsce,złożyłam reklamacje w celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu i to kilkukrotnie,ale niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Jak wiadomo PKP Intercity w takiej sytuacji zwraca 85%.
    Czysty zysk,przy większej ilości pasażerów,którzy być może zapomną dokumentów.
    Jestem całą tą sytuacją bardzo zniesmaczona i czuję się naciągnięta i oszukana.
    Mam nadzieję,że więcej nie będę musiała korzystać z ich usług.

  • ~Ania / 2023-09-21 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę 160 zł za bilet aby fotele były jeszcze bardziej niewygodne niż leżaki.
  • ~Ania / 2023-09-21 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj chciałam wysłać paczkę pociągiem relacji Białystok - Bielsko-Biala Główna i Pani jej nie przyjęła, mówiąc, że na stacji Katowice jest zmiana konduktorów A jest zasada, że jak zmienia się zespół to nie przekazują sobie pączek i jeśli chce to ktoś może ja odebrać w Katowicach... to chyba jakiś żart. Już nigdy nie skorzystam z ich usług. Żałosne.
    ZaletyNic
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5203
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3207
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027