Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8095 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2020-08-02 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka, którą zamówiłem została uszkodzona i rozkradziona. Złożoną reklamację wielokrotnie odsyłali do uzupełnienia bo pani miała problem np. z odczytaniem nr telefonu pod danymi adresowymi lub załączonych Prt Scrin. Po ponad miesiącu i kilkunastu e-malach wydano decyzję na zwrot tylko części kosztów, choć dostarczone części bez uszczelek są bezwartościowe, zapomniano oczywiście również o kosztach niewłaściwie zrealizowanej usługi. NIE POLECAM!!!
  • ~artur / 2020-08-01 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadoska firma,drogi raz paczke oddano do nadawcy a kuriera wogule nie bylo a na infolini taka super obsluga ze potrafia tylko powiedziec zeby sie kontaktowac z nadawca,NIE POLECAM TEJ DZIADOSKIEJ FIRMY
  • ~pat_ka / 2020-07-31 20:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Przestrzegam przed nadawaniem przesyłek paczkomatem. Przesyłka teoretycznie od 4 dni czeka na wyjęcie z paczkomatu, praktycznie po umieszczeniu w paczkomacie wyparowała. Po interwencji oddział błyskawicznie przeszukal paczkomat, auto kuriera(nie wiedzą którego,a paczkomat obsługuje kilku), oddział oraz magazyn(serio?).Paczki nie ma. Skoro ja ja zaostawilam i jej nie ma to ktoś ją wyjął. Nagrania z monitoringu wyjasniłyby kwestie w ciągu 10 minut. Prośby o sprawdzenie monitoringu ignorowane. Lenistwo lub ciche przyzwolenie na kradzieże. Dział reklamacji nie odpisuje ma maila. Proszę czekać. Czysty Bareja"nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi".Nie sądzę żeby ktoś jej w ogóle szukał.
    Zaletydotychczas sądziłam że niezawodnosc, teraz widzę że wcześniej miałam po prostu szczęście
    WadyIgnorowanie klienta w razie problemu z przesyłką. Brak współpracy pomiędzy infolinią, oddziałem i dzialem reklamacji. Wszechobecna niemoc. Brak kontaktu ze strony działu reklamacji. Ignorowanie maili. Brak mozliwosci odzyskania zguby.
  • ~Magda / 2020-07-29 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili mi paczkę, po czym w reklamacji napisali, że paczka nie została nadana chociaż na infolinii kilka dni wcześniej konsultant sprawdzał zdarzenie na monitoringu... Porażka!
  • ~Bodzia / 2020-07-28 14:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas oczekiwania na paczkę tydzień mimo że w trzecim dniu od nadania informacja na śledzeniu, że paczka u kuriera. Po interwencji na infolinię okazuje się, że paczkę zabrał inny kurier z innego rejonu. Kurier który w końcu po tygodniu dostarczył paczkę chamski i ordynarny. Stwierdził nie musi pani korzystać z naszych usług jeden klient mniej. Sami sobie robicie reklamę. Ja nie polecam.
    WadyDługi czas, chamska obsługa
  • ~Maciek / 2020-07-28 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, infolinia niekompetentna, w niczym nie mogą pomóc, trzy razy korzystałem z ich usług i więcej tego błędu nie popełnię.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca, żeby tu wszystko zmieścić
  • ~Michał / 2020-07-28 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaginięcie paczki kurierskiej (w statusie zawsze doręczona) przerabiane dwukrotnie. Wysłane prawie 2000 paczek w InPost w 4 m/ce:
    1. 3 m/ce brak wypłaty, ciągle wymyślanie nowych powodów - brak wskazania ubezpieczyciela podawanego jako powód kolejnych uzupełnień - podany nr IMEI produktu, faktura i wszystkie dane
    2. Kolejna 1 m/c i informacja o braku rozpatrzenia, brakuje dowodu realizacji transakcji oraz IMEI. Wszystko dawno przesłane do InPost i to już podczas zgłoszenia reklamacji.
    Na każdej etykiecie informacja z nr aukcji, nazwą przedmiotu w paczce i kwotą jego wartości.

    Pracownicy robią co mogą, aby nie wypłacić odszkodowania. Dodam, że z prawie 2000 paczek, KAŻDA była ubezpieczona.

    Pomijam w ciągu 4 m/ce sytuacje, powrotu przedmiotu wartości 3-4 tys. zł bez elementów w które został zapakowane, z oddziału w Szczecinie wysłanego do oddziału w Rzeszowie (wrócił cały nienaruszony, więc pomijam) i inne drobne kwiatki.
    Pomijam zniszczenia paczek, gdzie dochodzenie roszczeń jest NIEREALNE i w związku z dużą ilością wysyłanych wartościowych paczek, pominięto i odpuszczono reklamacje. Zapakowane są w takim sposób, że można rzucać po całym busie...

    Obsługa klienta 0 (Zero).

    Jedyna rozsądna forma wysyłek to paczkomat. Kurier nigdy nie przyjechał na czas odebrać paczki, burdel w systemie, zdarzało się że był zamówiony na poniedziałek, a przyjeżdżał w środę i czwartek - mimo, że paczki dostarczyliśmy sami do sortowni i były już doręczone. Pomijam, że za każdy podjazd płacicie kilka zł.
    Pomijam, że często paczkomat wychodzi minimalnie drożej niż przesyłka kurierska, jeśli posiadacie umowę.

    Usługi kurierskie dramat, jeśli wysyłacie tanie rzeczy ok, w innym przypadku nie ma możliwości współpracy z tą firmą.

    Jeśli InPost myśli o rozwoju w kierunku zachodnim, zapomnijcie - za taką obsługę klienta wykopią Was ekspresem do domu.
    ZaletyPaczkomat
    WadyKurierskie usługi, odpowiedzialność za przesyłki, przyjazd kuriera po paczki, zniszczenia paczek i odpowiedzialność za to - to wszystko leży na dramatycznym poziomie ZERO
  • ~Klient / 2020-07-27 20:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Uszkodzona Przesyłka odebrana 8 Czerwca 2020r z samochodu Pan wręczający przesyłkę nie przyjmuje reklamacji słabo mówi do tego po Polsku.
    Informuje nadawcę 8 Czerwca 2020r o całej sytuacji nadawca odpowiada 9 Czerwca 2020r.
    W związku z nowym prawem w inpost po odebraniu przesyłki reklamacje może zgłaszać tylko odbiorca.
    Więc 10 Czerwiec 2020r składam reklamacje w inpost.
    14 dni później reklamacja odmowna za późno złożona reklamacja IPR10785683 od odebrania.
    Natychmiast odwołanie od reklamacji.
    27 Lipiec 2020r Odpowiedź ponownie odmowna reklamacja powód ten sam.
    Więc przestrzegam was też może spotkać taka historia.
    Inpost jak widać nie dba o nasze przesyłki i nie bierze za nie odpowiedzialności.
    A klient reklamujący to intruz.


    ZaletyCzy ktoś może tu widzieć jeszcze jakiś zalety ?
    WadyNiszczenie i Brak odpowiedzialności za przesyłki.
  • ~wuak / 2020-07-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat, który wybierałam był wiecznie przepełniony. Paczka trafiała więc do paczkomatu zastępczego, który jest daleko od mojego domu. Dostawałam powiadomienie, że gdy zwolni się miejsce paczka trafi do pierwotnego paczkomatu. NIGDY nie dostałam takiego powiadomienia i paczka kilkakrotnie wróciła do nadawcy. Firma po reklamacji nie poczuwa się do winy i zachęca do dalszej współpracy. Stanowczo odradzam!!!
    Wadyto co opisałam
  • ~Odbiorca / 2020-07-27 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane.
    Zero odpowiedzialności za doręczane przesyłki.
    Przesyłka może zostać wydana nawet bezdomnemu który akurat siedzi pod wskazanym adresem.
    Zero kontaktu ze strony kuriera, a kurier zapytany komu wydał przesyłkę, bo do mnie nie trafiła, stwierdził że on nie wie, komuś pod wskazanym adresem i jego nie interesuje teraz los tej przesyłki bo on ją dostarczył. Ja nie wiem jak taka firma w ogóle funkcjonuje ale powinni ją zamknąć. Reklamacja oczywiście nie uznana bo przecież paczka dostarczona. Tylko komu, bo" kurier jej nie wystawił sobie na allegro żeby dorobić.

    Dramat dramat i jeszcze raz dramat!!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyWszystko. Tempo dostarczenia, obsługa klineta, kontakt
  • ~Robert / 2020-07-27 10:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat. Zero kontaktu. Informacja telefoniczna to łaska że dzwonisz i po co. Ich czas jest cenny... Musiałem być debilem że ponownie skorzystałem z ich usług. Nie polecam. Udzielam opinii pod nr tel. 511 341 879.
  • ~maargu / 2020-07-26 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kartka zapakowana dwustronnie w grubą tekturę, a następnie w kopertę powietrzną została zgnieciona przez bardzo silne uderzenie w sam środek. Inpost nie uznał reklamacji tłumacząc się niedostatecznym zapakowaniem...
    ZaletyTempo.
    WadyBrak troski o przesyłki i całkowite lekceważenie klienta w kontakcie.
  • ~lysia / 2020-07-26 18:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra.Musze przeprosic...czas oczekiwania faktycznie Poniedzialek.Przepraszam firmę Impost.Bardzo przepraszam.Starosc....nie doczytalam.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • ~Lusi / 2020-07-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czekam od piatku.A podobno wekeendowe szybke dostawy.Z Gdanska do Skarszew jest ikolo 50km...gdybym to wiedziala sama bym po to jechala.Nigdy wiecej nie zamowie.
    ZaletyBrak
    WadyZamknijcie firme
  • ~bozenka-b13 / 2020-07-24 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam. 3 dni czekał max przesyłkę kurierzy nawet nie próbowali dręczyć twierdząc że są w zastępstwie i nie znają terenu. Mylne komunikatu na infolinii a konsultanta twierdziła że powinnam być wyrozumiała dla chłopaka bo ma tyle pracy Nie polecam omijajcie tę firmę jak najdalej.
  • ~oka / 2020-07-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Punkty odbioru zamknięte. Pandemia. Zero informacji. Przesyłki zostają wyjmowane z paczkomatów i robione zwroty do sprzedawcy bez żadnego powiadomienia. Nie ma opcji przekierowania na inny paczkomat. Nie podaruje ani grosza za ponowne wysłanie. grosza
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
  • ~Bartek / 2020-07-24 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Żenada. Czekałam tydzień na przesyłkę, kurier podjął jedna próbę dostarczenia paczki, ale stwierdził, że nikogo nie było w domu, chociaż cały czas czekałam na paczkę. Nie podjął się drugiej próby doręczenia, a zamiast tego po paru dniach bez żadnego kontaktu paczka została odesłana do nadawcy.
  • ~Ilona / 2020-07-24 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. 3 tyg temu zamówiłam dziecku basen na urodziny. Podjechałam odebrać przesyłkę a tak jakoś lekkomyślny kurier wsadził tak ta przesyłkę że nie była żadnych szans na wyciągnięcie teg basenu. Palca między ścianę a paczke nie mogłam wsadzić. Wkurzona zadzwoniła na inflinie, powiedzieli że paczka zostanie przełożonatak żeby swobodnie można było wyjąć. Dzisiaj mija 3 tyg. W tym czasie dzwoniłam na infolinię 13 razy,za każdym razem słyszę "wysyłam ponaglenie". Basen wart jest 350 zł, dziecko nie ma prezentu. Uwierzcie mi z czymś takim nigdy w życiu się nie spotkałam z taką bezmyślnością osoby która tenbasenwsadzala i z taką ignorancja na infolinię ze nic z tym nie robią. Jestem załamana, dziecko w basenie pewnie będzie się kąpało we wrześniu albo wcale.
  • ~viechu / 2020-07-24 08:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka włożona do paczkomatu odległego o około 6-7 kilometrów od pczkomatu który wybrałem .Nie mam możliwości dojazdu na nowe osiedle w drugim końcu miasta .Złożona skarga , żadnej reakcji. Budują paczkomaty na odludziu gdzie jedna przesyłka trafia na pół roku a nie rozbudowują już istniejących a przepełnionych . BRAK NADZORU I KONTROLI !
    Wadybrak koordynacji w zarządzaniu
  • ~Klient / 2020-07-24 08:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Dostałam 23.07 smsa z informacją że mam do odebrania przesyłkę w ciągu 48 GODZIN.
    Po upływie 24h dostałam wiadomość że jeśli do godziny 13 nie odbiorę paczki, paczka zostanie odesłana do Nadawcy. Czyli jednak nie 48 tylko 25 godzin :))
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087