Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sawi / 2015-08-31 14:50
    Ocena: 3.75 / 5
    Rezygnuje z Orange po 10 latach współpracy . Posiadam 3 usługi tego operatora i to co oferują przy przedłużeniu umowy jest żenujące . Zarobili kasy na mnie sporo , rachunki placone w terminie . Stracą dobrego klienta , ale cóż , nie potrafią uszanować to niech szukają innych
    ZaletyZero problemów natury technicznej
    WadyTraktowanie klienta
    10 lat
  • ~Monika / 2015-08-29 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem zawiedziona internetem w Orange. i traktowaniem klientów. Majster ustalonego dnia nie przyjeżdża na montowanie internetu, dodatkowo nie informują o zmianie terminu przyjazdu montera ! kpią sobie z ludzi.
  • ~aika / 2015-08-26 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten interent zawsze był kiepski ale od paru dni to już masakra bez przerwy się wyłącza. Obejrzenie 20 minutowego filmiku na YT zajęło mi 1,5 godziny a wejście na pocztę prawie 0,5 g
    Zaletyżadne
    Wadywolny, wyłącza się, zawiesza,
    za długo
  • ~man2109@interia.pl / 2015-08-21 15:39
    Orange to chyba najgorsza forma tej branży, od 17.08. nie ma w domu ani telefonu, ani Internetu, bo w czasie burzy w niedziele 16.08. uszkodzony został ich LifeBox, i mimo wielokrotnych zgłoszeń oni nic sobie z tego nie robią. Dziadostwo do kwadratu, mało tego, do n-tej potęgi !!
    Zaletyzalety firmy: brak
    Wadywady firmy: wyłącznie
    5 lat
  • ~IIIXXXIII / 2015-08-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z internetu od kilku lat. Nie było dnia bez problemów, niestety jak sie zadzwoni na infolinie to jedyne co można usłyszeć to "postaramy sie to naprawić". Nie polecam... Internet "20mb/s".... tylko szkoda, że nawet 20kb/s nie ma....
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
  • ~andre / 2015-08-12 20:00
    Ocena: 1.50 / 5
    orange to sciemniacze w brodnicy kuj-pom oferuja LTE i na stronach map wykazuja zasieg bardzo dobry skoro przebywam w brodnicy ani razu nie złapoło mi zasiegu LTE,TO Iława takie maŁe miasteczko a zasieg ma LTE,SREDNIOWIECZE TA BRODNICA I JEJ OKOLICE Z TECHNOLAGIA TYCH OPERATORÓW
    ZaletyBRAK
    WadyFULL
    5 LAT
  • ~nie polecam orange / 2015-08-10 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    internet rozłącza co najmniej 10 razy dziennie a jak już się połączy to za 10 min rozłączy
  • ~NIGDY ORANGE / 2015-08-07 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO OPERATORA. ROBIĄ SOBIE CO CHCĄ.
    NAWET JEŚLI KLIENT MA RACJĘ, TO TAK SPREPARUJĄ DANE
    DOSTĘPNE NA KONCIE ORANGE, ŻE I TAK BĘDZIE NA ICH KORZYŚĆ.
    KLIENT JEST DLA NICH ZEREM.
    ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    za długo
  • ~Klient / 2015-07-29 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z orange. Konsultanci nie potrafią rozwiązać żadnego nawet najmniejszego problemu. Czekanie na technika, to norma, nikt nie przychodzi w ustalonych terminach, a konsultanci tłumaczą siee, że nie mają na to wpływu.Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
    Kilka miesięcy
  • ~Klijent / 2015-07-28 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda slow na ta firme , na montera czekam juz 2 tydzien codziennie mnie zwlekaja , a teraz niby juz po 14 dniach nie moge rozwiazac z nimi umowy a montera jak nie widac tak nie widac. Co to za firma monterska w goldapi
  • ~gosc / 2015-07-10 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie idzie załatwić szybko , ciągle jakieś przerwy w dostawach internetu a oni maja to w udzanowaniu nawet po któryms telefonie z rzędu, jedyne co trzyma mnie u nich to to, że inny internet niz przewodowy u mnie po prostu nie działa , a inny operator to itak ich linie i itak przyjeżdząją ci sami nie wiem 'znawcy?' i do tego jedni obśmiewaja prace innych wcześniej naprawiających a internet działa jak sobie chce, do tego to ich telefoniczne biuro obsługi klienta , ocywiście jeśli masz szczeście i w końcu prebrniesz przez to nieczytelne i w zadnym wypadku intuicyjne menu mija jakies 10 minut (Jak dobrze) za które itak naliczają kasę i to wszystko za nic !!!
    Zaletynic
    Wadywszystkie jakie są
    5 lat
  • ~Adam / 2015-07-09 14:58
    Banda dyletantów nazywających się technikami, od tygodnia nie potrafią uruchomić dekodera, może do tej czynności potrzebny jest doktorat. Drugi przypadek w kontaktach z tą izraelską potęgą to, po wyrejestrowaniu telefonu z powodu śmierci abonenta jeszcze przez 6 m-cy przysyłano rachunki. Podobno zgodnie z prawem. Nie polecam nikomu. Taka firma powinna umrzeć śmiercią naturalną.
  • ~gedi / 2015-07-03 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    15 "cudownych" lat z orange (wcześniej IDEA). W tym długim okresie nigdy nie byłem zadowolony z usług tego operatora, przede wszystkim z powodu kiepskiego zasięgu. Pamiętam, że jeszcze w IDEi będąc na wczasach w Krynicy Morskiej trzeba było jechać do odległej o 30 km Stegny, aby zadzwonić hahahaha!!! To był po prostu IDEAlnie kiepski zasięg. Tylko dlatego nie przeszedłem wcześniej do innego operatora, gdyż orange posiada usługę Ekstra Numeru, tzn, że można mieć 2 numery telefonu na jednej karcie SIM. Usługa ta kosztuje 3 PLN miesięcznie i jest automatycznie pobierana ze środków na koncie określonego dnia w miesiącu. Prowadzę usługi dla ludności i ten numer rozreklamowałem w ogłoszeniach prasowych. Stworzyłem sobie dosyć pokaźną grupę stałych klientów, co w znaczący sposób poprawiało nasz domowy budżet. Niestety kilka dni temu usługa ta została mi wyłączona z powodu braku środków na koncie (zabrakło 9 groszy). Od razu zostałem poinformowany SMS-em od operatora, abym doładował konto w terminie 7 dni i kodem podanym przez nich przywrócił zablokowany numer. Natychmiast doładowałem konto i wpisałem podany kod. Kopara mi opadła, gdy otrzymałem wiadomość od operatora, iż przywrócenie tego numeru nie jest możliwe, ale za to mogę dostać jakiś inny! Naprawdę chętnie wezmę ten inny numer, jeśli firma orange poda go wszystkim moim klientom, którzy od tygodnia próbują się do mnie bezskutecznie dodzwonić. Trudno powiedzieć ile jestem już "w plecy" przez tych baranów, ale jest to na pewno kilkaset złotych. Rozmawiałem już pięć razy z konsultantami B.O.K. i każdy pieprzy to samo, że wszystko jest ok, gdyż ten numer nadal jest przypisany do mojego numeru głównego. Lecz co z tego dla mnie wynika, skoro nadal nie mogę z niego korzystać a klienci nie mogą się do mnie dodzwonić?! Najpierw miał niby być włączony za godzinę, potem za dzień, jeszcze później w ciągu 7 dni, a po dzisiejszej rozmowie - 14 dni. Nie dzwonię więcej, bo po każdej rozmowie termin przywrócenia usługi jeszcze bardziej się wydłuża. Czuję, że sprawa zakończy się w sądzie, chyba że orangę zaproponuje mi zrekompensowanie mi utraconych z ich winy korzyści. W każdym razie na pewno przejdę do innej sieci wraz z całą moją rodziną, a chamom i tak nie popuszczę.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!
    Zaletynie stwierdzono
    Wadywszystkie możliwe + jedna więcej
    15 lat
  • ~mirekw086 / 2015-06-29 10:29
    Ocena: 3.50 / 5
    W orange free nawet jeśli masz niewykorzystany pakiet danych często pobierane są nienależne opłaty. Jak się nie upomnisz pieniądze przepadną.Zastanawiam się nad przejściem do Virgin mobile.
    Zaletystabilny internet i rozmowy
    Wadykiepski system rozliczania internetu, który kradnie pieniądze
    od wielu lat
  • ~jacus166 / 2015-06-23 10:15
    Opowiem wam moja przygodę z przedluzaniem umowy w orange hehehe. Pewnego dnia postanowiłem przedluzyc sobie umowę w orange i tak tez zrobiłem wybierając sobie dodatkowo nowy telefon. kurier przyjechalk ale miałem zmiane dowodu osobistego wiec kurier mi przesylki nie wydal.Jakie było moje zdziwienie jak na drugi dzień wchodząc na moje konto aboneckie stwierdziłem ze przesylke otrzymałem i już jest mi naliczny abonament na nowych warunkach.Dzwonie do b.o.k....facet kazal mi jechać do salonu orange wypelnic papiery bo stwierdził ze kurier ukradl przesylke i nic nie da się zrobić tylko osobiście musze jechać do salonu. Zadzwonilem jeszcze raz do b.o.k godzinke później.Bardzo mila pani powiedziała ze nie musze jechać do orange bo ona może telefonicznie przyjąć reklamacje w mojej sprawie.Oczywiscie w tym czasie zglosilem do orange ze mam nowy dowod osobisty. po 14 dniach przywrócono mój stary abonament i jest oki. Wchodze na strone orange żeby jeszcze raz zlozyc zamówienie przedluzenie orange i okazuje się ze nie mogę bo mam zablokowana taka możliwość.Znowu telefon do b.o.k musze czekac tydzień,oki. Po tygodniu owszem odblokowali mi dostem ale umowę mogę dopiero przedluzyc za 145 dni!!!!!!! hahahahaha.Dzwonie do b.o.k i pani mi mowi ze reklamacja trwa bo jak stwierdzila jak kupuje w sklepie mleko a jest stare to tez musze na reklamacje poczekać. Zmarnowalem kupe czasu na wyjaśnienie tej sprawy i doszlem do takiego wniosku....konsultanci b.o.k mimo ze maja jasno wytyczony regulamin postepowania interpretują te przepisy każdy na swój sposób.Rozmawialem tez z takimi co wogole nie mieli pojęcia jak się do sprawy zabrać i odsylali mnie do innych konsultantow.Konczac temat w nosie mam ten caly orange! Po tym cyrku nie mam już ochoty być waszym klientem.Umowa się skończy to skorzystam z usług waszej konkurencji.Pozdrawiam
  • ~Jola / 2015-06-17 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przedłużeniu umowy z Orange (kolejnej od 50 lat) irracjonalne zachowanie z ich strony - czyli odcięcie od sieci telefonu i internetu.Wszelakie interwencje z mojej strony pisemne do Skierniewic, i wizyty w salonach pozostały bez echa przez okres....45 dni!!!! Po tym bezowocnym czasie zdecydowałam się nie skazywać się na 2 lata bez telefonu i internetu i skierowałam się do innej spółki. Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Orange wmawiało mi,że technicy byli, ale mnie nie było w domu, a mam świadków w portierni, że nikt z ich strony nie był.Klucz do skrzynki trzeba podpisać.Wmawiają mi też bezczelnie, że wszystko u mnie funkcjonuje bez zarzutu i nie ma podstaw do przyjęcia reklamacji!!!!!! Za te kłamstwa uderzam rękawiczką Orange w twarz! Łobuzeria , nic więcej!!
    Zaletyzero absolutne
    WadyJakie tylko można sobie wyobrazić, bezczelność, klamstwo, oszustwo, tupet, irracjonalność
    około 50 lat TP ,a teraz, o zgrozo, Orange
  • ~anonimowa / 2015-06-15 17:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w orange od 2003 roku (a właściwie jeszcze od czasów idei), mam 2 numery cały czas w tej sieci i bywa różnie. Warunki umów dla stałych klientów w porównaniu do nowych wołają o pomstę do nieba. Dopiero chęć rezygnacji z ich usług daje szansę na fajne warunki za całkiem niezłą kwotę. Czyli się da, ale nie proponują, bo im się nie opłaca, chyba że tracą klienta. Wtedy się okazuje, że nagle za tę samą kwotę abonamentu mam wszystko to, czego chciałam, a do tego niezły telefon w dobrej cenie. Ogólnie umowa miała się kończyć za dokładnie 3 miesiące i 8 dni, więc przyszłam zobaczyć co ewentualnie mogą mi zaoferować, bo już planowałam zmienić sieć. A w salonie? Nie mogą mi nic powiedzieć, nie mają wglądu do okresu rozliczeniowego, jedyne co widzą to typ usługi jaką posiadam. Wniosek taki, że przyszłam do salonu, żeby pogadać z konsultantem na infolinii. Jedyny plus, że na ich koszt z telefonu znajdującego się w salonie, który udostępnił konsultant. W trakcie rozmowy ogólnie było powiedziane wprost - warunki umowy oraz koszty muszą być naprawdę niezłe, jeśli mam przedłużyć umowę. I tak z umowy, którą sugerowano mi w salonie za ok. 65 zł, gdzie miałam TYLKO 0,5 GB internetu, do tego mało minut na rozmowy, ograniczoną liczbę sms i mms, a do tego telefon wart tyle co nic, dostałam nagle w mniej więcej tej samej kwocie 1,5 GB internetu, nielimitowane rozmowy i sms i 280 mms miesięcznie, a do tego telefon, który spokojnie za 1000 sprzedam. Oczywiście z małym haczykiem, że umowa będzie trwała o 6 miesięcy dłużej niż tamta, ale to aż tak wielkiego znaczenia dla mnie nie ma skoro warunki umowy są bez ograniczeń na usługi z których głównie korzystam. Dodam jeszcze, że słaby zasięg i przerywanie w czasie rozmowy się zdarza, ale nie aż tak nagminnie więc nie zwracam uwagi.

    Dodam jeszcze ogólnie, że przy poprzednim przedłużaniu umowy sieć orange, a raczej pracownicy pracujący w danym salonie, to była jakaś kpina. Co to za salon, gdzie ja jako klient prywatny przychodzę do salonu w celu obgadania warunków przedłużenia ewentualnej umowy i posiadam większą wiedzę niż konsultant mnie obługujący. Kilka dni pózniej ta sama sytuacja. Po prostu śmiech na sali, żeby dochodziło do takich sytuacji. Plus dla mnie, że jako tako znam się i na umowach i na telefonach, ale są ludzie którzy takiej wiedzy nie posiadają i potem właśnie podpisują gówniane umowy, bo raz że konsultanci niedokształceni, a dwa że niektórzy bardziej obeznani żerują na niewiedzy klienta i wciskają byle co, jako rzekomo super fajną umowę.

    Trudno więc mi polecić lub zniechęcić do tej sieci. Jest tak średnio. Słabo dbają o swoich klientów, dopóki ci sami nie zaczną dochodzić ciekawszych warunków, ewentualnie szukać innej sieci. Zaproponuję tylko niektórym osobom, które zastanawiają się nad np. przedłużeniem umowy, żeby dochodzić na siłę swoich racji, rozmawiać z konsultantem w miare przygotowanym, posiadając już informacje o tym co proponują inne sieci w podobnej kwocie abonamentu i pokazać im, że inne sieci proponują o wiele ciekawsze warunki, więc orange musi się postarać, żeby klienta zatrzymać. Do tego wypytać o wszystko ze szczegółami i upewnić się, że po jakimś czasie warunki umowy się nie zmieniają, a do tego przeczytać dokładnie umowę, żeby nie było niespodzianek typu "miało być tyle i tyle internetu a jest 2 razy mniej". Ja osobiścię też trzymam i/lub robię kopie umów nie tylko z orange, ale ze wszystkimi instytucjami gdzie podpisuję jakieś umowy w celu zabezpieczenia w razie ewentualnych roszczeń z mojej czy ich strony.
    ZaletyZalet niewiele, dopóki sam się nie naprosisz, to nic nie dostaniesz.
    WadyJak wyżej, klient sam musi posiadać wiedzę, żeby cokolwiek uzyskać.
    Od roku 2003
  • ~mikolaj439 / 2015-05-30 02:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ciągłe problemy z łączem. Zrywanie internetu, prędkość pobierania po 50kbs. Przy 150 zł miesięcznie. Kpina. Orange powinno pomyśleć o zmianie branży bo do dystrybucji internetu się nie nadaje.
    Zaletybrak
    rok, 150zl/msc
  • ~Martitka / 2015-05-08 19:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w orange 11 lat...i mam dosc...teraz konczy mi sie umowa i daja mi beznadziejna oferte....obecnie mam 2000sms to w nowej ofercie chca mi dac 200...parodia. . Co do internetu to na moje rzadkie stosowanie predkosc daje rade...ale sciaganie filmu to masakra...
    11 lat
  • ~bzb / 2015-04-28 16:08
    zlodzieje i tyle kupujesz pakiet startowy a tam nie ma internetu i lecą pieniazki ...wyjadacze UWAGA NA ORANGE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307