Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~karten / 2019-10-12 16:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie nie ma internetu jak jest to muli i nie da się nic zrobić. Telewizja dobrze działa , ale nie ma kilkanastu programów.
    ZaletyDziała jako tako telewizja
    WadyInternet , a raczej jego brak
    MiejscowośćMrągowo
  • ~Konrad / 2021-10-22 16:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalny internet, niby 300 mb/s, ale ciągłe spowalnianie, często brak. Już nie odnowię umowy
    ZaletyDobrze wynegocjowana tv
    WadyDługie oczekiwanie na operatora podczas zgłaszania usterki.
    MiejscowośćGdynia
  • ~kwp / 2020-01-10 08:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam .Place za 120MB net a dziala tragicznie,musze resetowac ruter kilkadziesiat razy w ciagu dnia,predkosc download teraz wg strony multimedia to 57,9MB a upload 14,9MB.To farsa za 70zl iesiecznie i to w Szczecinie nie na wsi.Nie polecam,niestety nie mam altterrnattywy ze sttalym laczem.ODRADZAM kazdemu,nawet po kablu nie mialem wiekszej predkosci pobierania jak 80MB.TOTALNE DNO,niekompetentni ludzie w bok,paranoja.
    Zaletystale lacze
    Wadyciagle resetowanie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Miko / 2020-05-21 10:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta naprawdę dobra. Dużo programów z pakietem eleven i internetem 150 Mb za 69 zł. Niestety jakość tych usług to tragedia. Dekoder sam się restartuje co 2 godziny, kanały znikają, trzeba ich szukać na nowo. Funkcje timeshift i catchup nie działają jak powinny, również gdy ich używałem restartował się dekoder. Niestety po 4 dniach od podpisania z nimi umowy musiałem ją odstąpić.
    ZaletyDobra oferta (tv + internet) w dobrej cenie
    WadyKompletnie nieczytelny EPG, dekoder samoistnie się restartuje podczas oglądania TV, fuknce timeshift i catchup nie działają poprawnie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Miron / 2022-04-18 17:48
    Ocena: 2.33 / 5
    W czerwcu koncze umowe z tym operatorem i nigdy wiecej. Znow awaria, święta, nic nie dziala, siedzimy jak w rodzinnym grobowcu.
    MiejscowośćChełmża
  • ~NIgdy więcej / 2021-11-18 16:19
    Ocena: 2.33 / 5
    TA firma to totalna porażka szczególnie w relacji klient firma . Traktuje się nas jako zło konieczne .
    ZaletyBRAK
    WadyKlient twój wróg
    MiejscowośćGrochowe
  • ~Student / 2023-01-29 14:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma to jedna wielka porażka czekam już ponad 5 tygodni na podłączenie internetu. Wykonałem już z 10 telefonów do firmy Multimedia. Zero zainteresowania z ich strony. Totalna olewka klientów.
    WadyTotalna olewka klientów.
    MiejscowośćMielec
  • ~Vvv / 2020-01-17 13:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiepska obsługa klienta, na infolinii każdy co innego gada
  • ~Andrzej / 2023-08-06 16:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja ok, internet na poziomie afrykańskich pre-paidów. Ciągłe skoki pingu, co kilkadziesiąt minut wywala internet na co najmniej sekundę (odcina, jakby resetowało), a codziennie między 23 a 1 w nocy wywala internet na minimym kilka minut choć zdarzało się, że wracał dopiero po kilkudziesięciu minutach. Takiej kpiny nigdy jeszcze nie doświadczałem i to po prostu mega frustrujące. Nic nie da się z tym zrobić, a to nie jest wioska tylko stolica - 2 milionowe miasto. Poza tym do zwykłego restartu dekoderów technik jechał 3 tygodnie. Jeśli macie do wyboru (ja niestety nie mam wyboru bo wynajmuję) cokolwiek innego to cokolwiek będzie lepsze od internetu z Multimediów. W mieszkaniu używa internetu więcej osób i wszystkie mają ten sam problem, więc to nie jest wina mojego komputera.
    Poza tym zasięg wi-fi dostarczanego przez operatora jest bardzo dobry... bo na balkon już nie sięga a to ledwie kilka metrów.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dalia45 / 2021-07-07 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    KILKA RAZY W MIESIACU , kilka razy dziennie SKANUJA TE SAME (JUZ ISTNIEJACE) KANALY !!!! Nie pomaga zglaszanie tego w punkcie !!!
    MiejscowośćGliwice
  • ~Dobre / 2020-12-23 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam pisze jasno, nie polecam nikomu tego shitu. Ciagle problemy z internetem(przynajmniej 2-3)w tygodniu.Zacina sie chcialem wyrazic swoja opinie juz wczesniej ale niestety zablokowali mi adres IP pewnie wlasnie dlatego ze chcialem wyrazic negatywna ocene a nie pozytywna :)
    MiejscowośćLublin
  • ~Dzorcz / 2020-05-07 13:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia: Na koniec umowy zabierzemy ci telewizor . Paczka usług, o której mowa powyżej, zawiera telewizję kablową dostarczającą 150 kanałów telewizyjnych, z czego 58 jest gwarantowanych. 79 udostępnianych kanałów ma jakość HD. Do tego w pakiecie otrzymujemy Internet o szybkości 150 Mb/s oraz 40-calowy telewizor LED marki Manta. Całość kosztuje razem 128 zł lub 132 zł, jeśli nie zgodzimy się na e-fakturę. Jeśli wczytamy się w regulamin, dowiemy się, że operator nie ceni zbyt wysoko swojego telewizora, który tylko udostępnia abonentowi. Ten po zakończeniu umowy powinien zwrócić w ciągu 14 dni sprzęt udostępniającemu, a jeśli tego nie zrobi, Multimedia Polska ma prawo zażądać zapłaty kary umownej w wysokości... 49 zł (słownie: czterdzieści dziewięć złotych). Jeśli umowę abonencką rozwiążemy po 36 miesiącach, kara umowna za brak zwrotu telewizora wynosi już tylko złotówkę.
    WadyPrzyzwyczailiśmy się już do tego, ze operatorzy do swoich ofert dodają różne urządzenia, przy czym sprzęt w rodzaju modemu czy dekodera jest często nam tylko wypożyczany na czas trwania umowy. Multimedia Polska w podobny sposób traktuje telewizor, który udostępnia w swojej paczce usług.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dzorcz / 2021-08-17 14:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd się połączyły te dwie firmy same problemy nic niedziela wiecznie same problemy byle kasę brać i wciskać co popadnie klientom nogi za pas i uciekać ją najdalej odnich
    WadyNiska jakoś usług
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ewelina / 2018-02-26 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zainteresowanie klkentem uaktywnia się w momencie jak ten chce wypowiedzieć umowę, wówczas pojawiają się promocje, Jak już przedłuzysz umowę to okazuje się ze to co powiedział pan na infolini jest nieaktualne bo promocja już minęła. W odpowiedzi otrzymyjesz maila o treści: przepraszamy za niedogodności.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Grzegorz / 2021-02-09 07:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedłużylem umowę z Multimedia. Pani konsulat z infolini zawierając że mną umowę WPROWADZIALA mnie wkład do usługiwpisala wymiana Dekodera. Ponieważ mówiła, że trzeba wymienić. Więc przyszedł technik i wymienił. Natomiast okazało się ZE Dekoder nie powinien być wymieniony bo ten wymieniony nie obsługuje określonych funkcji , które zawarlem w umowie. Dodzwonić się da infolinię to MASAKRA , nie odbierają telefonów. Jak się już udało dodzwonić to mówią że ktoś do Ciebie zadzwoni osoba która się tym zajmuje. NIE oddzwaniarz w ogóle. Zaliczyli rachunek z kosmosu 700zl gdzie na infolini mowie ze to pomyłka. Ostatni raz tam jestem klientem w Multimediach SA Nie wiarygodni, Nie dotrzymuje terminów. Zrywają klienta NIE POLECAM TAM SIE Z NIMI WIAZAC Umowa. A jeszcze przejęła ich Wektra. Wektra przejęła Multimedia NIW POLECAM ICH USLUG same problemy
    ZaletyBardzo Słabe
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Grzegorz / 2021-02-09 08:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia,dzwoni w ciągu dnia do klientów zeby złapać klienta i przedłużyć umowę. A jak już się im uda podpisać kolejną umowę to w razie problemów to już nie można się do Multimedia dodzwonić. Pani konsultant z infolini zaproponowala nową umowę , z usługą gdzie powiedziała, że trzeba wymienić Dekoder ponieważ do tej usługi musi być wymiana Dekodera.Oczywiscie wcześniej tavusluga działała na starym dekoderze przyszedł technik wymienił dekoder i usługą nie działa Konsultant z infolini wprowadził mnie w błąd dzwoniąc i mówiąc że nie działa ta usługa, każą składać reklamację, Nie można się do Multimediów dodzwonić Nie odbierają telefonów, jak już się dodzwonisz to mówią że oddzwonia i na tym się kończy, Bo nie oddzwaniaja Naliczyli mi rachunek koło 700zl za wymianę dekodera i jakieś opłaty dołączyli dzwoniąc do nich mówią że pomyłka,. Ogólnie Ostatni raz tam mam z nimi umowę NIE POLECAM Multimediów są Nie wiarygodni i Zalewają klientów A przejęła ich Wektra i działają pod przykrywką.
    ZaletyBardzo Słabe
    MiejscowośćOpoczno
  • ~KATEMATE / 2019-09-11 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakończenie współpracy to jedno wielkie nieporozumienie! Nie szanują klienta, zedrą każdy grosz. Sprzeczność w regulaminach, które dosyłają. PORAŻKA!
    MiejscowośćSuwałki
  • ~KLIENT / 2022-02-19 22:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj tj.19.02.br.brak Internetu i tv, od 18;50 żaden konsultant nie odebrał telefonu, jestem bardzo rozczarowana jak klient jest traktowany, ale już nigdy nie przedlużę umowy.
    WadyBrak pogotowia w przypadku awarii w dni wolne
    MiejscowośćJaroty
  • ~maniek / 2018-11-16 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj poszedłem przedłużyć umowę i jednocześnie dowiedzieć się co mają do zaproponowania.
    Usłyszałem że jedyne co mogą zaproponować to ten sam pakiet (kanały TV + prędkość internetu) który już mam, tyle że w wyższej cenie (wyższej o jakieś 10zł od obecnej).

    Biorąc pod uwagę że z roku na rok jakość usług obniża się coraz bardziej, czego objawem jest chociażby celowe zaniżanie jakości sygnału żeby nie przeciążać już dość starej sieci.
    Kiedyś wszystkie kanały miały dobrą jakość sygnału. Teraz 75% wygląda tak:
    https://ibb.co/hfFY4f przez co kanały HD się przycinają
    a jedynie mała część kanałów ledwie sięga połowy siły sygnału:
    https://ibb.co/k4nSx0
    a że wszystko idzie po tym samym kablu w obciążonej sieci to i korzystanie z internetu potrafi być prawdziwą "przyjemnością", gdzie sieć gubi po drodze pakiety i strony ładują się jakby chciały a nie mogły:
    https://ibb.co/eoOd4f

    Tak więc, po ponad 12 latach korzystania z usług MM Polska mam płacić jeszcze więcej za gorszą jakość usług? Cóż chyba komuś w MM z takim podejściem do klientów coś się pomyliło i... na biurku pani konsultant wylądowała rezygnacja z korzystania z usług.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Maniek / 2020-02-14 17:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 3 lata miałem internet w multimedia. Był u mnie kilka razy serwisant wymienił rozgałęźnik i tydzień był spokój. Na odczepnego zwiekrzyli mi na chwilę priorytet, mają za słaby sprzęt na tyle klientów, miałem w umowie 150mbit a w rzeczywistosci dochodziło do 30mbit a zazwyczaj był jeszcze wolniejszy. I często znika całkiem na parę minut.
    ZaletyŻadnych
    WadyPrędkość o wiele niższa niż w umowie.
    Przerwy w dostawie kilka razy dziennie.
    Niestabilny co chwilę wywala z serwisów jak netflix HBOgo a nawet you tube
    MiejscowośćMalbork
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803