Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-12-08 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji
    ZaletyŻadnych
    WadyDrogi, długie księgowanie
  • ~Anna / 2022-02-03 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 6 latach współpracy dwóch kredytach hipotecznych stwierdzam że to jest naprawdę bardzo słaby bank. Nie polecam nikomu. Staroświeckie podejście do każdej sprawy, obsługa klienta bez kompetencji i chęci pomocy (wprowadzającą celowo w błąd) oraz produkty które nie są tymi najlepszymi. Przebicie się w prostej sprawię kończy się wielokrotnie staniem w długich kolejkach przed Okienkiem bo "internetowo tego Pani nie załatwi" Ja mamo wielu prób mam dość.
  • ~Anna / 2022-08-18 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto…
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2022-09-01 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam napisać o banku PKO SA, który mnie okradł!!!! Rzeczowo piszę!!! Bankomat, który znajduje się w banku PKO SA przy ulicy al. Wojska Polskiego w Pruszkowie, okradł mnie na sumę 300 zł. Przy bankomacie od razu, kiedy zorientowałam się, że bankomat nie wypłacił mi żądanej sumy, udałam się wprost do kasy tej placówki i złożyłam reklamację. Reklamację przyjęto, ale za jakiś czas odpowiedź dostałam negatywną, więc ponownie złożyłam następną reklamację, na którą też dostałam odpowiedź negatywną, tylko trochę bardziej arogancką. Ponieważ w dalszym ciągu nie byłam usatysfakcjonowana, napisałam skargę i złożyłam wniosek do rzecznika klienta w Warszawie i do rzecznika konsumenta. Od rzecznika klienta dostałam odpowiedź również negatywną, a od rzecznika konsumenta, jeszcze nie dostałam wcale, więc tym faktem jestem bardzo rozgoryczona. Zatem pytam się? Jak to jest, że bank PKO SA okradł mnie na sumę dla mnie bardzo dużą, a ja z tym nic nie mogę zrobić. Gdyby okradł mnie złodziej na ''ul''chociaż mogłaby z tym iść na Policję, a tu nic więcej nie mogę zrobić, co najwyżej mogę ostrzec innych przed wypłacaniem pieniędzy z bankomatów PKO SA. Czyżby premie z bankowych ''przekrętów'' szły na aniołki prezesa?
    ZaletyBrak zalet
    WadyBank jest niewiarygodny, skoro kradnie mi pieniądze z mojej emerytury. Wystarczy, że oszukają tylko 200 osób w ten sposób i jest premia, ''JEST'
  • ~Anna / 2023-01-30 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim współpracowałam.Rozpatrzenie reklamacji trwa pół roku. Oszukują na promocjach. Nie informują o wszystkim żeby nie wypłacić bonusów. Nie wiem czy konsultanci robią to celowo czy są niedoszkoleni ale radzę unikać tego banku
  • ~Anna / 2023-02-15 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na infolini wisi się godzinami, bałagan w dokumentach, po 2 latach przysyłają faktury za terminal. Nie polecam
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Anna / 2023-11-02 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w banku to jakiś żart! Przełączają miedzy sobą i nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie w sprawie kredytu! Oczekiwania na infolini po 30minut. Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetentni konsultanci
    Obslugi klienta BRAK
    Mało placówek obslugujacych kredyty hipoteczne
    Konsultant on-line nie odpowiada
    Telefon na infolinie = gadanie z botem
    Prosba o kontakt = oczekiwaniem na infolinii godzinami
    Jak juz jest połączenie to tak słabej jakości że nic nie słychać i pani się rozłącza i ze to ja mam dzwonić jeszcze raz!!!
    Może teraz po takiej opinii ktoś się w końcu ze mną skontaktuje KOMPETENTNY!!
  • ~Anna / 2024-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia wpłatomat nieczynny już któryś dzień kolejka do kasy że szkoda słów dwie panie obsługujące...szanujmy swój czas
    ZaletyŻadnych na teraz
    WadyNie liczy się kloent
  • ~anonim / 2020-11-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta jest piekna...do momentu podpisania papierow.

    Potem juz tylko dno.
    Kazdy odsyla do kogos innego, nitk za nic nie odpowiada, a juz poziom infolinii to mniej niz zero. Plus tylko taki ze naprawda pierwszy raz musialam wykonac do nich polaczenie, ale arogancja garnituru ktory mial w zalozeniu mi pomoc przerosla moje oczekiwania. Nie wiem skad oni biora tych ludzi, ale takiego chamskiego i wyzyzszajacego sie podjescia dawno nie spotkalam. NIE POLECAM. radze unikac.
    Wadymnostwo
  • ~Anonim / 2021-11-18 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na wypłaty z bankomatów w tym banku. Za każde 1000zł wypłaty z Euronet pobierają 33zł prowizji, czyli 3.3%.
  • ~Antea / 2020-09-26 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, każdemu klientowi który szanuje swój czas odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw w oddziale tego banku przy płockiej 17. Jestem klientem tego Banku, ale już nie długo. 1,5 godziny stałam w kolejce do kasy..... przy mnie kilka starszych osób zmuszonych było zrezygnować, gdyż nie byli w stanie tyle czasu stać. Po mojej interwencji, czemu tylko jedna kasa pracuje usłyszałam że druga Pani jest na L4..... Masakra.... Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej po prawie 2 godzinach oczekiwania w kolejce. Pani z kasy oświadczyła że kasa nie czynna bo przyjechał konwój i musi przyjąć pieniądze. Chciałam porozmawiać z dyrektorem oddziału, ale nagle okazało się że rzekomo ma właśnie jakiegoś interesanta.... czekałam kolejne 30 minut. na moje pytanie ile jeszcze czasu mam czekać. poinformowano mnie -" aż Pani kasjerka przyjmie pieniądze". Niestety po 2,5 godzinach oczekiwania nie załatwiłam tego po co przyszłam do banku, gdyż po prostu nie miałam czasu dalej czekać. Jestem załamana formą w jakiej ta placówka traktuje swoich klientów, dzięki którym tak na prawdę istnieje.... Z własnej praktyki wiem że w takich sytuacjach nagłej absencji pracownika w sytuacji gdy i tak skład personelu jest okrojony, następuje oddelegowanie pracownika z innego oddziału. a w sytuacji gdy jedna kasa tylko pracuje, to konwój z pieniędzmi powinien przyjąć kierownik oddziału. ale jak widać w tym oddziale klient jest na szarym końcu... Tu klienta i jego czasu nikt nie szanuje.....
    ZaletyZero
    WadyWiele, na oddziale Płocka 17 przede wszystkim brak szacunku dla klienta, dzięki któremu tak na prawdę istnieją
  • ~antypekao24 / 2010-02-09 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwonilams pytac o dwie sprawy - m.in zmiane nr adesu,bo w okienku poprawilam to juz 2 razy, ale korespondencja przychodzi wciaz na zly adres - paniw infolinii nie ma takich mocy.ok. zapytalam jeszcze o cos. pani, ze nie ma dostepu do dokumntow wiec pytam o czym moge z nia rozmawiac. a ona, ze na tematy ogolne. (!!!!?????) czyli jaka ksiazke ostatnio przeczytala czy jaki film widziala? kpina!!!!!!!!
    Zaletybrak!!
    Wadytotalny brak profesjonalizmu!!
  • ~Anula / 2023-08-21 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta w tym banku to jakis czarny humor. Nikt nie odbiera telefonow, napisalam na kontakt elektroniczny z zapytyniem jak mozna skontaktowac sie z bankiem w sprawie zrobienia terminu na wizyte, odpisano mi, ze mam sie zalogowac przez peopay lub pekao24, ale ja nie mam login, nie jestem klientem banku ale chce cos zalatwic na termin. NIE MA SZANS!!!
    To jest jakis kompletny kosmos.
    Za co ci ludzie dostaja pieniadze????
    ZaletyNie ma zadnych zalet
    WadyWad bez liku, obsluga klienta to kompletne zero!!!! ZERO!!
  • ~Apoonia / 2018-10-16 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
    W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
    Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
    Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.
    ZaletyBRAAAAK!!!!!
    WadyObsługa
    terminowość
    szybkość wykonywania usług - jej BRAK
    nierzetelność informacji
    wprowadzanie klientów w błąd
    brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi
  • ~Arek / 2020-02-21 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilkunastu last. Obsługa klient koszmar. Od pół roku dopraszam się o coś do jest umownym obowiązkiem banku. Niczego nie idzie sie dowiedziec. Stara skostniała organizacja.
    ZaletyW stosunku do konkurencji zupełnie brak
    WadyWszystko skostniałe i papierologiczne
  • ~Arek / 2023-02-23 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jedno wielkie nieporozumienie
    Założyłem konto na drugi dzień miałem przyjechać do oddziału ściągnąć blokady więc przyjechałem i niby mi zaciągnięto wyjechałem za granicę okazało się że blokady nie zostały ściągnięte ,do karty mam podpięte konto walutowe miało też z tego konta pobierać za płatności ,ale pobiera że zlotówkowego konto mam 4 miesiące i mam dość wydzwaniania i pisania do nich zaraz po powrocie do Polski idę zamknąć to nieszczęsne konto Odradzam Porażka ten Bank
    ZaletyBrak
    WadyBałagan
  • ~areusz19 / 2024-06-25 04:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zalogowaniu się do Pekao24 nie mogę przelać pieniędzy do innego banku, ponieważ mam ustawiony za niski limit przelewów, po wybraniu opcji zmień limity wyskakuje informacja, że zadzwoni konsultant, dostaję telefon z banku, odzywa się automatyczna sekretarka, że za chwilę połączy się konsultant, czekam kilkanaście minut i nic się nie dzieje, a jak odezwie się konsultant to po prośbie o zwiększenie limitu wyłącza się albo mówi, że mnie nie słyszy, w sumie było z dziesięć telefonów i dalej sprawa nie jest załatwiona, wygląda na to, że bank celowo utrudnia mi wykonanie przelewu do innego banku, z żadnym bankiem nie miałem tyle problemów co z bankiem Pekao, przestrzegam potencjalnych klientów by korzystali z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Arkadiusz / 2020-07-16 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku. W dniu dzisiejszym chciałem aktywować nową kartę płatniczą, próby przy wprowadzeniu kodu PIN nie powiodły się. Po powrocie do firmy i wymianie email z bankiem otrzymaliśmy wiadomość, że najprościej będzie zadzwonić na infolinię i aktywować kartę (nr podany na karcie). Trzykrotnie byłem pouczany przez konsultantów, że to nie jest ten dział, że zostanę przełączony a wracałem do punktu wyjścia czyli do ,,katarynki"
    Na koniec otrzymałem nr od konsultanta, który miał mnie połączyć bezpośrednio z tym działem i w słuchawce usłyszałem ...nie ma takiego nr...
    Ręce opadają.
  • ~Aro / 2022-09-09 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje, nie mogą mi wypłacić moim własnych pieniędzy bo pani w okienku mówi że nie ma na koncie a dzień wcześniej przyszedł przelew . Jakieś kółko się jej na ekranie kreci . Ja poerdole co za dno. Omijajcie z daleka ten bank , każdy inny ale nie pekao
  • ~Artur / 2021-12-08 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
    Zaletybrak
    Wadypatrz na opinię
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1076
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4912
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4085
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158