strona 339 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- nastepna »
-
~Anna / 2020-08-11 15:44
Oddział w Olsztynie określając jednym słowem-chamstwo i oszustwo to ich główne cechy,aż się nie chce wierzyć że w tych czasach to możliwe.Kurier oszukuje że był,jest arogancki w rozmowie telefonicznej i to od jego humoru zależy czy dostaniesz przesyłkę.Dzwoniąc do oddziału dowiadujesz się że jak ci się nie podoba to idź gdzieś indziej...Masakra jakaś -
-
~ręceopadają / 2020-08-09 15:01
Porażka.W piątek o 15.48 nadałam paczkę w paczkomacie. Do dzisiaj nie została odebrana przez kuriera. Firma nie ma zasady codziennego odbioru paczek do np.20.00
Klient byłby świadomy, że paczka ruszy w drogę jeszcze tego samego dnia.
Teraz liczę na to,że w poniedziałek jakiś łaskawca weźmie moja paczkę i popchnie ja dalej.
Nigdy więcej nadania z paczkomatu do paczkomatu. -
~Anonymous / 2020-08-08 09:15
Paczki nie przychodzą na czas, obsługa klienta jest do bani; cały czas wymyślają nowe kity! Jak nie będzie miejsca w paczkomacie to możecie się pożegnać z paczką bo już nie przyjdzie!
Nie polecam wcale.ZaletyNie ma zaletWadyWszystkie aspekty tej firmy są bardzo wadliwe -
~Cbr / 2020-08-07 23:24
Kurier z Brodnicy skłamał że mnie nie było w domu . A tak Naprawdę nawet go nie było. Bo niestety bardzo mi zależało na przesyłce i czekałam cały dzień. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta. Kłamstwo. -
~KB / 2020-08-07 11:30
Zły kod do odbioru przesyłki. Brak reakcji na maile.
Odpowiedz na reklamacje ograniczyła się do powiadomienia o zwrocie towaru.
Tragedia. Pomysł dobry ale ludzie?
Nie polecam i sam nie korzystam.
PozdrawiamZaletyPomysł na dostaweWadyWykonanie -
~Izabela / 2020-08-06 17:27
U mnie podobno. Dostałam sms-a ,że kurier nie zastał mnie w domu, jednak w ogóle go nie było, bo cały dzień siedzę w domu i czekam. Dzwonię na infolinię i nikt nie odbiera. Z kurierem nie ma kontaktu. Nie polecam! -
~Zawiedziony / 2020-08-06 15:35
Nie polecam. Paczkomat mi się nieotworzył po wpisaniu kodu odbioru. Po rozmowie na infolinię dowiedziałem się że muszę czekać 24 godz. aż otworzą skrzynkę. Pani na infolini oziębła i nieprzyjemna. Po 24 godzinach zero odzewu, koleiny tel. na infolinię i dowiedziałem się że właśnie zgłosili awarie(a mineło już 25 godz. od zgłoszenia)mija 2 dzień a paczka nadal siedzi sobie w paczkomacie. Totalne olewanie klienta ZaletyZadneWadyNieprzyjemna obsługa. Koleiny raz muszę podjeżdżać do paczkomat. -
~Beana / 2020-08-06 13:39
Nie polecam usług jak również obsługi biura reklamacji, zobaczymy jeszcze obsługę ochrony danych osobowych, gdzie czekam jeszcze na odpowiedź. Krótko, kurier przywiózł przesyłkę, rzucił ją pod bramą i pojechał, złożyłam reklamację bo paczki nie ma, po dwóch dniach przyjechał kurier, żeby wyjaśnić sprawę. Po kolejnych kilku otrzymałam odpowiedź, że kurier otrzyma stosowną reprymendę.
Żadnych informacji odnośnie mojego roszczenia zwrotu za przesyłkę, która była opłacona. Po mojej interwencji i udzieleniu informacji na zadane mi pytania, na moje pytanie osoba, która miała stopkę w mailu jako " specjalista do spraw reklamacji" otrzymałam informacje, że Pani nie pracuje w dziale reklamacji. Kolejne próby uzyskania informacji nie przyniosły żadnego skutku. Wysłałam wiadomość do działu danych osobowych o skany dokumentów potwierdzone moim podpisem odbiór przesyłki. Czekamy. Sprawa i tak trafia do prawnika i Rzecznika.ZaletyżadnychWadyniekompetencja, sztuczne stanowiska jak widać -
-
~Justyna / 2020-08-06 11:52
Tragedia zgubili moja paczkę i udają,że mnie nie ma w domu i nie chce odebrać paczki do tego brak kontaktu z kurierem firma nie podaje numeru do kuriera kurier się nie odzywa patologia pierwszy raz taka akcja czekam na paczkę trzeci dzień i nic . ZaletyBrakWadyNielojalna firma -
~Leszek / 2020-08-06 11:33
Paczka zaginęła. Kontakt tragiczny. Osoba zajmująca się reklamacją nie odpisuje na maile. Czas rozpatrzenia reklamacji 30 dni a towar potrzebny mi na wczoraj. Nie polecam nikomu. -
~Czekolajda / 2020-08-06 08:53
Nadałam paczkę bezpośrednio w paczkomacie a dziwnym trafem do Pani doszły buty zamiast biustonosza, który wysłałam... inpost od kilku miesięcy ma w poważaniu moją sprawę... po prostu śmiech na sali... ZaletyBrak...WadyWszystko, dosłownie wszystko -
~Zofia / 2020-08-05 16:52
Kurier dostarczył paczkę pognieciona, porwany karton pomimo że była naklejka NIE RZUCAĆ . WSPIERAŁ mi że tak zapakowali. Otworzyłam przy nim, debrałam bo w paczce była roślina na której bardzo mi zależało ,całe szczęście że tylko jedna gałązka była uszkodzona. Bezczelnie zapytał co tam jest, a ewidentne było widać że rozpakował tę paczkę.Masakra ZaletyŻadnychWadyBeczelny i arogancki kurier . -
~Sylwia / 2020-08-05 09:31
Bardzo zła polityka firmy, proszę sobie wyobrazić, że nie każdy ma paczkomat pod klatką bloku tylko np. musi dojechać do najbliższego miasta i jeszcze czekać aż kurier skończy wkładać przesyłki. W takim razie, wiadomo, że macie to gdzieś ale ja już korzystać z waszych usług nie będę. Poradzę jedynie żebyście sobie system zmienili, i wysyłali smsy z kodem odbioru jak już szanowny kurier skończy wkładać przesyłki a nie w trakcie. Dzieje się tak notorycznie. ZaletycenaWadysposób informowania o wprowadzeniu paczki do paczkomatu -
~Tommy90 / 2020-08-04 14:58
Przesyłają paczki z jednego do drugiego paczkomatu mimo ze nie klikam na zgodę. Pare razy wysłano tez na drugi koniec miasta do sklepu. Niby spoko zeby nie to ze opcja ze sklepem była darmowa a ja celowo zapłaciłem 9 pln na dostawę pod dom do paczkomatu. Odradzam Inpost,lepiej dorzucić parę złotych i kuriera do domu zamówić. Zaletyjedyna zaletą jest ze paczka czeka na mnie nie ja na kuriera.WadyNiekompetentny personel, brak jakiejkolwiek organizacji. -
~Paweł / 2020-08-04 13:57
Nie polecam ani trochę!!!!
Czekam na paczke od 3 tygodni, w tym czasie parę razy zwracana do nadawcy bez powodu. Kurier nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości i sam nie raczy oddzwonić! Status przesyłki cały czas na zmianę "w doreczeniu" i "zwrot do nadawcy".
Na infolinię ciężko się dodzwonić, gdy już się udało to nie potrafili udzielić żadnych informacji.
Ostatni zakup ta firma!Zaletyżadne. -
~W / 2020-08-03 21:29
Zostałem wprowadzony w błąd przez InPost. Paczkomaty przestarzałe, w których nie można zwrócić paczki. Zignorowano moje roszczenie. -
-
~Maciek / 2020-08-03 21:17
Zgubili paczkę, którą osobiście umieściłem w Paczkomacie w czasie rozmowy z doradcą. Bo był jakiś kłopot, nie wszystkie paczkomat w moim mieście realizowały usługę zwrotów więc rozmawiałem telefonicznie z pracownikiem InPost i słuchając jego wskazówek starałem się nadać zwrot. A więc wszystko mają nagrane. A mimo to kręcą i kombinują żeby się wymiksować z reklamacji... -
~B... / 2020-08-03 19:01
Kurier nie dostarcza mi paczek ubliżając mi InPost nie widzie problemu
Jak równiez w tym że najzwyczajniej w świecie przywłaszczyl sobie moje paczki czyli jest złodziejemZaletyBrakWadyWiele -
~julka / 2020-08-03 14:11
od dwoch tygodni czekam na paczke:) zostalam olana przez wszytskich tam. nie polecam -
~Maja / 2020-08-03 10:40
Podobno paczkomat miał być dla wszystkich a tu się okazuje, że tylko klienci mogą nadać paczkę biznesową. Dodatkowo pobierają sobie opłatę za weekendową paczkę a nie wysyłają na czas. Ponadto Panie na infolinii niedoinformowane, gadają głupoty i co im się nawinie na język. Klient płaci klient wymaga. Pieniędzy też nie zwracają na czas- kolejna sytuacja, w której człowiek czeka i i czeka i tak sobie może czekać w nieskończoność.
Paczkomatom mówię więc stanowcze nie, gdyż jest stratą czasu, nerwów i peniędzy dojście do porozumienia z przedstawicielami tej "firmy"ZaletybrakWadyczas dostawy, niedoinformowanie przedstawicieli infolinii, złodziejstwo- pobierają pieniądze nie wysyłając paczek
strona 339 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- nastepna »