Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2023-02-23 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jedno wielkie nieporozumienie
    Założyłem konto na drugi dzień miałem przyjechać do oddziału ściągnąć blokady więc przyjechałem i niby mi zaciągnięto wyjechałem za granicę okazało się że blokady nie zostały ściągnięte ,do karty mam podpięte konto walutowe miało też z tego konta pobierać za płatności ,ale pobiera że zlotówkowego konto mam 4 miesiące i mam dość wydzwaniania i pisania do nich zaraz po powrocie do Polski idę zamknąć to nieszczęsne konto Odradzam Porażka ten Bank
    ZaletyBrak
    WadyBałagan
  • ~areusz19 / 2024-06-25 04:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zalogowaniu się do Pekao24 nie mogę przelać pieniędzy do innego banku, ponieważ mam ustawiony za niski limit przelewów, po wybraniu opcji zmień limity wyskakuje informacja, że zadzwoni konsultant, dostaję telefon z banku, odzywa się automatyczna sekretarka, że za chwilę połączy się konsultant, czekam kilkanaście minut i nic się nie dzieje, a jak odezwie się konsultant to po prośbie o zwiększenie limitu wyłącza się albo mówi, że mnie nie słyszy, w sumie było z dziesięć telefonów i dalej sprawa nie jest załatwiona, wygląda na to, że bank celowo utrudnia mi wykonanie przelewu do innego banku, z żadnym bankiem nie miałem tyle problemów co z bankiem Pekao, przestrzegam potencjalnych klientów by korzystali z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Arkadiusz / 2020-07-16 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku. W dniu dzisiejszym chciałem aktywować nową kartę płatniczą, próby przy wprowadzeniu kodu PIN nie powiodły się. Po powrocie do firmy i wymianie email z bankiem otrzymaliśmy wiadomość, że najprościej będzie zadzwonić na infolinię i aktywować kartę (nr podany na karcie). Trzykrotnie byłem pouczany przez konsultantów, że to nie jest ten dział, że zostanę przełączony a wracałem do punktu wyjścia czyli do ,,katarynki"
    Na koniec otrzymałem nr od konsultanta, który miał mnie połączyć bezpośrednio z tym działem i w słuchawce usłyszałem ...nie ma takiego nr...
    Ręce opadają.
  • ~Aro / 2022-09-09 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje, nie mogą mi wypłacić moim własnych pieniędzy bo pani w okienku mówi że nie ma na koncie a dzień wcześniej przyszedł przelew . Jakieś kółko się jej na ekranie kreci . Ja poerdole co za dno. Omijajcie z daleka ten bank , każdy inny ale nie pekao
  • ~Artur / 2021-12-08 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
    Zaletybrak
    Wadypatrz na opinię
  • ~Artur / 2022-02-18 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia. Poczta wśród banków. Najdroższy i najgorszy bank w Polsce. Łupi emerytów, dojony przez włodarzy z nadania politycznego, nie szanuje wyroków sądów nad którymi stawia własne procedury.

    Unikajcie kontaktu z tym bankiem za wszelką cenę!
    Zaletybrak
    Wadydrogo, dramatyczna odbługa.
  • ~Artur / 2024-01-15 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry miałem w tym banku fundusz emerytalno - kapitałowy .zamknęłam go w grudniu 12-22-2023. Pobrali jeszcze extra dla siebie 10% usługa banku .Pieniądze wycofane fundusz rozliczony ,urząd skarbowy poinformowany . Oni bez prawnie w dniu 13 styczeń 2024 pobrali sobie dalej kwotę 200 zl.na fundusz emerytalno - kapitałowy mój który w ich banku już nie istnieje . Uwaga wszyscy to są oszuści,złodzieje i naciągacze .drwią sobie z klijentow, nie mają szacunku facto typowi oszuści .chamstwo , dyskryminacja , szyrdzenie z ludzi .wyśmiewają polakow ,najgorsze jak słyszą że mieszkasz za granicą to ich chamstwo nie ma końca
    ZaletyKretacze
    WadyOszuści,dyskryminacja ,chamstwo
  • ~Artur / 2024-05-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Poszedłem założyć konto w PEKAO S.A. w Szczecinie na Ul. Grodzkiej. Wchodzę na salę obsługi dla klientów indywidualnych, nie ma żadnego klienta, jedynie starsza Pani wypłaca pieniądze z bankomatu, który jest zlokalizowany w środku. Przy stanowiskach 3 panie, z których jedna zajęta jest jakimiś dokumentami, druga rozmawia przez telefon, zaś trzecia nic nie robiła i zaprosiła mnie do stanowiska. Oznajmiłem, że chce założyć konto przekorzystne. Pani odpowiedziała mi, że nie jest to możliwe bo nie ma osoby, która będzie mogła założyć konto. W takim razie po co ta Pani mnie zaprosiła do stanowiska? Wyszedłem z tego banku, zrezygnowałem od razu z chęci założenia w tym banku konta. Poszedłem obok do PKO BP gdzie bezproblemowo w 10 minut miałem założone konto.
    ZaletyNie miałem okazji aby zapoznać się z zaletami
    WadyObsługa w oddziałach
  • ~Artur / 2025-06-14 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedi. Absolutnie ni polecam tego banku. Jakas porazka. Zablokowali mi konto z brak nie aktualnego dowodu osobistego. TO KPINA I ZART. NIEMOGE ZROBI PRZELWOW CO GENERUJE WIEKSZYMI KOSZTAMI Z MOJEJ STEONY. NIE POLECAM TEGO BANKU. OMIJAC DUZYM ŁUKIEM. TRAGEDIA BANK
  • ~Arturb / 2020-04-17 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc banku w czasach koronawirusa. Zawieszasz 3 raty oddajesz 6 z odsetkami oczywiście nie dowiesz się tego od pracowników infolinii, oddziału. Napisałem reklamacje i czekam na jednoznaczną odpowiedz kilka tygodni. Bank nie rozumie mojego pytania i „nie rozumie” treści dokumentu , który sam stworzył i który podpisać muszą klienci
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~AS / 2020-12-25 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. Kradzież pieniędzy z konta tego banku dwukrotnie.Bank nie stosuje zabezpieczeń 3D security pomimo dyrektywy wprowadzonej 19 września 2019. Wystarczy,że złodziej wykradnie dane z karty, wpisze dane znajdujące się na karcie i bez żadnego PIN-u , logowania, potwierdzenia wyprowadzą Ci pieniądze z konta a pracownicy banku uważają to za normę! Zero pomocy!!!Skandal-unikać tego banku, likwidować konta!
    Zaletybrak, jak najszybciej likwiduje konto
    Wadybrak bezpieczeństwa, brak pomocy z banku
  • ~asfdsad / 2024-01-05 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście banku do klienta to kompletny śmiech na sali. Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta bank utrudnia to.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Asia / 2020-04-07 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w pekao od kilku lat duze oplaty za konto i karty. Pomoc ktora oferuje Pekao w walce z pandemia kredyt wakacyjny odroczenie rat to klamstwo jesli kiedykolwiek nie wplaciles na czas raty lecz na dzien zlozenia wniosku nie zalegasz i tak odrzuca wniosek .Ludzie zostali bez pracy srodkow do zycia a Pekao obiecujac nie zawiesza rat Oszusvi nadaje sie do telewizji przeniescie konto
    WadyDuze oplaty za karty konta , opóźnienia w przelewach, czeste naprawy pekao 24 i pomoc w walce z koronawirusem zadna odrzucaja wnioski
  • ~Asia / 2020-04-10 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa przez infolinię to totalna porażka. Nic nie można załatwić. Każą przyjść do siedziby firmy. W dodatku na infolinii oprócz wielu danych każą podawać nr PESEL.
  • ~Aska / 2023-08-07 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa ,jeżeli chodzi o kontakt z infolinia ,to jakiś żart ,dzwoniłam 27razy 3osoby , przełączają mnie dalej .To jest cyrk ,jedno wiem na pewno,dla mnie czas szukać innego banku ,banku który nie ma w d....e swoich klientów,a dzwoniąc oczekują pomocy .Jeszcze raz nie polecam
  • ~B / 2022-06-15 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi nową kartę. Bez PINu. Od tygodnia nie mogę płacić kartą. Byłam w banku. Straciłam godziny na infolinię. Na sam koniec poblokowali mi serwisy internetowe! Na długi weekend zostaje bez karty. Bez usług online!
  • ~B / 2022-06-15 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi nową kartę. Bez PINu. Od tygodnia nie mogę płacić kartą. Byłam w banku. Straciłam godziny na infolinię. Na sam koniec poblokowali mi serwisy internetowe! Na długi weekend zostaje bez karty. Bez usług online!
  • ~babl / 2022-10-12 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank od pół roku nie jest w stanie wywiązać się z obowiązku dostarczenia usługi, którą ma w ofercie. Nie dotrzymuje terminów umów, generalnie nie powierzyłbym tej instytucji ani złotówki.
  • ~Barbara / 2022-05-28 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie od wczoraj nie ma bankomatu w CH Molo , był i się zlikwidował.W pobliskim banku na ul.Smolanskiej bankomat nieczynny.Czas zrezygnować z ich usług.Wczesniej chciałam wziąć kredyt ok.30 tysięcy wciskali mi ubezpieczenie za 7 tysi.Mimo że konto u nich mamy od blisko 15 lat.W Santander dostałam bez problemów ,jeszcze z możliwością wcześniejszej spłaty i zmniejszeniem prowizji.Za wydruk podglądu płatności ze sklepu pani zawołała 20 zł,makabra.
    WadyBrak dostępu do bankomatu,uporczywe telefony z banku namawiają do wzięcia kredytu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038