Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7849 opinii

1.74 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gunia / 2024-01-16 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam czy naprawdę kurier nie ma możliwości włożenia bliżej przesyłki jeśli docelowy jest pełny a nie prawie dwa km.dalej od miejsca wybranego
  • ~Claudio / 2024-01-16 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Najgorsza firma kurierska! Ponoć nie było mnie w domu, a byłem! NIGDY WIĘCEJ INPOST!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Kamila / 2024-01-16 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie zostaje włożona do odpowiedniej skrzynki, a oni przysyłają 2 dni później smsa z oddziału, że kurier w ciągu 48h przeszuka paczkomat!!! Żenada!!!
    ZaletyBlisko
    WadyNie biorą odpowiedzialności!
  • ~Mario83 / 2024-01-15 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam pytanie brakuje mi czasu i wiedzy Chce zamowic paczkę ale sprzedawca upiera się że mam zamówic inpostem on wkłada do Paczkomath ale najpierw ja mam zapłacić Podał mi jakiś nr konta że niby jest powiązany z escrow że dopóki nie podwtwierdze odbioru paczki on i tak nie dostanie pieniądzy Ale nie powinno to być konto powiązane z inpost Moze mi ktoś wytłumaczyć jak to dziala
  • ~Aga / 2024-01-15 17:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Odkąd paczki rozwożone są przez ludzi "z doskoku" (okres wzmożonej ilości przesyłek), to panuje toralny chaos. Paczki niedostarczone na czas, lub zaznaczone w aplikacji jako "odebrane" a de facto żaden kurier nie pojawia się, czas oczekiwania na przesyłkę wydłużony i jednym słowem totalna porażka. Tracę cierpliwość i zaufanie do tej firmy i jak tylko jest taka możliwość, to korzystam z innej firmy.
  • ~.. / 2024-01-12 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści I złodzieje tylko niszczą paczki I nie uznają reklamacji
  • ~Waldek / 2024-01-11 19:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Ten kto wymyślił paczkomaty jest geniuszem. KOCHAM GO
  • ~Jadwiga / 2024-01-10 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Pan Kurier (Baza Bydgoszcz obsługujący rejon Sępólna Krajeńskiego - tel.xxx xxx 832) kompetentny i miły.
    Zaletydbałość o przesyłki, kultura osobista
    Wadynie znajduję
  • ~Anonim / 2024-01-10 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam dostawy do domu .
    Oczekiwanie na paczkę dłużej jak z chin .
    Rozkładanie rąk przez infolinię. Każdy pracownik miał inną wersję i inna zalecenia.
  • ~Bożena / 2024-01-09 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z pościelą, wysłana wczoraj po południu, dziś o 15:30 u mnie. Od lat moja ulubiona firma kurierska. Nigdy się nie zawiodłam.
    ZaletyBłyskawiczna dostawa, przemili kurierzy (uśmiechnięci, zawsze dzwonią, czy jestem w domu, odbierają połączenia), z mojej strony zero reklamacji, a korzystam od kilku lat.
    WadyBrak
  • ~Wioletta / 2024-01-09 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymałam ponownie zwrócony towar. Jak się okazało w międzyczasie otrzymałam ma mail protokół szkody. Niestety wpadł do spamu. Tam się nie zagląda. Przegapiłam 3 dni na odpowiedź i paczka wróciła do mnie teraz muszę opłacić zwrot sama ????
    ZaletySzybkość przesyłania
    WadyBrak kontaktu
  • ~Konrad / 2024-01-09 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka,która została wysłana w zeszła Środę do dziś nie doszła (Wtorek)
    Mimo poprawności danych została cofnięta do adresata.
    Więc śmiem twierdzić że firmie nie zależy na zadowoleniu klienta tylko na zarobionej kasie.
    To My (Klienci)jesteśmy dla was(celowo z małej litery)
    Czy wy dla Nas?
    Nie pozdrawiam,nie polecam i już nigdy nie skorzystam z tych śmiesznych usług.
    ZaletyBrak
    WadyNajwiększą wadą jest to że śmią mówić o sobie firma kurierska, gdzie moim zdaniem to jest karykatura firmy kurierskiej
  • ~Połczyn Zdrój / 2024-01-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na paczkę prawie miesiąc
    A ten debil nawet nie zadzwonił nie podszedł na wskazany adres odrazu zaznaczył że nie zastał nikogo w domu
    Dzwoniąc na infolinię połączyli mnie dopiero po 10 minutach ale i tak nie podali numeru do tego DEBILA jak takich mają wszystkich pracowników to współczuję tym co czekają na pączki
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa katastrofa
  • ~Ewa / 2024-01-08 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Skargę oraz reklamację na tą firmę należy składać do zarządu firmy na adres Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków. A po otrzymaniu odpowiedzi ( dwóch) należy złożyć zażalenie do rzecznika konsumenta przy swoim Urzędzie Miasta.
    Parametry powinny być zerowe ale nie ma takiej możliwości.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Ewa / 2024-01-08 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Często korzystam z firm kurierskich ale z takim chamstwem jak w tej firmie jeszcze się nie spotkałam . Cóż za arogancja i brak szacunku do klientów. Przed świętami zamówiłam między innymi paczka z prezentem świątecznym a forma zapłaty to karta płatnicza. Pan kurier (bardzo arogancki) zjawił się i stwierdził, że ma popsuty terminal a to moja wina bo powinnam być na taką sytuacje przygotowana. Na moją prośbę, że czy może zaczekać 10 min ja wybiorę pieniądze w Żabce obok mojego domu stwierdził, że nie ma czasu a paczkę zwróci do nadawcy. Oczywiście na ponowne zamówienie tego prezentu było już za późno. W piątek oczekiwałam cały dzień na kuriera, telefony odrzucał po sekundzie, rozumiem, że może być zajęty ale oddzwonić również nie raczył. Z rozmowy z InPost dowiedziałam się, że ponoć nie było mnie w domu (bezczelność) . Dzisiaj ma nastąpić wtórne doręczenie lecz Pan kurier znowu nie odbiera i nie oddzwania. Przed chwilą prosiłam syna , żeby zadzwonił na ten wskazany numer i cud jego połączenie zostało zrealizowane za pierwszym razem. I ciąg dalszy tego, przed chwilą zjawił się kurier i znowu nie miał terminalu pomimo tego, że opłata za pomocą karty płatniczej i zabrał paczkę do zwrotu nadawcy. To czysta kpina nie to CHAMSTWO. Żłożenie reklamacji (4) nic nie daje to następny żart.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~AR / 2024-01-07 21:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Moim zdaniem najlepsza firma kurierska. Nigdy nie zawiedli, dostawa zawsze jest szybka, zgodna z założeniami przy składaniu zamówienia, a kurier często dodatkowo dzwoni, czy jestem na miejscu. In InPost we trust!
  • ~Paweł / 2024-01-06 17:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem dla starszych rodziców dwa produkty na ich adres - paczkomat mają pod blokiem. Ja mieszkam w innym miejscu Polski. W dzień dostarczenia pojawiła się informacja o multiskrytce, ale ojciec odebrał tylko jedną paczkę bo drugiej nie zauważył (właściwie pomogła mu odebrać jakaś kobieta, bo sam ma problemy z obługą paczkomatów). Zorientowałem się, że nie odebrał drugiej paczki, więc próbowałem od razu interweniować. Niestety po połączeniu się z infolinią uruchomił się chatbot, który żądał podania numeru paczki. Ani w wiadomości sms ani w mailu informującym o dostarczeniu paczki numeru tego nie było (!). Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu informacji gdzie można znaleźć ten numer, niestety nie znalazłem takiej informacji (z wyjątkiem wzmianki o liście przewozowym, a paczka przecież znajdowała się nadal w skrzynce). Pojechałem więc do punktu Inpost, a raczej do punktu obsługi paczek kilku różnych firm, gdzie obsługujący ten punkt powiedział, że konsultant na infolinii powinien się odezwać gdy się "przeczeka" chatbota. Niestety próbowałem potem "przeczekać", jednak gdy chatbot nie otrzymał numeru, po prostu się rozłączał. Gdy podałem numer zmyślony informował, że nie ma takiej przesyłki i także się rozłączał. Pan w punkcie z paczkami wpsomnał też, żę numer powinien znajdować się w którymś z maili. Przewertowałem więc kosz i faktycznnie znalazłem ten numer w mailu informującym o nadaniu paczki. Zapodałem go więc chatbotowi i gdy nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie połączył mnie z konsultem, któremu wyjaśniłem sprawę. Powiedział, że skoro ojciec może mieć problemy z procedurą przechodzenia przez chatbota, to mogę to zrobić za niego, ważne żeby on w tym momencie stał przy paczkomacie, a konsutant otworzy zdalnie skrytkę. Więc umówiłem się z ojcemk, że kolejnego dnia odbierze tą przesyłkę w drodze do kościoła. Zawdzwonił, gdy był przy paczkomacie, ja zadzwoniłem na infolinię, pokonałem chatbota i przedtawiłem konsultantce sprawę, Jednak ona powiedziała, że to ja muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem, ze przecież produkty są zakupione przeze mnie, z mojego konta, więc w czym problem. Odparła, że niestety muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem wiec, że dzień wcześniej konsultant Inpostu tak mi doradził zrobić i dlatego teraz dzwonię. Konsultanka powiedziała, żę "skonsultuje się" z "działem technicznym" i po chwili oczyście powtórzyła, ze przykro jej, że zostałem źle poinformowany, ale muszę się znajdować pod paczkomatem (może należało powiedzieć, że znajduję się pod tym paczkomatem, choć podejrzewam, że musiałbym dzownić z numeru ojca, czyli tego przypisanego do przesyłki). Tak czy inaczej, wielkie D.... Paczka wróci do nadawcy, mimo iż leży zamknięta parę metrów od odbiorcy, nadawca będzie musiał ją ponownie wysłać, a ja będę musiał ponownie zapłacić za wysyłkę.
  • ~nara / 2024-01-05 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam prezent na rocznicę która jest jutro i co? InPost nie potrafi odebrać paczki od nadawcy…
    Wg InPost czekają na to aż nadawca im ją wyda, a informacja od nadawcy jest że paczka jest gotowa i czeka na odbiór przez InPost. Więc chyba jednak jest to wina InPost. Jak to jest możliwe że paczki dochodzą w ciągu 1.2 dni roboczych, a ja czekam od 27 grudnia bo cymbały nie potrafią paczki odebrać od nadawcy? Żenada. Szczerze, zepsuliście mi rocznicę, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne aby prezenty dawać w dzień okazji na którą zostały zamówienie, co z tego że przyjdzie mi nawet po terminie? To nie jest już to samo….
  • ~Patrycja / 2024-01-05 16:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem totalnie rozczarowana ostatnimi paczkami jakie zamawiałam . Mianowicie zamawiam dużo książek z różnorodnych sklepów i różnie zapakowanych po kartony , koperty z folią bąbelkową itp. Przykro mi mówić ale paczki są tak źle ostatnio transportowane lub tak tragicznie rzucane do paczkomatu ze połowa zamówionych książek jest poniszczona, podarta lub pozaginana. Liczę że się to zmieni po jednak lubię szybko i tanio zamawiać in postem do paczkomatu :)
    ZaletySzybką dostawa
    WadyZniszcozne produkty oraz uszkodzone opakowania paczek
  • ~Bożena / 2024-01-04 19:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka wysłana poprzedniego dnia wieczorem, dziś o 13:00 już u mnie. Pan kurier zadzwonił, czy jestem w domu, bo nie działał domofon. Z uśmiechem wniósł 7 kg karmę dla psiaka na 3 piętro. Korzystam z usług tej firmy od kilku lat i po prostu uwielbiam.
    ZaletyBłyskawicznie dostarczona paczka, bardzo dobry kontakt z kurierem, a w razie potrzeby z infolinią, przemili kurierzy, nigdy nie zgubiono mojej przesyłki, nigdy nie musiałam składać reklamacji.
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12089
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7849
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7383
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3936
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2341
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809