Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 611 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.99
  • Dostawa
    3.53
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.71
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2018-08-24 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem telefon online, ponieważ dostępny egzemplarz był w opolu. Zamówienie złożyłem 14.08.2018. po tygodniu gdy dalej nie odpisywano mi na maile z głównej siedziby oraz "opiekun zamówienia" z docelowego sklepu w opolu, który również nie odpisywał i nie odbierał telefonu, dodzwoniłem się na info linie gdzie Pani nie miała pojęcia czemu zamówienie nie zostaje, w ogóle realizowane powiedziała że "da znać jak się czegoś dowie" co jest śmieszne bo powinna to podczas rozmowy wyjaśnić, po to się dzwoni. Oczywiście odzewu nie było, kolejnego dnia łaskawie odebrał Pan ze stacjonarnego sklepu w opolu skąd telefon miał być wysłany tydzień temu, gdy Pan sprawdził zamówienie stwierdził zadowolony, że on się właśnie patrzy na ten telefonik i że jest on do odbioru. Pomijam fakt, że miał być z wysyłką darmową w ciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia, minął tydzień a gość miał telefonik w swoim sklepie. Telefon przyszedł mi 24.08.2018 z korekcją adresu bo pomylili. Obsługa zerowa tak jak i kontakt ze sklepami. Nie polecam beznadziejna obsługa na każdym etapie zamówienia !
  • ~lema / 2018-07-15 13:27
    Ocena: 2.40 / 5
    Firma nie jest godna polecenia wręcz nie należy korzystać z jej usług. Zamówiłem drukarkę która była mi bardzo potrzebna zam. w dniu 11.07.2018 godz 20.10 z dostawą na 13.11.2018 popołudniu Dzwoniąc 13.11.2018 dowiedziałem się że dostawa będzie 16.07.2018 ponieważ nie został wydany towar z magazynu pani nie wiedziała dlaczego i nie chciała załatwić sprawy Tak że nie kupujcie w tej firmie jest wiele innych lepszych słownych i tańszych życzę Komputronikowi szybkiego wypadnięcia z rynku.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość dostaw
  • ~Regbo / 2018-07-10 17:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają towar, którego nie mają na stanie nie polecam
    WadyBrak informowania
  • ~dell baterie / 2018-07-10 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie istnieje i zasady gwarancji są ustawione aby kupić więcej części zamienne dla produktów, które wydają się nie udać się poza gwarancji np.Dell laptop baterie
  • ~Remknu / 2018-06-25 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam już więcej jakichkolwiek zakupów w tej firmie. Niech nie zwodzą Was niskie ceny. Obsługa klienta i zamówień ostatnimi czasy spadła do poziomu zero. Nie wiem czy na okres wakacyjny ta firma zatrudnia w magazynach kogo popadnie, czy po prostu jakość obsługi aż tak się pogorszyła z czasem. Dwa ostatnie zakupy w tej firmie nadawały się tylko do reklamacji – jedno po drugim (oba to urządzenia AGD). W pierwszym nie działało zasilanie, produktu nie można było nawet uruchomić – drodzy Państwo wysyłając produkt AGD do klienta należy go sprawdzić czy działa – odesłany na reklamację (na wymianę), czekam już 10 dni na odpowiedź, sprawa w toku. Drugi produkt (kupiony na prezent) przyszedł w o wiele za dużym szarym kartonie 6-krotny rozmiar zakupionego produktu (nie był to nowy karton, miał chińskie nalepki przewozowe – używany wcześniej do czegoś innego). Po otwarciu wszystko jasne – opakowanie produktu zmiażdżone jak naleśnik, a razem z produktem w środku zapakowany był oryginalny mały kartonik pakowy oklejony taśmą „Komputronik”, a obok leżała masa foli bąbelkowej (folia luzem, wrzucona od tak, niczego już nie owijała). Ktoś z tej firmy zmiażdżył oryginalnie zapakowany i przygotowany już do wysyłki produkt, i zamiast wymienić go na nowy, całość wpakował po prostu do jakiegoś używanego kartonu, i w takim stanie przekazał to kurierowi. SZKODA SŁÓW. Produkt jednak, mimo zdewastowanego opakowania, był sprawny i postanowiłem go zatrzymać dla siebie. Zamawiałem jednak produkt pełnowartościowy i taką kwotę za niego ZAPŁACIŁEM – za zupełnie nowy oryginalnie zapakowany produkt bez skaz. Postanowiłem więc to reklamować (co zrobiłem) i zażądać obniżenia ceny za zniszczone opakowanie (które nie nadawało się już na prezent). Rozmowa z konsultantką rozwiała jednak moje nadzieje, że reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie: „Nasza firma sprzedaje produkty, a nie opakowania.” Krótko mówiąc przekazała mi ona, że nawet jak opakowanie jest zdewastowane, zmiażdżone itp., ALE sam produkt jest wciąż sprawny, nawet po odesłaniu go do nich, wyślą z powrotem TO SAMO, tan sam produkt i to samo opakowanie do niego. Aż mi szczęka opadła... Gratuluję wyśmienitej firmowej polityki obsługi klienta. Droga firmo KOMPUTRONIK, oryginalne opakowanie producenta to zintegrowana część sprzedawanego produktu. Kupując od Was nowy produkt, chcę aby był zapakowany w oryginalne nienaruszone opakowanie, inaczej kupuję po prostu OUTLET!... I na tym kończy się moja przygoda z KOMPUTRONIKIEM, a naprawdę uwielbiałem tam robić zakupy. Szkoda. Kolejne zakupy zrobiłem już gdzie indziej.
    ZaletyCałkiem niskie ceny, nawet szybka dostawa.
    WadyProdukty przychodzą w większości uszkodzone, strasznie długi proces postępowania reklamacyjnego, nieprofesjonalna obsługa klienta działu wysyłkowego i reklamacyjnego.
  • ~Marta / 2018-06-11 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam, telefon iphone Apple oddałam do reklamacji od 2 miesięcy w sklepie Warszawa Wileńska, pracownicy nie wiedzą co się dzieje z telefonem, zostałam bez narzędzia pracy, totalna spychologia, podobno trafił do złego serwisu, choć i w to nie wierze. Totalny brak profesjonalizmu i niewiedza.Odradzam !
    ZaletyBrak zalet
  • ~Marta / 2018-06-04 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE polecam fatalna obsługa, reklamowany iphone Apple od 2 miesięcy jest w serwisie nikt nic nie wie!
    pracownicy nie przeszkoleni, zarówno Warszawa Wileńska jak i Warszawa Złote Tarasy,mimo licznych interwencji do tej pory nie mam telefonu. Absolutnie ODRADZAM zakupy w tym sklepie.
    Jeśli nie chcecie mieć problemów omijajcie szerokim łukiem
  • ~Patryk / 2018-05-30 21:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Rodzice zamawiali dwie deskorolki elektryczne na komunię dla wnuczek, po kilku dniach okazało się, że jedna z nich ma popękaną obudowę. Podczas zakupu rodzice chcieli sprawdzić stan ale sprzedawca pokazał tylko jeden produkt, gdy chcieli obejrzeć druga odradzał po kilka razy twierdząc, że jest fabrycznie zapakowana i jest wszystko ok. Po zgłoszeniu sprawy w sklepie towar przyjęty na gwarancje producenta, który zapewne stwierdzi, że z winy klienta. Proszę uważać, naciągają a jak co do czego to brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony, kupiłeś a dalej martw się sam. Sprzedawca nic nie może, sprawę obsługuje kierownik, do którego nawet numeru telefonu nie chcą dać a On też nie raczy zadzwonić pomimo informowania w sklepie o chcecie rozmowy z nim. Dziś mija 28 dni od zgłoszenia sprawy i dalej brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony komputronika. Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów i pewnie swój finał będzie w sądzie. Nie polecam.
    WadyNie dbają o klienta.
    Próbują naciągnąć.
  • ~Patryk / 2018-05-30 21:08
    Ocena: 1.80 / 5
    W SKRÓCIE
    OPINIE
    ZDJĘCIA
    INFORMACJE
    1 z 4
    ZADZWOŃ
    TRASA
    ZAPISZ
    STRONA
    Warszawska 7, 62-200 Gniezno
    Mapa: komputronik gniezno
    Zamknięte ⋅ Otwarcie: czw., 10:00
    61 425 43 32
    Zaproponuj zmianę
    PYTANIA I ODPOWIEDZI
    Zadaj pierwsze pytanie
    Ponad 2 zdjęcia
    PODSUMOWANIE OPINII
    5 ★
    4 ★
    3 ★
    2 ★
    1 ★

    3,9
    26 opinii
    Więcej opinii: Google
    OCEŃ I OPISZ

    WYŚWIETL WSZYSTKIEPODOBNE WYSZUKIWANIA
    sklep komputerowy sedkom (Alsen)
    sklep komputerowy sedkom (Alsen)
    4,0
    (1)
    Sklep komputerowy
    Media Expert
    Media Expert
    4,1
    (63)
    Sklep AGD
    Serwis RTV Laptop Elektronik
    Serwis RTV Laptop Elektronik
    4,7
    (14)
    Serwis komputerów
    RTV EURO AGD
    RTV EURO AGD
    3,8
    (10)
    Sklep AGD
    Naprawa Elektroniki
    Naprawa Elektroniki
    Brak opinii
    Naprawa sprzętu RTV
    Wyświetl wszystkie
    WYNIKI WYSZUKIWANIA W SIECI
    Komputronik Gniezno - sklep Komputronik.pl
    https://www.komputronik.pl › informacje
    Zapraszamy do zakupów w salonie
    Komputronik Gniezno. W stałej ofercie znajdą
    Państwo elektronikę, laptopy, smartfony, RTV,
    AGD ...
    Sklep komputerowy - Komputronik Mamy to!
    https://www.komputronik.pl
    Komputronik.pl - sklep komputerowy,
    posiadający w swojej ofercie dziesiątki tysięcy
    produktów. Wysoka dostępność, atrakcyjne
    ceny, ...
    Komputronik, ul. Warszawska 7, Gniezno 62-200, godziny otwarcia ...
    https://mapa.targeo.pl › adres
    Godziny otwarcia, telefon - Komputronik, ul.
    Warszawska 7, Gniezno 62-200.
    2 z 4
    PODSUMOWANIE OPINII W GOOGLE
    5 ★
    4 ★
    3 ★
    2 ★
    1 ★

    3,9
    26 opinii
    OCEŃ I NAPISZ OPINIĘ W GOOGLE

    OPINIE Z GOOGLE
    Najtrafniejsze
    Patryk Bednarkiewicz
    Patryk Bednarkiewicz

    12 minut temu
    Rodzice zamawiali dwie deskorolki elektryczne na komunię dla wnuczek, po kilku dniach okazało się, że jedna z nich ma popękaną obudowę. Podczas zakupu rodzice chcieli sprawdzić stan ale sprzedawca pokazał tylko jeden produkt, gdy chcieli obejrzeć druga odradzał po kilka razy twierdząc, że jest fabrycznie zapakowana i jest wszystko ok. Po zgłoszeniu sprawy w sklepie towar przyjęty na gwarancje producenta, który zapewne stwierdzi, że z winy klienta. Proszę uważać, naciągają a jak co do czego to brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony, kupiłeś a dalej martw się sam. Sprzedawca nic nie może, sprawę obsługuje kierownik, do którego nawet numeru telefonu nie chcą dać a On też nie raczy zadzwonić pomimo informowania w sklepie o chcecie rozmowy z nim. Dziś mija 28 dni od zgłoszenia sprawy i dalej brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony komputronika. Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów i pewnie swój finał będzie w sądzie. Nie polecam.
    WadyNie dbają o klienta.
    Próbują naciągnąć.
  • ~Tomasz / 2018-05-08 15:45
    Ocena: 3.00 / 5
    przysłali mi omyłkowo zamiast nowego towaru (głośnik za 2350zł), poserwisowy sprzęt jakiegoś klienta i kazali zapłacić za przesyłkę w dwie strony przy zwrocie, nie mówiąc o już o jakiejkolwiek reokompensacie za stracony czas i nerwy.
  • ~facet / 2018-05-04 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zła, kupiłem tam drukarkę brother,psuła się na gwarancji, oni odrzucali skargi na gwarancji !!!!
    prywatny informatyk naprawił mi w 5 minut
    NIGDY NIC NIE KUPIE W KOMPUTRONIK
    Zaletyżadnych
    Wadylekceważenie klienta na CAŁOŚĆ
  • ~Kubayo / 2018-05-02 18:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Do tego sklepu podjąłem dwie próby , pierwsza próba : dysk ssd zamówienie przez inetrnet cena 249 z odbiorem osobistym , na miejscu okazuje się ze pan nie może zrealizować zamówienia i mam zapłacić 20 zł więcej , drugie podejście: potrzebowałem 3 wentylatorów dostępność w sklepie 3 sztuki po 15 zł odbiór za godzinę , po 4 godzinach przychodzę do salonu pan mówi owszem jest takie zamówienie, poszedł po wentylatory okazuje się ze na miejscu są tylko dwa z 3 , pan zaoferował mi inne za 19 zł sztuka, problem w tym ze owe wentylatory kosztują w innych sklepach 9 zł , podsumowując dwa razy chciano abym zapłacił więcej niż na początku minie informowano
  • ~xyz / 2018-04-19 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu. Już nigdy więcej tutaj nie kupię.
    Zaletynie ma zalet
    Wady-długi czas realizacji zamówienia
    -fatalna obsługa
    -drogo
    -kłamią
  • ~dragon / 2018-04-11 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja opinia o tej firmie jest nadal niezmienna a nawet gorsza.
    Odsyłam do swojego wpisu z dnia 2016-05-18 godzina 12:33.
    A dodać mogę jeszcze, że oprócz usterek w wyżej wymienionym wpisie doszła karta graficzna.
    Z zamówienia za przeszło 9000zł stratny byłem ponad 2tyś,które musiałem wyłożyć z własnej kieszeni na nową kartę graficzną oraz płytę główną. Na szczęście znam się na tym więc wymianą i montażem zająłem się sam oszczędzając na opłatach za robociznę.
    Kochani, jeśli choć trochę znacie się na komputerach PC, to nigdy nie zamawiajcie ich w komputroniku, nawet za pomocą ich konfiguratora.
    Osobiście proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem mimo, że byłem jej wierny od samych ich początków czyli pierwszego sklepu w Poznaniu.
    SZCZERZE ODRADZAM! KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU, BRAK JAKIEJKOLWIEK ELEMENTARNEJ WIEDZY Z DZIEDZINY ELEKTROTECHNIKI I INFORMATYKI(hardware), DZIAŁ MONTAŻU TO DNO A KONTAKT SZYBCIEJ UZYSKAŁBYM Z MARSJANAMI BO Z JAKIMKOLWIEK DZIAŁEM KOMPUTRONIKA GRANICZY WRĘCZ Z CUDEM!
    ZaletyNajobiektywniej jak się da: ZALET BRAK
    WadyBRAK ELEMENTARNEJ WIEDZY SPRZEDAWCÓW
    BRAK SZANS NA REKLAMACJĘ
    DZIAŁ MONTAŻU - KOMPLETNE DNO JAK I NADZÓR NAD NIM
    KONTAKT Z FIRMĄ - NIE ISTNIEJE
    CZAS OCZEKIWANIA NA PRZESYŁKĘ - NIESKOŃCZONOŚĆ.
  • ~Karolina / 2018-04-04 11:01
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam nawet największym wrogom zakupy w tym sklepie !!!!
    Zakupiłam ebooka jak się okazało z pęknietą szybką. Zaraz po otworzeniu opakowania w domu pojechałam wymienić sprzęt na nowy. Antypatyczna obsługa oznajmiła że może ja go upuściłam i wysłała sprzęt na serwis który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. Nie pomogły pisma odwoławcze. Ta firma schodzi dosłownie na psy i tylko czeka aż ktoś nie sprawdzi sprzętu na miejscu jeśli odbiera go bezpośrednio w sklepie. Parszywe traktowanie klienta . Poza tym już po mojej jednej wizycie w sklepie zauważyłam , że największa kolejka ustawia się do reklamacji . Odradzam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest dobrze dopóki coś się nie dzieje ze sprzętem
  • ~wertyu / 2018-03-05 12:49
    Ocena: 2.80 / 5
    Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Zamówiłem smartwatcha, który nie był sprawny. Chciałem go zwrócić ale 14 dni od zakupu minęło. Napisałem maila z zapytaniem czy mogę prosić o zwrot, ponieważ zegarek nie jest sprawny. Otrzymałem odpowiedź że tak oraz instrukcje- do tego etapu współpraca ze sklepem była idealna. Po tygodniu otrzymałam informację że nie mogę go zwrócić bo 14 dni minęło, ale mogę wysłać go jeszcze raz na serwis. Tutaj już zaczęło się robić pod górkę. Pan z którym rozmawiałem niczego nie rozumiał, nie chciał współpracować ani pomóc i przede wszystkim nie brał do świadomości tego że wysłanie zegarka z prośbą o zwrot pieniędzy to nie mój błąd. Minęły już 4 tygodnie odkąd wysłałem zegarek i 3 tygodnie odkąd dostałem telefon i informacje że odsyłają mi zegarek. Zegarka jak nie było tak nie ma. Teraz nikt niczego nie wie i już sam nie wiem do kogo mam dzwonić... Kontakt ze sklepem tragiczny!
    Zaletyszybka dostawa
    Wadyobsługa, reklamacje, zwroty, kontakt
  • ~Romualda / 2018-01-23 14:20
    Ocena: 2.80 / 5
    zakupiłam w pażdziernniku ASUS LT-I15-ASU-2817 -miał być taki wspaniały od samego początku non stop system wyłączał komputer - błąd systemu - koniec listopada oddany do serisu -odebrany 08,12.17 - miał działać - wyjazd za granicę odpalamy sprzet do pracy a tu to samo - bład systemu sprzed skrzeczy i mimmo ssd uruchamia się jak komputer sprzed 10 lat - sprzedawca sugeruje reklamacją wiec 17.12.17 - reklamujemy 28.12.13 przychodzi informacja ze spólka Komputronik odmawia spełnienia mojegożadania -wymiany sprzetu bądz zwrotu gotówki - oddaje spzret do serwisu -dziś mamy 23.01.18 - dzwonię by zasiegnąć języka - a pani mi mówi ze nie wie co ze sprzetem -wyśle zapytanie do serwisu ... śmiech na sali .Załuję ze ubezpieczyłam sprzet tzreba było zrzucić go ze schodów -zdecydowanie szybciej otzrymałabym nowy sprzet -Komutronik_ nie polecam!!!
  • ~Marcin / 2018-01-18 20:53
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem obudowę która miała być dostępna w czwartek a w piątek dowiaduje się że to jest produkt na zamówienie i mam czekać tydzień albo dużej żadnych informacji ani nawet nie zajeli się statusem na stronie.
    ZaletyDobre ceny
    Produkty które są powszechny i bardzo dobre promocje na produkty
    20 złotowy kupon przy zakupie za 100
    WadyNie dotrzymywanie terminów
    Nie realizowanie zamówień w których jest naprawdę dobra cena produktu
    Brak jakichkolwiek propozycji przy nie wywiązaniu się z zamówienia tylko że tak po prostu się zdarza.
  • ~Natalia M. / 2018-01-12 17:45
    Do samego Sklepu Komputronik nic nie mam - natomiast na początku też nie potrafili mi pomóc, bo nie posiadałam gwarancji tzw. door to door - także polecam ją zakupić dokonując jakichkolwiek zakupów dot. DELL, a najlepiej nie kupujcie nic od tej firmy. (komentarz dodaję, ponieważ chcę ostrzec was po prostu przed samą firmą DEll).
    Posiadałam urządzenie Tablet Venue 8 3840 LTE Dual sim. Wartość urządzenie 1000-1200 zł.
    Jeśli chodzi o samo produkt, może nie jest zły - natomiast ja trafiłam na wadliwe urządzenie od początku i przechodząc do sedna chcę was ostrzec jeśli zamierzacie zakupić urządzenie tej firmy.
    Nie wiążcie się w żaden sposób z firmą DELL. Są to oszuści jednym słowem. Odesłałam urządzenie do naprawy - po 3-4 tygodniach, później po przeszło miesiącu i tak ciągle do pewnego czasu, sama kontaktowałam się co się dzieje, ponieważ nie dostałam żadnego telefonu związanego z naprawą sprzętu.
    Okazało się jak to przekazała mi jedna z konsultantek: "że nie wiedzą, gdzie jest moje urządzenie, kolejnym razem, że zostało gdzieś po prostu odesłane do innej miejscowości, a jeszcze innym razem, że powinnam go mieć u siebie".
    Zgłosiłam sprawę na KPP gdzie wyszły do Firmy DELL ponaglające maile w sprawie mojego urządzenia. Nikt nie raczył odpisać, natomiast po dwóch miesiącach nagle dostałam telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę, ale nie zna adresu dokładnie - zabawne, prawda.
    Okazało się, że dostałam nieswoje urządzenie, nieswoją fakturę - pomijam, że gorsze parametry urządzenia. Skontaktowałam się z Panem, którego tablet posiadałam, ale zostały mu już zwrócone pieniądze, gdyż miał identyczną sytuację z tym, że firma Dell sama przyznała się do błędu i zaproponowała rozwiązanie sprawy.
    Następnie - nie mogłam z nikim skontaktować się - a chciałam zwrócić nieswoje urządzenie. Chodziłam do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie złożyłam zawiadomienie na KPP oraz sprawą zajęła się prokuratura. Wtedy po okresie prawie 8-9 miesięcy od całego zajścia ktoś postanowił się ze mną skontaktować jakby nie można było wcześniej i zaproponowali mi rozwiązanie - czyli zwrot kosztów, ale zanim o tego doszło musiałam się napracować i wymusić od nich to.
    Sprawa zwrotu też trwała ponad miesiąc.
    Od czasu zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego minęło około 3 miesiące. Dostałam telefon, że w ramach rekompensaty - podkreślam - rekompensaty, iż wgl. nie korzystałam z urządzenia (dodaję, że na początku zaraz również było odsyłane do serwisu, następnie się zepsuło) dostanę nowe urządzenie. Sobie pomyślałam - super - cieszę się, przy czym zapytano mnie czy zakończę lub zakończyłam już sprawę toczącą się w ich imieniu. Słysząc taką propozycję powiedziałam, że podpiszę dokumenty toczącej się nadal sprawy i przystanę na ich propozycję. ( Również płaciłam przez okres 24 miesięcy internet więc wspomniałam o tym przez telefon - do konsultanta z DELL, że miło w takim razie, że będę miała nowe urządzenie, bo też ponosiłam koszty za internet - dodaję telefon z samej firmy Dell co również mnie zszokowało).
    I jak miałam rację ... dokumenty kończące sprawę dotarły do nich, gdzie oznajmiłam, że niczego więcej nie oczekuję - ale efektem tego było to, że kontakt się urwał.
    Posiadałam maila do osoby, która kontaktowała się ze mną w sprawie reklamacji więc pozwoliłam sobie napisać.
    Oczywiście teraz firma Dell udaje, że takiego kontaktu nie było i, że jednym słowem pewnie coś sobie wymyśliłam - na to wychodzi, ale świadkiem rozmowy było kilka osób.
    Nie przyznają się wgl., że ktokolwiek dzwonił, przystając, że to niemożliwe.
    W każdym razie - ostrzegam Państwa przez jakimkolwiek zakupem w Firmie Dell !!!
    Nie traktują poważnie swoich klientów i nikt z Państwem się nawet nie skontaktuje jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce, chyba, że tak jak w moim przypadku zajmie się tym Prokuratura.!!!

    Zraziłam się do samej firmy, bo przeszłam z nimi dużo i będę odradzać każdej osobie, która tylko będzie planowała zakup urządzenia od Firmy DEll lub w innym sklepie tej marki.

    Uważajcie - bo w razie awarii urządzenia pieniędzy nie odzyskacie, a kontakt z nimi jest niemożliwy !!!
  • ~Aga / 2018-01-11 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamawialam czajnik z dostawa w 24h.po czwartej rozmowie z konsultantem ,po dwóch tygodniach oczekiwania dowiedziałam się że w sklepie nie ma produktu na który oczekuje i za który zapłaciłam.mozna było przecież od razu to powiedzieć to zamówiłam w innym sklepie.szczerze odradzam .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809