Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8194 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2023-09-04 16:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Moja paczka dotarła rozerwana i boki książek były pognieciona co nie miło mnie zaskoczyło.
  • ~Dorota / 2021-03-23 20:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Fatalna obsługa reklamacji. Wydłużone procedury. Działania z automatu. Zerowoy kontakt bezpośrednio z człowiekiem który może ogarnąć sprawę. System Sms przysyla informację kilka dniu po dacie możliwości odbioru. Wygląda, że sukces jaki osiągnęli nie idzie w parze z jakością usług
    Zaletytanio, dużo punktów
    WadyFatalny dział reklamacji, fatalny kontakt
  • ~Duch / 2022-06-20 21:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Pierwszy raz jestem nie zadowolona z dostawy kuriera . Kłamie w żywe oczy że reszty nie ma . Żeby zarobić dla siebie . I jeszcze jeździ z partnerką która śmieje się z klienta .
    WadyKłamca
  • ~Ehhh / 2022-09-16 11:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam. paczka nadana na gabaryt B, a odbieram A. Wepchana na siłę. MASAKRA.
    ZaletySzybkie dostawy
    WadyWIELKI BAŁAGAN
  • ~Ela / 2019-12-18 20:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałam pozdrowić kuriera który zostawił moja paczkę pod drzwiami. Zamiast dostarczyć ja do rąk własnych. Nie mam pojęcia kogo w zatrudnieniacie. Ale to nie jest pierwszy raz kiedy moja paczka została dostarczona pod drzwi
  • ~Ewelina / 2023-02-06 10:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziękuję za przesyłkę pobraniową. Udanych przewozów paczek.
    ZaletyOk
    WadyNic
  • ~Goodbye inpost / 2023-03-28 12:10
    Ocena: 3.67 / 5
    Z takim chamem nie spotkałam się jeszcze nigdy. Powinnam odmówić przyjęcia paczki. Zostawił paczkę pod domofonem, wykrzykiwał coś o regulaminie, po czym zorientował się, że przesadził (gdzie minimum kultury osobistej?) i sam wniósł paczkę pod drzwi - uwaga - mieszkania na parterze. Żebym ją sobie wciągnęła z trudem do mieszkania. Ani dziękuję, ani do widzenia, krzyki, poziom oprycha spod budki z piwem. Moje absolutnie NAJGORSZE doświadczenie z kurierem. Dzięki niemu zacznę też szukać alternatywy dla paczkomatów Inpostu. Wizerunek firmy zniszczony. Niesmak, niepotrzebne nerwy i w sumie - przykrość.
    WadyPoziom kuriera - dno.
  • ~Grace / 2023-04-29 17:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem dlugoletnim uzytkownikiem InPost i bylam bylam zadowolona z obslugi bardzo dlugo. Czulam ze traktuja klienta z szacunkiem. Jednak 2022 i juz 2023 przyniosl rozczarowanie. Pytanie dlaczego jedna z paczek byla przez sile umieszczone w mniejszym schowku niz rozmiar przesylki, wydobylam ja ale przez zniszczenie opakowania. Dobrze ze nie bylo nic krochego w srodku. Nie dalej niz wczoraj mialam odwrotna sytuacje z mala przesylka 18 cm X 12cmX 13cm , ktora byla wlozona do najwyzszego schowka chyba 7 X wiekszego od przesylki. Ja mam 168 cm wzrostu nie moglam nawet dotknac paczki bo byla tka GLEBOKO wsunieta na koniec schowka. Musialam uzyc dlugiego przedmiotu aby przyblizyc do krawedzi. Pytanie czy klient ma jezdzic z jakas lopatka aby wydostac przesylke. Dlaczego male przesylka NIE BYLA UMIESZZONA w MALYM schowku. Wiadomo jak sie nie odbierze przesylki na cazs to odeslana jest do nadawcy i ponownie moze byc przeslana do klienta ktory jest znowu obciazony. Dlaczego kurierzy InPost sa tak niemili??????
    ZaletySzybkie dostarczenie
    WadyBrak szacunku kurierow do siebie i do klienta slaba obsluga
  • ~henia / 2020-11-19 09:26
    Ocena: 3.67 / 5
    mimo malych perypetii przesylka dotarla na czas.jest to zasluga kuriera ze szczecina .umowil sie ze mna na 5.45 rano i otej godzinie dostarczyl.polecam firme impost w szczecinie
    Zaletykreatywnosc pracownika
    Wadybrak informacji godzin dostarczania przesylek
  • ~Ilona / 2024-01-19 12:18
    Ocena: 3.67 / 5
    W dniu dzisiejszym dostałam paczkę ale nie dostarczona była mi do rąk własnych tylko przerzucona przez bramę a jestem osobą niepełnosprawną to jak mam dojść do bramy
    WadyZła obsługa przez niektórych kurierów waszej firmy
  • ~J / 2021-01-29 10:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Kilka dni temu nowa książka doszła całkiem roztrzaskana, ze zniszczonym grzbietem, wygląda jakby ktoś postawił ją w pionie i na niej stanął. Była dobrze zapakowana, w bąbelkowej kopercie i kartonowej okładce. InPost nie chce uznać mojej reklamacji bo twierdzą że skoro opakowanie (miękka koperta) nie jest zniszczone, to nie mogła być wina kuriera.
    Czas wysyłki i normalna jakość obsługi jest świetna, ale obsługa reklamacji fatalna.
  • ~Ja / 2021-04-18 00:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Paczka , prezent . .firma nie poczuwa się do odpowiedzialności , ponieważ nie złożyłam reklamacji oraz nie odesłałam produktu.nie miałam na to czasu , ponieważ paczka była prezentem na 7 urodziny chrzesniaka.szkoda że nie można dodać zdjęcia przesyłki .totalnie zgnieciona i zniszczona paczka
    ZaletyZero zalet
    WadyZniszczony produkt, mimo informacji na opakowaniu
  • ~Jan / 2025-09-01 17:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziś 01.09.2025 kurier po raz kolejny zamiast dostarczyć przesyłkę na podany adres wcisnął do skrzynki na listy. Niestety jestem inwalidą i nie mogę poruszać się po schodach. Myślę że to nowy pracownik z Ukrainy - bo tylko oni są tacy tempi. InPost Legnica Numer paczki: 520113016359220066736321

    ZaletyByła na czas.
    WadyNie dostarczone na podany adres.
  • ~Janek / 2022-06-25 10:07
    Ocena: 3.67 / 5
    W odniesieniu do najnowszej opini "~Marcin"
    Co Ty pieprzysz człowieku? Po pierwsze masz 3 sposoby złożenia reklamacji: wysłanie listu do siedziby KRk, złozenie jej na stronie prez formularz reklamacyjny albo zadzwnoić nainfolinię i konsultant ją przyjmie!!!
    Po drugie, Jak bot taki zły to zamiast udowadniać jaki z ciebie pustak i rzucać przekleństwami, powiedz mu do cholery, że chcesz porozmawiać z konsultantem. wystarczy słowo KONSULTANT!! ale jak tkoś jest burakiem, i pewnie gada jednoczsśnie z maszyną to będzie potem wypisywał, że maszyna zła, bo go nie zorzumiała.
    Wspomniałeś o zagarnianiu miejsca na Paczkomaty. jak to się w Twojej małej główce dzieje? xd firma PŁACI ZA MIEJSCE, wynajmuje je!
    WadyKLIENCI!
  • ~Jaro / 2022-03-06 17:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie jest ważne dla impost obsługa klienta, brak paczki zwalają na klienta że odebrał ale tak naprawdę nie odebrał, bo kurier podmienił paczkę.
    ŻENADA
    ZaletyDosyć tanio i szybko dostarczenie przesyłki
    WadyNie licząc się z klientem, ani rozwiązanie problemu
  • ~Jerzy / 2021-10-28 16:22
    Ocena: 3.67 / 5
    zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej
  • ~Jerzy / 2023-04-19 15:48
    Ocena: 3.67 / 5
    odbierając przesyłkę ze skrytki w Paczkomacie opakowanie było naruszone, rozdarte
  • ~Jola / 2023-03-07 03:38
    Ocena: 3.67 / 5
    jakość bardzo dobra, ale cena stanowczo za wysoka, co do konkurencji. Wysylam dużo paczek i u konkurencyjnych firm, ceny są dwa razy niższe niż tutaj,a jakość i szybkość dostawy podobne, wiec niestety będę zmuszona polecać je(choć bardzo mi to nie odpowiada z innych względów, jednak nie jestem w stanie ponosić takich kosztów)
  • ~justyna / 2020-04-28 15:57
    Ocena: 3.67 / 5
    ~Niezadowolna klientka / 2020-04-25 juz nic nie musze pisac wsztko tak samo sie odbylo !!!!
    Ocena: 1.00 / 5Droga pewnej paczki i tragicznej obsługi klienta przez in-post
    1) Zamówienie zostało do mnie wysłane 21 kwietnia
    2) 22 kwietnia jest już do odbioru, wtedy też idę po przesyłkę do paczkomatu i okazuje się, że skrytka nie chcę się otworzyć. Dzwonię na infolinię (czekam w 80 osobowej kolejce), konsultant próbuje mi pomóc, ale okazuje się, że skrytka jest uszkodzona, zostaje zaraportowane zgłoszenie i zostaję poinformowana o tym, że paczka zostanie przełożona do innej skrytki.
    3) 23 kwietnia - brak informacji. Dzwonię, żeby się dowiedzieć czy paczka została już przełożona i jak się o tym dowiem. Została udzielona mi informacja, że dostanę kolejną wiadomość, że już mogę odebrać paczkę. W związku z tym czekam dalej.
    Zaczynam dostawać wiadomości, że moja paczka wróci zaraz do nadawcy, jeśli jej nie odbiorę, zatem dzwonię na infolinię raz jeszcze, tym razem czekam w 150 osobowej kolejce!
    Dowiaduję się, że są to wiadomości automatyczne i mam się nimi nie przejmować.
    4) 24 kwietnia dostaję wiadomość, że paczka zostaje zwrócona do nadawcy. W związku z poprzednimi zapewnieniami, nie przejmuje się to informacją, jednak wciąż martwi mnie brak wiadomości, że przesyłkę można odebrać.
    5) 25 kwietnia dzwonię na infolinię i dowiaduje się, że paczka jest właśnie w drodze do nadawcy i konsultant po konsultacji z obsługą techniczną informuje mnie, że jest za póżno i już nic z tym nie można zrobić. Pozostaje mi jedynie złożyć reklamację przez formularz na stronie internetowej, co poczyniłam zaraz po rozmowie. Na odpowiedź mają 30 dni. Aby dostać przesyłkę z powrotem, muszę kontaktować się z nadawcą.
  • ~Justyna / 2021-12-17 09:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Kurier, który jeździ w mojej okolicy niestety nie wydaje reszty. Na dłuższą metę jest to nieopłacalne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12772
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8194
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7788
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2484
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157