strona 342 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2020-07-16 17:19
Dnia 12.06.2020 nadałam przesyłkę w paczkomacie (wielkości pudła po butach o zawartości 5 ciężkich książek). Po kilku dniach napisała do mnie pani, która kupiła ode mnie książki z pytaniem czy już je wysłałam. Zdziwiona odpisuję, że książki zostały wysłane już dawno temu. Wchodzę w śledzenie, a po tygodniu paczka nadal leży w paczkomacie! Na infolinii trzeba podać nr śledzenia - wpisywałam go kilkakrotnie, jednak automat za każdym razem mówił, że nie ma takiego numeru! Gdy po 20 minutach prób, w końcu ktoś łaskawie odebrał telefon, otrzymałam informację, że paczka została wyjęta z paczkomatu, ale nikt nie wie gdzie się aktualnie znajduje. No po prostu ręce opadają. Przez telefon podałam dokładną datę nadania przesyłki, zawartość i wygląd paczki, nr śledzenia itp. Pani poinformowała mnie, że protokół został spisany i otrzymam potwierdzenie na maila. Kilka dni później zadzwoniłam ponownie, tym razem odebrał kto inny i od nowa spisywał protokół. Oczywiście żadnego potwierdzenia na maila nie dostałam ani za pierwszym ani za drugim razem. Złożyłam więc reklamację na stronie internetowej Inpostu, ponieważ moja paczka nie została odnaleziona. Dnia 12.07.2020 minął miesiąc od nadania paczki i do dziś nie wiem co z moją przesyłką ani kiedy odzyskam swoje pieniądze. Nie wspomnę już, że odbiorca się niecierpliwi, ponieważ zapłacił ponad 100zł i nie ma w tym momencie ani książek ani kasy. Nie wiem jak mało rozgarniętym trzeba być, żeby zgubić paczkę wielkości pudła po butach. Może przed przyjęciem kolejnej osoby do pracy Inpost powinien robić jakieś testy na inteligencję. W dodatku wyraźnie mówiłam przez telefon (i to dwukrotnie!) że w paczce było 5 KSIĄŻEK TEGO SAMEGO AUTORA, po czym Inpost wysyła mi zdjęcia 4 książek różnych autorów i pyta czy to moja paczka. Brak słów. Czekam na informacje od Inpostu do 23.07. Jeżeli do tego czasu nie zostaną podjęte żadne kroki, zgłoszę to na policję. -
-
~Aga / 2020-07-16 16:14
Inpost to porażka. Infolinia jest po to, aby brać klienta na przetrzymanie. Włożono moje paczki do uszkodzonej mltiskrytki. Nie było możliwości odbioru. O tym, iż szwankuje, wiedzieli, bo pani z infolinii mała taką adnotację w systemie. Paczki miały być przełożone w ciągu 24 godzin. Minęło już 72, kurier był przy tym paczkomacie, bo pozostawił następne, ale poprzednich NIE PRZEŁOŻYŁ. Od trzech dni słyszę PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ. Robią sobie kpiny z klientów... ZaletyJuż nie mająWadyTraktowanie klientów jak śmieci -
~Daniel / 2020-07-16 16:04
Ta firma kurierska, to jedna wielka porażka... Kurier od rana ma telefon wyłączony... Przesyłki jak nie było tak nie ma.... Próby kontaktu z firmą kurierską na marne... Jednym słowem porażka!!! -
~jacek / 2020-07-16 10:22
Kurier wyłącza telefon i kłamie, że nie zastał adresata. -
~Mamba / 2020-07-15 21:17
Kurier zostawił drogą paczkę pod drzwiami bez żadnej informacji. Paczka stała pod drzwiami ponad 3 godziny -
~lajosz / 2020-07-15 18:16
Info o przesyłce, że jest do odebrania u kuriera, bo paczkomat przepełniony. Podjeżdżam, podaję numer kurierowi, a ten do mnie z mordą (uwaga, z mordą) że jego ten kod nie interesuje.
Pokazuję osłowi maila od Inpostu w którym jak byk jest napisane, że , cyt: /// proszę podać kod odbioru kurierowi przy odbiorze. ///
Pokazuję mu więc ponownie MAILA OD INPOSTU z powyższą treścią, a ten nadal z morda na mnie, że UWAGA gówno go ten kod interesuje i że mi nie wyda paczki.
Zadzwoniłem na infolinię Inpost, gdzie żeby porozmawiać z kimś, trzeba PRZYMUSOWO wysłuchać niemal 7 minutowego komunikatu i rodo i innych głupotach.
W końcu, po wysłuchaniu powyższych głupot które zapewne mają zniechęć na max-a potencjalnego niezadowolonego klienta, udało mi się zgłosić skargę na kuriera. Na szczęście pani z którą rozmawiałem była grzeczna i pomocna.ZaletyŻe to paczkomat, czyli można odebrać przesyłkę w dowolnym czasieWadyZa mało miejsc w paczkomatach, przez co klient jest zmuszony do (bardzo nieprzyjemnego) kontaktu z kurierem. -
~Dorota G / 2020-07-15 16:51
Paczki rzucane przez bramę bez żadnej informacji: dzwonek przy bramie, telefon na przesyłce brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Uznają Paczkę za doręczoną chociaż na mojej posesji lądują paczki sąsiada, Jakiś czas temu chociaż było info sms, że w danym dniu doręczą paczę i tel do kuriera obecnie nic. Jakość doręczenia spadła do zera :/ WadyObsługa Kuriera -
~JKo / 2020-07-15 16:36
Reklamacja w InPost nie uwzględniona choć wina ewidentnie leży po ich stronie. Przesyłka rozerwana jakby szarpał ją zwierz dziki. InPost zrzuca winę na nadawcę, choć na mój gust przesyłka zapakowana była poprawnie. Uszkodzone w efekcie opakowanie i zawartość. Żenada InPost. -
-
~JUSTYNA / 2020-07-14 22:52
Dziś moja siostra odbierała paczkę pobraniową i została oszukana przez kuriera na 10 złotych. Nie sprawdziła co prawda jaka jest kwota na paczce ale dwa razy pytała kuriera o kwotę do zapłaty. Nie mieści mi się w głowie jak można w ten sposób okradać swoich klientów dzięki którym mają oni pracę. Mam nadzieję że sytuacja się więcej nie powtórzy w przeciwnym razie już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Patrycja / 2020-07-14 13:03
Masakra paczki rzucane pod płot bez żadnej informacji na telefon nigdy więcej!!!! Tego nawet nie można nazwać doręczeniem, gdybym akurat nie wyszła z psem na spacer paczkę mógłby sobie zabrać w zasadzie znalezc nawet przypadkowy przechodzień! -
~Magda / 2020-07-14 08:50
Z powodu pandemii przerzuciłam się na InPost. Przekonała mnie swoboda w odbiorze przesyłki. Początkowo wszystko było dobrze, aż do chwili, kiedy zginęła moja przesyłka nr 663400058001038118361205. 29 maja przesyłka została wydana do doręczenia ale doręczona nie została. Początkowo sama dzwoniłam na infolinię - nic to nie dało. Poprosiłam sprzedawcę o interwencję - nic to nie dało. 12 czerwca złożyłam reklamację przez formularz InPost. Dało to tylko tyle, że zadzwonił do mnie pracownik z magazynu i zapytał o wartość przesyłki i co ona zawierała. Powiedziałam. Kontakt się urwał. Dziś jest 14 lipca. Minęło 30 dni od złożenia reklamacji [IPR10787013] InPost milczy jak zaklęty, na moje maile nikt nie odpowiada. Dobrze, że wartość przesyłki wynosiła 30 zł bo pewnie już nie odzyskam tych pieniędzy... Niestety ale wracam na starą dobrą Pocztę :( ZaletyMożliwość odbioru przesyłki w dowolnym momencie.WadyW sytuacji zgubienia przesyłki, InPost robi wszystko aby zniechęcić klienta do upominania się o zwrot pieniędzy. -
~Esklep / 2020-07-13 22:39
Tragedia w obsłudze klienta. Kurierzy nie szanują przesyłek które przewożą, a z reklamacjami jest zawsze ta sama śpiewka "źle zabezpieczona paczka, wina nadawcy". Korzystam z usług tej firmy, tylko ze względu na to, że mają paczkomaty i klientom jest to najłatwiejszy sposób odbioru. Za każdym razem gdy składam reklamację, ani razu nie została rozpatrzona pozytywnie. Zawsze to moja wina, choć widzę jak kurier odbiera ode mnie paczki i rzuca jak piłką do kosza. Jak na razie jedyna firma kurierska, gdzie mam najwięcej zwrotów ze względu na uszkodzone przedmioty podczas przesyłki. Nie polecam! ZaletyPaczkomatyWadyCzęsto uszkodzone przesyłki, brak konkretnej godziny odbioru paczek przez kuriera. -
~wkurzona / 2020-07-13 15:08
Zamówiłam dostawę do paczkomatu. Przy odbiorze w środę okazało się że skrytka jest uszkodzona i nie mogę odebrać paczki. Zgłosiłam problem na infolinii oraz przez formularz kontaktowy, zapewniono mnie że przesyłka zostanie przełożona do innej skrytki, a ja otrzymam kolejne powiadomienie. W weekend dostałam smsa o zwrocie nieodebranej przesyłki do nadawcy, po kolejnym kontakcie z infolinią zapewniono że to tylko "automat" i przesyłka będzie czekała na odbiór, po czym w poniedziałek na tej samej infolinii dowiedziałam się, że została zwrócona faktycznie do nadawcy a przez 5 dni kolejni konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamali przekazując informację o zgłoszeniu problemu. Przejeżdżając obok paczkomatu widziałam serwis pracujący na jego dachu co oznacza, że była tam konkretna awaria. Na infolinii dostałam poradę, że mogę sobie napisać reklamację i czekać łaskawie 30 dni na odpowiedź bo oni nie są w stanie dostarczyć tej przesyłki z powrotem do paczkomatu. Czyli zapłaciłam za usługę, której nie wykonali, wprowadzając mnie przy tym w błąd, ale zdaniem Inpost to jest wyłącznie mój problem. ZaletyżadnychWadyniesłowni, nieterminowi, niepomocni -
~Wkurzona / 2020-07-13 11:46
Zawartość paczki która miała naklejkę ,,ostrożnie szkło" przyszła rozsypana w drobny mak! Pan kurier niezbyt uprzejmie ozmajmił że reklamacje tylko przez internet. Co za ludzie tam pracują?! Ostroznie szkło to OSTROŻNIE SZKŁO!!!!! WadyNie można zgłosić reklamacji u kuriera -
~Kasia / 2020-07-10 17:09
Masakra przyjechał facet niedojrze że samochodem nie oznakowanym to jeszcze pretensje że dostał pieniądze odliczone. I to już drugi raz jak za karę. Może na wakacje zbiera. -
~K. / 2020-07-10 12:49
W środę chciałam odebrać paczkę. Był to prezent na złoty jubileusz. Niestety paczki nie odebrałam ponieważ skrzynka została uszkodzona. Poinformowano mnie o rzekomym przełożeniu skrzynki oraz nowym kodzie odbioru. Zaznaczyłam że potrzebuję odebrać to jak najszybciej. Dalej czekam a jubileusz jutro. Przez niedopilnowanie kuriera będę musiała kupować raz jeszcze prezent stacjonarnie. Jeśli paczka przyjdzie w przyszłym tygodniu, to wiadomo gdzie mogą paczkę sobie włożyć. Więc mała rada dla tych którzy będą mieli podobną sytuację. Nie liczcie na ich pomoc bo jak widać im się nie spieszy ???????????? ZaletyBrak. -
-
~OLA / 2020-07-10 11:19
Paczka była przeadresowana dwa razy (zły adres paczki) po czym po tygodniu widnieje informacja, że paczka wróciła do nadawcy co jest kłamstwem, bo byłam z Nadawca cały czas na łączach. Adres w ogóle nie został zmieniony. Konsultant z każdym problemem odsyła do nadawcy, nie pomaga wcale. Brak numeru kontaktowego do kuriera. Najgorsza usługa kurierska z jaką miałam do czynienia. ZaletyŻadne.WadyObsługa klienta, kontakt z infolinią, przeadresowywanie nie istnieje. -
~Znienawidzony inpost / 2020-07-10 11:15
Paczka miała być w piątek dziś dostałem informacje że będzie po weekend. Najgorsza firma ZaletyBrakWadyCzas przesyłki uszkodzone -
~Kristof / 2020-07-10 10:55
Paczka jedzie z Gdańska do Kwidzyna tj. 100km od dwóch dni zwiedza Polskie oddziały.tam i z powrotem. Piła ,Elbląg itd -
~prawdziwy Polak / 2020-07-09 17:23
straszą że więcej nie będą do mnie przywozić paczek skandal co on mi łaskę robi to był ostatni raz jak korzystałem z usług tej firmy
strona 342 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- nastepna »