strona 3 z 6
-
~AGIS / 2018-10-09 12:53
Wlasnie podrozuje w biznes klasie, zostalo jeszcze tylko pol godziny do celu, a dostalam tylko kawe!!!!!
Gdzie przekaski wliczone w cene?!
Zart jakis!!!!! -
-
~Komaki / 2018-09-19 19:15
Witam
Piszę tę opinię dlatego aby uspokoić wszystkich czytających opinie o LEO EXPRESS. Jak widać dużo opinii jest nieprzychylnych a jak wiadomo klient niezadowolony prędzej napiszę opinię niż klient u którego wszystko było OK. Sam czytając opinię o LEO EXPRESS miałem obawy czy na pewno skorzystać z oferty tego przewoźnika, ponieważ jechałem Katowic na lotnisko do Warszawy a czasu między odprawą a planowanym przyjazdem miałem niecałą godzinę. Bus trasę rozpoczynał w Wiedniu a jak wiadomo na tak długiej trasie zawsze może się wydarzyć wypadek losowy (np. korek, złapanie gumy, objazd z powodu wypadku itp.). Z wielką obawą zakupiłem bilet i okazało się, że niepotrzebnie się obawiałem. Autobus przyjechał do Katowic i Warszawy punktualnie i spokojnie udałem się na odprawę na lotnisku. Jak widać nie każdy bus się spóźnia czyli nie jest to norma. A sam autobus komfortowy, obsługa miła, nic dodać, nic ująć.
Pozdrawiam zadowolony klient.
-
~MATZE / 2018-09-12 13:34
W dniu 04.08 miałem zaplanowany wyjazd do Pragi. Na samym starcie były problemy, bus nie przyjechał w wyznaczone miejsce, po czym dostałem maila że pociąg z Bohumina zostanie opóźniony o dwie godziny. Byłem zmuszony samemu zorganizować przejazd ceskimi drahami. Po telefonie na infolinię dostałem formularz zwrotu na konto bankowe. Formularz wypełniłem i zostałem zapewniony że pieniążki zostaną zwrócone w 30 dni. Jest już grubo po terminie, a zwrotu nadal nie ma. Panie z obsługi klienta gubią się w zeznaniach, raz piszą że czekają na potwierdzenie przelewu z działu finansowego, raz że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. Sumujac zostałem oszukany przez firmę leoexpress na 1200 kooron. Gorąco nie polecam i proszę o kontakt osoby z podobnym problemem. Nie można pozwolić aby tak potężne firmy robiły w konia społeczeństwo. ZaletyBrakWadyBrak zwrotu kosztów, brak busa w wyznaczonym miejscu, bardzo niemiła obsługa -
~Zbigniew i Adam / 2018-09-10 16:17
3.09.2018 miałem z synem wykupione bilety (2x110 PLN) na podróż z Koszyc do Krakowa, kurs o 10:35. BUS nie przyjechał, więc około godz. 10:45 skontaktowaliśmy się z dyspozytorką, informując o sytuacji. Pani oświadczyła, że Bus jest od 15 minut w drodze do Krakowa, że widocznie podjechał w Koszycach w inne miejsce niż go oczekiwaliśmy (miejsce to wskazał nam kierowca, który przywiózł nas do Koszyc w dniu 1.09.2018r.) i nie ma możliwości aby po nas zawrócił. Ponadto poinformowała, że posiadane przez nas bilety na bilety na kurs o 10:35 są w tej sytuacji nieważne i musimy wykupić nowe na kurs o godz. 16:00. Tak więc z bagażami, w upale, który tego dnia był w Koszycach, musieliśmy czekać na kurs popołudniowy. Do tego doszły komplikacje z zakupem biletów, ponieważ nie mieliśmy na koncie potrzebnej kwoty (tym razem kosztowały 2X112 PLN). Tak więc nigdy więcej podróży z Leoexpressem!.
Jedynym pozytywem w tej całej historii był kierowca kursu o 16:00 - pan Zbigniew, który po ludzku, życzliwie wysłuchał naszych żalów, skontaktował się telefonicznie z głównym dyspozytorem, zrelacjonował mu naszą sytuację i uzyskał zapewnienie, ze firma zwróci nam 220 PLN za niewykorzystane bilety.
-
~Ewa / 2018-07-23 14:23
Poczatkowo byłam zadowolona z usług firmy ze względu na przystępne ceny i korzystne z mojego punktu widzenia połączenia. Po ostatniej podróży, kiedy to byłam zmuszona skorzystać z usług innego przewoźnika bo autobus Leo Express nie przyjechał uważam, że firma jest zarządzana w sposób niekompetentny a dobro i wygoda pasażera są lekceważone. Chaos, dezorganizacja, znaczne opóźnienia pociągów i autobusów oraz brak konkretnej informacji sugerują, że firma musi upaść. Szkoda ... Zaletyceny, czystość i wygoda podróżyWadywszystko pozostałe: znaczne opóźnienia (sięgające kilku godzin), brak lub sprzeczne informacje od kierowców i na stronach Leo Express, brak niektórych informacji w języku polskim, prowizoryczne przystanki pozbawione aktualnych rozkładów jazdy -
~tomo / 2018-07-15 23:34
Mimo, że kupiłem bilet z opcją przewozu roweru to kierowca oznajmił, że nie ma miejsca na rower przez co nie pojechałem na wakacje ZaletyBrakWadyWszystko -
~Podróżniczka 123 / 2018-07-14 06:36
Bardzo miła Pani Monika, pozdrawiamy serdecznie.❤
Wifi, woda, prąd między siedzeniami,czego więcej chcieć ????ZaletyMiła obsługa, woda, prąd, brak opóźnień.WadyTo autobus, więc zawsze jest ciasnawo i troszkę buja. -
~Noel / 2018-07-05 17:52
Niestety wyjazd z Leo Express nie należy do udanych, nie polecam. Potężne opóźnienia o których nikt nie informuje. Wysłanie maila na 30 min. przed planowanym wyjazdem o 120 min. opóźnieniu to jakiś żart. Jak upłynął czas opóźnienia i nadal nie było autobusu oczywiście nikt nie raczył poinformować o ile zwiększyło się opóźnienie i co z połączeniami w Czechach. Kto przed wyjazdem sprawdza pocztę, może lepiej informować podróżnych sms-em. Dodatkowo bardzo nieuprzejma obsługa telefoniczna, nikt nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia i łaskawie informuje że opóźnienia są wpisane w podróż. Nigdy więcej się z nimi nie wybiorę. ZaletyBrak zalet.WadyNiestety same wady. -
-
~Jakub / 2018-07-02 16:37
Nigdy wiecej, juz nie chodzi o to jaki to express, ze mielismy byc o 13:40 w Pradze a jestesmy nadal w drodze, ale o to jak potraktowala nas obsluga klienta ktora byla totalnie niekompetentna. Zadnych informacji o opoznieniu na telefonie. Maile sobie wsadzcie... bo nie kazdy sprawdza je co 5min i nie kazdy ma calodobowy dostep do internetu. Wspolczuje osobom zza granicy, ktorzy zdecydowali sie na podroz Leo, bo nie moge sobie nawet wyobrazic ich zdezorientowania. Zaletyjedyna zaleta jest taka ze nie kupilem biletow powrotnych u tego przewoznika -
~Elo melo / 2018-07-02 13:36
Serdecznie nie polecam, autobus miał przyjechać o 8:25. Bez żadnej informacji, smsa, maila, telefonu przyjechał o 12. Lekkie opóźnienie:-) próbując dodzwonić się na infolinię, przemiła osoba tam pracująca była zdolna początkowo jedynie do odrzucania połączeń, następnie do odpowiedzi " to nie mój problem". Zachowanie i kultura pracowników poniżej krytyki. Szkoda pieniędzy i czasu, nigdy więcej nie chcę być nawet w pobliżu usług tej firmy w promowaniu mniejszym niż 10 kilometrów:) ZaletyHahaWadyWszystko -
~Qzn / 2018-07-01 21:39
Dramat. Na trasie Kraków Praga autobus spóźnił się na tyle, że nie zdążyliśmy na pociąg tego samego przewoźnika. Rozwiazanie wg leo express? Czekać 3 godziny na kolejny pociąg. Ale jeszcze lepszy numer w drodze powrotnej. Pociąg co prawda przyjechał punktualnie natomiast chwilę przed przesiadka otrzymuje SMS-a o 4 godzinnym opóźnieniu autobusu które jeszcze może ulec wydłużeniu co zresztą się stało! Żadnej alternatywy ani propozycji rozwiązania tylko, że mamy czekać. Firma z dramatycznym podejściem do klienta natomiast emocje gwarantowane. -
~Anbes / 2018-05-14 15:08
Pierwszy raz korzystałem z usług Leo express. I jestem bardzo zadowolony. Trasa Gliwice - Ostrawa-Praga i powrót. Bardzo uprzejma obsługa punktualność.Bardzo polecam!!! Jedyny minus to brak w pociągu w taryfie economy gniazdek przy fotelach -
~Michał / 2018-05-11 11:22
Zapłaciłem za bilet online i nie otrzymałem go na maila. Walczę o zwrot 30 płn ku ponad 40 dni. Nigdy więcej innym tez odradzam. -
~Ugh / 2018-05-11 03:11
Kierowca nie przyjmowal zadnych uwag- w autobusie bylo goraco, czge kierowca nie przyjmowal do wiadomosci. Zachowanie kierowcow budzilo podejrzenia. ZaletyPunktualnieWady- na stacji benzynowej Pan postanowil pozostawic drzwi zamkniete, bez klimatyzacji, przy panujacym w srodku ‚upale’
- kierowca nieprzyjemny, szukajacy konfliktu -
~Dorota / 2018-05-06 00:22
Tragedia. Kupiłam bilet na klasę business z Ostravy do Warszawy, żeby móc spokojnie się wyspać (więcej miejsca na nogi, wygodne fotele).
Autobus był spóźniony 50 minut a autokar jak dla karłów i zero miejsca na nogi. Obsługa twierdzi, że to nie ich wina? Nie? A może nie powinna się zgodzić na jazdę autokarem, którym nie powinni?ZaletyBrakWadySpóźnienie, brak miejsca na nogi. -
~brygida / 2018-04-05 17:41
Kupiłam bilety na kurs z Torunia do Krakowa i z powrotem na wyjazd służbowy.Kilka dni przed wyjazdem Leo express poinformował w mailu,że kurs odwołuje i zwróci pieniądze.Miałam problem z kupieniem biletów na inny kurs( zbyt póżne powiadomienie o odwołaniu)
Minęło półtora miesiąca-pieniędzy na koncie NIE MA.Leo express stale żąda podania innych danych osobowych (łącznie z nr i serią dowodu osobistego!),a pieniędzy nie zwraca.
NIE POLECAM-FIRMA NIERZETELNAZaletybrakWadykurs odwołany- minęło półtora miesiąca,a brak zwrotu za bilety -
-
~Beata / 2018-03-28 11:37
Witam,
Nie mam sposobu wystawiania negatywnych opini ale w tym wypadku niestety muszę. W styczniu przyleciałam z narzeczonym do Katowic o północy zamówiliśmy sobie busa (nie z tej firmy) z lotniska na dworzec w Katowicach gdzie miałam kupiony bilet od miesiąca na Leo Expres do Warszawy.Było strasznie zimno a tam jak wiadomo nie ma gdzie poczekać i się ogrzać. Czekając ponad godzinę na mrozie żaden nasz autobus nie przyjechał, po znalezieniu i skontaktowaniu się z jakąś infolinią dowiedzieliśmy się że tego autobusu nie ma i nie przyjedzie,gdzie bilety za które zapłaciłam miałam w ręku. Oczywiście wróciliśmy pociągiem po trzygodzinnym czekaniu na pkp zapłaceniu ponad 120 zł za bilety. Po złożeniu reklamacji firma strasznie się nie zainteresowała zwróciła mi tylko za bilet autobusu który nie przyjechał a dodatkowe koszty zero zwrotu. zaproponowali mi voucher na ich przejazd z Katowic do Warszawy. żenada!!!Zaletyzeroooooo!!!!!WadySameeeee!!!! -
~Tadek / 2018-03-07 22:09
7.03.2018 Katowice-Łódź 19,99zł,cena super.Do Częstochowy OK,w Częstochowie zmiana autobusu i w miejsce dwóch normalnych kierowców ,podstawiono dwóch chamów i prostaków.Kierującemu łacina leciała z ust aż uszy więdły,a drugi z idiotycznym śmiechem obrażał pasażerów jadących do Ciechocinka(wyszydzał ich wiek).Najwięcej frajdy sprawiło mu czytanie negatywnej opinie o ich kursie z Zakopanego z lutego br.Zaśmiewał się jak idiota,i tak samo ten śmiech nie podobał się autorce tamtej opini.Na głośno mówili jaką to imprezę alkoholową urządzą po dotarciu na miejsce(nie pamiętam Ustka albo Słupsk)Pomimo że jestem zszokowany zachowaniem obsługi autobusu dalej ze względu na cenę będę korzystał z usług waszej firmy. ZaletyCena biletu,komfortowy autobusWadyKierowca-tylu kurw i chujów dawno nie słyszałem.Siedzący obok ksywa Dżery cham i prostak. -
~Pietka2222 / 2018-03-07 19:27
Kupilismy dzisiaj 19 biletów, przyszedl mail o potwierdzeniu,za minute ze operacja anulowana, ponieważ bilety podrozaly,pieniedzy nikt nie zwrócił, -
~Pati / 2018-02-17 17:43
Firma bardzo dba o pozytywne wpisy na swój temat. Wiadomą rzeczą jest, że zadowolone osoby rzadko o tym piszą. A tu tyle pochwał.
Podzielę się swoimi negatywnymi doświadczeniami.
Nieświadomy, podejścia do ludzi tej firmy, kupiłem bilet dla rodziny z Liptowskiego Mikulasza do Krakowa.
Na miejsce dotarliśmy z ponad dwu godzinnym opóźnieniem!!! To skutkowało bardzo dużymi komplikacjami w dalszej podróży. Przepadło kilkaset złotych.
Wystąpiłem do Leo Expres, o zwrot wartości wyłącznie kosztów związanych z podróżą, za Ich pośrednictwem, ale i tu nas olali!!! Zaczęły się kłamliwe twierdzenia, że Ich pociąg będący pewnym etapem podróży się spóźnił tylko 57 minut, więc zwrot za ten etap się nie należy.... Na chwilę obecną nie odzyskaliśmy nic. Pozostaje sąd, polski sąd. Czy warto???
Na tzw. zachodzie, nie pozwolili by sobie to, u nas jest wolna amerykanka. Przestrzegam
strona 3 z 6