sama jestem pracownikiem pkp, troszkę inna spółka, ale nie mogę zrozumieć zachowań PKP INTERCITY S.A a szczególnie obsługi poc. nr 13108 na trasie Gdynia Główna - W-wa Wschodnia w dniu 30.09.2017. odjazd z Gdyni 0.11, na stacji Gdynia Gł. brak informacji o przyjeździe poc. na tablicach świetlnych, w punkcie informacji na stacji Gdynia Gł. Pani nie wiedziała jakiej relacji jest poc. czy przyjeżdża czy jest podstawiany. Wagony ostatnie w tym pociągu wogóle nie ogrzewane przy temperaturze zewnetrznej plus 6 stopni w skali Celcsjusza. Brak jakiejkolwiek kontroli biletów kierownictwa pociągu na trasie Gdynia Gł. Warszawa Wsch.. . Mam dowody oryginały biletów nie skasowanych. NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA NA TEJ TRASIE. Bilety nie sa tak bardzo tanie, a jakość przewozu pasażerów oceniam na poniżej 1. To my pasażerowie płacimy za przejazdy a Wy Państwo jako Firma jesteście wykonawcą usługi. WSTYDŹCIE SIĘ. JESZCZE RAZ NIA POLECAM TEGO PRZEWOŹNIMKAWadyFatalne, brak ogrzewania przy tepmeraturze zewnetrznej plus 6 stopni, brak na całej trasie kontroli biletów, pasażerowie siedzieli na korytarzu wagonu owinięci we własne koce, kurtki.Totalna masakra. U nas w przedziale było jeszcze jedno miejsce siedzące. Jak działa system sprzedaży biletów. Kierownictwo tego poc na całej trasie w ostatnim wagonie wogóle się nie pojawiło.sAMA JESTEM OD 30 LAT KOLEJARZEM, ALE TAKIEJ PODRÓŻY NIE PRZEŻYŁAM, mało tego po raz pierwszyn zaproponowałam znajomym przejazd IC. WSTYDŹCIE SIE SWOJEJ NAZWY, nie macie nic wspólnego z jakością przewozów pasażerów, czuliśmy się jak przewożone bydło!!!!!!!!!!!!!!!
Głupota bilety wykupiłam miesiąc wcześniej, na stacji Lublin dla czterech osób, trzy normalne jeden pracowniczy a ile zapłaciłam to wstydzilibyście się takie informacje wymagać od klientow, , Brak słów,