Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 611 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.99
  • Dostawa
    3.53
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.71
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kinga / 2019-08-15 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Podejście do klienta niestety uważam nie tylko za niepoważne, ale w oczywisty sposób nieuczciwe. Otrzymałam uszkodzony towar, a sklep nie chce go wymienić: Zamówiłam przez internet skrzynię ogrodową. Zapakowana była jedynie w zwykłą cienką nieprzezroczystą folię bez żadnych innych zabezpieczeń typu karton czy folia bąbelkowa. Podczas rozpakowywania jej odkryłam, że jest pęknięta. Nawet nie rozpakowałam jej do końca, zrobiłam zdjęcia, a mąż odwiózł ją do sklepu. Pracownik odmówił przyjęcia, zalecił złożenie reklamacji. Tak też zrobiliśmy i zostawiliśmy skrzynię (nadal nie do końca rozpakowaną). Po jakimś czasie przyszło pismo z informacją o nieuwzględnieniu reklamacji, ponieważ... uznano, że pęknięcie powstało podczas niewłaściwego użytkowania skrzyni! Napisaliśmy odwołanie od tej decyzji i do dziś (miesiąc od wysłania odwołania) nie dostaliśmy odpowiedzi.
  • ~Tolek / 2019-08-12 21:08
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie dostalem czesci zamowienia. Jak zamawialem to byly karty pamieci w swietnych cenach i sie zaczelo - nie ma tego i podwyzszyli sporo cene. Napisalem do biura jak traktuja klientow - zero odzewu. Nigdy wiecej nic nie kupie i wszystkim odradzam.
    ZaletyBrak...
    WadyWszyscy co tam pracuja... Klient jest traktowany jak robak muchozolem go...
  • ~DAMIAN / 2019-08-09 11:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam sprzedano mi uszkodzoną kamerkę samochodową.
    Odeslalem im i poprosiłem o wymianę na nową ponieważ od początku nie działała. Stwierdzili ,że ponieśli by podwójne koszty z tego tytułu i mi ją naprawą. Mam teraz otrzymać nowy NAPRAWIANY sprzęt sprzęt w cenie nowego .
    Dla mnie to zwykle oszustwo sprzedają bubel nie odpisuje na @ kontakt jest utrudniony.
    Uważajcie na nich i nie kupujcie tam nic ja nigdy już nie skorzystam z tej firmy i będę ja każdemu odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu
  • ~Krzysiek / 2019-07-30 14:13
    Ocena: 2.80 / 5
    UWAGA OSZUKUJĄ W PROMOCJACH!!
    W regulaminie "voucher komputronik na paliwo" (link niżej) § 4 punkt punkt 6 " 200 voucherów o nominale 50 zł" Taki pakiet jest wykorzystany już po 12 zakupach wiec wyprzedał się w ciągu kilku godzin a promocja byłą wyświetlana przez 24 dni wprowadzając w błąd klientów sugerując im że jeszcze mogą "szanse" zdobyć nagrodę. Jest to stosowanie nieuczciwych praktyk, jeśli ktoś został w ten sposób oszukany zapraszam do zgłoszenia sprawy do UOKiK.

    https://voucherkomputronik.pl/wp-content/uploads/2019/06/regulamin.pdf
    Zalety- BRAK
    Wady- OSZUŚCI
  • ~D / 2019-07-17 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Kilkukrotnie robiłem zakupy w przeciągu kilku lat i z tym nigdy nie było problemu. Zaczął się dopiero gdy po pół roku użytkowania laptop zaczął się uszkadzać przy otwieraniu. Powodem był zły zawias, więc skorzystałem z rękojmi.

    Komputronik zupełnie zignorował fakt, że taki problem pojawia się u innych użytkowników tego modelu i reklamację z tytułu rękojmi odrzucił bez żadnego uzasadnienia, poza takim, że to uszkodzenie mechaniczne, więc pewnie sobie to sam zepsułem. Stwierdzenie tego zajęło im prawie dwa tygodnie.

    Pracownicy są przesympatyczni, gdy się coś u nich kupuje, ale już przy reklamacji stają się niemili. Brak informacji co się dzieje z moim laptopem po ponad dwóch tygodniach, poza informacją, że nie będzie naprawiony.

    Zdecydowanie nie polecam sklepu z powodu jego podejścia do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
    Brak wsparcia technicznego
    Nie honorują rękojmi
  • ~Zosia / 2019-07-15 20:15
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA NA TEN SKLEP !Dnia 25.04.2017 stałam się szczęśliwa posiadaczką notebooka Surface Pro.Niestety od samego początku urżadzenie sprawiało problemy : nie było kompatybilne z klawiaturą, wyłączało się bez powodu, rozpikselowywało obraz, nie można było wpisać na klawiaturze niektórych liter, nie podświetlała się klawiatura.Oddany był do reklamacji i zwrócono mi go w takim samym stanie jak przed .Nadal te wszystkie wady występowały więc nie jestem pewna czy w ogóle ktokolwiek rozkręcał urzadzenie i próbował je naprawić.Napisałam skarge do siedziby Komputronika w Poznaniu.Odpisano mi że urządzenie naprawiono.Pod koniec gwarancji noteebook wyłączył się zupełnie.Nie dało się z niego skorzystać.Ponownie oddałam go do reklamacjji w filii Komputronika w Sieradzu przy ul. Grunwaldzkiej 1.Po jakimś czasie dostałam odp. dot notebooka że ma uszkodzenie mechaniczne więc go nie naprawiono i w takim stanie został mi zwrócony.Niemili Panowie w Sieradzu nie potrafili mi odp. na pytanie jakie uszkodzenie ? Do dziś nie wiem co się zadziało.Natomiast po dłuższym czasie dost. tez odp. dot. klawiatury .Okazało się ze jest " nienaprawialna ( zaznaczam ze przed oddaniem do reklamacji jeszcze działała ) W sieradzkiej filii Kopmutronik nie oddano mi klawiatury, zrobiono korekte faktury i zwrócono mi złotówkę ponieważ tyle kosztowała klawiatura w promocji przy zakupie noteebooka.Jestem nadal w szkoku, nalegałam na zwrot klawiatury ale panowie nadal byli niemili i nie wyjaśnili na jakiej podst. nie dokonano naprawy, dlaczego odstąpiono od umowy chociaż w piśmie reklamacyjnym żądałam po raz kolejny naprawy lub wymiany urządzenia.Nikt nie potrafi mi podać podstawy prawnej ani przyczyny tak beszczelnego potraktowania klienta.Zaangarzowany jest w sprawę Rzecznik Praw Konsumenta , niestety do dnia dzisiejszego nie ma odp. na tą sytuację.Dzwoniłam do siedziby w Poznaniu i powiedziano mi że to MIicrosoft zadecydował o takiej formie załatwienia relkamacji.Nadal nie mam popsuty noteebook, klawiatura zaginęła, nikt nie mówi dlaczego tak się zadziało. ogólnie klient jest mocno ignorowany.Oczekiwałam uczciwego rozpatrzenia reklamacji.
    WadyNiekompetentna, beszczelna obsługa.Brak jakiejkolwiek ochoty do realizacji reklamacji.Wprowadzanie klienta w błąd
  • ~iwona / 2019-07-09 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam 07 2018 konsole nintendo 2dsxl po 4 miesiącach oddałam do reklamacji bo przycisk power nie działał sprawnie po2,5 mc konsola została odesłana z adnotacją,że wszystko ok. po mc zareklamowałam ją z tego samego powodu i efekt był ten sam wreszcie za 3cim razem zdecydowałam się skorzystać z rękojmi i wtedy okazało się że przycisk jest uszkodzony mechanicznie i odmowa naprawy
    pomimo tego ,ze konsola teoretycznie sprawna była w serwisie prawie 4mce a naraz okazała się zepsuta obsługa sklepu stwierdziła,że nie mam oco walczyć bo jeszcze nikt nie został pozytywnie załatwiony na rękojmi ale mimo tego spróbuję do stracenia mam tylko czas i nerwy i tak jużmocno nadszarpnięte gdyby ktoś przed zakupem dał mi do przeczytania te opinię to kupiłabym towar w innym miejscu zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo pisania
  • ~Paulina / 2019-05-29 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz zamówiłam laptop, na który czekałam dlugo, laptop okazał się nie zgodny z aukcja, fakt dostałam brakujący element ale oczywiście musiałam znów czekać, wzamian za pozytywną opinię (ja to tak odebrałam) dostałam bon o wartości 15 złoty. Żenada... Druga sytuacja, zamówiłam dysk w sklepie Komputronik, z odbiorem w sklepie w mojej miejscowości, dostałam automatycznie wygenerowaną wiadomość potwierdzającą zamówienie oraz adres na który mogę zadać pytanie, minęło kilka dni, żadnej więcej wiadomości, napisałam na podany adres, zero odpowiedzi, po kolejnych kilku dniach napisalam z formularza zgloszeniowego do głównego sklepu, jedyne co dostałam w odpowiedzi to ankietę na temat obsługi klienta. Czekać kilka tygodni na zamówienie to troszkę przesada. Totalne dno. Nie polecam sklepu i nigdy więcej nie zrobię u nich zakupów.
    WadyBrak kontaktu z obsługą klienta, czas realizacji fatalny, często niekompletne zamienia
  • ~- / 2019-05-28 20:45
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamówiłem nożyki i folię czyli komplecik do elektrycznej golarki Braun. Kliknąłem na właściwy
    rodzaj maszynki lecz propozycji było sporo więc na jeden zdecydowałem się. Pewno nie ten jednak.
    Przemiły konsultant z infolinii był prawie przekonany, że sprzęt będzie pasował, więc
    otworzyłem opakowanie. Nie pasował. Miły człowiek zapewnił mnie, że sprawdzi co można zrobić
    i oddzwoni. Nie oddzwonił. Po kilku dniach zadzwoniłem ponownie. Przemiła Pani skontaktowała mnie
    z tym samym konsultantem, który obiecał, że pamięta tylko coś sprawdza....
    Dwa tygodnie szybko zleciały.... Cel został osiągnięty - sprzedaż. Ja zostałem (nie)szczęśliwym
    posiadaczem nożyków i folii, którymi mogę się po zaroście podrapać. Pozostaje kupić mi teraz odpowiednią golarkę. Chyba jednak nie w Komputroniku.
  • ~Kamil / 2019-03-29 21:01
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupilem kiedyś urzadzenie do monitorowania aktywności u was w sklepie niestety problem zaczal sie juz od dostarczenia przysylki bo specjalnie oplacilem na wybrany dzien większa stawke i oczywiacie nie dotarla a mial to byc prezent na urodziny. Sprzet gdy juz doszedl okazal sie niesprawny, dwie wazne funkcje nie dzialaly wiec zawiozlem do 7 dni akurat przejezdzalem przez miejscowosc gdzie macie punkt stacjonarny ale pan nie chcial mi przyjac zwrotu w ramach prawa konsumenta ze bez przyczyny chcialem oddać (ogólnie nie spodobal sie prezent), nie zostal przyjęty bo mial lekko rozdarte opakowanie przy otwieraniu. Wiec oddalem sprzet nie do zwrotu ale do serwisu na który czekalem ponad miesiąc aż zostanie naprawiony. Po tym okresie doatalem wymieniony sprzet na nowy w nowym opakowaniu i chciałem zrobic zwrot gdyż prezent sie nie spodobal a nie moja wina ze byl trefny ale pan nie przyjął bo wedlug niego minal juz okres w ktorym mozna zrobic zwrot... Sprzet od kiedy do mnie doszedł w sumie mialem 3 dni.. Nie polecam, gdyby sprzet byl więcej wart na pewno bym tak tego nie zostawil bo mialem prawo do zwrotu ale ze kosztowal nieco ponad 100zl tak tez oprocz dlugiej rozmowy czego pracownik nie rozumial ze nalezy sie do 14 dni zwrot bez nawet podania przyczny zostawilem sprawe bo szkoda zachodu.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~forumowiczka / 2019-03-27 07:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam Telewizor Samsung UE40NU7192, aby zrealizować zamówienie musiałam 2 h czekać aż łaskawie wyślą mi numer konta co później było efektem niedotrzymania terminu dostawy. Najważniejsze zamówiony TV przyszedł bez kabla zasilającego. Po złożeniu reklamacji dostałam informację że w ciągu 2 tygodni zostanie wysłany do mnie. Tak więc z 24 godzinnej wysyłki zrobiło się 2 tyg, bo właśnie po takim czasie będziecie mieli kompletne zamówienie. STRASZNE, NIE POLECAM KOMPUTRONIKA!!! OMIJAJCIE TEN SKLEP!!
    Zaletybrak
    WadyObsługa fatalna, zamówienia niekompletne, zamówienia nie realizowane na czas, obsługa nie jest pomocna. Jakość realizowanych zamówień na najwyższym poziomie chaosu.
  • ~Suy / 2019-03-24 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem laptop.
    Niestety okazało się, że dwa USB nie działają. Siedzę i czekam drugi tydzień, jaką serwis podejmie decyzję.
    Dramat
  • ~Grzegorz / 2019-03-20 13:55
    Ocena: 4.20 / 5
    Zamówiłem towar, dysk ssd. Zaznaczyłem opcję przyjazdu kuriera między godziną 17-22 a niestety przyjechał o godzinie 12:12. Czy to jest jakiś żart? Teraz muszę czekać aby odbrać przesyłkę w punkcje DHL... Słabo z tą przesyłką...
    ZaletySzybkość dostawy, łatwe zamawianie
    WadyGodziny dostawy nie porównują się z tym co pisze na stronie.
  • ~Karolina / 2019-03-18 18:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Niestety - towar zamówiony w zeszłym tygodniu, dzisiaj kolejny raz awizo około 15stej że kurier nie doręczy przesyłki. Sytuacja się powtarza, z racji na duży gabaryt (2 fotela) i pracę do godziny 16stej, wybrałam dostawę w godzinach 17-22. Mailowo komputronik mnie zbywa, telefonicznie mam sprzeczne informacje, firma kurierska się na mnie wypięła. Proponowałam żeby komputronik wysłał czym innym - też nie da rady oczywiście, bo pierw muszą towar mieć u siebie ,szkoda że dalej wysyłają do firmy kurierskiej informacje żeby dostarczyli po godzine 17stej (co nie ma miejsca). Cyrk, nie sklep. Fotele miały być na weekend a tu jestem pare stówek w plecy przez x dni. Ciekawe w jakim stanie do mnie trafią - o ile w ogóle.
  • ~ppp / 2019-02-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Udałem się do oddziału w Katowicach w celu złożenia komputera i wzięcia całości na raty. Sprzedawca uznał, że lepiej będzie jeśli zrobię to przez internet w domu, więc tak zrobiłem. Dodałem do koszyka wszystkie potrzebne części i zamówiłem zakupy. Po dłuższej chwili zadzwonił do mnie ten sam sprzedawca twierdząc że :

    1. Płyta główna (Gigabyte B360 HD3 ) nie zmieści się w obudowie (CoolerMaster HAF XB Evolution). Uzasadnił że jest ona w formacie ATX a obudowa jest micro ATX (gdzie na ich stronie jest napisane, że w tej obudowie mieszczą się płyty atx).

    2. Stwierdził, że karta asusa nie możliwości podpięcia wentylatora pwm, o co poprosiłem przy zamówieniu, w związku z tym anulował moje zamówienie i poprosił o ponowne złożenie zamówienia bez prośby o podłączenie owego wentylatora.

    Sprzedawca powinien się znać i nie wprowadzać klienta w błąd. Całe szczęście ze złożeniem następnego zamówienia pojawił się inny problem ( nie można było dodać procesora do koszyka) i załatwiłem wszystko bezproblemowo u konkurencji.
    Wady1.Wciskanie drogich rzeczy na siłę, gdyby człowiek się nie znał to pewnie by kupił( bo potrzebne, bo najlepsze)
    2. Wprowadzanie klienta w błąd
    3. Brak wiedzy
  • ~SPR. / 2019-02-21 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma żenada .kupiłem płytę główną od MSI z uszkodzoną ,teraz czekam na naprawę oczywiście odpłatną 20 dni i nic nie wiadomo zostało im jeszcze 8 ,i jak nie będzie do tego terminu to mają pozamiatane i radze ,radzę omijać komputronik i MSI bo to żenada z klienta kpiny sobie robią
  • ~matech / 2019-02-09 13:21
    Ocena: 2.60 / 5
    ZAPAMIĘTAJ. NIE KUPUJ W KOMPUTRONIKU !!!
    Ponad rok temu kupiłem w salonie Komputronik laptop marki Dell. Po roku użytkowania laptop się zepsuł (padł dysk). Zgłosiłem sprawę do serwisu Dell'a, przyjechał kurier i zabrał laptopa. Po tygodniu dostałem informację, że serwis Dell'a nie dokona naprawy, ponieważ laptop jest składakiem i zawiera dysk nie pochodzący od Dell'a. Oddałem laptop do serwisu Komputronik. Po dwóch tygodniach oddano mi naprawiony laptop. Nie uzyskałem informacji jakiego producenta dysk został zainstalowany. Najprawdopodobniej jakiś dysk "noname", używany wyciągnęli z innego, popsutego laptopa i zainstalowali w moim.
    Czuję się oszukany przez firmę Komputronik, ponieważ nie poinformowano mnie, że kupiony laptop jest składakiem. Utraciłem tym samym gwarancję firmy Dell. Każda szanująca się firma, dokonując wymiany gwarancyjnej podzespołu, daje dodatkową gwarancję na bezawaryjne działanie tego podzespołu. Niestety firma Komputronik nie przedłużyła gwarancji na wymieniony dysk.
    WadyFIRMA KOMPUTRONIK HANDLUJE SKŁADAKAMI NIE INFORMUJĄC O TYM SWOICH KLIENTÓW !!!
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~maslas / 2019-02-04 11:18
    Ocena: 4.80 / 5
    to był sklep, w którym kupiłam pierwszego laptopa, byłam wówczas zielona i mogłam liczyć na prof. pomoc w salonie, no a potem już tak jakoś z automatu przeszłam do e-sklepu. W zasadzie nie moge złego słowa powiedzieć - raz czajnik przyszedł mi dzień później, niż się spodziewałam, ale to jedyny minus. Mają sprawą obsługę w social mediach - pytanie w wiadomosci prywatnej i zawsze szybka odp/porada, ew. odsyłąją gdzie trzeba.
    Zaletyszeroki asortyment, system ratalny
  • ~Zalosne / 2019-01-27 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkkdzony sprzet podczas reklamacji
    Wydaja uszkodzony sprzet, zrzucaja wine na klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807