Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czekokudek / 2020-02-21 11:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Od pół roku zamawiane przesyłki nie lądują w paczkomacie, lądują w punktcie odbioru gdzie można odebrać ja w wybranych godzinach. Po kilku dniach trafia dopiero do paczkomatu lub do samochodu przy paczkomacie. Teraz pytanie, jaki jest sens zamawiania przez firmę InPost usługi doręczenia do paczkomatu w ciągu trzech dni jeśli dostaje paczkę po ok tygodniu. Taka sama sytuacja nadawaniem paczki, paczkomaty przepełnione
    ZaletyOstatnio brak
    WadyCałe działanie firmy, brak rozwinę
  • ~Danuta / 2021-07-11 11:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Wysyłając paczke musicie uwazac czy paczka dotarla w calosci. Ja wyslalam paczke do corki w kopercie bąbelkowej byl to prezent dla wnuczki.corka nie wiedziala co jest w paczce. Po dwoch dniach od doręczenia paczki zadzwoniłam i zapytalam jak wnuczce podobał sie zegarek i wtedy okazalo sie ze brakuje 3 rzeczy. Złożyłam reklamacje ale odmownie mnie zalatwiono bo w trakcie odbioru nie zareklamowalam. Paczka byla cala ale czy tak ciezko przepakowac z jednej koperty do drugiej. Chcialam tylko ostrzec aby uwazac chociaz nie wiem w jaki sposob.
  • ~Darek / 2023-06-14 22:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Poraz kolejny paczkomat swarzedz przy aldi mała paczuszka wrzucona na koniec skrytki to kpina ludzi którym placimy
  • ~dawid / 2022-12-12 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Uszkodzili urządzenie przebijając dwie warstwy (karton+wytłoczka). Jednak opinia serwisu "złe zabezpieczenie przesyłki"...
  • ~Desperado / 2019-12-17 12:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Najbardziej w wysylkach paczkomatem denerwoje mnie, ze trzeba podawac paczkomat nadawczy. Jezeli akurat paczkomat nadawczy jest przepelniony lub popsuty to trzeba anulowac etykiete, czekac na zwrot kasy i drukowac kolejnom etykiete. Inpost powinien nad tym pomyslec i uproscic wysylanie paczek. Za to uteudnienie ocena 1.
  • ~Dorota / 2023-04-11 20:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Dwukrotnie uszkodzono moją przesyłkę, dostałam odpowiedź odmowną z argumentem, że zbyt późno złożyłam reklamację. Przy czym pani na infolinii powiedziała, że mam na to rok. Pierwsza reklamacja złożona przez aplikację nie została w ogóle rozpatrzona. Zero odpowiedzialności że strony firmy.
  • ~eFK / 2022-05-07 13:05
    Ocena: 3.33 / 5
    W przypadku odbioru przesyłki od kuriera nie mam zastrzeżeń, ale paczkomaty firma InPost powinna opisać "dostępne dla osób powyżej 165 cm wzrostu". Nigdy więcej paczkomatu! Nad zamówieniem usługi kuriera zastanowię się...
    Zaletyczas dostawy
    Wadywysokość paczkomatów
  • ~Ehho / 2022-08-17 15:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurerzy mają, gdzieś dostarczenie paczki na czas przynajmniej jeśli chodzi o woj. LUBUSKIE.
    WadyDługi czas poenidzy wydaniem paczki a umieszczeniem w Paczkomacie czasami nawet 1,5 dbia
  • ~emeryt / 2022-11-23 14:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Człowiek jest uwięziony w domy, bo kurier nie raczy odbierać telefonu i nigdy nie wiadomo, czy będzie przed, czy popołudniu. Poza tym po to opłacam przesyłkę z dostawą do domu, żeby przyniesiono mi ją pod drzwi, ale kurier (kobieta) twierdzi, że nie ma siły na wniesienie paczki 20 kg na trzecie piętro, ale ja 70-latek muszę te siły znaleźć. Trochę ją rozumiem, ale w końcu to jej praca.
    Zaletyw marę szybka dostawa
    Wadybrak kontaktu z kurierem, odmowa wniesienie przesyłki
  • ~Ewa / 2021-04-25 13:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier to cham i gbur, ludzie jak macie pracować "za karę" to ktoś i inny chętnie wskoczy na wasze miejsce..
  • ~Ewa / 2021-06-22 14:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Od rana mam, ze przesyłka została wydana kurierowi. Zero przybliżonej godziny dostawy!!! Czekam od rana, do apteki ani do sklepu wyjsc nie mogę. Wezcie podawajcie czas dostawy mniej więcej chociaz.
  • ~Ewa / 2023-12-14 07:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Wielokrotnie zamawiałam inpost em i zawsze wszystko było ok, niestety zastąpienie konsultantów jakaś sztuczną inteligencją Matem kompletna porażka
    ZaletyWygoda w odbiorze
    WadyObsługa infolinii
  • ~Ewelina / 2020-11-17 07:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Zwiodłam się na tej firmie gdyż moja paczka wogole nie trafiła do mnie, została wsadzona do paczkomatu z inną paczka do innego odbiorcy, dobrze że Pan który ja mial razem ze swoją paczka okazał się uczciwy i zadzwonił że zostało pomylone i że moja paczka jest razem z jego, dzięki temu mogłam ja odebrać, inaczej już bym jej nie zobaczyla
  • ~fajerwerka589 / 2020-10-27 15:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczka była na siłę wepchnięta do skrytki paczkomatu i ciężko ją było wyciągnąć. Z trudem ją wyjęłam i była pognieciona. Strach pomyśleć co by było, gdyby w środku było szkło albo coś bardziej delikatnego. Na początku istnienia firmy jeszcze przestrzegali jakichś standardów, a teraz już o nic nie dbają i jeszcze niech się człowiek cieszy, że paczka w ogóle dotarła.
    Zaletydość szybki czas dostawy
    Wady- jakość przesyłki nieadekwatna do ceny
  • ~FX / 2020-02-04 16:00
    Ocena: 3.33 / 5
    W sytuacji, gdy odbiorcy podano błędny kod do paczkomatu, jedyne, co oferuje firma, to zwrot do paczkomatu nadawczego i ponowne nadanie paczki. Żenada.
  • ~Gosia / 2022-07-27 16:56
    Ocena: 3.33 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię bo wrzuciłam złą paczkę do skrzynki. Pani poinformowała mnie że nie ma opcji otwarcia i kazała pisać do pomocy. Co to za ludzie tam siedzą że nie wiedzą że do 15 minut mogę wciąż otworzyć skrzynkę!!!
    Zaletyłatwość dostępu
    WadyNiewyedukowana obsługa klienta
  • ~Gość / 2022-01-11 16:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Młody kurier dziś uzupełniał paczkomat w raszkowie bardzo nie kulturalny i beszczelny do tego paczki traktowane jak szmaty
    ZaletyObecnie brak
    WadyBrak kultury
  • ~Góral / 2022-08-24 16:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Napiszę o tym co się ostatnio dzieje w Łodzi , na podstawie własnych doświadczeń. Połowa sierpnia 2022, do odbioru 2 paczki z Allegro.Do sortowni docierają prawie w tym samym czasie , jedna w paczkomacie o 10 druga ok.21 . Minął tydzień , przesyłka w magazynie w Łodzi o 4 rano w paczkomacie ok. 21.
    Czy ktoś z firmy InPost jest w stanie to wyjaśnić.
    Ps. A tak dla śmieszności , w łodzi powstało centrum logistyczne na Widzewie by usprawnić działanie firmy -to jakiś żart
    Zaletyduża dostępność paczkomatów
    Wadylekceważenie klienta, w zasadzie brak jakiejkolwiek formy reklamacji i przez wysyłającego i przez odbiorcę
  • ~Gregson / 2022-06-20 13:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Kradną sprzedawców na tzw. etykietkach niewykorzystanych, doliczają prawie do każdej faktury jedną albo dwie przesyłki, które były opłacone np. przez klienta mającego tzw. Smarta na Allegro.
    Generalnie nie uznają reklamacji.
    Wykorzystują sytuację, że mają na razie monopol na paczkomaty.

    Mam nadzieję, że inni też rozbudują sieć tych urządzeń i ci złodzieje dostaną po kieszeni.
  • ~Grzesiek / 2023-08-06 17:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak mi słów na procedury i poziom ich inteligencji w tej firmie.
    Jest dobrze dopóki idzie wszystko z planem. Ale najmniejszy problem kładzie jakość tej obsługi na łopatki. Problemem który przelał czarę goryczy była paczka zaadresowana pod zlikwidowany paczkomat.

    Ile ja się nie nadzwoniłem, nabłagałem naprosiłem by włożono i paczkę w inny kilkaset metrów dalej. Ale nie ! Mają procedurę o inteligencji której nie będę się wypowiadał (bo nie można tutaj stosować inwektyw) każącą zwrócić im paczkę do nadawcy. A był kurier z paczka 100m ode mnie ! Nic z tego ! Procedura, beton i tyle ! Czekałem na paczkę z Chin ponad 3 tygodnie. Ale nie ! Wraca z powrotem bo żaden pracownik Inpost nie ma wystarczających kompetencji by ogarnąć taki drobiazg z przeadresowaniem małej paczuszki. Był telefon odbiorcy, odbiorca prosił. Odbijasz się jak od ściany. Prosisz o kontakt z kimś kompetentnym - ściana. Tylko fiksacja - procedura, procedura ! To po co mi konsultant który nic nie może ?!

    Dopóki byli mniejsi, potrafili wszystko załatwić bez problemów. Zrobił się moloch i jakość obsługi drastycznie spada z każdym dniem.

    ZaletyByła szybka dostawa kiedyś i dało się załatwić wszystko z konsultantami (choć zawsze nie było łatwo)
    WadyBeton w kontakcie, głupie nieprzemyślane procedury narażające na straty czasu i pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985