Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 52 opinii

2.41 / 5

  • Niezawodność
    2.07
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena
    3.00
  • Parametry
    2.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Marek / 2019-05-24 03:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna tragedia. Pokazałbym najchetniej printscreeny jak działa ten niby 300mb internet. Własnie (już od 1h i 38m) pobieram plik 30MB. Codziennie jakies problemy. Wiecznie przerywa, wiecznie restartowac.... internet w telefonie mam kilkanascie razy szybszy. ... niestety jak większość opisujących tu Państwa, związany jestem umową.
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna jakość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robrick / 2019-04-30 18:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarie zdarzają się bardzo często i niestety nie można się dodzwonić do serwisu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik / 2019-04-27 12:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet od roku (światłowód w Markach, dom jednorodzinny). Przez cały rok awaria internetu zdarzyła się co najwyżej kilka razy i została usunięta po paru godzinach. Trzeba jednak przyznać, że dość trudno było się dodzwonić do obsługi klienta. Dość często otrzymuję maile o jakiś planowanych pracach i modernizacjach, natomiast odcinają wtedy internet w czwartkowe, późne noce - nie zdarzyło mi się by mi te prace przeszkadzały.
    Poza tym prędkość internetu pokrywa się z cyferkami na umowie i połączenie jest stabilne - nie mam się do czego przyczepić.
    Do czego mogę się przyczepić to cena - jak na dom jednorodzinny ceny zaczynają się od zdecydowanie zbyt wysokiego pułapu. Chętnie przytuliłbym ofertę 2x wolniejszy internet, ale 40 złotych niższy abonament.
    ZaletyStabilne połączenie
    Prędkość pokrywa się z tą na umowie
    WadyCena
    Kilka razy w ciągu roku awarie
    MiejscowośćMarki
  • ~Wiolka / 2019-04-23 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem są na porządku dziennym. Na serwis nie można się doczekać. Jedyna miła osoba to pan podpisujący umowę - potem jest już tragedia. Łapią klienta i traktują jak śmiecia
    WadySame wady! Ani jednego pozytywu!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zbulwersowana / 2019-04-23 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa jest bardzo niemiła i niekompetentna. Sprawy załatwiane są z ogromnym opóźnieniem. Podejście i szacunek do klienta jest snadaliczny. Jakość usług poniżej wszelkich standardów. Nie polecam!
  • ~Wojciech / 2019-04-11 19:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Tydzień po podpisaniu umowy miał przyjść monter, nie przyszedł. Następnego dnia również. Jeżeli jeszcze przed podłączeniem usługi jestem tak olewany, to co będzie jak już tę usługę połączą?
    Chyba się nie przekonam i skorzystam z konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma jest jedną wielką wadą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jam / 2019-04-02 14:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Ważna ifnormacja dla wszystkich, którym kończy się okres umowy! Wysyłajcie wypowiedzenie umowy duużo wcześniej! Ja wysłałam w miesiącu, kiedy umowa się miała zakończyć, dostałam informację, że wypowiedzenie dotarło do siedziby po dwóch tygodniach! (Poleconym, z Warszawy do Warszaw!), więc musiałam już zapłacić za DWA miesiące poza umową, a nie jeden! czyli 340 zł :) Jedna wielka farsa
    Do tego ciągłe naprawy, niedziałający internet, prędkość dużo wolniejsza niż miała być. Obsługa klienta na poziomie zerowym
    Zaletybrak
    Wadywypowiedzenie umowy trwa miesiącami
    obsługa klienta arogancka
    prędkośc internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~malami / 2019-03-13 18:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet często się wyłącza i trzeba resetować router. Internet często spowalnia i zamula, co jest frustrujące, gdyż nie czuję tego 300 Mb/s, za które płacę. Oferta TV jest kiepska, nie ma np. ciekawych programów jak Nat Geo Wild czy Animal Planet, za to kilka programów z muzyką disco polo... Dodam, że JMDI zostało mi narzucone, gdyż deweloper podpisał z nim umowę i tylko oni mogli okablować osiedle, co chyba do końca nie jest legalne. Sama wybrałabym innego operatora jak miałabym taką możliwość.
    ZaletyPomocna obsługa klienta
    WadyInternet, oferta kanałów tv, cena, monopol na nowych osiedlach
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tajemniczy_user / 2019-02-18 21:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Dotyczy światłowodu w Markach - opcja Internet i telefon.

    Jeśli działa,to działa bardzo dobrze - zgodnie z umową.
    Niestety czasami trafiają się awarie i wówczas jest słabo - nie można dodzwonić się wówczas na infolinię, bo infolinia też jest na łączu internetowym i tylko z grupy na FaceBook'u można się dowiedzieć, kiedy skończy się awaria.

    Mają jakieś dziwne zabezpieczenie. Zmiana routera w mieszkaniu wiąże się z koniecznością telefonu na infolinię i podaniem adresu MAC. Dla tych, co się słabo znają na IT może stanowić problem, ale z drugiej strony, tacy nie zmieniają co tydzień routera. :-)



    ZaletyPo skończeniu umowy nie traktują Cię jak śmiecia! Zadzwonił opiekun i zaproponował naprawdę lepsze warunki. Podpisałem umowę na kolejne lata.
    WadyWadą jest to, że modem/router światłowodowy ma Wi-Fi, którego nikt nie może wyłączyć. Nie potrzebnie zajmuje kanał radiowy.
    MiejscowośćMarki
  • ~Słoneczna Morena / 2019-01-26 11:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług JMDI od 3 lat i Wszystko działa super. Polecam:)
    ZaletyNagrywanie to najlepsza opcja.
    WadyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~opds / 2019-01-05 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałabym ostrzec. jak macie umowę do np 1 lutego to lepiej zrezygnować na początku stycznia , ponieważ gdy zrezygnujecie 31 stycznia jest miesięczny okres wypowiedzenia umowy ,po którym płacisz zamiast np 74.90 to dowalą wam fakturę 170 i są zadowoleni i nikt Cie o tym nie poinformuje bo po co !!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dariusz / 2018-11-26 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Juz 4 dni nie ma uslug. Odpowiedz JMDI - do 30 dni mamy prawo nie dostarczać.... raz w tyg awaria to norma
    MiejscowośćZąbki
  • ~Zb / 2018-11-23 17:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze odradzam. Wiecznie awarie, wiecznie brak TV, do tego obsługa która rozłącza się w połowie zdania Klienta. Brak profesjonalizmu. Bardzo niski poziom usług.
    MiejscowośćZąbki
  • ~kopalniok / 2018-11-07 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Tylko czekam na koniec umowy i uciekam. 24 dni czekałem na wykonanie usługi przeniesienia zakończenia sieci, która kosztuje 100zł (!). Oczywiście muszę zapłacić za usługę i za 7 dni korzystania z internetu jak za cały miesiąc... Dlaczego 24 dni? No bo oczywiście najpierw tydzień czekałem aż się łaskawie skontaktują, żeby umówić technika. Pewnie jak bym sam nie zadzwonił po tych 7 dniach to dalej by była cisza. Potem technika nie było w wyznaczonych godzinach, jak zadzwoniłem i dostałem numer do tehnika to się dowiedziałem, że ten czas, który był wyznaczony na wykonanie usługi to jego czas na dojazd... Niestety nie mogłem czekać aż łaskawie przyjedzie po czasie, więc musiałem czekać kolejne 7 dni na wolny termin. Złożyłem reklamacje, oczywiście odrzucona i przekłamana. Chyba będę zmuszony podjąć inne kroki prawne względem tej firmy...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, przede wszystkim brak szacunku względem klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Cezary / 2018-10-27 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z telewizji JMDI ( Gdańsk Morenova). Nagrywanie TV to jest rewelacyjna opcja. Internet też jest ok. Polecam !
    Zalety+nagrywanie TV
    MiejscowośćGdańsk
  • ~dorian / 2018-10-08 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem Internet w znanej bardzo i przodującej (że niby..) firmie, przesiadłem się na JMDI z do 10 Mb/s na 400 Mb/s w JMDI, teraz mam ok 420 Mb/s. Net śmiga na maxa, a nawet więcej, niż umowa, żadnych problemów, firma bardzo profesjonalna, jeśli chodzi o Internet polecam zdecydowanie, to inny wymiar jest.
    ZaletyStałe i szybkie łącze światłowodowe.
    WadyPóki co, nie ma (mam od ok. roku).
    MiejscowośćMarki
  • ~Jacek / 2018-09-21 19:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Szybkość internetu na poziomie ok 70% wartości z umowy.
    Router kupiłem sam. Monterzy sprawnie wszystko podłączyli.
    Później kontakt z obsługą klienta na dramatycznym poziomie. Opieszałość i arogancja.
    Jakoś połączenia akceptowalna ale brak możliwości łączenia się po VPN.
    Po kilku tygodniach konsultacji i prób okazało się, że to niemożliwe i muszę dopłacić 50% ceny abonamentu co miesiąc, żeby włączyli jakąś tam usługę i "może zadziała".
    Z uwagi, że często pracuję z domu jak dla mnie produkt niekompletny.
    Cena nieznacznie niższa od konkurencji.
    Ostatecznie po dwóch latach zrezygnowałem z usług.
    Wady- opieszałość i arogancja obsługi
    - brak możliwości łączenia się po VPN (opcja dodatkowo płatna)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szymon / 2018-09-20 11:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem JMDI od ponad 2 lat. Usluga z jakiej korzystam to TV oraz Internet. Lacznosc doprowadzona swiatlowodem. Predkosc dostarczona to 600Mb/s. W ciagu 2 lat akurat ani razu nie bylo przerwy w dostawie uslug, poza godzinami wskazanymi przez operatora jako czas na maintenance sieci. W przypadku planowanego maintenancu faktycznie dwa razy zdazylo sie tak, ze musialem sie skontaktowac z pomoca techniczna poniewaz po upgradzie sieci lacznosc mi sie nie pojawila automatycznie, natomiast zarowno czas oczekiwania jak i usuniecia usterki nie zajal wiecej niz 15 minut w jednym przypadku. Poza tym dzial techniczny bedac ze mna na telefonie przekazal pelna informacje o tym co sie dzieje i corobia, a finalnie lacznosc zostala przywrocona. W drugim przypadku telefon zostal odebrany przez osobe spoza dzialu technicznego i po przekazaniu informacji o lokalizacji lacza oraz numeru umowy sprawa zostala prekazana do dzialu technicznego gdzie faktycznie szybko i sprawnie lacznosc przywrocono. Rowniez w drugim przypadku nie trwalo to wcale dlugo. W drugim przypadku otrzymalem SMS z wiadomoscia, ze sprawa zostala rozwiazana. Biorac pod uwage, ze JMDI wysyla powiadomienie o pracach w sieci z duzym wyprzedzeniem, nawet jesli cos sie wydluzy lub wymaga dodatkowego klikniecia w dziale technicznym, uwazam ze to nie dramat. W koncu ponad tydzien wczesniej informacja pojawia sie w mailu, wiec nie jest to zaskoczenie.
    Moim zdaniem, koemntarze o niewlasciwym traktowaniu klientow sa takze, przynajmnije w moim odczuciu, niewlasciwe. Ani razu nie bylo sytuacji kiedy sprawa nie zostala by przyjeta sprawnie oraz przekazana do rozwiazania w zasadize natychmiast.
    W kwestii szybkosci transferu.. korzystam ze swiatlowodu 600Mb/s i maksymalna predkosc jaka udalo mi sie wycisnac z lacza przy pobieraniu z internetu (w tym przypadku transfer z Microsoftu i AWS-a) to 520Mb/s. Nigdy nie uda sie zrobic 600Mb/s zew wzgledu na specyfike protokolow transmisji danych. Oczywiscie zdarzaja sie serwery, z ktorych transfer nie przekracza 1Mb/s, ale to nie jest jednak wina JMDI, ale tego gdzei i jak podlaczony jest serwer.
    Kwesti asprzetu jaki dostarcza JMDI, tutaj korzystam tylko z dekodera do TV, no i faktycznie fajnie by bylo miec super dekoder, z duzym dyskiem, mozliwoscia nagrywania kilku programow jednoczesnie itd... ale z drugiej strony za cene pelnego pakietu TV i Intenretu 600Mb/s nie moge oczekiwac, ze jeszcze dostane sprzet z gornej polki. JMDI to jednak biznes a nie organizacja dobroczynna. Wazne, zeby spelnial swoje zadanie. Wiec router mam swoj, a dekoder dopoki wyswietla programy jest ok. Poza tym po aktualizacji oprogramowania dekodera user interface sie ulepszyl.
    Sama instalacja za to byla sprawna i zajela kolo 1 godziny. Oczywiscie bylo to tylko dociagniecie i zakonczenie swiatlowodu w mieszkaniu.
    Z poprzednim dostawca uslug mialem wiecej problemow, a jesli byla awaria to trwala czasami dzien i dodatkowo nie udalo sie nigdy otrzymac informacji co sie wlasciwie stalo.
    Byc moze mam poprostu szczescie, a byc moze poprostu JMDI potrezbowalo troche czasu, zeby sie rozwinac.
    Zalety- Szybkosc Internetu - swiatlowod 600Mb/s faktycznie daje obiecana przepustowosc.
    - W moim przypadku jednak brak awarii, jedynie planowane aktualizacje sieci, o ktorych JMDI informuje z duzym wyprzedzeniem.
    WadyJak narazie brak widocznych wad.
    MiejscowośćWarszawa, Ursus
  • ~Wojciech / 2018-09-17 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, korzystałem rok bo związany byłem umową ale gdybym wiedział wcześniej, jak traktują klientów to nigdy bym nie korzystał z ich usług
    Zaletybrak
    Wadybrak obsługi klienta
    chaos
    bezduszność opieszałość
    Miejscowośćwarszawa
  • ~maggia / 2018-09-09 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet od JMDI to porazka. Srednio 1 raz w miesiacu JMDI wysyla wiadomosci emailowe o pracach modernizacyjnych w godzinach nocnych - ale to jeszcze mozna przecierpiec. Gorzej z tym, ze czesto (co 2-3 dni) predkosc internetu jest bardzo slaba, badz w ogole zrywa lacznosc. Po zgloszeniu problemu na infolinii, konsultanci twierdza, ze u nich jest wszystko w porzadku. Poprosilam wiec o to, zeby ktos przyjechal i sprawdzil czy wszystko jest ok z laczem w moim mieszkaniu. Na co konsultant odpowiedzial, ze taka wizyta bedzie mnie kosztowala 50 zl.
    Naprawde nie polecam wspolpracy z JMDI. Jak tylko skonczy mi sie umowa, z przyjemnoscia sie z ta firma pozegnam.
    Zaletybrak
    WadyCiagle przerwy w dostarczaniu internetu
    Niekompetencja obslugi
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2310
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1901
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1716
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1626
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1406
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1280
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 451
Flixbus
Ocena: 2.14, ilość opinii: 379
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 262
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 183
nju mobile
Ocena: 3.23, ilość opinii: 115
Netflix
Ocena: 2.92, ilość opinii: 113