Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maniek / 2023-02-14 22:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet przy prędkości 600 mb/s niczym nie różni się od 150mb/s które miałem. Więc ta prędkość to ściema.
    ZaletyDość miła obsługa w Płocku
    WadyPrędkość internetu 600mb/sto jakaś porażka
    MiejscowośćPłock
  • ~Robert / 2021-11-17 12:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam MM od wielu lat ,jednak, od ponad roku męczę się z internetem i nic niee mogę wskurać po połączeniu z infolinią i przejsściu tych procedur (wybież 1 , naciśnij 2 , i.t.p. ) umawiam technika ,przychodzi caś tam pomieży , popatrzy ,powie że ,jest oki i dalej jest to samo.ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    Robert ze Szczecina
    ZaletyTV
    WadyNon stop o każdej porze dnia i nocy zrywa połączenie internetowe.Operator twierdzi ,że tek ma być.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Roki / 2019-11-22 10:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam już kilkanaście lat i nie pamiętam ile kat temu była ostatnia awaria Internetu czy tv. Kiedyś zepsuł się dekoder to wymienili praktycznie od ręki na nowy. Trzeba pilnować końca umów bo jak na czas się nie przedłuży a telefonu z ofertą się nie odbierze to można wpaść na standardowy wysoki cennik. No ale to już na własne życzenie.
    ZaletyNiezawodność, szeroka oferta, pomoc techniczna na telefonie, czacie i www, ebok.
    WadyMogło by być taniej. Małe zaangażowanie w sprawy klienta.
    MiejscowośćKalisz
  • ~Albert / 2022-08-03 17:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Posiadam internet swiatłowodowy od Multimedii. Kilka dni temu była burza u mnie w miasteczku, zerwało swiatłowód przez gałąź. Problem zgłosiłem tego samego dnia. Konsultant powiedział mi że technicy zjawią się kolejnego dnia w godzinach 7-11. Nie zjawili się a kolejne rozmowy z konsultantami nie wnosiły nic do mojej sprawy. Albo nie wiedzą kiedy przyjadą technicy do naprawy, gdyż jest to FIRMA ZEWNETRZNA albo nie są w stanie oszacować jak długo może potrwać naprawa.
    Kontaktowałem się 4 razy w ciągu 4 dni, codziennie lecz niestety nic to nie dało. Zalezy mi na szybkim internecie do rozmów konferencyjnych jak i pracy zdalnej w domu.
    Tragedia!
    ZaletyPrędkość Internetu
    WadyObsługa Klienta, trzeba długo czekać na naprawę.
    MiejscowośćKolbuszowa
  • ~Kaśka / 2022-08-03 15:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłem w Multimedii wiele lat... jako informatyk namawiałem żone - po roku - do wymówienia... smutne, ale nie radzili sobie.. teraz mam internet na kartę - i jest szybszy, nie ma postojow, nie zawiesza sie... :)
    ZaletyOferta ciekawa - pod warunkiem, że dotrzymają słowa, nie zmienia bez słowa - listy dostepnych kanałów telewizyjnych.. i zatrudnia prawdziwych fachowców a nie mlodzików na praktyce..
    Wadyzmieniaja kanały telewizyjne - listę - jak chcą... nie konsultują wyłaczeń... awarie bywaly dośc często - np: po deszczu..
    MiejscowośćTarnów
  • ~Zbyszek / 2023-02-10 13:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłem klientem Multimedii od 28 lat. W Biurze Obsługi Klienta przymusowo Pani przełączyła mnie na Vectre twierdząc że nie można podpisać już umów z tą spółką. Dopiero później się zorientowałem i musiałem sam zadbać o wizytę technika aby podłączył na nowo telewizję i internet bo oczywiście nic nie zostało umówione ani ustalone.
    Zalety28 lat korzystania, zdarzały się czasem jakieś drobne problemy ale do wytrzymania.
    Stały klient możliwość negocjacji ceny.
    WadyOkłamywanie klienta - Można zawrzeć umowę zarówno z firmą Multimedia jak i Vectra.
    Brak jakichkolwiek informacji w sprawie umówienia technika w celu podłączenia usług
    Po zmianie opłaty zwiększone co najmniej dwukrotnie
    MiejscowośćPłock
  • ~dalia45 / 2021-04-01 18:53
    Ocena: 3.33 / 5
    KILKA RAZY ZA DNIA I KILKA RAZY W TYGODNIU MAM "szukanie kanałów " I PO KILKA RAZY skanowanie !!!! Mozna nerwicy sie nabawic !
    Zaletyduzo programow
    Wadynon stop skanowanie programow (tych samych !!! )
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ewan / 2020-09-29 09:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Piszę z Biłgoraja. Uważam, że przy narzucanej nam zmianie kanałów, to nie odbiorca ale pracownicy Multimediów powinni dokonywać przeinstalowania. Osoby starsze zwykle nie mają pojęcia jak to zrobić w dekoderze. Do tej pory od lat wszystko działało jak należy, pomysł ze zmianami kanałów jest bez sensu. Dziś od rana na ekranie mojego telewizora napis "Brak sygnału". Nie potrafię przeinstalować zmian kanałów na dekoderze. Całkiem sporo płacę za usługi Multimediów, chociaż jestem abonentem tej firmy od ponad dwudziestu lat. Oczekuję więc, żeby jak najszybciej operator Multimedia umożliwił mi odbiór telewizji.
    ZaletyDo tej pory od wielu lat wszystko działało jak należy. Do dzisiaj, czyli do 29 września 2020r.
    WadyBez sensu zmiana kanałów od dziś. W tej sytuacji od rana nie mam obioru telewizji. Oczekuję pomocy pracowników MUltimediów, żeby dokonali mi przestrojenia kanałów w dekoderze. Nie każdy samodzielnie to potrafi, zwłaszcza seniorzy.
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~janczyk / 2017-03-16 11:00
    Ocena: 3.33 / 5
    mam internet i tv w multimedia od 10 lat.. Internet wybieram zawsze najwolniejszy , transfery są słabe , ale plus jest taki ze awarie zdarzają si e sporadycznie 3-4 razy w roku i sa natychmiast rozwiazywane ..w ciągu 3-4 godzin.. Tylko raz w ciagu tych 10 lat zdarzyło sie ze tv i sieć nie działały dluzej niz 1 dzień.
    Polecam multimedie ze względu na internet.. Natomiast jesli zalezy wam bardziej na tv niz sieci to lepiej przejsc do konkurencji ze względu na mniejszą ilosc kanałów HD .. na SD nie narzekam
    Zaletyniezwodnośc
    Wadyoferta
  • ~Dawid / 2021-07-15 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Niezły internet macie internet skacze do 300ms podczas grania.
  • ~Doda+ / 2019-10-24 03:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Wprowadzanie w błąd klienta o możliwości wyłączenia dodatkowej usługi danym okresie czasu, trzeba łazić dwa razy.
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Edek / 2020-10-14 21:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Powtarzają się awarie. Trochę popada deszcz i przez kilka dni nie można doprosić się o naprawę. Byłem głupi że mam u nich telefon, telewizję i internet. Ale tylko do końca umowy i pidziękuję za to dziadostwo.
    ZaletyDużo programów
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Guciek / 2021-01-28 14:00
    Ocena: 3.00 / 5
    to jest powazna firma ??? zeby kilka razy w miesiacu !!! , kilka razy DZIENNIE !!!! wyszukiwala kanaly ????!!!! Ledwo skonczy wyszukiwac , znowu polecenie wyszukiwania , za 10 min powtorka !!!TO JEST CHORE !!!! TAK JAK I MULTIMEDIA
    Zaletyjest spory wybor kanalow
    Wadykilka razy w m-cu , w dniu skanuje kanaly !!! ledwo zeskanuje - znow powtarza, za 10 min powtorka !!!
    MiejscowośćGliwice
  • ~harryd1 / 2019-06-26 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma to jedno wielkie dziadostwo. Zalogowanie się aby opłacić fakturę - niemożliwe, w biurze obsługi, aby nieroby wydrukowały fakturę kolejka na 5 godzin (drukowanie trwa kilka sekund), internet działa jak chce. BOK melduje komunikat, że adres mailowy nie istnieje jak również nr klienta. W biurze obsługi chamstwo i kompletny brak zainteresowania klientem natomiast atmosfera jak na rybach jeżeli chodzi o łowienie nowych jeleni.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKWIDZYN
  • ~Klient / 2022-04-14 17:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Radzę się dwa razy zastanowić nad wyborem tej firmy. Na infolinii czy w bok każdy mówi coś innego. Zostałam przez pracowników na infolinii wprowadzona dwukrotnie w błąd. Po złożeniu reklamacji dostałam przeprosiny a sprawa dalej nie rozwiązana. Firma nie próbuje pomóc i rozwiązać problem tylko mówią NIE i to ma wystarczyć. Bałagan i niekompetencja. Będę odradzać każdemu to firmę. Nie polecam !
    MiejscowośćPogórze
  • ~lowaaa / 2019-06-10 13:28
    Ocena: 3.00 / 5
    co z was za barany, po co płącić za telewizję jak jest darmowa ! , ponad 30 programów jest na naziemniej, a przecież i tak się ogląda może z 5 programów,
    pełno ludzi już poprzechodziło na naziemną a wysię bawicie w jakieś multimedie, upc i inne badziewia
  • ~Maciek / 2020-02-10 17:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Hej, mam multimedie od kilku lat. jak sie dowiedzialem o likwidacji biur w Warszawie, to zacząłem czytac komentarze i jestem trochę przerażony przedłużeniem umowy. Umowa kończy mi się w maju 2020, stad moje pytanie czy przedłużać czy nie? co prawda place za tv in int 67 zl. dzisiaj na infolinii zaoferowali kontynuacje za 72 zl (no stały klient do wydojenia, ale wiem mala kwota..). jak najlepiej wypowiedzieć umowę - telefonicznie czy pismo poleconym do Gdyni? i co ze sprzętem, czy wysłać czy lepiej zawieść im osobiście dla pewności? dajcie znać.
    Zalety.............
    Wady........................
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MAX / 2020-12-16 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja uzyskałem taką odpowiedz od etatowych pracowników MULTIMEDIA :umowa obowiązuje od m-ca wrzesień a kanały POLSATU(
    (SPORTOWE) były gwarantowane do lipca w związku z czym nie przysługuje mi BEZKOSZTOWE przeniesienie się do VECTRA lub
    bezkosztowa rezygnacja.Gdybym miał umowe np.od czerwca ,maja to tak.A tak to nie !
    Zaletyok
    Wadyczęsto zawiesz się dekoder NX4.C
    MiejscowośćGliwice
  • ~Nikita / 2019-09-16 22:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługi nie sa na najwyższym poziomie, ale to też zależy od okablowania (na ile stare) oraz od posiadanego sprzętu (powinno sie dość czesto wymieniac aby nadążyć za nowosciami)
    Zachęcam do przedłużania telefonicznego bo wbrew pozorom jest dużo bezpieczniejsze. W biurze dopisują dodatkowe usługi za niskie kwoty bez wiedzy abonenta - od których nie można się odwołać bo są podpisywane na miejscu.
    Taka możliwość nie istnieje podczas przedłużania "na odległośc"
    ZaletyDział przedłużania umów jest bardzo pomocny, konsultanci jasno przedstawiają sytuacje,
    WadyBrak możliwości nizszych ofert
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PTR / 2022-03-07 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Padły mi wszystkie usługi. Dzwonię na pomoc techniczną, powinna jeszcze funkcjonować 15 min, słucham tych wszystkich durnych regułek po czym mnie rozłącza
    MiejscowośćŻory
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803