Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1656 opinii

1.50 / 5

  • Niezawodność
    1.36
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Cena
    1.61
  • Parametry
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radek / 2019-07-19 07:24
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet działa ok. Mam antenę zewnętrzną - transfery średnie na poziomie 40-60 mb/s także youtube, netflix i inne śmigają jak trzeba. Są tylko 2 minusy ( limit 250gb - trochę mało i dość często się zawiesza tak 1x tydz muszę latać na strych robić twardy restart)
    ZaletySzybkość, cena
    WadyMały limit i częste zwiechy
    MiejscowośćNaterki
  • ~kris185 / 2011-02-15 23:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Posiadam orange free od 4 lat i mogę powiedzieć że działa bardzo dobrze,zasięg mam na maxa ciągle sieć HSDPA mieszkam w Rudzie Śląskiej. Zastanawiam się nad przejściem do play.
  • ~bialy 21 / 2018-04-29 09:49
    Ocena: 3.25 / 5
    miałem internet od orange 2,5 roku i działał dobrze a potem wziołem cyfrowego polsatu na probe miesionc ok t potem zenada to wruciłem do orange moim zdaniem lepszy
    Zaletydziała
    Wadyna lte zacinajo sie filmy
    MiejscowośćŁomża
  • ~Cynamon / 2024-03-22 13:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Dotyczy Internet Domowy 4G/5G. Orange jest najgorszym operatorem z całej czołowej "czwórki" operatorów pod względem obsługi klienta. Klient kupując u nich usługę nie może liczyć na żadną dodatkową pomoc. Opiszę tutaj mój przykład w drugiej połowie 2023 podpisałem z Orange umowę na "Internet Domowy Mobilny 4G" z paczką 500GB miesięcznie, w międzyczasie Orange zmodyfikował BTS w mojej lokalizacji o pasmo 5G. Od stycznia 2024 również dodał tę prędkość do oferty zastępując istniejącą ofertę, ofertą "Internet Domowy Mobilny 5G" bez zmiany warunków i pozostawiając identyczne opłaty abonamentowe jak z oferty 4G. I teraz zaczynają się schody, ponieważ niestety nie ma możliwości, aby dotychczasowi klienci mogli skorzystać z tej zmiany, Orange celowo blokuje kartę SIM, aby nie mogła używać pasma 5G dla umów "Internet Domowy Mobilny 4G", prawda jest taka, że nie ma możliwości aby usunęli tę blokadę, ponieważ jak twierdzą oferta "Internet Domowy Mobilny 5G" zastąpiła ofertę "Internet Domowy Mobilny 4G", a wszelkie zmiany będzie można dokonać dopiero po zakończeniu starej umowy. Tak więc Orange dotychczasowym klientom pokazuje "środkowy palec", co dobitnie świadczy o jakości obsługi.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kamel / 2009-03-11 20:46
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakupiłem Orange Free z modemem 3G Huawei e870 na wejście ExpressCard. Z reguły korzystam z tego internetu w miastach, gdyż dużo podróżuję w związku z pracą. Muszę powiedzieć, że nie zgadzam się z opiniami, że jest to bubel, bo w mieście, gdzie łapie dobry zasięg szybkiego internetu nie można na niego narzekać. Sprawa komplikuje się gdy wyjadę z miasta, gdzie zasięg jest kiepski. Wtedy rzeczywiście, nawet czas otwierania się strony internetowej jest często żałosny, ale nie można zapomnieć, że jest to usługa mobilna oparta o sieć telefonii komórkowej i wszystko w niej zależy od mocy i jakości sygnału. Jest jednak sposób na to, żeby nawet w małej miejscowości uzyskać przyzwoitą prędkość. Wystarczy dokupić specjalną antenę GSM, skierować ją na najbliższy nadajnik Orange i podłączyć jej kabel do modemu w miejsce standardowej anteny (modem musi mieć oczywiście możliwość podłączenia zewnętrznej anteny. Mój zakupiłem między innymi dlatego, że umożliwiał jej podłączenie). Mieszkam w mieście, ale mam drugi dom na wsi gdzie nawet normalne telefony mają problem z zasięgiem, więc ponieważ tam też potrzebowałem internet to wyposażyłem się w taką antenkę (koszt około 100 - 150zł) i z przerywanego EDGE łapie mi dość stabilnie UMTS co wystarcza do surfowania po stronach i na stały dostęp do poczty elektronicznej, a na tym mi najbardziej zależy.
  • ~moneeca3 / 2012-08-28 19:33
    Ocena: 3.25 / 5
    podpisałam umowę na orange free w 5 dni temu i internetu nie ma :( podobno jakieś nadajniki modernizują, ale to wymówka.mam telefon w orange od 6 lat i nigdy nie miałam problemów, ale wczoraj mi koleżanka powiedziała, że jej szwagier kupił ten internet, i w ogóle mu nie działał i musiał go i tak opłacać. chcę złożyć reklamację, ale pewnie i tak mi jej nie uwzględnią, ale wtedy policzę się z nimi inaczej...... nie mam złudzeń, że będę miała internet
    Zalety-brak!
    Wady-nie działa
    5 dni
  • ~Nivis / 2008-03-18 12:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogolnie nie narzekam na dzialanie tej uslugi ale mialem jedna awarie. W ciagu jednego wieczora pozarlo mi ok 4zl gdy ja sciagnolemw sumie ok 3MB (powinienem stracic ok 90gr) ale zauwazylem to nastepnego dnia gdy probojac sie polaczyc z siecia tel odmowil polaczenia z powodu brakow na koncie zadzwonilem pod *500 i sie okazalo ze mam srodki ok 1,80 (dzien wczesniej mialem ok ponad 6zl. Pomimio ze mialem srodki na koncie nie moglem sie polaczyc z netem ale polaczenia telefoniczne mozna bylo wykonac. Zlozylem reklamacjei obiecali ze w ciago 80 cos godzin odzwonia po 3 dniach nikt nie oddzwonil... ale pos sprawdzewniu srodkow okazalo sie ze mam ponad 12 zl :) widocznie zwrocili mie tez koszta laczenia sie z servisem... wiec nie tak zle. jak narazie to jedyna uwaga jaka moge dodac.

    usluga wsam raz na gg i jakies sporadyczne wyszukiwanie informacji...
    ZaletyDostepnosc, brak abonamentu, w miescie niezly zasieg, uczciwy choc troche dziwny servis (zwracaja WSZYSTKIE koszta w razie bledow,... ale nie oddzwanija)
    Wadyczasami sa lagi(nie sa duze i da sie wytrzymac i tez NIE zawsze sa), cena- moglo by byc nieco taniejalbo wprowadzono by limitn np za tylko pobieranie danych,
    juz 3 tydzien cena standardowa
  • ~Patrycja / 2018-07-20 11:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Ludzie uważajcie na orange przy zawieraniu umów to jest oszukiwanie ludzi jedno wielkie oszustwo i okradanie z pieniedzy jestem wsciekła,ponieważ wziełam interniet jestem klientem od 3 lat i wziełam umowę z rabatem jaki mi przysługiwał.brak informacji przy podpisaniu umowy i tak można sie wkopać w koszta bo nie informują klientów w salonie o dodatkowych kosztach.Teraz mam problem dzwonie wszystko niby da się załatwić idę do salonu mówią ,że nie ma takiej możliwości.Chociaż przez telefon zostało mi niby wyłączone dodatkowe koszty.A orange daje internet 50 gb z czego na start daje internet 10 gb za które muszę zapłacić gdzie mi tłumaczono że zostanie opłata pobrana w razie przekroczenia limitu choć wyłączyć mi mieli mi włączyc limit aby go nie przekroczyć.Normalnie masakra dzwonie jeżdzę do salonu i nic tak zostałam wkopanaw dodatkowe koszty chociaż na umowie mam 19,99 po rabacie to i tak te cholerną dyche muszę płacić przez 2 lata ale rabat nich ich..............??????.Niby nie są to duże pieniądze ale powinni informować o tym klienta że te 10 zł trzeba i tak płacić.
    WadyNIE TŁUMACZENIE UMÓW PRZY ZAWIERANIU
    MiejscowośćPielgrzymka
  • ~wojteeek / 2010-03-03 22:39
    Ocena: 3.25 / 5
    dzisiaj podłączyłem do nowego lapka i jestem w (pozytywnym) szoku -transfer prze Orange ponad 3Mbs!!! a przez netię i router ponad 1,2 (umowa z netii jest na 1Mbs). Więc czytając poprzedników obawiam się że może się coś spartolić. Jeśli tak dalej będzie to chyba netię wywalę i na orange free w chałupie przejdę
    1 dzień -50 zł
  • ~Zbigniew / 2016-04-03 10:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z Orange internet mobilny. Aktualnie posiadam Netię i wolny ale stabilny net. Chcąc przespieszyć szybkość i obniżyć koszty podpisałem umowę na internet z Ornage 150Gb. Po tygodniu okazało się że cudownie zużyłem prawie 100Gb transferu. Zainstalowałem w odbiornikach programy rejestrujące które wykazały ciekawą nocną lub dzienną aktywność mojego iPhona. Potrafił jednym ciągiem pobrać 8Gb danych podobnie dwa inne uzadzenia. Co ciekawe nic nie było pobierane. Ostatecznie wypowiedziałem umiwę i teraz mam T-Mobile i o dziwo żadnych dziwnych transferów nie ma. Podobnie z Netią - nic takiego nie miało miejsca. Zanim kupisz przetestu. Kupuj przez internet dają niższą cenę o 20%
    ZaletyW moim przypadku transfer średnio 30Gb
    WadyKiepska obsługa klienta Znikający pakiet transferu
    70zl za 150Gb na miesiąc
  • ~20-letni klient / 2023-04-15 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    UWAGA !!! na produkty firmy Apple kupowane w ORANGE, gwarancja tylko 1 rok, rękojmia nie jest honorowana, został mi tylko proces sądowy !!
    Artykuł dotyczy zakupionych w ORANGE słuchawkach bezprzewodowych firmy Apple AirPods 3 (koszt około 1000 zł). Słuchawki zepsuły się po roku i 3 miesiącach. Przy zgłoszeniu reklamacji w salonie okazało się, że na wszystkie produkty firmy Apple jest tylko rok gwarancji i praktycznie odprawiono mnie z kwitkiem. Wróciłem z reklamacją z powrotem, tym razem z przysługującą rękojmią która wynosi 2 lata. Słuchawki przyjęto do serwisu i po kilku dniach otrzymałem lakoniczną odpowiedź, iż słuchawki sa po gwarancji nie znaleziono przyczyny uszkodzenia i mogę sobie kupić nowe. Po kilku dniach wysłałem pismo do siedziby głównej ORANGE z wezwaniem do usunięcia usterki lub wymiany słuchawek na nowe, niestety bez rezultatu. W miedzy czasie zadzwonił do mnie przedstawiciel ORANGE z propozycją ugody polegającej na zwrocie połowy wartości słuchawek (kompromitacja !!!), czas na decyzję 5 min, oczywiscie odmówiłem i spotkamy się w sądzie.
    ZaletyPRZEZ PONAD ROK DZIAŁAŁY BEZ PROBLEMU
    WadyKRÓTKA GWARANCJA JAK NA URZĄDZENIA FIRMY APPLE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alicja / 2019-05-17 02:51
    Ocena: 3.00 / 5
    W porównaniu do konkurencyjnej sieci Play internetu macie więcej, ale chodzi jakby chciał a nie mógł, tragedia.... W play nawet z 5gb internet zapierdziela jak struś pędziwiatr a u Was jak ślimak... Zróbcie coś z tym!
    ZaletyTanio i dużo więcej internetu niż w konkurencyjnej sieci..
    WadyBardzo wolny internet...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-07-10 21:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry są dobre jak jest. Byle deszczyk i internetu nie ma- dodam inne sieci np PLAY działa w tym czasie bez zarzutu. Cyrk wystarczy że kropi i internetu w telefonie nie ma!
    ZaletyCena- na karcie pakiet na GB+ rozmowy+smsy i mam tyle dodatkowych GB że ciągnie za free na laptopie
    WadyByle deszczyk i internetu nie ma
    MiejscowośćBOROWINA
  • ~Bajka / 2021-01-22 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo się wkurzam na Orange, od września 2020 ciągle mam dodatkowe opłaty za usługi dodatkowe których nie zamawiałam tj "Chroń dziecko w sieci" , "Gdzie jest moje dziecko" a ostatnio za sms na telefony stacjonarne których nie znam i nie można ich zlokalizować, dzwoniąc słyszę numer niedostępny. Wczoraj zaświecił mi się ekran mimo, że go nie uruchamiałam z napisem "Chroń dzieci w sieci". Była opcja anuluj i tak zrobiłam. Potem jednak chciałam sprawdzić kto mi to przysyłał ale na poczcie nie było śladu ani nigdzie indziej. Straciłam cierpliwość i chcę przejść do innego operatora.
  • ~Bogusław / 2019-09-03 16:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam umowę na firmę w Orange gwarantująca mi w miesiącu Internet w telefonie 20 GB. Po wykorzystaniu pakietu danych internet zgodnie z umową spowolni mi do 1MB na sekundę.
    Korzystam z internetu mobilnego ( jedna karta ) w telefonie i iPad Pro codziennie i muszę przyznać iż do czasu posiadania 20 GB Internet śmiga nawet do 47 MB a przeciętna prędkość w godzinach szczytu to najczęściej to 17 22 MB na sekundę. W obecnym okresie letnim nic się nie zmieniło. Bardzo sporadycznie raz lub dwa razy w miesiącu w godzinach najwyższego szczytu spowalnia od 2 do 3 minut nie mniej jak 6 MB na sekundę. Przy oglądaniu YouTube innych filmików przy jakości 1080 i 4K zawsze jest super ale błyskawicznie zjadę 20 GB więc korzystam z jakości 780 - wystarcza na dłużej.
    Po wykorzystaniu internet spowalnia mi do prędkości 1 MB i tutaj jakość obrazu najczęściej ustawia się do jakości obrazu na 480 a sporadycznie 360 ale i bardzo często śmiga w jakości 780 pikseli.
    Prędkości są różne w największych godzinach szczytu to 700 - 800 KB na sekundę a po za nimi na okrągło nie mniej jak 1.2 do 1,5 MB na sekundę a pin to góra 43
    Przy ograniczonej prędkości do 1MB w ciągu tygodnia na góra 2-4 sekundy zawiesza się z 4 razy.
    Kumpel od 5 miesięcy posiada internet mobilny 4G dla firm 995 GB + po za strefą firmy 60 GB z dostępną prędkością w umówię nawet do 225 MB na sekundę i jak narazie chwali sobie. Widziałem u niego prędkości sięgające 135 MB na sekundę. Najniższą osiągniętą prędkość jaką osiągnął to kilka razy na kilka minut 37 MB
    Bardzo często kilka razy dziennie sprawdzam prędkości po przez Speed Test.
    Nadajnik od domu 1200 metrów.
    Zabudowa domki w Koszalinie.
    Zastanawiają mnie tak negatywne opinie!
    Kiedyś 5 lat temu posiadałem internet stacjonarny z prędkością do 10 MB na sekundę.
    Faktycznie jakość była tragiczna a szybkość ba 500 KB
    Obecnie sąsiad mieszkający obok posiada stacjonarny z prędkością 20 MB a faktyczne prędkości to nie mniej jak 14 MB
    Kumpel ze swoim iPadem Pro z umową na mobilny internet 4G na firmę jak powyżej osiągnął pod moim adresem w godż 19:00 - 22:00 najniższą prędkość 38 MB pogoda - duże zachmurzenie z opadem deszczu.
    Ja myślę, że prędkości na mobilny zależą od posiadania ilości GB!
    Im mniej posiada się GB a w szczególności przy ustawieniu najwyższej jakości obrazu 4K albo 1080 to niestety ale bardzo szybko - wręcz błyskawicznie znikają nam dostępne GB a coś wiem na swoim przykładzie.
    20 GB przy jakości odtwarzania w 4K błyskawicznie pożarł dostęp
    Podobnie jest w jakości 1080
    Ktoś kto posiada dostęp 4 GB przy ustawieniach najwyższej jakości odtwarzania w moment wyczerpie swoje dane. Wtedy internet spowalnia do prędkości 16 kb a tym samym praca na internecie raczej już nie jest możliwa.
    Aha!
    Będąc w samym centrum Warszawy na iPad w godż od 21:00 do 23:30 osiągnąłem prędkość nie mniejszą jak 29 MB
    Wrocław Mikołajów godż 20:00 - 23:00 najniższa prędkość 9 MB
    Okres korzystania z internetu pomiędzy 12 - 20 lipiec 2019 r.




    ZaletyPrędkość
    Jakość
    Wady jedna z najdroższych sieci w Europie
    Brak dla stałych abonentów specjalnych lojalnościowych ofert! Od 1999 roku jestem klientem sieci kiedyś IDEA a obecnie Orange i za to figa z makiem.
    Tragedia za kontakt z BOK muszę płacić
    Orange 20 letni klient biznesowy i za to za kontakt z BOK albo inny kontakt z Orange naliczają mi dodatkowe koszta!
    Firma bardzo chciwa, niewdzięczna mająca swoich stałych, wiernych klientów głęboko w d.....ie.
    Dlatego nigdy innym nie polecam tej firmy wręcz odradzam za jej podejście do swoich klientów
    Bardziej dbają o nowo przychodzących oferując im więcej a niżeli dla stłych.

    MiejscowośćKoszalin Warszawa Wrocław
  • ~Claudia / 2019-01-05 23:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Co się dzieje z tym netem ? Pierwszy problem pojawil sie 24.12.2018 potem 4.01.2019 i dalej tak samo zanika ikona od internetu na routerze i po wszystkim.Za co tu płacić ? Orange weźcie się za naprawianie tych awarii bo będziecie tracić klientów !
    ZaletyBrak
    WadyOd kilku dni sie zawiesza i całkowicie zanika wolna prędkość
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~eventor.pl / 2017-12-11 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Szału nie ale nie ma też nic lepszego na ten moment.
  • ~Jerzy / 2020-06-21 22:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś testowałem Internet mobilny z Orange: w godzinach 4...5 rano miałem transfer LTE do ok. 15 Mb/s, w dzień spadał często poniżej 1 Mb/s, nawet do 0,08 Mb/s (mam zdjęcia wyników testu prędkości). Poziom sygnału LTE zmieniał się od 1/5 do 4/5. Szukam innego dostawcy...
    ZaletyNiewykorzystane GB przechodzą na następny okres..
    WadyZ tych skumulowanych Gigabajtów żaden pożytek, przy takim transferze są nieosiągalne!
    MiejscowośćWiśniowa k/ Staszowa
  • ~keram / 2018-07-19 23:16
    Ocena: 3.00 / 5
    mam 2 karty sim do internetu. po 3 latach przedluzylem umowe i od tej pory dzaiala tylko jedna pomimo kilka wizyt w biurze orange. Zaden pracownik nie jest w stanie temuj zaradzic W umowie sa 2 karty!!! Poza tym WIFI to ruletka - jest albo nie ma albo sie muli, mam dosyc ich "uslug"............
    Zaletymila obsluga
    Wadyzawodnosc uslug
    Miejscowośćłubianka, kikół
  • ~Krzysztof / 2020-02-26 14:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość dostarczanych usług jest ok. Przerwy sygnału zdarzyły nam się (Warszawa Białołęka) chyba 2 razy w ciągu 1,5 roku i były szybko usuwane.
    Kompletną katastrofą jest natomiast poziom obsługi klienta. Najpierw "woziłem się" z zawyżonymi rachunkami. W końcu po 7 miesiącach pewna miła Pani na infolini wykonała swoją pracę i wyprostowała wszystko. Odbyłem podejrzewam ok 20 rozmów z infolinią.
    Po kilku miesiącach uśpili moją czujność i jak kto głupi przyjąłem ofertę przedłużenia umowy na "o wiele korzystniejszych warunkach". Efekt jest taki, że płacę o 10 zł mniej, straciłem HBO i przedłużyłem umowę o 1,5 roku.
    Nagranie rozmowy Orange dosyłał mi prawie równe 6 miesięcy, zwodząc mnie jakimiś smsami i innymi błędnymi informacjami.
    Nagranie potwierdza moją wersję, ale "co nam Pan zrobi" i oczywiście reklamacja nie uznana. Mogę iść do sądu, czego oczywiście nie zrobię ze względu na koszty prawnika i potencjalne korzyści.
    Podsumowując, na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyStrona techniczna
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4154
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179