Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 604 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-05-14 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia to skandal, prawo i RODO mają za nic. Samowolnie zmienili mi warunki umowy bez mojej zgody i wiedzy. Powłączali mi zgody na kontakt marketingowy i profilowanie mimo że przy podpisaniu umowy NIE wyraziłem na to zgody i nękali telefonami od rana do nocy. Nie sposób dodzwonić się do obsługi klienta cokolwiek wyjaśnić, na infolinii często trzeba czekać i słuchać muzyki ponad godzinę aż ktoś łaskawie odbierze telefon (chyba że dzwonisz podpisać nową umowę wtedy odbierają w ciągu pół minuty). Nie ma możliwości wprowadzić żadnych zmian przez eBOK, na czacie z eBOK też kompletna olewka standardowe odpowiedzi tam chyba bot rozmawia nie człowiek. Utrudniają wypowiedzenie umowy. Nie przyjmują wypowiedzenia mailowo, żądają podpisów kwalifikowanych, przesłane poleconym uwzględniają tylko wg. własnego widzimisię, nie uwzględniają daty stempla pocztowego. Sygnał TV cyfrowej często przerywany, awarie. Internet nieco lepiej ale też średnio raz w tygodniu są przerwy. Łącze niestabilne nie nadaje się do pracy. Unikać jak ognia.
    Wadyj.w.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2020-10-12 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość usług to tragedia tv i Internet nie polecam ,nalicza jakieś noty obciążenia w kwocie 240zl za brak zwrotu modemy a zwrócić to w punkcie obsługi graniczy z cudem (kolejki) BANDA OSZUSTÓW Wezmę sobie adwokata i też zażądam zwrotu za cały okres umowy za tą jakość usług jakie oferuje Mulimedia
  • ~Marta / 2021-05-20 15:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 10 latach bycia klientem Multimedia , nie dość że zostałam w bezczelny sposób oszukana na kilkaset złotych to jeszcze załatwić jakąkolwiek sprawę bez stracenia wszelkich nerwów to granica cudu.
    Infolinia to dramatyczne komunikaty , z których niemożliwe jest połaczenie się z przedstawicielem. Odsyłana na 5 różnych numerów , straciłam jedynie czas , sprawa dalej nie załatwiona. Stacjonarnie również spławiona na infolinię. 1.5 godziny stania w kolejce 2 razy jednego dnia. Kolejna stara czasu. Pani stwierdziła , no cóż i tak będzie trzeba zapłacić , bo skończyła się firmy dobra wola i w ramach bezpromocyjnego przedłużenia kolejnej umowy , doliczyliśmy Państwu miesięcznie po 120 zł do dotychczasowego abonamentu ale jeszcze żeby było bardziej fair, nikt Was o tym nie poinformuje, no bo po co Abonent ma cokolwiek decydować! Jednym słowem firma oszustów , skoro tak traktuje się wieloleteniego Klienta to strach pomyśleć co zrobią z nowym . Nie polecam! a co więcej ODRADZAM
    Wadydramatyczne warunki, infolinia i obsługa klienta
    MiejscowośćToruń
  • ~Miiiki / 2021-03-08 17:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga
    Vectra oszukuje klientów twierdząc że nie można rozwiązać umowy bez kary mimo, że ATM Rozrywka był kanałem gwarantowanym!
    Nie maja prawa brać kary jak się wypowie umowę bo skoro to był kanał gwarantowany to są to zmiany warunków umowy! Kręcą, kłamią i próbują naciągać przepisy
    WadyKłamstwa i oszustwa w bok
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Miko / 2019-11-01 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam, nie szanują klienta.
    Ceny nie adekwatne do serwisu. W tej samej cenie można mieć szybszy Internet. Telewizja to porażka, lepiej wykupić sobie HBO - wyjdzie taniej i będzie przy okazji co oglądać.
    ZaletyBrak
    WadyCena
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Mulimedia / 2019-10-16 18:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Rekalamcje - katastrofa. Tylko wspomniałem, że zgłaszam reklamację po przełączeniu czekałem 15 minut i nikt się nie zgłosił!!! Żenada!!!
    WadyBrak kontaktu
  • ~Patrycja / 2021-03-29 14:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jako wieloletni Klient MultiMedia nie polecam operatora. Dopóki byłam klientem aktywnym, wciskano mi każdą promocję, natomiast gdy umowa stałą się na czas nieokreślony to zapomniano o moim istnieniu i nie przedstawiano żadnych promocyjnych pakietów. Po skończonym czasie promocyjnym nie poinformowano mnie o żadnych nowych promocjach, zero kontaktu a rachunek naliczony x2 na ponad 250zł. Nie uwzględniono żadnej reklamacji ponieważ złożyłam ostatecznie wypowiedzenie umowy. Czuję się oszukana, naciągnięta jako stały Klient od 7 lat. Tak się nie robi.
    Wadynie dbają o stałych Klientów
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Piotr / 2020-03-25 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklama po załączeniu dekodera i reklama po każdej (!) zmianie kanału. Biuro obsługi mówi, że nie można ich wyłączyć i że są sezonowe. Pytam kiedy sezon się skończy - nie wiedzą. Odsyłają od Działu Technicznego do Ogólnego i z powrotem.
    ZaletyDobra jakość programów.
    WadyCoraz więcej reklam!!!
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Qvertys / 2019-08-19 21:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Jezeli jestescie graczami i nie chcecie dostac kurwicy od wysokiego i skaczacego pingu oraz naglych rozlaczen nie polecam
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćToruń
  • ~Reset / 2019-11-05 22:03
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem długoletnim klientem zawsze byłem zadowolony,ale wszystko się zmieniło internet praktycznie nie działa obsługa i serwis nie miła -zalecenia resetowanie i testy efekt żaden,wmawia się klientowi że przesył jest w pożądku wina komputera oczywiście bzdura zmiana rutera i komputera nic nie zmienia chyba że na gorsze.Jeśli nie potrzebujesz internetu a lubisz dzwonić do biura obsługi robić testy i resetować modem to oczywiście polecam,wciskanie kitu gratis.
    Zaletytelewizja narazie działa.
    Wadymultimedia internet serwis.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Roksi / 2023-09-27 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatni raz podpisałem z tymi oszustami umowę, cena internetu wzięta chyba z kosmosu. Od maja do września wzrost ceny ok 600 procent s miało być o wskaźnik inflacyjny. Produkt nie jest wart swojej ceny ,często zawiesza się i to już chyba norma zo ok 24 internet na jakiś czas znika ale cena co miesiąc w górę.
    ZaletyTo chyba kpina aby pytali o zalety
    WadyTyle jest ich że szkoda mi czasu i nerwów
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ryszard / 2020-12-23 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Skorzystałem z okazji i rozwiązałem umowę ale z tv z internetu nie można umowa była zawarta oddzielnie i będę płacił za internet do grudnia nie korzystając z niego.Bo nie ma sygnału.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Wiola / 2022-07-01 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, słaba jakość usług. Stanowczo nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca jakość usług
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Wojtek / 2023-04-02 07:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia to nieporozumienie!!!
    Zacznę od tego, że jakość sygnału itp. jest bez zarzutu, zawsze działa, ale obsługa klienta....
    Kto nie podpisywał z firmą Multimedia umowy ten życia nie zna.
    Od 8 lat podpisuje umowę co roku i zawsze coś jest nie tak , za każdym razem reklamacja tylko raz została uznana jedynie częściowo ????
    Poza tym zawsze jest uznawana, ale czy to o to chodzi?
    Jeśli ktoś zapyta dlaczego nadal korzystam to zawsze dział utrzymania klienta na przeprosiny dokładał mi coś za darmo gdzie się to względnie opłacało i ten dział działa jak należy.
    Ale pierwsza instancja czy to jacyś podwykonawcy czy kto nie wiem, ale skala problemu w moim przypadku była tak ogromna i rażąca, że dawałem się na to nabierać, ale mam dość reklamacji problemów itp. dlatego idę po rozum do głowy i nareszcie kończę ta tragiczna współpracę.
    Pamiętajcie, kończąca rozmowę zawsze mówcie czyli reasumując za to o czym Pan/Pani wspomniała będę płacił tyle brutto bez ukrytych kosztów na cały czas trwania umowy!
    Bez takiego zakończenia nie ma szans na skuteczną reklamacje , a od konsultanta sprzedawcy prawdy się nie dowiesz.
    Na obsłudze klienta w tej firmie mógłbym się doktoryzować.
    Powtarzam na chwilę obecną stratny nie byłem, ale zawsze była reklamacja bo okazywało się po czasie , że płace zamiast 120 zł np 200 zł
    ZaletyJakość sygnału, o ile w 2023 r można to nazwać zaletą
    WadySkandaliczne obsługa klienta , ceny od ustalonych różnią np. dwukrotnie ????
    Reklamacja po podpisaniu umowy jest jak kolejny dzień w biurze
    MiejscowośćWrocław
  • ~zeb / 2022-02-28 15:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko ok do puki coś nie przestanie działać bo wtedy masz problem Na tę chwilę to najgorsze gówno na jakie wdepnołem mam nadzieję że po raz ostatni NIGDY WIECEJ MULTIMEDIOW NIGDY WIECEJ VECTRY
    ZaletyMam nadzieję że zbankrutują
    WadyWszystko gdy potrzebujesz pomocy
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~AA / 2018-12-07 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    1. BOK to kpina - zachęcają do korzystania z automatycznego biura, ale nawet to zwykłe biuro to automat bez szansy na rozmowę z konsultantem. Nie mam faktury za ostatni miesiąc. Nie dowiem się dlaczego bo w automatycznym BOK nie ma takiej opcji, a z konsultantem się nie połączysz. Wybranie w automacie opcji "duplikat faktury" kończy się "błędem autoryzacji" gdy wpisuję mój nr klienta z f-ry. A w stacjonarnych BOK dzikie tłumy - to jasne, w końcu niewiele da się załatwić przez telefon, a poza tym przez telefon trzeba się bardzo pilnować by nie oszukali
    2. W umowach były zakazane klauzule - wyrokiem sądu dostali 5 mln kary, MM odwoływała się, ale nie wiem z jakim skutkiem. Trzeba sprawdzać treść umowy pod kątem takich klauzul.
    3. Podsuwają umowę z wstępnie zakreślonymi zgodami na przetwarzanie danych - sprzedawca nie chce tego zmieniać i twierdzi, że bez nich nie można podpisać umowy. Mnie się udało, ale część osób się podda, lub nie podda się sprzedawca.
    4. Podpisując umowę, nawet osobiście w BOK, można wykreślić (zrezygnować) niektóre usługi (np. ich antywirus), a potem jakimś dziwnym trafem są na fakturze.
    5. Gdy dzwonili do mnie namawiając na przejście na cyfrówkę, w każdej takiej rozmowie podawali inne informacje odnośnie oferty, także w kwestiach technicznych (bujdy o lepszej jakości obrazu, a zapomnieli dodać że zależy to od rozdzielczości sygnału z kabla i rozdzielczości tv, zresztą w ofercie programy HD to ułamek).
    6. Na koniec próba oszustwa - po kolejnej odmowie przejścia na cyfrówkę zadzwoniła kobieta, chyba "działu utrzymania klienta" i mówi, że skończyła mi się promocja na internet i od kolejnego miesiąca będę mieć wyższy rachunek. Tylko, że moja promocja skończyła się jakiś rok wcześniej.
    Zaletyna razie nie widzę
    WadyPo zmianie umowy i przyspieszeniu internetu konieczna była wymiana modemu, z którym stary router nie chciał działać. Nowy router (dobrej jakości) działa, ale jakoś tej większej szybkości nie łapie, co widać w speedteście.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anakin / 2022-02-15 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo często brak internetu. Czasami razem z TV, jak dzisiaj.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćGłowno
  • ~AR / 2019-12-29 23:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieetyczna i o bardzo niskiej moralności firemka. Umowa jest tak sformowana żeby klient już za pierwszy okres po zakończeniu okresu umownego zapłacił kwotę co najmniej x2. W moim przypadku ze 165 zł rachunek wzrósł do prawie 400 zł. Klientem byłem od kilku jak nie kilkunastu lat. Nikt nie zadzwonił z informacją, że umowa się skończyła i przeszła na inne warunki. Zawierając umowę obiecali że przypomną. Na pytanie dlaczego tak się nie stało padła odpowiedź, że nie było udzielonych zgód na przedstawienie ofert handlowych. Bzdura - w ramach zawartej umowy i że przechodziła na czas niedookreślony nie musieli mieć żadnych zgód w tym zakresie.
    Szczerze odradzam, nikt ich nie chce kupić i liczą już tylko na naciągnięcie klienta.
    Wystarczy zapoznać się gdzie jest zarejestrowany udziałowiec tej firmy - Nokzaja na Cyprze. Do tego nawet na swojej stronie nie mają zakładki Kontakt.
    Wątpliwej wiarygodności dostawca usług. Podobne praktyki i brak szacunku dla klienta miał już jeden dostawca usług telefonicznych. Niezbyt dobrze się to im skończyło, dla wielu osób reklamy o powrocie nie pomogą. W przypadku Multimedii będzie podobnie - stracili i stracą bezpowrotnie wielu klientów. Żegnajcie !!!
    WadyNaciągają
    MiejscowośćWarszawa
  • ~AT / 2020-09-30 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem abonentem Multimediów przez kilkanaście lat. Było zupełnie normalnie.Pod koniec terminu ostatniej umowy nie informowano mnie o możliwości zmian, a rachunki z miesiąca na miesiąc były wyższe. Postanowiłem zmienić pakiet TV, ale okazało się, że i tak będę musiał płacić jak dotychczas, bo promocje nie dotyczą stałych klientów???? i muszę płacić więcej. Złożyłem rezygnację 5.08.20, ale musiałem zapłacić abonamenty do końca września. Po przyjściu do BOK w Łodzi, aby zwrócić sprzęt Operatora okazało się, że nie wpisano do systemu faktu rezygnacji z usług, a Pani w okienku kilkakrotnie dopytywała mnie gdzie złożyłem rezygnację (było to w tym samym BOK). Nie potrafiła też powiedzieć dlaczego numer telefonu stacjonarnego może być przeniesiony dopiero miesiąc po upływie okresu wypowiedzenia. Chciałem porozmawiać z osobą kompetentną lub uzyskać jakikolwiek kontakt do kierownika BOK lub osoby decyzyjnej. Żadnej informacji nie uzyskałem. Ze strony Pani z okienka nie było żadnej próby uzyskania wiadomości dlaczego w systemie nie ma rezygnacji z usług. Nie polecam usług tego BOK
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bogerel / 2020-02-01 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Serdecznie odradzam multimadia. Moim zdaniem kompletny brak dbałości o klienta. A po zakończeniu umowy można powiedzieć nawet o braku przyzwoitości.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803