Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Koleje Dolnośląskie opinie

Ocena na podstawie 314 opinii

1.92 / 5

  • Poziom cen
    2.05
  • Oferta
    1.99
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Wygoda
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 16
  • ~Kat / 2024-12-05 19:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Kilka razy w miesiącu korzystam z pociągów kolei dolnośląskich i w dalszym ciągu nie widzę żadnej poprawny na trasie do Jeleniej góry, KD tyle mówią o tym ile przewożą pasażerów, ale nic nie mówią o tym że trasy które działały przez dziesięciolecia i dzięki nim utrzymała się ta kolej są traktowane po macoszemu, składy są zbyt małe na a ilość pasażerów jaka nimi jeździ, nie rozumie dlaczego te trasa zawsze mu si oczekiwać przed wjazdem na dworzec główny we Wrocławiu, nie rozumiem dlaczego ta trasa została wypchnięta na ostatni peron na którym brak zadaszenia osłony, nie rozumiem dlaczego włodarze miasta Jeleniej góry, Wałbrzych, których kasy miejskie dokładają się do tej komunikacji nie wywierają wpływu na to w jakich warunkach ich mieszkańcy muszą podróżować, dziś jechałam pociągiem do Wrocławia po godzinie dziewiątej, pociąg był przepełniony większość pasażerów stała, a najgorsze że większość to ludzie starsi jadący musieli stać, bo nie było gdzie usiąść
    ZaletyBrak,
    WadySpóźnienia, brak miejsc, peron szósty ostatni wstyd
  • ~Kancan / 2024-12-03 22:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Wybierz KD jeśli nie masz żadnych planów, ani zobowiązań ( np praca). Paździeż, nie przewoźnik. Niestety niemal codziennie muszę korzystać z tych kloców, a te zawsze są opóźnione. Najbardziej irytujące jest, kiedy po 12h pracy, ten gniot z KD nie przyjeżdża na czas/ a tak jest za każdym razem. Ja mam być punktualnie, bo a nóż widelec to coś zajedzie na czas, ale zawsze! jest spóźniony min 15minut. Dlaczego nie zmienić czasu przyjazdu, zamiast kazać ludziom, czekać na wiecznie opóźniający się pociąg? Polecam KD jeśli ktoś nie musi niczego planować, czas i terminy go nie dotyczą. Ja jestem ekstremalnie zirytowana i gdybym miała inną opcję, to w życiu nie jeździłabym PKP.
    Zaletyciepło w zimie, klima w lecie
    Wadynotoryczna niepunktualność
  • ~Pasażer od wielu lat / 2024-12-01 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji odnośnie opóźnień. Konduktorzy w większości przypadków nieuprzejmi. Opóźnienia do 50 minut to standard, na trasie, która normalnie trwa 90 minut. Najbardziej na czas jeździły autobusy komunikacji zastępczej. A teraz przesiadanie się dwa razy na trasie Bystrzyca Kłodzka Wrocław Główny. Zamiast puścić na całej trasie pociągi spalinowe, trzeba się przesiadać i czekać, bo pociągi często są jeszcze nie podstawione.
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- punktualność
    - zawodność
    - ceny zdecydowanie wygórowane
    - komunikatywność z pasażerem
    - brak informacji i transparentności
  • ~Jol / 2024-11-28 13:17
    Ocena: 4.00 / 5
    27.11.2024 - pociąg 69254 do Wrocławia. Odjazd ze stacji Jelenia Góra Zabobrze g.19.29. Jeżdżę nie raz. I bilety kupowałam u konduktorów nieraz. Tym razem akcja. Stacja (a właściwie wiata), gdzie nie ma kasy czy biletomatu. Wsiadam w środku składu, bo tak stałam i od razu w pociągu idę wprost na jego początek (tam gdzie zwykle szuka się obsługi i gdzie rezyduje obsługa) by kupić. Konduktora nie mijam po drodze,a tam gdzie widnieje napis "obsługa pociągu" nie ma go akurat (rozumiem - jest w pracy, pewnie sprawdza bilety). Siadam więc na siedzeniu obok i czekam chwilę, gdy wróci. Przecież to da się sprawdzić - w pociągu jest monitoring. Pociag do następnej stacji (Jelenia Góra) jedzie 2 może 3 minuty. Chcę jechać do Wałbrzycha M., więc jeszcze dobry kawałek drogi. Pan przychodzi na początek składu, ale pociąg staje i Pan od razu wychodzi na peron (ma tam swoje obowiązki wiadomo) - chyba jest sam, zatem czekam - wciąż grzecznie - w miejscu wyznaczonym przecież - obok jego rzeczy. Pan wsiada, pociąg rusza. Ja proszę o bilet. Pierwsza - ja - zaznaczam - to nie to że Pan mnie prosi czy kontroluje, a ja nie mam. Tylko ja go o to proszę. Pyta skąd i dokąd - po czym mówi "za późno". Zamiast 12 zł z groszami rząda 114 zł. Mówię, że przecież po to przyszłam, tu gdzie jest miejsce obsługi by kupić. Pana tu nie było - rozumiem - czekam. Pan wysiadł. Proszę gdy wsiadł z powrotem. Jasnowidzem nie jestem - nie widziałam wsiadając,że był gdzieś na końcu. No cóż pomijając powyższe fakty i nie dywagując już nad nimi - chcę tu zaznaczyć, że Pan był w stosunku do mnie nie miły, opryskliwy, odzywał się podniesionym tonem - a przecież był w pracy (to chyba już nie te czasy - a ja kobieta, starsza od niego), jakiś nie w humorze, chchiał pokazać mi swą wyższość - mimo że grzecznie chciałam kupić,nie obrażałam go, próbowałam wyjaśnić, bo przecież widział, że czekam w punkcie obsługi pociągu. Do tego ani ja pijana, ani awanturnica, dyspozycyjna finansowo. Nie ujechałam też niewiadomo ile. Wykazałam działania ze swej strony by ten bilet nabyć.
    I gdybym powiedziała, że chcę z Jeleniej (Głównej), to pewnie nie byłoby kłopotu. A tak.. Tak się skończyła moja uczciwiść.. Tuż obok nie bylo ludzi. Ale w Jeleniej wsiadła Pani konduktor, która to widziała i słyszała. Powiedziała do mnie, że nie ma na to wpływu, bo to akurat nie jest jej pociąg. Pan jednak cały czas swoje dywagacje wywodził niemiłym, podniesionym tonem. A to chyba nie te czasy!!! Zwłaszcza, że ja nie urządzałam przecież jakiejś awantury. Powiedział, że jak zapłacę, to potem mogę sobie na niego napisać skargę. Dobry pomysł - może i napiszę..? Przy swej kwocie obstawał, powiedziałam zatem, że wysiądę na najbliższej stacji,która była niedaleko, co też zaraz mi przypomniał. Wysiadłam. Czekałam na ostatni pociąg tego dnia, na tej trasie sama, po ciemku, na dworze i w zimnie w jakimś Wojanowie. Ten drugi pociąg kończył trasę wcześniej niż tam gdzie chcialam dojechać. Więc musiałam nie mało zapłacić za taxówkę, ale i tak oczywiście razem z biletem i taxi wyszło taniej niż te 114zł. W tym drugim pojeździe trafiłam na miły personel. Więc szkoda, że takie jednostki rzutują na całość. A konduktor nawet jeśli uważał, że to on ma rację, to chyba powinien być bardziej kulturalny, zwłaszcza będąc w pracy.
  • ~ms / 2024-11-27 23:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżdze od 3lat KD, pare razy zdażyło się tylko trafić na miłego konduktora, opóźnienia w trasie to standard, brak ogrzewania i klimatyzacji w lato, pociągi nowe jednak mało użytkowe, fotele niewygodne, do śmietnika trzeba iść aż do wejścia, mało miejsca na nogi
    Zaletybrak
    WadyOpoźnienia
    Mało funkcjonalne pociągi
    Słaba kadra pracownicza
  • ~ZŁY ON / 2024-11-27 07:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Wrocław Gł.-Strzelin ...brak wcześniejszych informacji o planowanym postoju w polu bo jak to określił konduktor ,, dyżurny ruchu zakazał jazdy bo za 40 min ma jechać pociąg towarowy,, w 40 min to w Strzelinie na bocznicy mógł zaczekać.. w dodatku nie działa ogrzewanie...je..ć Was KD !
    ZaletyŻadnych
  • ~Byly pracownik / 2024-11-26 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako pracownik nie polecam z całego serca tej spółki jezeli jesteś konduktorem zaczynasz od zera dla nich jesteś nikim.
    Pomiatanie przez dyspozytorów gdy maja gorszy dzień są tutaj na porządku dziennym dla nich nie masz prawa odpowiedzieć nic w swojej obronie gdyż urażone ego pani dyspozytor na to nie pozwala.Masz podkulić ogon i przytakiwać bo jak nie będziesz to mimo tego że nie zacząłeś zawsze byłeś i będziesz ten gorszy.
    A co na to dyrekcja? Maja to w poważaniu dla nich gdy jesteś osobą po średnim wykształceniu to nie masz wogole wykształcenia.Nie obchodzi ich to jesteś tylko liczna wpisana do exela.
    W Firmie ludzie gadaja za plecami nikt nie ma odwagi powiedzieć w twarz koniec końców gdy nie jesteś fałszywy zaklamany to nie masz tu czego szukać.
    ZaletyZarobki i nic więcej
    WadyCała ta spółka to wada
  • ~Kacper / 2024-11-21 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak ogrzewania gdy na dworzu jest -1 Nie polecam
  • ~Jozeg / 2024-11-16 15:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Pozdrawiam Konduktora z relacji Wrocław Główny Lichkov 12.42 wprowadził ludzi w błąd.Jesli pytam gdzie trzeba się przesiąść by dojechać na Kłodzko to uważam że zna odpowiedź.Jednak nie.Dzieki temu Panu zostałem na stacji bez powrotu do domu.Zanim kogoś zatrudniacie to zapytajcie jak wygląda komunikacja i przekaż informacji nie kazdy ma dostęp do internetu.Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyOd dziś wszystko
  • ~Kamila / 2024-11-13 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy te pociągi kiedykolwiek przyjeżdżają na czas? 6 raz w tym miesiącu jestem zmuszona poruszać się tym "transportem" i jeszcze ani razu nie przyjechał punktualnie... Trochę to irytujące kiedy z trasy 15 minut Tobi się 30 albo więcej
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie opóźnione pociągi
  • ~Ola / 2024-10-30 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan i skrajną nieuprzejmość : w kasie sprzedają bilet nie informując , że bagaż jest płatny, komunikacja zastępcza to rozklekotane nieoznakowane autobusy, nie sposób dowiedzieć się jaka trasa który jedzie, nikt nie jest w stanie powiedzieć jak opóźnienie wpłynie na czas dojazdu.
    Po prostu bardzo źle.
    Za każdym razem jest jakiś problem, niezależnie od remontów, powodzi, czy prac remontowych.
    ZaletyTo że są.
    WadyNiepunktualność, nieuprzejmość, wprowadzadzanie w blad
  • ~Kat / 2024-10-26 14:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Pociąg z Wrocławia do Szklarskiej rano wyjazd siódma rano ludzi pełno a trasa długa opóźnienie 30min ludzie stoją przy drzwiach,tyle pasażerów.
    pociąg powrotny z szklarskiej Poręby jeszcze nie wyjechał a już ma opóźnieni 10min
    WadyZa małe składy pociągów i zbyd duże opóźnienia
  • ~Milena / 2024-10-22 07:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam bilet miesieczny bo jezdze pociagiem kd do szkoly i on codziennie sie spoznia. Godzina w jakiej powinien byc na ostatniej stacji to 07:27, a okazuje sie ze CODZIENNIE o tej godzinie jest na przedostatniej. Do szkoly potrzebuje 15 min dojsc a mam lekcje o 07:45. Oczywiste jest ze nie moge sie codziennie spozniac.
    WadyOGROMNE OPOZNIENIA
  • ~Busia / 2024-10-16 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani konduktor z dnia 16,10 2024 w komunikacji zastępczej z godz 11,32 nie uprzejma,na zadawane pytania odpowiadała z niechęcią,widać było że irytują ja nasze pyt,
  • ~Buhaj / 2024-10-12 11:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak ktoś lubi wyczekiwać na opóźnione pociągi i stać w przepełnionych wagonach to całkiem spoko opcja xd
  • ~Pasażer z Kobierzyc / 2024-10-09 07:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Wałęsa obiecał na początku lat ’90 drugą Japonię w Polsce.
    Być może problemem z KD i spóźnieniami i odwołaniami pociągów jest to, że mówił to w Poznaniu a nie w woj dolnośląskim.
    Panie Prezesie KD, dlaczego takie ładne i nowe pociągi spóźniają się i są odwoływane?
    Panie Prezesie KD, czy odda mi Pan pieniądze za spóźnienia do pracy?
    Kto odpowiada za taki stan rzeczy?
    Kiedy sytuacja się odmieni?
    Pozdrawiam
    ZaletyJakość składów choć uważam że ich użyteczność/projekt na potrzeby lokalne jest chybiona.
    Zapraszam do obejrzenia sobie składów za granicą
    WadyObsługujący pociągi nie włączają często nawiewu/klimatyzacji adekwatnie do potrzeb
    Spóźnienia i odwołane pociągi
  • ~Barbara26 / 2024-10-01 15:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Konduktor bardzo krótko ostrzyżony, o siwawych włosach, wysoki, w okularach bardzo źle traktuje podróżujacych, zero wyrozumiałości w człowieku, kazał kupić bilet normalny pomimo że miałam miesięczny, sytuacja miała miejsce 30 września, a legitymacja była ważna do tego dnia i o to był cały problem. Powinien zostać zwolniony
  • ~J….KD / 2024-10-01 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunikacja zastępcza z kudowy - Kłodzko miasto nie poinformowała drugiej komunikacji zastępczej Kłodzko miasto - strzelin o kilku minutowym opóźnieniu , co skutkowało odjazdem bez poczekania na opóźniony kurs , na pytanie co w takim wypadku pracownicy odpowiadają że trzeba czekać na następny czyli 2.5 godziny , jeden błąd przez pracownika mnie kosztuje bardzo dużo bo nie będę we Wrocławiu tak jak powinienem być, nie polecam na szczęście Beskid przyjechał tak jak miał być
  • ~Seiyuro / 2024-09-07 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fajnie punktualne macie pociagi. Do dupy. Nie polecam nikomu nigdy nie jest ma czas
  • ~MKO / 2024-09-07 10:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Biorą sobie za cel infekcje u pasażerów, powinni rozdawać swetry. Nie reagują na prośby o zmniejszenie nawiewu.
strona 1 z 16
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4952
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3083
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 851
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 347
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 314
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907