Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 611 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.99
  • Dostawa
    3.53
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.71
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadam / 2019-12-18 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam stanowczo. Chyba, ze chcecie kupić towar, którego sklep nie ma. I nie będzie miał.
    Obsługa klienta nijaka. Nigdy więcej.
    WadySklep internetowy sprzedaje nieistniejące przedmioty.
  • ~Krzysiek7630 / 2019-12-02 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby sklep. Zamówiłem telefon na który czekałem 30 dni i dalej status w trakcie przetwarzania. Zrezygnowałem. Po co sprzedają coś czego nie posiadają. U konkurencji ten sam telefon zamowilem w niedzielę o 17 tej.na drugi dzień o 13 tej miałem to w domu .
    WadySprzedają rzeczy których nie posiadają na magazynie.
  • ~OKRADZIONA OSZUKANA / 2019-11-28 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tego sklepu i zakupów w nim . Uważajcie ludzie .Pieniądze szybko przyjmują z przysłaniem towaru sie nie spiesza. kupiłam telewizor miał być dostarczony między godz. 17 a 19.Partacze nawet nie umią nadać przesyłki . Jeszcze problrm z odesłaniem pieniędzy . Czekam na zwrot 24 godz, . podaję sprawę do sądu. jak tak można traktować kliętów.To woła o pomstę do nieba. kto pozwala takim ludziom prowadzić sklepy internetowe. UWAŻAJCIE LUDZIE Z DALEKA OD TYCH OSZUSTÓW I ZŁODZIEI.
    WadySYF SYF SYF ZŁODZIEJSTWO
  • ~Patryk / 2019-11-28 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie.
    ZaletyBrak
    WadyRobienie ludzi w chu....
  • ~Patryk / 2019-11-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie.
    ZaletyBrak
    WadyPrzedewszystkim robienie ludzi w ...
  • ~niezadowolony klient / 2019-11-06 23:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamowałem zakupioną u nich płytę główną i procesor. Zestaw nie uruchamiał się od początku. Pan w sklepie, z szyderczym uśmiechem, poinformował mnie o śladach pasty w okolicach procesora. Poprosiłem więc o naprawę odpłatną w serwisie. Naprawa polegała na aktualizacji biosu. Płyta wraz z procesorem pracowała po tej "naprawie" za 40pln prawie miesiąc po czym ponownie odmówiła posłuszeństwa (objaw taki jak za pierwszym razem). Po ponownym zareklamowaniu serwis odmówił jakiejkolwiek naprawy, ani płatnej ani gwarancyjnej. Po prostu totalna olewka klienta, a ten sam pan z satysfakcją zasugerował, że mogę im "skoczyć". NIGDY WIĘCEJ komputronik!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Artur / 2019-11-06 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zamówiłem zamrażarkę, która była w ofercie i i na stronie sklepu nie było żadnej informacji, że chwilowo jest niedostępna. Po czym otrzymałem wiadomość, że zamówienie jest przetwarzane... Kolejna wiadomość mówiła już o tym, że towaru nie ma i musi zostać domówiony ale nie podano terminu ewentualnej dostawy... Napisałem wobec tego maila dopytującego jak długo to potrwa? Otrzymałem dwie odpowiedzi od dwóch rożnych osób a każda z nich podawała różne terminy... Jeden mówił o zwłoce dziesięciodniowej a drugi piętnastodniowej!!! Jednocześnie Pani z Obsługi Klienta zaproponowała mi możliwość wybrania innego produktu!!! Gdyby mi było wszystko jedno co zamawiam to nie traciłbym czasu na rozpoznanie rynku i zamawianie w tym właśnie sklepie!
    Przestrzegam i nie polecam!!
  • ~Kk / 2019-11-06 15:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka wysyłka (po 1 dniu miałam go w rękach), produkt dobrze zapakowany i oznaczony jako rzecz delikatna podczas transportu.
  • ~Mik / 2019-10-28 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Wystawiają towar którego nie mają A potem bezczelnie anuluja zamówienie.
    ZaletyBrak
    WadyWystawianie towaru którego nie maja
  • ~Stylowa / 2019-10-24 22:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Otrzymałam niekompletny towar. MP3 bez karty pamięci. Ewidentnie ktoś ją wyjął z opakowania
  • ~KRZYSZTOF / 2019-10-22 10:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Firma oferuje na stronie przedmioty w promocyjnych cenach aby zwabić klientów, a po zamówieniu zmienia cenę towaru na stronie i informuje mailowo, że anuluje zamówienie: "Byliśmy zmuszeni podjąć decyzję o anulowaniu Państwa zlecenia."
  • ~J G / 2019-10-21 12:49
    Ocena: 3.80 / 5
    Na pieniądze za zwrot towaru czekam już trzeci tydzień.Dodzwonic się ciężko ,jak już odbiorą telefon ,obiecają że sprawa załatwiona a pieniędzy nadal nie ma.
  • ~Jerzy / 2019-10-18 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym odebrałem reklamowany czytnik Kindle. Reklamację złożyłem w dniu 26.09.2019 w sklepie znajdującym się na terenie Galerii Wileńska. Czytnik reklamowany był w związku z szybkim rozładowywaniem się baterii. Reklamacja nie została uznana. Wyjaśnienia obsługi sklepu były niezadowalające. Ustalono w czasie obserwacji że czytnik nie jest uszkodzony bo bateria w czasie 10-ciu dni rozładowała się tylko 20%. Zaznaczam że w tym czasie czytnik nie był używany do czytania. 20% spadku poziomu naładowania baterii, bez użytkowania, w takim czytniku jak Kindle jest bardzo wysoki. Czytnik ten bez ładowania i bez czytania powinien według producenta wytrzymać minimum 30-40 dni.
    Uważam że reklamacja wykonana została nieprofesjonalnie. Podejrzewam że czytnik nie trafił do serwisu, tylko przeleżał te wszystkie dni na półce sklepowej. Nie polecam tego sklepu ze względu na nieprofesjonalną obsługę. Na uwagę z mojej strony że 20% spadku poziomu naładowania baterii jest za szybki, osoba wydająca mi czytnik stwierdziła że nie posiada czytnika i nie zna się na nim.
  • ~Marcin / 2019-10-05 23:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczecin Piastòw. Rewelacja,polecam,Pan Paweł Z wykaraskał mnie z opałów. Nie musiał,a jednak pomógł i jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i produktu. Polecam .
  • ~Baiter / 2019-10-01 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem płytę główną do komputera okazało się że Płyta nie działa oddałem na reklamację powiedzieli że szybko wszystko pójdzie okazuje się że czekam 14 dni roboczych po 14 dniach dzwonię do serwisu i dowiaduję się że płyta została wysłana do producenta i muszę czekać jeszcze 28 dni. I wychodzi na to że jestem prawie 2 miesiące bez komputera. Szczerze nie polecam a jak coś to lepiej kupić przez internet z dostawą do domu ma się wtedy większe prawa
    ZaletyMiła obsługa w sklepie
    WadyProcedury gwarancyjne
  • ~Olo / 2019-09-21 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja słuchawek na gwarancji we wroclawou magnolia park nawalilo gniazdo ładowania Komputronik nawet w serwisie ni zajrzał do gniazda i odesła ze wada mechaniczna i nie naprawi wiec poprosiłem o naprawe odpłatnie olali mnie maja klienta w dupie oni sa od sprzedaży a nie od napraw nigdy wiecejj w tej firmie nie kupie nawet zapalek
    ZaletyArogancja
    WadyArogancja
  • ~Piciu / 2019-09-20 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny „profesjonalny” kontrahent – Komputronik – Poznań Komorniki.
    Zakupiłem kartę graficzną Gforce jednocześnie prosząc o poradę.
    Wszystko ok będzie „śmigać”.
    Okazało się, po włożeniu w slot w moim komputerze, że nie będzie „śmigać”.
    W dniu składania reklamacji po wielu przekierowaniach po pracownikach wskazali mi pana Przemka jako kierownika do rozwiązania problemu.
    Zaproponowano ( po wielu rozmowach, z którymi się nie zgadzam ponieważ nie poinformowano mnie, że ta karta graficzna nie będzie działać z moją płytą), że przyjmą kartę ale pieniądze przeleją na kartę podarunkową. Przyjąłem propozycję ponieważ „ kierownik” sugerował jeżeli nie przyjmę tej propozycji to stracę pieniądze) Więc zakupiłem sugerowany zestaw procesor, pamięć, płyta główna firmy MSI.
    Po złożeniu komputera (kierownik tego punktu podważał kompetencje mojego złożenia – w branży jestem od 1990. Stwierdził, że piny są wygięte. Pracownicy którzy to widzieli – nagranie- stwierdzili jednoznacznie- wina MSI- i sugerowali wymianę płyty bez kłopotów ponieważ to jest częste działanie „komputronika” w sprawie MSI dlatego, że piny są wygięte prawie zawsze. Powiedziano mi, że mam rację tylko kierownik jest „dziwny”’ i mam sobie rodzić sam. Poradziłem się konkurencji – opinia jest jasna – zdarzają się wygięte piny w połączeniach z procesorem. Przedstawiony mój przypadek w innej firmie jest jednoznaczny: płyty są wadliwe.
    ZaletyNiektórzy pracownicy
    WadyWszystko - buce.
  • ~XSX / 2019-09-20 07:40
    Ocena: 1.80 / 5
    odradzam i jeszcze raz odradzam! przy zakupie jest dobrze ale problemy zaczynają się przy usterkach, zakupiłam Laptop lenovo za 2600zł , zauważyłam plame na matrycy, zgłosiłam reklamację, wymienili matrycę ale uszkadzając inne części obecnie ekran mruga, migocze , zanika, reklamowała ale oni nic nie zauważyli, odesłali w stanie jaki był, ponownie reklamowałam załączyłam zdjęcie i filmiki, coś naprawili ale przy okazji wymienili klawiaturę (nie wiem dlaczego, bo tego nie reklamowałam) i jest jeszcze gorzej, klawiatura nie zawsze łączy, myszka nie działa za każdym razem, ekran zanika, jestem załamana, dodam , że laptop kupiłam rok temu a już 3 razy był w naprawie, wnioskowałam o wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy ale wciąż naprawiają! Najgorszy sklep z jakim się spotkałam !!!!
    Zaletynie widzę
    Wadyobsługa gwarancyjna
  • ~anna o / 2019-09-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jakość obsługi serwisowej fatalna. Laptop HP Proobok za 3.700 zepsuł się po 1,5 roku używania, wyłącza się samoczynnie albo włącza się za którymś razem. Odesłany do serwisu po ponad 3 tyg wrócił w dokładnie takim samym stanie w jakim został wysłany z informacja o przeinstalowaniu systemu jak by to miało w jakimkolwiek stopniu naprawić usterkę. Ze strony serwisu zero informacji nikt nie odpowiada na maile. Obecnie odstąpiłam od umowy wg prawa rękojmi pismo złożone 14 dni temu zero odzewu. Jutro wysyłam przed sadowe wezwanie do zapłaty.

    Odradzam zakupy w tym sklepie w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem natkniecie się na granie na zwłokę i oczekiwanie ze klient odpuści.
  • ~wawker / 2019-08-20 10:19
    Ocena: 3.40 / 5
    ODRADZAM sklep komputronik. Zakupiłem zasilacz do pc w salonie , niestety w domu okazało się że nie ma potrzebnej wtyczki. Okazało się że NIE MOGĘ ZWRÓCIĆ ZASILACZA bo można zwracać towar zakupiony tylko przez internet. Żenada.
    #komputronik #oszusci #złodzieje
    Zaletybrak
    WadyNiepoważne podejście do klienta , w każdym innym sklepie zwrócisz bez problemu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799