strona 70 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Piotr / 2015-10-11 09:47
Zostałem oszukany przez orange; obiecane rabaty nie zostały uwzględnione w fakturach; polecany telefon Huawei y5 bez instrukcji i wsparcia technicznego to bubel; nie dajcie się nabierać; żądajcie obiecanek na piśmie przed podpisaniem umowy; tym razem to już naprawdę ostatnia umowa z orange -
-
~Zbigniew / 2015-10-09 18:52
SYSTEM OBLICZONY NA OSZUSTWA Neostrada - 2-3 razy w tygodniu zanik transmisji na kilka godzin, potem bez jakiejkolwiek zmiany u mnie powrót na 10MB/s (80 MB/s jest tylko na rachunku). Każdorazowo przychodził monter, gdy było dobrze. Nareszcie odpowiedź: jakiś upust. Ale od tego czasu mam 30MB bez przerw. MOŻNA BYŁO? Internet mobilny: mamy dwa, 10MB/s OK. Dzwoni ktoś z Orange: teraz nowy router w mojej lokalizacji 150MB/s limit 50GB a potem tylko 30MB/sek, poniżej 30 zł. Otrzymałem. Obok położone routery - mój stary 10MB/s, ten nowy też 10MB/s, córka położyła swój z Plusa 70MB/s. BOK: umowa na 30MB/s, za ok. 50 zł netto (poprzednie dwa - za 19 i 25 zł). Zgłosiłem OSZUSTWO, od dwóch tygodni nie mam odpowiedzi. Zamiast odpowiedzi rachunek do zapłacenia. . Dalej - prośby o wcześniejsze przesłanie umowy e-mailem nigdy nie są realizowane. Kurier czeka, umowa ma 9 stron drobnym drukiem. Tego się nie robi kurierowi, podpisuję.
Rada: gdy dzwoni jakiś "przedstawiciel Orange" - wysłać na drzewo. Jeżeli oferta jest ciekawa - proszę ją powtórzyć w e-mailu do mnie. Moje doświadczenie kontakt jest: na dobre zerwany kontakt z takim cudakiem: nic na piśmie. A potem - przecież pan podpisał te "zmiany" Gdy podaje się rękę Orange - trzeba potem przeliczyć palce. Ich strategia bardzo sprzyja łajdactwom ich "przedstawicieliZaletydziała, niepewnie, wolniej ale jestWadycuda przy każdej nowej umowiekilka, w cenach rynkowych -
~Jack / 2015-10-08 21:17
Witam. Dobijająca jest niesłowność pracowników (doradców) firmy Orange. Mija kolejny okres mojej kolejnej dwuletniej umowy. Chciałem przedłużyć umowę z nowym telefonem, gdy zadzwonili do mnie 4 miesiące przed końcem umowy. Chciałem się wówczas jeszcze dzień zastanowić, niestety ten 1 dzień skutkował już brakiem wybranego modelu w magazynie. Nie chciałem przepłacać, umówiłem więc się z doradcą, że zadzwoni jak tylko będzie telefon w magazynie lub najpóźniej za tydzień, abym wówczas zdecydował się na co innego. Niestety, nie zadzwonił przez kilka tygodni. Pytania na czacie o to, czy i kiedy będzie dany model, kończyły się odpowiedziami, że oni nie mają takiej informacji. Zgłoszenia internetowe z prośbą o kontakt doradcy pozostawały bez odpowiedzi. Kiedy zadzwonił akurat jechałem samochodem, zapewnił mnie ze zadzwoni za 15 minut - nie zadzwonił. Zgłoszenia spraw w Internecie na stronie Orange zostały szybko opatrzone przez Orange komentarzem "zamknięte" chociaż nie załatwili sprawy. Wniosek: doradcy tej firmy oszukują bardziej niż nasi politycy. Unikać firmy jak tylko można. Szukać kontaktu z innymi firmami. Zaletybrak zalet, brak jakiegokolwiek plusaWadysame minusykilkanaście lat, opłaty miesięczne około 120 złotych -
~remu / 2015-09-28 18:53
A mnie oszuści z Orange oszukali na...
...abonamencie,umowa na telefon stacjonarny na każdą kieszeń,miało być rozmowy po 18:00 bez limitu w dni robocze a w weekendy bez limitu,dożywotni zakaz korzystanie z tej firmy.ZaletybrakWadymnóstwo -
~Foriastrong / 2015-09-21 13:20
Dwa lata temu skończyłem z oszustami i cwaniakami… Żal było odchodzić, gdyż byłem abonentem jeszcze z operatorem „Sami Swoi”. Niestety ich perfidne kanty, czytaj; naciągania na darmowe coś tam, a później obciążanie konta abonenta było nagminne. Dobiła mnie współpraca być może cicha, z firmą wysyłającą idiotyczne sms’y – ale za to wysoko płatne z kieszeni abonenta, bez poinformowania i ostrzeżenia operatora o takim fakcie! Orange, potrafiła tylko kasować… Dzisiaj dostałem potwierdzenie złodziejskich zapędów firmy. Po dwóch latach dopatrzyli się zwłoki, gdzie reklamowałem trefną fakturę z wysokopłatnymi sms’ami i naliczyli mi notę odsetkową, w kwocie 0,09 złotych, (słownie; dziewięć groszy). Oczywiście zapłaciłem niezwłocznie nie czekając bynajmniej do wyznaczonego terminu płatności. Podziwiam wszystkich tych którzy są jeszcze u tego operatora. Ja już jestem wolny i szczęśliwy w Play. Pozdrawiam, foriastrong. ZaletybrakWadyliczne -
~anatol / 2015-09-16 13:57
Właśnie przed chwilą przysłali mi sms-a, że włączają mi usługę "hallo granie", pierwszy mies. 0 zł potem 2 zł/mies. Nie zamawiałem takiej usługi i nie chcę jej. Orange ma ponoć prawo do takiego działania, gdyż jest taki zapis w umowie. Te info uzyskałem na infolinii. Pan z infolinii prosił, żebym zadzwonił później (celem wyłączenia usługi), gdyż jeszcze nie widzi tej usługi w systemie. Jeśli nie jesteś czujny to będziemy cię walić na kasę - to moja propozycja na slogan reklamowy Orange -
~th3g0d / 2015-09-15 17:08
Oszuści. Wymyslają |Magiczny trick" dając 2 numery, za 1 rzekomo nie wymagana zapłatta abonamentowa. Na rachunku 65 zł za telefony, gdzie zadeklarowane było 45zł. dziękuje przenosze sie do Playa ZaletybrakWadywszystko5 lat, 300zł -
~Domi123 / 2015-09-14 10:38
Orange tłumaczy się dużą odległością mojego domu od centrali przy podpisywaniu umowy nie było to przeszkodą. Internet zrywa połączenie, niestabilne łącze. -
-
~korek / 2015-09-09 07:29
Mam telefon stacjonarny od 28 lat, przedtem w TPSA potem automatycznie w ORANGE. Dzisiaj próbuję się uwolnić od tej nierzetelnej firmy. W TPSA infolinia była darmowa, w ORANGE trzeba czekać godzinami i płacić, co konsultant to inne informacje, obsługa w salonie firmowym żenująca. Firma nie może usunąć awarii telefonu od kilku miesięcy, podają niespójne informacje. ORANGE = katastrofa. Wadyfirma nastawiona na maksymalny zysk kosztem klienta -
~riko62 / 2015-09-08 13:04
orange kantuje w zywe oczy.przenislem do orange 2 numery mobilny i stacjonarny, moj stacjonarny nie dziala , a abonament musze placic, kanciarze....!!! -
~Niezadowolna / 2015-09-05 14:53
1. Podpisałam umowę na przeniesienie numeru.
Miał być przeniesiony w połowie sierpnia, trzy razy gubili podpisane przeniesienie i dotychczas mam numer tymczasowy i tracę klientów. 2. Podpisałam umowę na neostradę 80MB z funboxem. Zasięg funboxu jest do około 2 metrów od modemu, potem już nie działa. Nikt mnie o tym nie poinformował a ja mam kilka komputerów w różnych pomieszczeniach. Chcę odstąpić od tej umowy podpisanej na 24 miesiące, ale nie wolno. Poprzednio miałam 14 dni. Sprzedają takie g .... no , które nie działa. A potem nic więcej ich nie interesuje. Bardzo nieuczciwa firma. Telefony odbierają w zasadzie tylko, gdy jest się zainteresowanym promocjami. W przeciwnym razie czeka się godzinami.ZaletynicWadynie dziala interenet, słaby zasięg, gubiebie pism, nie rozpatrywanie reklamacji, nieuprzejmość a nawet arogancja osób obsługujących, naciąganie na niezamówione oferty, samo dnousiłuję od czerwca przenieść numer, bo już nie mogę zrezygnować, od trzech dni nie działający funbox (zasięg na 2 metry) i nie mogę już zrezygnować z umowy. -
~Sawi / 2015-08-31 14:50
Rezygnuje z Orange po 10 latach współpracy . Posiadam 3 usługi tego operatora i to co oferują przy przedłużeniu umowy jest żenujące . Zarobili kasy na mnie sporo , rachunki placone w terminie . Stracą dobrego klienta , ale cóż , nie potrafią uszanować to niech szukają innych ZaletyZero problemów natury technicznejWadyTraktowanie klienta10 lat -
~Monika / 2015-08-29 11:52
jestem zawiedziona internetem w Orange. i traktowaniem klientów. Majster ustalonego dnia nie przyjeżdża na montowanie internetu, dodatkowo nie informują o zmianie terminu przyjazdu montera ! kpią sobie z ludzi. -
~aika / 2015-08-26 22:04
Ten interent zawsze był kiepski ale od paru dni to już masakra bez przerwy się wyłącza. Obejrzenie 20 minutowego filmiku na YT zajęło mi 1,5 godziny a wejście na pocztę prawie 0,5 g ZaletyżadneWadywolny, wyłącza się, zawiesza,za długo -
~man2109@interia.pl / 2015-08-21 15:39
Orange to chyba najgorsza forma tej branży, od 17.08. nie ma w domu ani telefonu, ani Internetu, bo w czasie burzy w niedziele 16.08. uszkodzony został ich LifeBox, i mimo wielokrotnych zgłoszeń oni nic sobie z tego nie robią. Dziadostwo do kwadratu, mało tego, do n-tej potęgi !! Zaletyzalety firmy: brakWadywady firmy: wyłącznie5 lat -
~IIIXXXIII / 2015-08-14 18:34
Korzystam z internetu od kilku lat. Nie było dnia bez problemów, niestety jak sie zadzwoni na infolinie to jedyne co można usłyszeć to "postaramy sie to naprawić". Nie polecam... Internet "20mb/s".... tylko szkoda, że nawet 20kb/s nie ma.... ZaletyŻadneWadyZa dużo -
-
~andre / 2015-08-12 20:00
orange to sciemniacze w brodnicy kuj-pom oferuja LTE i na stronach map wykazuja zasieg bardzo dobry skoro przebywam w brodnicy ani razu nie złapoło mi zasiegu LTE,TO Iława takie maŁe miasteczko a zasieg ma LTE,SREDNIOWIECZE TA BRODNICA I JEJ OKOLICE Z TECHNOLAGIA TYCH OPERATORÓW ZaletyBRAKWadyFULL5 LAT -
~nie polecam orange / 2015-08-10 12:56
internet rozłącza co najmniej 10 razy dziennie a jak już się połączy to za 10 min rozłączy -
~NIGDY ORANGE / 2015-08-07 09:25
NIE POLECAM TEGO OPERATORA. ROBIĄ SOBIE CO CHCĄ.
NAWET JEŚLI KLIENT MA RACJĘ, TO TAK SPREPARUJĄ DANE
DOSTĘPNE NA KONCIE ORANGE, ŻE I TAK BĘDZIE NA ICH KORZYŚĆ.
KLIENT JEST DLA NICH ZEREM.
ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAMZaletyBRAKWadySAME WADYza długo -
~Klient / 2015-07-29 22:07
Odradzam współpracę z orange. Konsultanci nie potrafią rozwiązać żadnego nawet najmniejszego problemu. Czekanie na technika, to norma, nikt nie przychodzi w ustalonych terminach, a konsultanci tłumaczą siee, że nie mają na to wpływu.Tragedia. ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliweKilka miesięcy
strona 70 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »