Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janek / 2022-06-25 10:07
    Ocena: 3.67 / 5
    W odniesieniu do najnowszej opini "~Marcin"
    Co Ty pieprzysz człowieku? Po pierwsze masz 3 sposoby złożenia reklamacji: wysłanie listu do siedziby KRk, złozenie jej na stronie prez formularz reklamacyjny albo zadzwnoić nainfolinię i konsultant ją przyjmie!!!
    Po drugie, Jak bot taki zły to zamiast udowadniać jaki z ciebie pustak i rzucać przekleństwami, powiedz mu do cholery, że chcesz porozmawiać z konsultantem. wystarczy słowo KONSULTANT!! ale jak tkoś jest burakiem, i pewnie gada jednoczsśnie z maszyną to będzie potem wypisywał, że maszyna zła, bo go nie zorzumiała.
    Wspomniałeś o zagarnianiu miejsca na Paczkomaty. jak to się w Twojej małej główce dzieje? xd firma PŁACI ZA MIEJSCE, wynajmuje je!
    WadyKLIENCI!
  • ~Jaro / 2022-03-06 17:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie jest ważne dla impost obsługa klienta, brak paczki zwalają na klienta że odebrał ale tak naprawdę nie odebrał, bo kurier podmienił paczkę.
    ŻENADA
    ZaletyDosyć tanio i szybko dostarczenie przesyłki
    WadyNie licząc się z klientem, ani rozwiązanie problemu
  • ~Jerzy / 2021-10-28 16:22
    Ocena: 3.67 / 5
    zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej
  • ~Jerzy / 2023-04-19 15:48
    Ocena: 3.67 / 5
    odbierając przesyłkę ze skrytki w Paczkomacie opakowanie było naruszone, rozdarte
  • ~Jola / 2023-03-07 03:38
    Ocena: 3.67 / 5
    jakość bardzo dobra, ale cena stanowczo za wysoka, co do konkurencji. Wysylam dużo paczek i u konkurencyjnych firm, ceny są dwa razy niższe niż tutaj,a jakość i szybkość dostawy podobne, wiec niestety będę zmuszona polecać je(choć bardzo mi to nie odpowiada z innych względów, jednak nie jestem w stanie ponosić takich kosztów)
  • ~justyna / 2020-04-28 15:57
    Ocena: 3.67 / 5
    ~Niezadowolna klientka / 2020-04-25 juz nic nie musze pisac wsztko tak samo sie odbylo !!!!
    Ocena: 1.00 / 5Droga pewnej paczki i tragicznej obsługi klienta przez in-post
    1) Zamówienie zostało do mnie wysłane 21 kwietnia
    2) 22 kwietnia jest już do odbioru, wtedy też idę po przesyłkę do paczkomatu i okazuje się, że skrytka nie chcę się otworzyć. Dzwonię na infolinię (czekam w 80 osobowej kolejce), konsultant próbuje mi pomóc, ale okazuje się, że skrytka jest uszkodzona, zostaje zaraportowane zgłoszenie i zostaję poinformowana o tym, że paczka zostanie przełożona do innej skrytki.
    3) 23 kwietnia - brak informacji. Dzwonię, żeby się dowiedzieć czy paczka została już przełożona i jak się o tym dowiem. Została udzielona mi informacja, że dostanę kolejną wiadomość, że już mogę odebrać paczkę. W związku z tym czekam dalej.
    Zaczynam dostawać wiadomości, że moja paczka wróci zaraz do nadawcy, jeśli jej nie odbiorę, zatem dzwonię na infolinię raz jeszcze, tym razem czekam w 150 osobowej kolejce!
    Dowiaduję się, że są to wiadomości automatyczne i mam się nimi nie przejmować.
    4) 24 kwietnia dostaję wiadomość, że paczka zostaje zwrócona do nadawcy. W związku z poprzednimi zapewnieniami, nie przejmuje się to informacją, jednak wciąż martwi mnie brak wiadomości, że przesyłkę można odebrać.
    5) 25 kwietnia dzwonię na infolinię i dowiaduje się, że paczka jest właśnie w drodze do nadawcy i konsultant po konsultacji z obsługą techniczną informuje mnie, że jest za póżno i już nic z tym nie można zrobić. Pozostaje mi jedynie złożyć reklamację przez formularz na stronie internetowej, co poczyniłam zaraz po rozmowie. Na odpowiedź mają 30 dni. Aby dostać przesyłkę z powrotem, muszę kontaktować się z nadawcą.
  • ~Justyna / 2021-12-17 09:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Kurier, który jeździ w mojej okolicy niestety nie wydaje reszty. Na dłuższą metę jest to nieopłacalne.
  • ~Kamila / 2022-04-28 14:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Po raz drugi zdarzyła się sytuacja gdzie kurier zostawił moja paczkę pod innym nr zamieszkania.... zamiast zadzwonić lub zostawić awizo, ponieważ nie było nikogo w domu to zostawił paczkę u obcej osoby, ja dzwoniąc do niego zapytałam się dlaczego nie zadzwonił nie zostawił awizo, to stwierdził że mu wygodniej było
    paczkę dać sąsiadowi...
    WadyKurier przekazał obcej osobie moja paczkę
  • ~Kasia / 2021-02-05 09:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Zazwyczaj nie miałam większych problemów, a często zamawiam przez inpost. Raz zdarzyło się, że paczka zaginęła, ale po jakimś tygodniu się znalazła. W każdym razie mój ostatni kontakt z inpost był dość problematyczny. Jakoś ok. godziny 00:30 dostałam mail, że przesyłka powinna być doręczona w kolejnym dniu roboczym. Link do przekierowania przesyłki nie działał (wyskakiwał błąd). Rano zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że skoro nie działa to nie ma możliwości przekierowania i pozostaje mi jedynie zadzwonienie do kuriera i dogadanie się z nim. Jakoś po 7 pokazało mi, że paczka jest już wydana do doręczenia, ale w mailu nie było podanego ani numeru kuriera ani przewidywanych godzin doręczenia, więc musiałam znowu dzwonić na infolinię, gdzie dostałam numer do kuriera. Okazało się, że paczka ma być doręczona ok. godziny 9, a kurier powiedział mi, że przekierować paczkę można w dniu poprzednim (gdzie link umożliwiający przekierowanie paczki został mi wysłany jakoś ok. 00:30 i nie działał, a rano była już wydana do doręczenia). Na szczęście sąsiad odebrał paczkę, ale powiem szczerze, że tak jak zazwyczaj inpost oceniam dość pozytywnie na tle innych dostawców tak tym razem jestem rozczarowana.
    Zaletymożliwość przekierowania paczki i odbiorze w paczkomacie (zazwyczaj, bo jak się okazało nie zawsze jest taka możliwość)
    Wadyczęsto przepełniony paczkomat i paczkę wysyłają do punktu, który jest dość daleko ode mnie i otwarty tylko w godzinach, w których pracuję, nie zawsze uda się dowiedzieć czegoś przydatnego na infolinii
  • ~Kasia / 2024-03-25 08:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Może trochę od strony sprzedawcy, który współpracuje z InPost
    Jeśli wszystko jest już poustawiane, zna się kuriera, który odbiera paczki i który wie, że te paczki należy zabrać, to wszystko jest w porządku.
    Natomiast kiedy nadchodzi czas zmian, to już jest pod górkę.
    Dział obsługi klienta tragedia. Odsyłają od jednego działu do drugiego i mają jeden tekst "wrócimy z tym, jak będziemy już mlcos wiedzieli". Oczywiście nikt nigdy nie wraca i mowa tu o miesiącach. Można sobie czekać. Najlepiej się samemu przypominać i od razu mieć przygotowany dokument na wypowiedzenie umowy.
    Dział windykacji chyba w ogóle nie rozumie, z czym człowiek do nich przychodzi.

    Niejednokrotnie miałam wrażenie, że w działach pracują dzieci, później, że to jednak dorośli ludzie, którym totalnie się nie chce zająć Twoją sprawą.

    Ogólnie nie mam dobrego zdania o InPost tylko że względu na dział obsługi klienta.
    Czasami czas to pieniądz i szybkie rozwiązanie sprawy wiele by dalo. Da się, bo z innymi kontrahentami jakoś łatwiej u szybciej zalatwia sie sprawy. InPost pod tym względem jest daleko w tyle.
  • ~Katarzyna / 2023-08-12 16:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Podczas próby odbioru przesyłki z paczkomatu okazało się, że skrytka w której znajduje się paczka, nie otwiera się. Po wykonaniu telefonu na infolinię, pani która ze mną rozmawiała zaczęła tłumaczyć mi co mam zrobić, aby daną przesyłkę odebrać. W związku z tym, iż przejeżdżające obok paczkomatu samochody zagłuszały tą rozmowę, poprosiłam panią z infolinii, aby mówiła troszkę głośniej, bo nie słyszę jej dalszych poleceń, na co ona: " ja pier...", to niestety usłyszałam. Rozumiem, że praca na infolinii nie należy do łatwych, bo klienci są różni. Ja byłam miła dla tej pani i tego samego oczekiwałam od niej. Niestety pani wykazała się brakiem kultury i szacunku do rozmówcy. Brak profesjonalizmu pod każdym względem!!!
  • ~Keszel / 2020-04-29 08:23
    Ocena: 3.67 / 5
    Chwaliłem obsługę INPOST do dzisiaj. Klawiatura w moim paczkomacie nie działa (Siodlarska 5, Warszawa) nie można wcisnąć klawiatury 7. Nie mogę wklepać cyfry 7. Z inposta dostaję TYLKO kod odbioru. Rozumiem, że urządzenie może się zepsuć. Takie jego prawo. NIE MOŻNA ZŁOŻYĆ REKLAMACJI. Brak możliwości kontaktu. Reklamacje nie przewidują takiego przypadku.
    ZaletySzybkość
    WadyŻadnego kontaktu
  • ~Kiki / 2021-03-18 11:25
    Ocena: 3.67 / 5
    Panowie nie mają jak wydać reszty, choć wyraźnie pisze że za paczkę można płacić gotówką
    WadyBrak wydania reszty
  • ~Kiki / 2021-09-15 09:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa reklamacji praktycznie sprowadza się do udzielenia odpowiedzi o jej odrzuceniu. InPost obwarował się zapisami i regulaminem, który praktycznie czyni pozytywne rozpatrzenie reklamacji wydarzeniem niemożliwym. Jednym słowem należy przedłożyć dokumenty i zaświadczenia a gdy już to zrobimy to musimy dołączyć zeznania świadków i najlepiej złożone w kancelarii prawnej pod przysięgą. Należy być ostrożnym z wartościowymi przesyłkami, ponieważ gdy coś wydarzy się to jesteśmy zresetowani przez specjalistów obsługi reklamacyjnej. Może o to właśnie chodzi.
    Zaletysprawne i szybka obsługa wysyłek, dogodne formy dostaw, przyjazna i sprawna obsługa informacyjna wysyłek i odbioru, solidna praca kurierów.
    Wadyw przypadku reklamacji zostajemy odrzuceni z problemem
  • ~Klaudia / 2021-03-12 09:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Paczki są otwierane przez kurierów którzy dostarczają paczki do paczkomatu skandal w zależności czy rzecz się przyda i spodoba albo zostawiają albo zabierają dla siebie zgłoszę to gdzie trzeba
  • ~Klient / 2020-07-24 08:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Dostałam 23.07 smsa z informacją że mam do odebrania przesyłkę w ciągu 48 GODZIN.
    Po upływie 24h dostałam wiadomość że jeśli do godziny 13 nie odbiorę paczki, paczka zostanie odesłana do Nadawcy. Czyli jednak nie 48 tylko 25 godzin :))
  • ~klient / 2020-11-29 08:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Uszkodzenie paczki i wciskanie ciemnoty, że paczka była źle zapakowana przez renomowany sklep, uchylanie się od odpowiedzialności i uznania reklamacji oraz zwrócenia pieniędzy za uszkodzony towar, rzucanie paragrafami, które nie mają pokrycia w rzeczywistości.
  • ~Klient / 2022-12-16 14:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Często korzystam, ogólnie jestem zadowolona z usług. Nie dostałam dotychczas uszkodzonej paczki. Jak jest informacja, że paczka będzie to jest. A to cenię najbardziej.
    ZaletyKontakt do kuriera. Uprzejmy kurier (zwykle ten sam). Dotrzymywanie terminu i czasu dostawy.
    WadyTelefon o możliwości dostarczenia paczki jest minute przed przyjazdem, to trochę krótki czas.
  • ~Kociamama / 2023-07-06 11:10
    Ocena: 3.67 / 5
    W aplikacji paczka odebrana a Kurier pisze wiadomości jutro będę z paczką.
  • ~koko / 2020-12-20 05:39
    Ocena: 3.67 / 5
    ostatni mój zakup sprzęt rtv przyszedł uszkodzony , cały róg wieży został wyrwany , nie sprawdziłem sprzętu przy odbiorze i dupa także nie polecam
    Zaletyszybka dostawa i tania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985