Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MTU opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artua / 2014-06-28 08:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Kupujesz auto z OC w MTU, przepisując polisę OC opłaconą na 1/2 roku ze zbywcy na nabywcę robią rekalkulację i pomimo tego, że pierwsza rata jest ważna- opłacona jeszcze 5 miesięcy żądają wpłaty drugiej raty w ciągu kilku dni od otrzymania odnowionej- przepisanej polisy. Dotąd nie spotkałem się z takimi praktykami w innych ubezpieczalniach.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii
    10 dni
  • ~aslawa / 2011-06-17 11:30
    Ocena: 2.33 / 5
    1/Kupiłam polisę na początku maja 2011 i po 4 godz. rozmów tel. (na mój koszt oczywiście) wreszcie wygenerowali polisę czyli mamy połowę czerwca.
    2/ Mój wniosek przypisali innej osobie nawet dostałam maila z polisą na tego Pana,Panu zwrócili nadpłatę z mojej składki - nas nie było w ogóle w systemie!
    3/ cztery razy zapewniali mnie że już wysłali polisę poprawioną i nic.
    4/ po czym dostaję wezwanie do zapłaty składki!!!!!!a jednak znaleźli mnie w systemie-jak miło:)Tylko dlaczego nikt nie czyta moich zgłoszeń reklamacyjnych na tą sprawę, gdzie data i wysokość składki była odnotowana przez pracowników infolinii - nie wspominając już o mailu z tą informacją.
    5/ Od pracowników infolinii dostałam nr zlecenia reklamacyjnego i dopisywali moje kolejne zgłoszenia ale oczywiście nie moga mi tego wysłać pocztą. Za każdym razem pracownicy wpisują dane kontaktowe ze mną po czym ktoś je chyba usuwa, bo za każym razem pytają mnie o tel. i mail. Wątpię czy tam cokolwiek jest prawdą co oni piszą w tym zgłoszeniach
    6/ Zpaliłam się po raz trzeci na MTU. Przy pierwszym samochodzie moja polisa zniknęła!!!!Przy drugim dostałam aż trzy polisy w odstępach tygodniowych z druczkami do zapłaty i telefonami kiedy zapłacę - a składki zawsze robię z góry!!!!!
    7/ Po moich przejściach mam prawo być zdenerwowana-łagodnie mówiąc-a oni na info-"proszę czekać zapoznam się ze sprawą, proszę jeszcze o cierpliwość, jeszcze chwileczkę, proszę o cierpliwość... "wrrr...i tak 65 osób po kolei...nikt nic nie wie, nikt nie oddzwania, nie odpisuje na maile, bo pewnie nikt ich nie czyta...
    8/ Nigdy więcej sprawę zgłaszam do UOKIK. Tanie mięso psy jedzą!!!!I zgadzam się z opinią innych osób że jak chcesz zrezygnować to ci urzadzą ładne przedstawienie z wezwaniami do zapłaty - mój kumpel miał to samo...
    LUDZIE - Zapłaćcie więcej ale będziecie mieli spokój- aż strach pomyśleć co by było gdyby nie daj Bóg doszło do wypadku!!!!
    ZaletyCena
    Wady-brak kompetencji pracowników
    -zawsze załatwia sprawę milion osób-nikt nic nie wie
    -mają bałagan w dokumentach
    od 3 lat 443zł
  • ~ELA / 2016-10-17 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    OFERTA SUPER WSZYSTKO UBEZPIECZONE!!!!AŻ DO STŁUCZKI!!!
    Miałam stłuczkę 08.09.2016r. z winny innego kierowcy. Policja przybyła na miejsce. Sprawca się przyznał. Likwidator przybył szkodę wycenił i na tym koniec. Po napisaniu e-maila do opiekuna szkody odpisał, że brakuje im notatki z policji więc czekają.
    Jest 17.10.2016r. Zero kontaktu a jak dzwonię do opiekuna szkody to nie odbiera telefonu, a jak wysyłam SMS to za niego płacę. To jakaś masakra. Wiele lat byłam w MTU i zawsze polecałam tego ubezpieczyciela ale w tej sprawie zawiedli na całej linii.
  • ~Hanna / 2022-02-07 16:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga
    Polisa w cenie około 549,00 zł obejmuje ubezpieczenie AC tylko w przypadku całkowitej likwidacji pojazdu lub szkody powyżej 70% wartości samochodu. Wyceny wartości szkody i pojazdu dokonuje MTU Hestia. Przed zakupem polisy radzę bardzo dokładnie przeczytać Ogólne Warunki Ubezpieczenia.
    Zaletycena niska
    WadyBrak odrębnych Warunków ubezpieczenia do każdego rodzaju polisy Są umieszczane OWU stąd wielka trudność w kilkunastu stronach znaleźć i zrozumieć warunki dotyczące naszej polisy.
  • ~Roman PATRON / 2016-04-09 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    MTU gra na dwa fronty , agenci i poczta. Kolaborant . Straciłem zaufanie do tej firmy.
    Zaletyjest wszędzie
    Wadysłaba oferta
    nie kożystam
  • ~ZBYSZEK / 2016-05-29 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    OC w stosunku do roku 2015 wyższe o 35%, jestem ich byłym/ od wczoraj/ stałym klientem. W LINK4 475ZŁ MTU- 655. WYBÓR JEST PROSTY. Trochę dziwna polityka, ja starałbym się klienta który jeździ bezszkodowo zatrzymać u siebie.
    WadyDROŻYZNA
  • ~Majk / 2022-11-25 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia mają firmę która próbuje zaniżać do maximum wyceny i za wszelką cenę nie wypłacić szukają na siłę, może są trochę tańsi ale schody się zaczynają jak trzeba coś wypłacić nie polecam nie umywają się do takich firm jak Warta i PZU tanio i chu....
  • ~Marcin / 2017-08-24 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Z kalkulatora OC wyszła bardzo atrakcyjne cena, ale bez możliwości zakupu... ciągle jakiś błąd ładowania strony, błąd formularza, nic się nie zapisuje, pomimo, że jestem zalogowany i ciągle od nowa.
    Po 4 razie (!!!) zrezygnowałem i biorę AXA Direct.

    Nie polecam, najwyraźniej to jakaś firma krzak, skoro nawet strony i systemu informatycznego nie potrafią ogarnąć.
    ZaletyCena
    WadyWszystko
  • ~migel / 2010-08-09 15:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Po kolizji gdzie sprawca był ubezpieczony w MTU zgłosiłem szkodę. Po 2 dniach od zgłoszenia przyjechał rzeczoznawca, który opisał uszkodzenia zrobił zdjęcia. Z protokołem z oględzin udałem się do warsztatu celem naprawy pojazdu. Zakład wysłał kosztorys naprawy, który został zaakceptowany przez MTU z adnotacją "po przedstawieniu faktur na zakup części z A.S.O.". Naprawa została wykonana zgodnie z technologią na nowych oryginalnych częściach. I teraz kończy się już ta piękna opowieść. Zaczynają się schody. Po miesiącu MTU nie wzięło jeszcze odpowiedzialności gdyż jak twierdzą nie posiadają notatki z policji potwierdzającą okoliczność zdarzenia. Poprosiłem osobiście osobę na Komendzie o wysyłkę po raz drugi. Dotarła :) Więc myślę sobie już mają wszystko więc tylko czekać na kasę. Niestety!!! Likwidator po 3 tygodniach od odebrania samochodu z warsztatu dzwoni że chciałby dokonać oględzin naprawy. Wszystko by było o.k. gdyby nie fakt sprzedaży auta w drugim dniu po odebraniu z warsztatu. Teraz pozostaje bez samochodu i bez pieniędzy. Wysyłam do MTU wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni a później przekształcam we wniosek przedsądowy i skaładam do Sądu. Widzę że czeka mnie jeszcze kilka tygodni czekania na kasę.P.S. samochód u nowego właściciela jak najbardziej do obejrzenia, gdyż wyraził na to zgodę. Tylko brak chęci ze strony MTU. Sąd jest ostatecznością z którem skorzystam. Pozdrawiam
    wszystkich uszkodzonych przez MTU. Więcej szczęścia :)
  • ~MoLan / 2011-07-08 00:10
    Ocena: 2.00 / 5
    1) Ubezpieczam już drugie auto w MTU i to jest o dwa za dużo.
    2) Wysyłają druki polisy , których nie potwierdzają ani telefonicznie, ani żadną inną drogą. Sytuacja komplikuje się w chwili przedłużenia umowy. Kiedy nie otrzymają wpłaty w terminie ani myślą ponownie wysłać druki zakładając, że pismo mogło nie trafić do rąk kontrahenta. Nie wysyłają też upomnień. Potrafią jedynie przekazać sprawę firmie windykacyjnej. Najczęściej jest to wrocławski "Lexus".
    Taka sytuacja przytrafiła mi się w tym roku i jestem w szoku. Mam 3 auta i niekoniecznie pamiętam kiedy kończą im się polisy. Z innymi ubezpieczycielami nie ma żadnych problemów. Nie zalegam z niczym, ponieważ upewniają się , że informacja do mnie dotarła.
    Tu...Kanał i windykator z pałą.
    3) To nie wszystko. Dziś mijają 2 miesiące kiedy po wezwaniu windykatora opłaciłam polisę i do tej chwili nie otrzymałam potwierdzenia tego faktu z MTU pod postacią nowej polisy i wkładki do dokumentów.
    4) Kiedy zadzwoniłam zirytowana tym stanem rzeczy do odpowiedniego działu otrzymałam zapewnienie, że jeszcze tego dnia otrzymam polisę.
    5) A jakże!!! Otrzymałam na maila druk wpłaty na kwotę, którą uiściłam dwa miesiące temu !!!
    6) Po moim pisemnym upomnieniu, że mają burdel na kółkach zapadło głuche milczenie...

    CIEKAWE KIEDY UZYSKAM OPŁACONĄ POLISĘ OC???!!!
    ZaletyChyba tylko wysokość polisy.
    WadyWyżej
    3 lata
  • ~zawiedziony klient / 2013-10-28 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to katastrofa. W celu dodzwonienia się na infolinię trzeba chyba pójść na urlop. Ludzie zatrudnijcie tam kogoś !!!!!!
    Zaletytak jak kazde oc
    Wadyinfolinia
    drugi rok
  • ~konio / 2013-05-16 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    AC w MTU
    Ubezpieczenie zawarte w marcu po 30 dniach szkoda,
    samochód 6 letni więc wartość niska, wycena po kilku dniach koszt naprawy 130% wartości pojazdu - szkoda całkowita.
    Wycena wartość rynkowa po 30 dniach od zawarcia umowy zaniżona o ponad 3,5 tysiąca utrata wartości o 20% !! wartość samochodu uszkodzonego 70% wartości czyli należy się 30% odszkodowania od zaniżonej wartości rynkowej w rzeczywistości 25%. To moja pierwsza szkoda w AC po 15 latach. Uważam to za delikatnie mówiąc nieuczciwe może to standard naszych ubezpieczycieli nie wiem.
    Zaletypsychiczny komfort posiadania ubezpieczenia do czasu szkody
    Wadytwarde zderzenie z polską rzeczywistością ubezpieczeniową
    30 dni
  • ~Rudi / 2013-06-05 19:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Po wypowiedzeniu umowy zaczęły się problemy!!!!
    Wypowiedzenie wysłałem za pośrednictwem poczty PRZESYŁKA POLECONA ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU. Wszystko dotarło na czas i zostało odebrane przez MTU S.A.
    Po upływie sześciu miesięcy otrzymałem wezwanie do zapłaty od Kancelarii prawnej Lewus. Termin 7 dni. Wysłałem scan potwierdzenia nadania i odbioru. Zadzwoniłem : Konsultantka powiedziała mi, że niekoniecznie takie wypowiedzenie wpłynęło ( mimo pieczątki MTU na potwierdzeniu)
    Mam czekać trzy tygodnie i dowiadywać się co dalej z moją sprawą. Miejmy nadzieję, że po siedmiu dniach w drzwiach mojego domu nie pojawi się komornik.
    NIE POLECAM i PRZESTRZEGAM !!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyProblemy z wypowiedzeniem umowy
    2 lata
  • ~Agnieszka / 2018-11-29 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    MTU nie skupia się na potencjalnym kliencie; zamiast przysłać zaproszenie do przedłużenia ubezpieczenia, to przysyłają miesiąc po terminie upomnienie, gdy klient wykupił już ubezpieczenie w innej firmie.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak dbałości o klienta
  • ~Aleksandra / 2018-06-25 11:00
    Ocena: 1.33 / 5
    STANOWCZO ODRADZAM. Byłam klientem tej firmy przez kilka lat. Za każdym razem firma przysyłała mi kilka wariantów polisy na kolejny rok. Za każdym razem wybierałam opcję 2 raty, OC + NW + Pomoc drogowa. W tym roku firma przysłała mi opcję 1 rata i samo OC. PO skontaktowaniu się z infolinią dowiedziałam się, że firma nie wystawi mi żadnej innej polisy zawierającej opcję pomocy drogowej oraz płatności w 2 ratach. A JAK MI SIE NIE PODOBA, TO NIE MUSZĘ BYĆ ICH KLIENTEM. Zero woli współpracy, zero otwartości na klienta. Mam 60% zniżek za 18 lat bezszkodowej jazdy, a po wielu latach w MTU, gdybym miała kupić to ubezpieczenie od agenta, w opcji takiej jak przez ostatnie kilka lat, to musiałabym zapłacić tak, jakbym miała może z 15% zniżek. Na infolinii niekompetentne i aroganckie osoby, jakby robiły łaskę, że sprzedadzą ubezpieczenie. Poziom obsługi jak w PRL. Po kontakcie z infolinią przypomina mi się film "Miś" i scena, kiedy klient prosi o 2 misie, a ekspedientka znad talerza pomidorowej warczy na klienta "JEM PRZECIEŻ".
  • ~Grzesiek / 2016-06-29 15:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś mi przysłali nowe ubezpieczenie.200 złotych więcej niż poprzednia.Po kilku latach mam ich już dość.Znalazłem ofertę znacznie tańsza i już nie jestem ich klientem.
    ZaletyBrak
    WadyZa drogo.
  • ~już nie klient / 2009-07-14 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta na podstawie danych ustalona samowolnie (bez zwrócenia uwagi na sugestie klienta) przez pracownika, do wyjaśnienia sytuacji potrzebne były "stosy" danych, chociaz wszystko mieli w systemie, bo dzwoniący pracownik doskonale był zorientowany w przebiegu ubezpieczenia.
    Obsługa tragiczna. Moje prośby o zmianę zakresu umowy pozostały bez odpowiedzi- czekali na koniec terminu ubezpieczenia, licząć, że postawiony przed faktem dokonanym opłacę kontynuację według ich ustaleń. Przez miesiąc nie mogłem uzyskać odpowiedzi, ale w dniu upływu ubezpieczenia Pani jakoś miała wszystkie moje dane, wcześniej ich nie mogli znaleść i ciągle czegoś brakowało (gra na czas). Na konkretne pytanie odpowiadali cytując całą masę paragrafów, które po sprawdzeniu okazywały się odpowiedziami nie na temat. Pomylone, nieczytelne daty wpłaty II raty- uwaga- tutaj I rata jest ważna 5 miesięcy, a druga 7 miesięcy, na pytanie dlaczego tak jest i gdzie to ustalono- gra na zwłokę- (w końcu odpowiedź wymijająca, bez wskazania konkretnego przepisu)
    Cena jest niska, ale jakość katastrofalna- Byłem sprawcą szkody i sam musiałem wypełnić protokół, wyrysować okoliczności zdarzenia, opisać je, odeasłać na swój koszt- to powinien zrobić pracownik, a nie klient.
    ZaletyNiska cena
    Wadybrak kompetencji, brak przedstawiciela, kontakt fatalny, nieżetelna obsługa
    3 lata
  • ~Tomek / 2023-09-19 17:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Proponuję omijać tą firmę z daleka. Wypowiedzenie umowy u nich czy Droga przez mękę celowo nie udostępniają adresu mailowego by zmusić klientów do pójścia na pocztę i wysłanie listu poleconego w przyszłości choć było oferowali mi ubezpieczenie za złotówkę nie skorzystam
  • ~aga / 2012-11-15 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam NACIĄGACZE !!!!!!!!!!!kupiłam auto od poprzedniego właściciela z tym ubezpieczeniem wypowiedziałam im umowę przed końcem trwania ale najlepsze to że za 10 dni czyli od momentu zakupu do momentu wypowiedzenia naliczyli mi kwotę 47zł śmieszne chcą 2 razy za 1 ubezpieczenie
    WadyNaciągacze!!!!!
  • ~Agnieszka / 2018-09-07 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy ubezpieczenie z 2tyg wyprzedzeniem, gdzie w międzyczasie okazało się, że musimy wyjechać za granicę więc auto zostało sprzedane tydzień przed rozpoczęciem się nowej polisy. Żeby uzyskać zwrot nasz agent ubezpieczeniowy wysłał im email z wszystkimi szczegółami. Tydzień później dzwonimy i pytamy czy coś wiadomo itp. Okazało się że nawet emaila nie przeczytali więc musieliśmy wszystko tłumaczyć przez tel. Mija kolejny tydzien i znowu cisza więc dzwonimy i okazało się że zamiast zaznaczyć, że samochód został sprzedany zaznaczyli coś o kasacji i uwaga dowiadujemy się że jeszcze mamy im dopłacić! Półtora godzinna rozmowa gościu wkoncu zaczaił o co chodzi i twierdzi że kasa zostanie przelana na konto. Czekamy dzień, dwa, trzy nic nie ma. Dzwonimy dalej i uzyskujemy informacje ze kasa została wysłana przez pocztę. Dziwna sytuacja. Koniec końców zwrot otrzymaliśmy 2tyg później. Tak ciężko uwierzyć ale według uzyskanych informacji na infolinii mtu kasa szła 2tyg.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniać..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797