MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 25
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Hultaj / 2024-07-11 18:28
Korzystamy z usług jmdi od końca Czerwca 2024r i już było kilka awarii.Jesli tak.dalej pójdzie to rozwiążemy z nimi umowę.od południa nie mamy TV i internetu????co dalej w tej kwestii nie wiadomo????♀️ -
-
~adanio48 / 2024-07-11 10:29
Firma niepoważna. Co prawda przedstawicielka handlowa jest fachowa ale to nie zmienia stanu rzeczy
Dla mnie to wprost niewiarygodne żeby firma, która podobno chce zarabiać olewała klienta. Zdaję sobie sprawę, że mieszkam w małej wsi na Podlasiu. Jednak JMDI przytuliło unijne wsparcie na szybki internet na Podlasiu.
Zobaczymy co będzie po instalacji, o ile taka w ogóle się odbędzieZaletyNie widzęWadyOpisałem wyżejMiejscowośćNa razie nie korzystam -
~Maciej / 2024-07-08 21:57
Brak możliwości kontaktu z BOK. Telewizja nie działa od 2 tygodni. Zero redakcji na wysłaną wiadomość. ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Wojtek / 2024-07-04 10:36
Nikt nie odbiera telefonu (BOK) - wisiałem na telefonie kilkanaście minut.
Nie działa strona bok.jmdi.plMiejscowośćGdańsk -
~Klientka / 2024-07-04 08:19
To jakaś kpina z klientów, brak internetu od 21 czerwca, kilka e-maili, kontakt przez infolinię; tylko 40 minut oczekiwania:)) i zero reakcji, ale fakturę przysłali na czas. Oby do zakończenia umowy. DZIADOSTWO ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Rozczarowany klient / 2024-07-01 18:11
Usługi to jakaś porażka.
O ile w zeszlym roku było ok to w tym roku totalna klęska.
Tv działa wg własnego uznania.
Internet nie działa tak samo jak tv.
Infolinia to kpina z klientów trzeba wisieć na słuchawce minimum 40 minut po czym dowiaduje się ze maja awarie i nic nie zrobią.
OdradzamZaletyZalety - brakWadyWady - całe mnóstwo.
Brak tv
Brak internetu
Brak kontaktu.
Brak informacjiMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2024-07-01 08:34
Jakość usługi ok, dopóki działa. Niestety w przypadku awarii kontakt na 24/7 infolinię poza godzinami pracy firmy to farsa. Nikt nie odbiera, pomimo godzinnego czekania na zgłoszenie konsultanta. ZaletyStabilny internetWadyInfolinia 24- godzinna to fikcjaMiejscowośćWarszawa -
~Tech / 2024-06-30 20:29
Uslugi mam od miesiaca, w tym czasie dwie awarie lacznie kilkadziesiat godzin bez tv i internetu, pracuje zdalnie wiec nie moge sobie pozwoli na korzystanie z uslug tak nie kompetentnego operatora, pomoc techniczna nie dziala, nikt nie odbiera telefonow, wystarczy poczytac ostatnie komentarze pod postami na Facebook, NIE POLECAM MiejscowośćGdańsk -
-
~Turek / 2024-06-30 18:34
Często występujące awarie, totalny brak kontaktu w weekend na teoretycznie całodobowej infolinii. Cała niedziela bez internetu. Masz egzaminy? Co to kogo xD zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy z winy dostawcy usługi... Przecież nie wywiązuje się z umowy... WadyKomunikacja
Awarie
InformacjaMiejscowośćGdańsk -
~Agnieszka / 2024-06-30 15:38
Odkąd mam internet w JMDI ciągle coś nie działa. Internet ciągle przerywa co dla osoby pracującej z domu jest bardzo uciążliwe. Nie sposób się dodzwonić na infolinię a automatyczną sekretarka, która mówi o „chwilowym” braku internetu, powtarza to od 10 godzin… masakra. Omijać szerokim łukiem, na pewno nie przedłużę umowy i żałuję, że się na nią zdecydowałam. Z całego serca odradzam! ZaletyNie maWadyPermanentny brak usługMiejscowośćWarszawa -
~kba / 2024-06-30 14:24
nie działa nie polecam 8 awarii w ciągu miesiaca nikt nie odbiera gardzą klientem Miejscowośćwrocław -
~Czesław / 2024-06-30 13:24
Nie polecam, w ciągu miesiąca było już chyba 5 albo 6 awarii. Nikt nie odbiera telefonów. Zero komunikacji !!!! Same awarie,((( ciągle problem z internetem.
Jeżeli jest ktoś przed wyborem, polecam alternatywne rozwiązania!!!ZaletyNarazie nie widzęWadyOstatnio najgorsze dostawce internetu!!!MiejscowośćWarszawa -
~Małgorzata / 2024-06-30 11:57
Odradzam firmę jmdi. Od początku umowy mam z nimi problem. Mam udokumentowane ponad 30 skarg. Non stop usługa nie działa. Większość czasu człowiek poświęca na walkę z tym dziadostwem. Obsługa niekompetentna. Wysyłają błędne oferty. Pseudo monterzy nie czytają zleceń. Telewizji ciągle nie ma. Kanały się zacinają albo występuje kompletny brak. Wiecznie pracę techniczne. Brak kontaktu z firmą. Kompletnie nie polecam. Trzymajcie się z daleka od tej firmy. Dobrze wszystkim radzę. ZaletyBrakWadyBrak usługi, Brak kontaktu, ciągłe serwisy etc.MiejscowośćMarki -
~xdd / 2024-06-30 10:03
Nie polecam, w ciągu miesiąca było już chyba 6 albo 7 awarii. Nikt nie odbiera telefonów a jak już odbierze na infolinii we Wrocławiu - mieście w którym korzystam z usług, przekazują, że nic nie wiedzą i trzeba dzwonić do Warszawy, gdzie nigdy nikt nie odbiera. Fatalna obsługa i jakość usług, oczywiście wypowiedzenie umowy się nie opłaca, ponieważ jak wiele osób już pisało na niesponsorowanych opiniach naliczana jest wysoka kwota. Jeżeli jest ktoś przed wyborem, polecam alternatywne rozwiązania. ZaletyXD czasami działaMiejscowośćWrocław -
~Rafal / 2024-06-24 21:09
Net się zawiesza non stop, ostatni weekend spędzony częściowo bez internetu i całkowicie bez tv. Brak kontaktu z infolinią, brak formularza reklamacji na stronie. Nie sposób się dzwonić, dziś dalej tv przycina.. ZaletyCenaWadyNiestabilny internet, liczne awarie, właściwie są normą. Zapomniałem jak to jest mieć normalną telewizjeMiejscowośćWarszawa -
~adam / 2024-06-24 11:31
Totalna porażka firmy jmdi. Jestem klientem dopiero od trzech miesięcy a już nie mam internetu ani telewizji od piątku do dzisiaj. Dzwonię do firmy i nikt nie ma odwagi odebrać telefonu. Jestem zły na brak reakcji ze strony jmdi. Brak empatii i waszej bezradności, nie mogę się denerwować gdyż jestem inwalidą. MiejscowośćWarszwa -
-
~Waldemar / 2024-06-23 18:14
Awarie , ostatnia awaria w piatek brak internetu i tv przez 3 dni brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie WadyAwarieMiejscowośćWarszawa -
~Ania / 2024-06-23 12:36
jesli działa to jest OK; przy awariach - tragedia; brak informacji; niemożność dodzwonienia się na infolinie;
2-ga doba bez żadnuych usług; ludzie mają prace zdalną i trzeba na szybko dokupować mobilny internet u innego dostawcy; nie polecam; instalacja tez była 5,5 roku temu tragiczna, technik tylko przez ścianę mieszkania, reszta
trzeba samemu poprowadzić;Zaletyteraz brak; wcześniej nie było wyboru innego dostawcyWadyczęste awarie; brak możliwości zgłoszeniaMiejscowośćWarszawa -
~Mm / 2024-06-23 10:36
Absolutna porażka od piątku 16 nie ma internetu ani tv. Zero informacji od jmdi, brak infolinii. Jest niedziela i wcale nie wygląd, żeby mieli to naprawić. Najbardziej wkurza brak rzetelnej informacji od dostawcy. WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Hubert / 2024-06-22 20:52
Jestem klientem od 2015 roku i od zawsze jestem zadowolony z jakości usług i obsługi klienta
strona 1 z 25
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »