Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Babajaga / 2023-07-25 22:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było dobrze do puki nie zachciało mi się podłączyć kolejnego urządzenia (drógiego komputera), błędy DHCP, brak przydzielania IP i tym podobne. Zacząłem zastanawiać się dla czego, po dokładnym prześledzeniu tematu, okazało się że wszystkie porty poza jednym są "zarezerwowane" a dokładniej zablokowane. Przy próbie konsultacji z obsługą nic nie wskurałem. A odbierający wydawał się sprawdzać odpowiedzi w internecie... Porażka.
    ZaletySzybki internet
    WadyPoblokowane porty, tv to ściek co się tnie
    MiejscowośćZamość
  • ~Beata / 2020-10-03 20:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem od kilkunastu lat abonentem Multimediów, teraz niestety przyjdzie mi zmienić operatora. To co się stało z kanałami to jakiś cyrk. Nic nie mogę znaleźć, wszystko porozrzucane, nie ma żadnej chronologii. Przestałam ogladać telewizję, więc nie widzę sensu płacić za coś czego nie używam. a i jeszcze jedno, ostatnio internet to jakaś porażka. Płacę bardzo wysoki abonament bo mam naprawdę dużo usług a wychodzi, ze z nich nie korzystam. Czas się pożegnać.
    ZaletyMiłe Panie w BOK-u
    WadyIgnorancja klienta. Wierny klient, który jest tyle lat kompletnie nie jest doceniany.
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~Grażyna / 2019-07-27 17:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Od rana nie ma Internetu. Informacja z BOK - awaria do 30 lipca godz. 14.00. Mamy 27 lipca.... 3 dni będą usuwać awarię?
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Iwona / 2021-12-30 02:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Czterokrotnie umawiani technicy, do montażu nowego sprzętu. Raz przyszedł,bez sprzętu , trzy razy nie zgłosili się wcale, nikt się ze, mna nie kontaktował.Reklamacje były przyjmowane i ponownie nikt nie przychodził Za piątym podejściem sprzęt zamontowany , ale dekoder tv nie nagrywa wszystkich programów , tylko jakieś marginalne nieistotne dla mnie. W trakcie zawierania umowy pytałam konsultantkę ,czy nowy dekoder nagrywa wszystko i zapewniła mnie ze tak. Pracownicy niesolidni i nie zorganizowani. Czuje się oszukana następna umowę podpisze z inna firma nawet jeśli zaproponuje gorsze warunki.
    ZaletyBogata oferta programów tv i szybki internet za rozsądna a cenę.
    WadyNiekompetencja pracowników , brak organizacji pracy i przepływ informacji, pomiędzy pracownikami.
    29 listopada podpisałam nowa umowę a 24 grudnia otrzymałam pismo, ze 31 grudnia kończy mi się umowa i naliczą mi ceny bez promocji, ale zapraszają do podpisania nowych warunków umowy.
    MiejscowośćSzcecin
  • ~Krysia 64 / 2020-09-24 20:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Po aktualizacji zmiana kanałów tragedia totalny bałagan w chronologii ,by znaleźć konkretną pozycję trzeba przewinąć cały spis.Porazka!!!wielka
    ZaletyBrak
    WadyCałe multimedia żadnych pozytywow
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Marek / 2019-07-26 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to pomyłka żądają nr.klienta bo inaczej Cię nie połączy, kto normalny ma na wierzchu nr.klienta ,dlatego człowiek się rozkancza
    WadyPo co ten nr klienta
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Marta / 2019-07-29 13:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Zastanawia mnie zmiana operatora TV jak pomysle ze mam isc w Pazdzierniku do kolejki odchoda mnie checi przedluzania umowy.Nie spotkalam sie nigdzie z takimi kolejkami chyba ze ulekarza specjslisty.
    ZaletyZ przyzwyczajenia msm od lat
    WadyObsluga Klienta czeka sie do 2 godz
    MiejscowośćTarnów
  • ~Monika / 2022-04-28 13:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Te awarie to paranoja, coraz częstsze. W końcu od nich odeszlam
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Paweł / 2023-07-04 12:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Po raz pierwszy w życiu, a korzystam z ofert telefonów internetu telewizji itd, że ktoś podnosi cenę w trakcie okresu oznaczonego umowy tłumacząc kosztami, inflacją i innymi bzdetami. Zaznaczając że nie mogę zrezygnować bo jest zapis w regulaminie. To moja ostatnia umowa. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZmiana ceny w trakcie umowy
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Piotr / 2023-03-20 23:16
    Ocena: 2.67 / 5
    NIE POLECAM!! UWAGA UWAGA TV praktycznie codziennie są probkemy " rwie sygnał na wszystkich kanalach" Serwis oczywiscie naprawi problem za piec dni a potem i tak to samo minie jakis czas i znowu rwie!¡!!MULTIMEDIA TO WIELKA PORAŻKA Nie wiem co mnie podkusilo zeby przenieśc sie do tej z cyfry!?!? Internet niby 600mb/s ale żadnej zauważalnej rónicy w porownaniu z 100mb/ s nie widac wrecz przeciwnie jak podpiete sa trzy urządzenia to któres zawsze ma czkawke!!! UCIEKAJ!!!! CZEKAM NA KONIEC UMOWY I NIGDY WIĘCEJ SZKODA ŻE NIE PIGRZEBALEM WCZESNIEJ W OPINIACH MOZE MNIEJ BYM SIE DENERWOWAL!!!!! ODRADZAM!!!
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne poza ceną
    MiejscowośćTarnów
  • ~Rychu / 2020-10-02 17:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Wczoraj monter podłączył internet i telewizję. Po uruchomieniu dekodera poinformował, że kanały będą się aktualizowały kilka (!) godzin. Dzisiaj bez zmian - na ekranie widnieje napis "Brak autoryzacji - zadzwoń...". Wczoraj wieczorem czas oczekiwania 41 minut - rozłączyliśmy się z nadzieją, że przez noc coś się przeładuje. Dzisiaj: chat nie działa. Infolinia rano: ok. 1h 20 minut oczekiwania na połączenie, ostatnie "czas oczekiwania 2 minuty" powtarzane było przez ponad 10 minut, ostatecznie musiałem przerwać połączenie. Infolinia wieczorem: czas oczekiwania 19 minut, teraz minęło 36 minut i nadal brak połączenia.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sławomir / 2019-11-07 07:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Bywają dni, że telewizja cyfrowa co kilka-kilkanaście minut się wyłącza i wtedy trzeba restartować dekoder. Szybkość internetu jedynie na łączu kablowym zbliżona do nominalnej, natomiast wifi (mimo że router też z oferty Multimedia) to porażka - bardzo wolny i bardzo słaby zasięg (w pokoju 2 ściany od routera już gubi sygnał). Generalnie marnie, niestety w moim budynku jeśli chodzi o sieci kablowe multimedia jest monopolistą i jestem na nich skazany.
    ZaletyInternet kablowy.
    WadyWifi bardzo wolne i słaby zasięg, zacinająca sie telewizja cyfrowa, po zacięciu program nie wraca samoistnie tylko wymagany restart dekodera; cena za usługę.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Teresa / 2019-12-24 21:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem problem z Internetem dziś doszła niedziałające tv
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćOlsztyn-
  • ~Zdzisław / 2019-10-14 21:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam usługi Multimedia od lat i nie mogłem narzekać. W tej chwili cena ok90 zł za telewizję internet i dwie komórki to nie tragedia.Internet 30Mb a w tescie 10Mb ale mówią że dlatego iż przez router. Generalnie nie narzekam.Ale od lipca nie mogę cofać ani zatrzymać np. oglądanego filmu lub programu. Albo się tnie albo całkiem ginie. Nie pomagają iterwencje techników firmy MM
    ZaletyPoza wadami (jak niżej) nie narzekam
    Wady Brak możliwości nagrywania i cofania oglądanych programów
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Żorż / 2022-09-16 11:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Usterka TV i internetu zgłoszona do działu technicznego - czas oczekiwania na technika 6 dni - może dopiero przeprowadzają rekrutację na to stanowisko ? Nie potrafiono mi odpowiedzieć. Ze słów osoby przyjmującej zgłoszenie wynikało , że gdyby to była większa awaria to zaraz by kogoś przysłali ale że jest to indywidualne zgoszenie to mam się bujać tydzień bez usług . Na szczęscie umowa mi się kończy i składam rezygnację z ich usług .
    MiejscowośćNakło nad Notecią
  • ~Krystyna / 2022-05-16 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Beznadziejna telewizja, awaria goni awarię, wysoko sobie cenią swoje usługi uważam że zbyt wysoko choćby ze względu na częstą awaryjnosc. Odradzam zawarcie umowy.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adamro / 2019-12-21 11:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam bardzo złą opinię na temat Multimedii. Mimo regularnie opłacanego abonamentu często mam odłączaną telewizję i internet. Dzwoniąc z awarią, nie ma opcji rozmawiać z człowiekiem, odpowiada tylko komputer zmieniając tylko godziny usunięcia usterki. Po prostu totalna olewka, czują się bezkarni. Po prostu przyzwyczaili się do tego stanu rzeczy i mają klienta gdzieś.Przy najbliższej okazji zmieniam operatora, na szczęście jest duża konkurencja.
    ZaletyNie ma żadnych, inni dostawcy mają to samo.
    WadyBardzo częste, dwu, trzydniowe przerwy w dostawie tv i internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dreamzed / 2021-09-10 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Umówilismy montera na za 10 dni bo to byl pierwszy wolny dzien , po czym w dniu przyjazdu czekamy od rana w domu , po 2 h oczekiwania dzwonimy tam , dostaje informacje ze 3 dni temu sie dowiedzieli ze dekoder który był w naszej umowie się skonczyl i musza wymienic na inny , kolezanka miala zadzwonic do Pana ale ups nie zadzwonila , monter nie przyjedzie ani dzisiaj ani w weekend , a kolezanka która miala oddzwonic nie oddzwania i nie da sie z nikim umowic , ODRADZAM WSZYSTKIM TEJ FIRMY !
  • ~Ewa / 2018-10-04 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Na infolinii ludzie ,którzy potrafią wygłaszać wyuczone formułki. Poinformowali,że jest możliwość podłączenia.Siedziałam 3 godziny w remontowanym mieszkaniu ,w którym jeszcze nie mieszkam.Monterzy nie przyjechali,na drugi dzień wprowadzona została informacja,że nie ma możliwości podłączenia mediów w moim mieszkaniu.Żadnego telefonu,uprzedzenia klienta.Żenada i lekceważenie.
    Zaletybrak
    WadySame
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jacek / 2019-10-01 22:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprostu nabija ie w butelkę. Dzwonią o przedłużenie umowy dają niby programy testowe na 3 miesiące po czym okres okazuje się krótszy i przychodzi rachunek. Naciągane i matactwo. Nie pidpusujcie umów przez telefon.
    WadyOszustwo. Obiecanki cacanki konsultanci w dziale reklamacji masakra.
    MiejscowośćInowrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803