Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7839 opinii

1.74 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbyszek / 2024-02-03 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miałem odebrać tego samego dnia została umieszczona w paczkomacie o godzinie 11:34 a o godzinie 16 już nie mogłem jej odebrać po została zabrana do oddziału i rozpoczęła zwrot do nadawcy. Gdzie tu rzetelność i poczucie odpowiedzialności wobec klienta.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązanie się z umowy
  • ~wojtek / 2024-02-02 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałem zamówionej paczki. Kontaktował się ze mną kurier oświadczając, że przesyłka nie mieści się w skrzynce. Po paru dniach dowiedziałem się, że paczka została dostareczona do adresata czyli do mnie. Podczas zgłoszenia faktu dowiedziałem się, że przesyłka zaginęła. Złożyłem reklamację i czekaqm na dalszy rozwój sprawy.
  • ~Ko / 2024-02-02 18:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bardzo polecam in post są najlepsi nigdy nie było problemów kurier super tak jak inni kurierzy również ok pozdrawiam
    ZaletyOk
  • ~Agnieszka / 2024-02-01 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost nie dostarczył przesyłki do paczkomatu ale pojawiła się informacja, że przesyłka została odebrana.Po kilku dniach dostałam email, że paczka została odesłana do nadawcy za granicę i straciłam 200 złotych. Nigdy więcej nie skorzystam z InPost
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o losach zaginionej paczki. Brak informacji o możliwości ponownego dostarczenia paczki do paczkomatu np. za dopłatą.
  • ~Roobsov / 2024-02-01 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu to samo kurier wysłał smsa że dostarczy przesyłkę a wrócił z nią do oddziału inPost
    i to już nie pierwszy raz wprowadza w błąd.
    ZaletyNIE MA!
    Wady- Nie dotrzymywanie terminów dostawy
    - Kiepska komunikacja
    - Długi czas oczekiwania na dostawę
    - Oszukiwanie
    - Uszkodzona przesyłka
    - Brak kontaktu
    - Najgorsza firma kurierska
  • ~Melondramat / 2024-02-01 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę (o wartości około 150 zł) pod zły adres. Po wielu telefonach i nerwach udało mi się ją odzyskać, ale ludzie, którzy ją odebrali zamiast mnie, otworzyli ją i uszkodzili oryginalne opakowanie, a to miał być prezent. Obsługa klienta i dział reklamacji to żart. Kupa zmarnowanego czasu i nerwów, a w ramach rekompensaty po ponad miesiącu szarpaniny, dostałam 19,99 zł.
    Mam nadzieję, że konkurencyjnej firmy z lepszą jakością usług wygryzą to dziadostwo.
  • ~ALICJA / 2024-01-31 17:59
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu deszczowej pogody kurier przywiózł paczkę, podręcznik i wrzucił za ogrodzenie ponieważ była opłacona. Przeleżało to klika godzin przemokło i właściwie to otrzymałam towar zniszczony w zgnojonym opakowaniu z kartonu. Ciężko było wejść na podwórko i zostawić paczę klientowi w domu.
  • ~Kabina / 2024-01-31 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na in post
    Nie szanują paczek kupiłam kabinę prysznicowa w sklepie internetowym dodatkowo wykupione zostało ubezpieczenie na paczkę i co...
    Paczka obdarta w każdym narożniku z uszkodzonymi profilami nośnymi ostreczowana przez in post pewnie by ukryć stan paczki
    Reklamacja nieuwzględniona z powodu źle zapakowanego towaru jak zaznaczyli w reklamacji to jest masowy transport i mogą kłaść piętrowo paczki i kładą jął im pasuje
    Ktoś pragnie by paczka była zniszczona
    zapraszam do In post



    WadyTylko i wyłącznie wady
  • ~Ewa / 2024-01-30 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wzięta przez kuriera do dostarczenia do punktu odbioru (odległość od - do 1,4 km ) szła niesiona pewnie przez żółwia całe trzy dni czyli 19 metrów na godzinę ! A że w końcu doszła to na skutek złożenia reklamacji i telefonu do In Posstu. Słów brak na tę dziadowską firmę.
    ZaletyNie znam
    WadyNieprzewidywalność, olewnie terminów dostawy i lekceważenie klientów
  • ~Krysja / 2024-01-30 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dziś kurier dostarczył mi paczkę byłam w domu a on zamiast podać to zostawił w bramie przy głównej drodze ciekawe gdyby ktoś zabrał nie polecam
  • ~Torin / 2024-01-30 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś pan próbował dostarczyć paczkę, ja nie mam możliwości odebioru bo pracuję, zadzwoniłem na infolinię że kurier nie zadzwonił, a pani z infoliniii że kurier nie ma obowiązku zadzwonić, nic bardziej debilnego nie usłyszałem od długiego czasu. Zadzwonił by i paczka była by odebrana a tak wróci do nadawcy, bo jutro też nie mogę odebrać. A wystarczy zadzwonić. Jeśli firma inpost tego nie zmieni to przegra na dłuższą metę z innymi firmami.
  • ~Ela / 2024-01-30 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jak jest za pobraniem to dzwonią i znajdą osobę a jeżeli wpłaca się wcześniej pieniądze to odsyłają paczkę jako nikogo nie ma siedziałam w pracy cały dzień i paczka została odesłana jako mnie nie na okropna firma
  • ~AK / 2024-01-29 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W aplikacji od trzech dni informacja : paczka wydana do doręczenia, a paczki jak nie ma tak chyba już nie będzie. Telefony na infolinie :szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadytrudno jakiś się doszukać
  • ~Dorota / 2024-01-28 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka opłacona z góry (ponad 1400 zł) została zostawiona w bloku na wycieraczce pod drzwiami mieszkania. Zero telefonu od Kuriera InPost, zero dzwonka lub pukania do drzwi (w mieszkaniu przez cały dzień przebywały 4 osoby!). Kiedy około 15 wychodziłam do sklepu, zobaczyłam na wycieraczce moją paczkę!!!
  • ~Krystyna / 2024-01-28 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zagubiona przesyłka (odkurzacz pionowy!) - mimo informacji od Kuriera o dacie dostawy. Proces weryfikacji i reklamacji beznadziejny, zero kontaktu ze strony pracownika InPost mimo kilkukrotnych maili z mojej strony (tylko dwukrotna zwrotna informacja, że trwa proces weryfikacji). Ostatecznie po 5 tygodniach (!!!!) sukcesem zakończyła się reklamacja w sklepie i pieniądze za niedostarczony odkurzacz zostały zwrócone.
  • ~herbaciarz / 2024-01-28 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona z 24-godzinnym opóźnieniem, uszkodzone opakowanie i towar, po telefonie do kuriera że przesyłka jest uszkodzona, chamsko odpowiedział że jego to nie interesuje i proszę składać reklamację przez internet. Złożyłem reklamację. Po ok. 2 tygodniach dostałem odmowną odpowiedź na złożoną reklamację, stwierdzili że, towar był źle zapakowany przez firmę wysyłającą i nie należy mi się zwrot kosztów, (wcześniejsze dostawy przez inne firmy kurierskie podobnego towaru były w porządku). Absolutny brak profesjonalizmu i olewający stosunek do klienta, zapłać za przesyłkę a później martw się co z tym zrobić. Nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, nawet gdybym miał sam pojechać po zamówiony towar.
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów na określenie tej firmy.
  • ~Ewa / 2024-01-28 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana we czwartek 25.01 miała być dostarczona 26.01 i od rana była już w oddziale, ale nie została dostarczona pomimo zapewnień na infolinii, kłamią, kręcą. Szkoda nerwów na nich. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Oszukany / 2024-01-27 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to firma która powinna zweryfikować swoje procesy wewnętrzne i kwalifikacje swoich pracowników.
    Beznadziejny serwis, udzielanie nieprawdziwych informacji na infolinii. Każdy pracownik udziela innych wyjasnień kompletnie różniących się od siebie. Zero kompetencji do pracy z klientem. Zero zaangażowania, zero inicjatywy wręcz można odnieść wrażenie że praca polega na odbębnieniu 8h. Dzwoniąc do firmy która świadczy usługi kurierskiej musi udzielać informacji zgodnych z prawdą i w odniesieniu do regulaminu, pytanie dlaczego za każdym razem pracownicy podają inne informacje? Czy to jest jakiś żart, ukryta kamera, prank, czy komedia???
    Jak to jest ze inpost odbierając paczkę od nadwacy w czwartek informuje że ja dostarczy we wtorek? Pytanie czy już zgłaszać to na policję jako kradzież produktu za kilka tysięcy złotych?
    Dlaczego próba i chęć rozmowy z przełożonym pracowników na infolinii spotyka się z odmowa? Bo przełożony udzieli takich samych informacji? Czy aby napewno skoro kilku pracowników podaję różne informacje za każdym kolejnym kontaktem? Czy klient to ktoś kogo naraża się świadomie na stratę czasu pieniędzy i dokłada duża dawkę stresu którego w dzisiejszych czasach i tak mamy nadmiar?
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Maciej / 2024-01-27 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś palant z infolini poinformował mnie ze jest możliwość odbioru przesyłki w Gdańsku na ul: Magnackiej 39. Okazało się że nie ma takiej opcji że nawet nie istnieje punkt w którym mógłbym odebrać przesyłkę!!! 62 kilometry jechałem nadaremno!!!! Infolinia to kłamcy i krętacze!!!! Zdala od nich !!! Nie wierzyć kłamcą!!!!
    ZaletyKłamcy!!!!
    WadyW kosmos z nimi bilet w jedną stronę!!!!
  • ~Bożena / 2024-01-26 16:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z kosmetykami, wysłana późnym popołudniem, dziś o 14:30 już dostarczona. Bardzo miły pan kurier, zawsze w dobrym humorze. Bez problemu odebrał połączenie. Dzwonił będąc pod drzwiami mieszjania, bo wyszłam z psiakiem. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Od lat moja ulubiona firma kurierska.
    ZaletyBłyskawiczna dostawa, przemili kurierzy, powiadomienie SMS, że będzie paczka, podany nr do kuriera. Nigdy nie składałam reklamacji, a korzystam bardzo często od ponad dwóch lat.
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12069
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7839
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7336
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4049
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3900
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803