Drugi termin instalacji telewizji był bardziej pomyślny, ale tym razem pan Instalator przyjechał bez routera, który miał być wymieniony do internetu. Okazała się, że Pan nie miał go w zleceniu. Zadzwoniłam do tzw. opiekuna klienta i Pani Katarzyna W. niezadowolona, że za późno do niej dzwonię nie czuła się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację, bo przecież mogę router odebrać z biura (!?)
Kiedy kolejnego dnia zadzwoniłam na infolinię techniczną dowiedziałam się, że dział handlowy czyli Pani Katarzyna W. nie przekazała dokumentów do działu technicznego, żeby ten router wydali.
Po tej informacji próbowałam dodzwonić się do działu handlowego i Pani Katarzyny W., ale nikt nie odbierał telefonu i nie oddzwaniał.
Podsumowując: koszmarna obsługa klienta, bałagan organizacyjny, nikt za nic nie odpowiada w tej firmie.
Nie polecam chyba, że na własne ryzyko.
Zaletysprawnie działający internet
Wadybardzo zła obsługa klienta, bałagan, chaos organizacyjny
MiejscowośćWarszawa