MiejscowośćDomanowo
strona 2 z 23
-
~Mini / 2024-02-13 08:39
Bardzo dobra obsługa, łatwe rozliczanie faktur. Dobra jakość odbioru. internet ok. -
-
~MK / 2024-02-07 10:21
Jestem klientem od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona zarówno z dostępu do internetu jak i z telewizji. Nigdy nie miałam problemu z dekoderem, pakiet programów jak jest wystarczający jak dla mnie a cena niższa niż u porównywalnych dostawców. Zaletydobry kontakt, szybki montaż, ceny przystępneWadynie ma (jak na razie - oby tak dalej)MiejscowośćJabłonna -
~Cygan / 2024-01-31 11:17
Cena trzykrotnie zawyżona ...płacisz za trzy razy więcej przesyłu niż masz .
Zero odbierania telefonów ...bezczelni...
Częste usterki nawet raz na tydzień ...
I oszustwo na umowieZaletyZeroWadyMnóstwoMiejscowośćMarki -
~Magdalena / 2024-01-24 08:54
Wszystko jest dobrze z uslugą i produktami tej firmy. MiejscowośćPomiechówek -
~Waldek / 2024-01-18 10:33
Dobry kontakt z firmą. Dotrzymywanie terminów i fachowa obsługa klienta. ZaletyDobry transfer w sieci bez spadków wydajności.MiejscowośćTopolina -
~Ania / 2023-12-14 10:35
Koszmarna firma. Ciągle przewy w dostawie internetu. Tv nie działa bo dekoder się nie włącza ale ponoć wina telewizora... ZaletyBrakWadyWszystko.MiejscowośćWarszawa -
~Karolina / 2023-09-03 13:58
Jestem klientem od dłuższego czasu ciągle są jakieś awarie niby z mojej strony ciągle musi ktoś przychodzić i co najlepsze za każdą taka usługę muszę płacić. Ludzie którzy pracują na infolinii są bez żadnych kompetencji nie umieją nawet pomóc zawsze mówią, że ktoś przyjdzie i się tym zajmie dodają że taka usługa będzie płatna. Żart i jedno wielkie nieporozumienie. ZaletyzeroWadywszystkoMiejscowośćwarszawa -
~Ula / 2023-08-08 09:51
Od kilku lat jestem klientem tego operatora, ale to co się dzieje obecnie to jakiś koszmar. Umowę chętnie przedłużają ale obsługa umowy leży na całego. Nigdy tak nie było. Co się stało z tą firma, z której usług byłam naprawdę zadowolona przez te lata? Nie pojmuję. Zmiany owszem ale po to się je robi by były na lepsze a nie na gorsze.
Płacę za usługi, których nie mam, bo od dwóch miesięcy nikt nie raczy przyjechać i przedłużyć mi kabla tak bym mogła korzystać z TV. Przy podpisaniu umowy oczywiście nikt nie informuje, że trzeba mieć zainstalowany dekoder przy routerze od Wi-Fi, i teraz by spełnić te wymagania powinnam zrobić demolkę w pokoju by przenieść TV na drugą stronę pokoju, bo kabel jest za krótki! Cyrk!ZaletyInternet chodzi okWadyObsługa umowy koszmarna, nie ma z kim rozmawiać, na infolinii młode dziewczyny, nic nie mogą, ani z szefem ani z obsługąMiejscowośćJabłonna -
-
~Rozczarowana / 2023-07-24 10:51
Nigdy nie pisałam negatywnych komentarzy, ale niestety w przypadku tego operatora nie da się inaczej. Nie polecam, obsługa klienta to jakaś kpina, przy wypowiedzeniu umowy kosmiczne stawki, konieczność oddanie urządzenia (logiczne) ale jak nie oddasz w terminie płacisz kolejne 300 zł a o terminie oddania urządzenia dowiadujesz się po terminie. Nie odpisują na maile, wszystkiego musisz pilnować sam, dopraszać się o informacje aby nie ponosić dodatkowych kosztów, dopraszać się o wyjaśnienia skąd takie naliczenia (jasnej odp nie dostaniesz sam musisz rozkminić). Czytajcie umowy i szukajcie zapisów o „stawce promocyjnej”, nie opłaca się wypowiadać umowy lepiej płacić do konca trwania abo i czekać aż będziesz mógł po prostu nie przedłużać umowy. O kontakcie telefonicznym, możesz zapomnieć. Jakoś usług podczas użytkowania: internet - częste awarie, potrafił sam się odłączyć na kilka godzin, bez wcześniejszego uprzedzenia. Raz miałam również sytuacje awaryjna w bloku to ustawienie spotkania z serwisantami trwało kilka dni, kilka dni bez neta i również trzeba było się przypominać. Czasami lepiej zapłacić więcej za abonament i mieć święty spokój to ze net jest najtańszy świadczy również o niskiej jakości usług i obsługi klienta. Omijać szerokim łukiem. ZaletyKoniec umowyWadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Ano / 2023-07-20 14:05
Tylko cena dobra, ale jakość fatalna - zarówno TV i internet. MiejscowośćWarszawa -
~NiepolecamJMDI / 2023-06-06 19:28
Nie polecam. Wprowadzaja ludzi w blad. raz na tydzien prace techniczne i jakies przerwy. Obsluga fatalna. WadyFatalna obsluga.
Stale prace techniczne.MiejscowośćWarszawa -
~shevchenko1987 / 2023-06-06 10:05
Korzystam z usług firmy JMDI od lipca 2022 r. (cesja po poprzednim właścicielu mieszkania). Właśnie przedłużyłem ją na kolejne 24 miesiące.
Internet
Tutaj nie ma się do czego przyczepić. Mam obecnie opcję "do 1000 Mb/s" (wcześniej do 800 Mb/s) i praktycznie zawsze łącze tyle wykręca. Jeśli przeprowadzają modernizację sieci to informują z co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Prace są przeprowadzane w nocy. Internet ma dobre wyjście na świat i niezły routing. Przez cały ten okres nie miałem żadnej awarii.
Telewizja
Sama usługa IPTV działa w porządku. Kanały przełączają się szybko. Jakość przesyłu strumienia jest wysoka, bo programy wyglądają naprawdę dobrze. Posiadam dekoder TVIP S-Box v.610. Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie. Szata graficzna (GUI/UX) trąci już nieco myszką jak na obecne czasy. Przydałoby się gruntowne odświeżenie oprogramowania (!).
Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
Dodatkowo brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
Niestety nie ma żadnego serwisu internetowego dedykowanego do oglądania przez urządzenia mobilne (GO).
Plusy:
- Szybki i stabilny internet.
- Możliwość podpięcia swojego routera.
- Dobrze działająca telewizja.
- Cena.
Minusy:
- Brak aplikacji i serwisu wideo (GO) na urządzenia mobilne.
- Zacofane GUI w dekoderach. Potrzeba gruntownego odświeżenia.
- Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie.
- Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
- Brak w ofercie kanału Canal+ 4K UHD.
- Brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
- Po zakończeniu okresu promocyjnego umowy ceny za abonament rosną kilkukrotnie.Zalety- Szybki i stabilny internet.
- Możliwość podpięcia swojego routera.
- Dobrze działająca telewizja.
- Cena.Wady- Brak aplikacji i serwisu wideo (GO) na urządzenia mobilne.
- Zacofane GUI w dekoderach. Potrzeba gruntownego odświeżenia.
- Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie.
- Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
- Brak w ofercie kanału Canal+ 4K UHD.
- Brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
- Po zakończeniu okresu promocyjnego umowy ceny za abonament rosną kilkukrotnie.MiejscowośćWarszawa -
~Katarzyna / 2023-05-17 17:21
Nie polecam usług tego operatora, notoryczne wprowadzanie w błąd klientów, arogancki i nieuprzejmy przedstawiciel ds. Sprzedaży, fo podpisania umowy jest miło, potem już każdy robi łaskę ZaletyBrakWadyTotalny brak szacunku dla klientaMiejscowośćPiaseczno -
~Michał / 2023-04-08 13:02
Na Jurajskiej 3 internet to konieczność. Sieć komórkowa danych w zasadzie nie działa. Jestem zadowolony. Internet obsługuje mi poza danymi również WiFi Calling. Bez internetu nawet rozmawianie jest utrudnione. Dziękuję ZaletyNiska cena, wysoka dostępnośćWadySą okresy, że miszę resetować router bo prędkość spada drastycznie.MiejscowośćWarszawa -
~Macie / 2023-04-08 12:23
Jestem zadowolony z waszych usług zarówno z telewizji jak i z jakości połączeń internetowych WadyBrakMiejscowośćMarki -
~Paweł / 2023-04-08 11:29
Z pakietu jestem zadowolony jedynie co mi się nie podoba to obsługa instalatorów... MiejscowośćMarki -
-
~Iness / 2023-04-08 10:58
Niezawodny internet i telewizja w bardzo przystępnej cenie. Polecam :) MiejscowośćWarszawa -
~QueenLilith / 2023-04-08 10:06
Jest bardzo dobrze, nic nigdy nie zrywa. Prędkość taka jaka miała być.
Dobre podejście do klienta.ZaletyWszystko działa jak należyWadyObecnie nie ma żadnychMiejscowośćMarki -
~Anna / 2023-04-03 07:54
Jestem bardzo zadowolona. Wreszcie mam niezawodny internet w dobrych parametrach. Natomiast warto przyjrzeć się temu jak pracują instalatorzy. Jeden z nich zaproponował przeciągnięcie kabla po suficie lub po podłodze w miejscu w którym kabel bardzo by szpecił. Nie widział innej opcji, więc zrezygnowałam z usługi. Zadzwonił do mnie opiekun i wyjaśniliśmy to sobie, po czym przyjechał inny instalator, który zainstalował router w miejscu w którym jest on niewidoczny (przy drzwiach wejściowych). Nie było potrzeby prowadzenia kabla przez mieszkanie. Zaletyniezawodność, dobre parametryMiejscowośćWarszawa -
~Renata / 2023-04-02 16:58
Jestem bardzo zadowolona , usługa jest na najwyższym poziomie MiejscowośćWarszawa
strona 2 z 23