Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robi / 2021-10-19 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO S.A to banda oszustów i złodziei!Od września b.r pobierają sobie bezprawnie i bez wcześniejszego informowania klientów z konta walutowego-opłatę w wysokości 15 euro miesięcznie.Opłata tą pobierana jest również z konta walutowego prowadzonego w ramach konta "Przekorzystne" gdzie za prowadzenie tego konta opłata w sali miesiąca to niby tylko 6 zł!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Zniesmaczony / 2021-10-19 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po prostu jest niesamowitym , że u konkurencji wszystko można ...u nich się nie da
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~kaja / 2021-10-18 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Takiego bałaganu jakie sprawia nowa poczta jeszcze nie było, stara była czytelna i łatwiejsza w obsłudze, tu to masakra
    Zaletybrak
    Wadyskomplikowanie elektronicznej obsługi
  • ~TOMASZ / 2021-10-17 10:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Jest ok choć może być zawsze lepiej...
    Choć też są minusy brak możliwości obsługi klienta w sobotę i małe godziny otwarcia banku
    WadyMało odzdziallow i jeszcze godziny otwarcia
  • ~Roka / 2021-10-16 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną marne grosze ludzi. Bankomat niewypłaca pieniędzy a na koncie ich nie ma, minus te co mają być wypłacone
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~szon / 2021-10-15 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem konto w Idea Banku, odkąd Pekao przejął Idea zaczął się robić jeden wielki bałagan, nikt nic nie wie, co chwilę otrzymuje od nich jakieś komunikaty w stylu, że zamykają mój rachunek bo czegoś nie mają, mimo, że mają wszystkie dane, nikt nawet nie przeprosi za sytuację. Ich oferta produktowa jest podobna do oferty babci, która sprzedaję na bazarku szczypiorek i marchewkę, 2 produkty i jakoś to będzie, tyle tylko, że produkty babci mają jakość a Pekao niestety nie ma żadnej jakości. Systemy jak z lat 70tych, Pekao pobudka, jesteśmy w 21 wieku. Generalnie nie polecam, mam rachunki w innych bankach i widzę co oferuje konkurencja a co otrzymuje od Pekao (wielką śmierdzącą kupę).
    Zaletybrak
    Wadybłędne komunikaty, brak kontaktu z infolinią, brak odpowiedzi na wiadomości
  • ~Kalki / 2021-10-14 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Likwidacja oddziałów. Jeden pracownik na kilka stanowisk, żeby wypłacić gotówkę. Miałam kilka podejść do trzech oddziałów na Ursynowie. Wszędzie czekałam około godziny do kasy
  • ~Paulina / 2021-10-14 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie klienta pozostawia wiele do życzenia. Ani na infolinii ani na czacie nie potrafią pomóc kinetowi. Powtarzają jak mantrę, że trzeba złożyć reklamacje (już złożyłam). Sugerują aby złożyć kolejną. Pani na czacie powtarza, że nie umie mi pomóc, nie wie również czy pomogą mi w placówce i nie zna numerów na infolinię. Dramat ! Czas zmienić bank.
  • ~Aneta / 2021-10-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich "ulepszona"aplikacja od razu na śmietnik się nadaje.Wiecznie problem i hasło:Coś poszło nie tak..Ja nawet wiem co,założenie u Was konta przeze mnie.5raz próbuję pobrać blik i non stop problem.XXI w.a Ci wciąż mają problem z tym,żeby poprawnie mobilnie działał ich bank-niestety też (chwilowo) jeszcze mój.
    WadyMobilnie bank,to wielkie nieporozumienie.
  • ~Mateusz / 2021-10-12 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    bank tragiczny brak kontaktu z ludźmi tylko same boty nigdy więcej idę zamknąć konto firmowe i prywatne
    Zaletybrak
    Wadywszyto na czele z botami i Konatem
  • ~Tomasz / 2021-10-08 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic tam nie działa jak trzeba. U nich panuje zasada: od klienta wszystko na czas i to klient jest dla banku. Ciągłe ganianie od okienka do okienka. Panie w obsłudze bezpośredniej są ok ale i przełożeni to porażka. Niekompetentni, niesłowni, aroganccy.
    ZaletyBrak
    WadyCały ten bank to jedna wielka korporacyjna WADA.
  • ~Klient07 / 2021-10-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty nie dość że mało to jeszcze zepsute, prowizje z kosmosu (to już chyba lichwa? ) Klient potrzebny tylko do sprzedaży kredytu, potem z buta. Omijać wielkim łukiem !
    ZaletyBrak
    WadyWysokie prowizje, długi czas oczekiwania w oddziale, stare psujące się ciągle bankomaty
  • ~Stara kobieta / 2021-10-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nic nie jest już dopasowane do klienta, tylko klient ma się dopasować do banku. To mi się nie podoba.
  • ~Arek / 2021-10-07 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Krotko mowiac bardziej zjebany bank to chyba tylko idea bank. Sie polaczyly zreszta...
    W tym banku doslownie we wszystkim jest problem...
    Gorzej tylko w bankach z filmow barei
    ZaletyBrak
    WadyTen bank nawet przepisy bankowe lamie
  • ~Krzysztof / 2021-09-30 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    W Czestochowie przy ul.Kopernika bankomat i wplatomat ciagle zepsute.Trzeba bedzie zmienic bank ? Obsluga obrosla w piorka? Jak bedzie tak dalej to klienci pokażą fige, cierpliwosc sie konczy !!!
    Zalety0000000!!!!!!!!
    WadyObsluga kasowa slamazarna,najczesciej dwie kasjerki, za wszystkie operacje tzn.wplata na swoje konto np.50 pln pobieraja opłatę 8 pln !!!
  • ~TKO / 2021-09-30 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Strasznie złodziejski bank. Nie można wypłacić swoich pieniędzy w kasie bo trzeba za to zapłacić. Za zmianę limitów wypłat w placówce biorą sobie za to 10 zł nawet o tym nie informując. Czas uciekać. W żadnym banku jeszcze nigdy nie było mnie tak krótko. Działanie aplikacji mobilnej tez zostawia sporo do życzenia. Szkoda, ze człowiek wybiera zagraniczny bank niż swój własny, ale skoro własny probuje się obłowić na każdym kroku to jest gorzej jak obcy. Dziękuje i nie do widzenia.
  • ~Marcin / 2021-09-29 03:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowizje za wybieranie z innego bankomatu SERIO ???
    20 lat temu moze ok dziś to żenada.
  • ~Misiek / 2021-09-28 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki moze byc , zerowa pomoc w obsludze klijera , a najlepsze co to oszukany na pieniadze ktore bank sobie przywlaszczyl zaluje calkowicie ze zalozylem konto u tych zlodzieji
  • ~Marek / 2021-09-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank działa na niekorzyść klienta. Wystąpiłą u mnie 2-dniowe opóźnienie w spłacie kredytu i informacja odrazu poszła do BIK. Chciałbym tutaj nadmienić - opóźnienie by nie wystąpiło, gdybym, podobnie jak np. w m-banku dostał informację (np. sms) z informacją o niepowodzeniu w spłacie kredytu - w przeciągu godziny sprawdziłbym dlaczego pieniądze nie dotarły (tutaj, wystąpił problem z innym kontem) i przelał środki przelewem błyskawicznym (co uczyniłęm zaraz po otrzymanu aletru BIK). Tłumaczenia w biurze obsługi: "Bo my nie lubimy nękać klientów wiadomościami".
    Wady* bank działa na niekorzyść klienta (po częśći także swoją), nie informując o występujących problemach w ściągnięciu rat, tłumaczy to "nie nękaniem klientów"
    * bank nie jest wstanie naprawić aplikacji od kilku lat (zapętlone bujanie się od placówki do telefonicznego buira obsługi klienta - po 2ch latach zrezygnowałem)
  • ~Jan / 2021-09-23 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który nie chce mieć kontaktu z Klientem. Wieczne kolejki, skomplikowany proces obsługi. Od września prowizja o wpłat na własny rachunek w PLN, którego utrzymanie jest również odpłatne.
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976