Zastrzeżenie totalnie dotyczy kurierów pracujących w firmie na terenie Bydgoszczy oś. Jachcice. Bardzo nieprzyjemna obsługa z samego rana gdzie zaznaczony czas dostawy budzą ludzi są nieprzyjemni nie przebierajac w słowach.
ZaletySzybka dostawa cennik w miarę
WadyDostawcy bez kultury
~Mega / 2020-09-24 00:03
Ocena: 1.67 / 5
Od czterech dni czekam na podjęcie przesyłki. Mam nr. telefonu do kuriera - zadzwoniłem, zapytałem. Potwierdził, że przyjedzie. Czekałem i nie przyjechał. Dział obsługi klienta zajmuje się ściemnianiem, a nie rozwiązywaniem problemów. Dno.
~Rafał / 2020-09-23 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Jak nie ukradną, to rozwalą, jedna wielka pomyłka z tą firmą. Wolę dopłacić.
Zaletybrak
Wadyzłodzieje
~Rafał / 2020-09-23 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma żart, proszę nie korzystać z tej firmy, państwo unikniecie nerwów.Podany numer do kuriera wogole się nie zgadza, telefon do zupełnie obcej osoby podany w zleceniu.Nawet nie znają numerów telefonów do swoich pracowników.Firma żart.
~Krzysztof / 2020-09-23 09:18
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiona paczka po nadaniu trafiła dosyć szybko do mojego paczkomatu i tu nie mam zastrzeżeń. Z uwagi na mój fakt problemu z odbiorem przesyłki (wyjazd służbowy) wydłużyłem poprzez SMS (płatny ok.10-11zł) czas odbioru paczki o dwie doby. Niestety okazało się że mój wyjazd się przedłużył i ponownie próbowałem przedłużyć odpłatnie czas odbioru paczki. Niestety okazało się że przedłużyć można tylko raz co uważam za pierwszy idiotyzm ponieważ płacę jak za wysłanie paczki. No ok ale po kolei. Wróciłem jednak w dzień odbioru paczki aczkolwiek spóźniłem się o 45 minut i paczkę zabrano do oddziału jako zwrotną. Idiotyzm tej firmy polega na tym, że dzwoniąc na infolinię i podając nr przesyłki automatyczna infolinia podała mi status przesyłki jako by miała być w transporcie do mojego paczkomatu!!! Mówię...niemożliwe i dzwonię do konsultanta, który bardzo grzecznie i kulturalnie informuje mnie jednak że przesyłka jest w trakcie transportu do oddziału w Katowicach. W międzyczasie dostaje SMS z Inpost, że moja przesyłka jedzie na oddział i będzie tam czekać na odbiór 3 dni po czym zostanie odesłana do Nadawcy. Mówię...trudno pojadę do Katowic i ją tam odbiorę i pytam o to tego konsultanta po czym dostaje odpowiedź że nie ma takiej możliwości ponieważ przesyłka będzie od razu przygotowana do zwrotu do nadawcy. Pytam go to dlaczego dostałem takiego SMS a także dlaczego automatyczna infolinia dotycząca statusu mojej paczki informuje mnie, że zmierza ona do mojego paczkomatu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Podsumowując...w ciągu jednej godziny otrzymałem trzy sprzeczne ze sobą informacje o statusie mojej paczki a konsultant nie był w stanie tego wytłumaczyć w żaden sposób. W naturze nie mam zwyczaju używać brzydkich słów więc powiem tylko łagodnie, że większego ROZPIŹDZIELU jak w tej firmie nigdy nie widziałem. Stanowczo nie polecam tej firmy i jestem pewien że to była moja ostatnia przygoda z tą firmą!!!
Ps następnego dnia z rana zadzwoniłem na infolinie, odebrała przemądrzała pani konsultant, która z łaską odpowiadała na pytania a gdy jej się "znudziło" słuchania mnie poprostu wyłączyła głos w słuchawce po czym po ok.20 sekundach załączyła słuchawkę i przekazała mi że z uwagi na to, że mnie nie słyszy wyłącza rozmowę. Zaznaczam, że nie było żadnych zakłóceń a rozmowa była bardzo wyraźna i bez zakłóceń. Firma porażka!!!
ZaletyW miarę szybki czas dostawy
WadyWszystkie wady opisane w opini
~Paulina !! / 2020-09-22 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo mi przykro. - nigdy nie wystawiłam żadnej firmie negatywnej opinii ... jednak obsługa w i post to dla mnie jakiś skandal ... chciał wyjaśnia swoją pomyłkę przez przypadek złe zaadresował paczkę .... wiec nie mogę winić nikogo za mój błąd !!! I doskonale to rozumiem . Ale nadal wydaje mi się ze obsługa piękna udzielać inf . A nie próbować pozbyć się w niegrzeczne i pozbawimy kultury sposób się mnie pozbyć !!! Wstyd wstyd !!!!
WadyObsługa
~anna / 2020-09-22 19:08
Ocena: 2.33 / 5
Fatalna obsługa klienta przez panią kurier dostarczającą przesyłki w miejscowości Zagórzany koło Gorlic.
Dnia 21 września 2020 roku porzuciła przesyłkę o wartości 300 zł pod ogrodzenie sąsiadów i mimo próśb adresata - mojego dziadka lat 92 - nie dostarczyła przesyłki o wadze ponad 15 kg na teren jego posesji. W rozmowie telefonicznej niegrzeczna, arogancka, nie widzi w swoim postępowaniu nic złego. Brawo, Pani kurier, jest Pani znakomitą wizytówką firmy.
In post działa wspaniale tylko w Warszawie i okolicach, na prowincji obsługa jak za komuny.
Zaletybrak
~belushi71 / 2020-09-22 18:42
Ocena: 1.00 / 5
całe mnustwo wad poczawszy od kurierów po niedorzeczny system obsługi telefoonicznej .Nie dbałośc kurierów o powierzone mienie a przeciez oni nie sa włascicielami powinni zapłacic za powstałe szkody .Szok ale takie rzeczy tylko u nas liczy sie masówka a nie jakość dostawy ciekawe kiedy sie ucywilizujemy
ZaletyTylko paczkomaty ale tam potem problem z uszkodzona paczka
WadyCałe mnóstwo . ale co mozna zmienic skoro własciciele tego nie widza jedynie jak by ludzie zaprzestali wysyłac przez jeden dzien wtedy moze by cos sie zmienilo
~Monika / 2020-09-22 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dotarła do mnie. Pani z obsługi klienta poradziła mi żebym poszukała mojej paczki "po sąsiadach". Po wielu telefonach przesyłkę podobno kurier znalazł tam gdzie ją zostawił ale jest uszkodzona. Ja jej do tej pory nie zobaczyłam. Złożyłam reklamację. Mam czekać 30 dni! Nie skorzystam już z usług tej firmy. Kurierzy doręczają przesyłki do adresata jeżeli są one za pobraniem, a te opłacone rzucają gdzie im pasuje.
~Danuta / 2020-09-21 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Zagubili paczkę i zero odpowiedzialności i zero chęci wyjaśnienia, a kurier tłumaczy się niejasno. jestem zawiedziona i nie będę korzystać z tej formy dostarczania przesyłki.
~Czarna / 2020-09-19 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co może istnieć wysyłając paczkę z piątku na sobotę zapłaciłam więcej A paczke zamierzają dostarczyć w poniedziałek. Dzwoniąc na infolinię Pani ma pretensje o to że jej czas marnuje i w ramach zemsty wymyśla że paczka źle nadana. Nic tylko zgłosić to do ochrony konsumenckiej.
ZaletyNie ma
WadyZa dużo by pisać
~Boszka / 2020-09-18 17:32
Ocena: 1.67 / 5
Jestem nie zadowolona z obsługi .Zgubili paczkę ,Na wyjaśnienia czekam długo .Zgłoszę to na policji to jest kradzież cudzej własności. . Mega nie polecam.
~12368 / 2020-09-17 14:21
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Co tam się wyprawia to głowa mała, zamówiłam paczkę, do paczkomatu, kurier rzucił paczką,na której napisano jasno i wyraźnie(NIE RZUCAĆ). szkło pogruchotane, ramka do wyrzucenia,połamana. Jeżeli chcecie mieć całe paczki, i nie bać się o ich dostarczenie w całości,absolutnie nie warto tam realizować przesyłki. To,że ktoś pisze, że przesyłka pomylona itd,to jeszcze nic w stosunku do tego co zrobiono z moją paczką. Kurierzy najwidoczniej nie umieją czytać, i pracować jak należy(nie rzuca się paczkami jak workiem z ziemniakam. Z Firmą też do porozumienia dojść nie mozna. NIE POLECAM! uważajcie w czyje ręce powierzacie coś cennego nie za drobne pieniążki.
ZaletyNIE MA
WadyBrak uważnosci
~Aleksandra / 2020-09-17 13:50
Ocena: 2.00 / 5
Kurier twierdzi, że podjął próbę doręczenia przesyłki, czekając dwa dni w domu niestety nie pojawił się, mimo że tego dnia przesyłka miała zostać dostarczona. Zero kontaktu z kurierem. Nie polecam, strata czasu i pieniędzy
~Rudzianka / 2020-09-16 14:02
Ocena: 2.00 / 5
Kurier obsługujący dzielnicę Rudy Śląskie czuje się jak sprzedawca z czasów komuny. Podjeżdża pod adres dzwoni i kiedy słyszy że wracam z pracy i będę w domu do 20 minut informuje mnie że ma do rozwiezienia dwie ulice dalej kilka przesyłek to mam sobie podejść do niego, bo on dziś u mnie był i juz nie przyjedzie. Jakiś żart chyba, bo wychodzi na to że skoro zamawiam dostawę do domu to mam albo isc w tym dniu na 4 godziny do pracy albo wziąć wolne no ewentualnie przyjdzie mi podejść na skazany adres do kuriera????????????. Jedyny kurier który stawia warunki i to tak jak one mu pasują.
WadyDostarczanie paczek w Rudzie Śląskie
~Ariel / 2020-09-16 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka odebrana od sprzedawcy 10.09.2020 do dzisiaj czyli 16.09.2000r.nie została dostarczona.Zarówno sprzedawca jak i odbiorca pochodzą z Warszawy.bałagan i olewanie klienta to domena Inpost.
~Wilki s / 2020-09-15 22:32
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z inpostu. Zawsze gdy zamawiam przesyłki, przeważnie to są do odbioru w paczkomacie, ale tez to się liczy i powiem ze jestem bardzo zadowolona. Ostatnia sytuacja, ponieważ nadając paczkę online blednie wpisałam nr tel odbiorcy. Zgłosiłam to na infolinie i doradzono mi ubieganie się o zwrot niezużytej etykiety. Także tak zrobiłam i po paru dniach dostałam zwrot pieniążków na konto. Wilelki plus za uczciwość. Polecam jak najbardziej !!!!
ZaletyZwrot za niewykorzystana etykietę
WadyNie ma
~Paweł / 2020-09-15 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Paczkomat non stop zepsuty, wysyłają żeby nadać w innym paczkomacie 10 km dalej, ten nie przyjmuje, firma dramat
Zaletybrak
Wadyfatalna obsługa strata czasu
~klient / 2020-09-14 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i żenada
Odnośnie reklamacji w sprawie przesyłki
Przesyłka widniała jako dostarczona do mnie oczywiście jej nie było i została złożona reklamacja na ,którą dostałem odpowiedz że przesyłkę odebrałem tego i tego dnia no jak bym odebrał nie składał bym reklamacji i tak odpisałem do pani, która zajmowała się tą reklamacją i teraz kurier po 3 tygodniach zaznaczam po 3 tygodniach przynosi paczkę i mówi, że nie może jej przeskanować i leżała w samochodzie to ją przywiózł a 2 tygodnie wcześniej pani mi napisała ,że ją odebrałem . Po miesiącu pani mi napisała że reklamacja nie może być rozpatrzona bo nie ma kompletu dokumentów rozumiecie po miesiącu a od tygodnia mam już tą paczkę, którą kurier woził 3 tygodnie w samochodzie . Miesiąc im zajęło żeby mi napisać ,że muszę dostarczyć a była to przesyłka za pobraniem teraz czytajcie: Korespondencję mailową z kupującym i tu się kłania prokuratura jak mogę udostępniać korespondencję z kupującym osobom trzecim następnie mam przekazać dowód zawarcia umowy czyli chcą dowód jak np umowa kupna-sprzedaż , Fakturę lub paragon nadmieniam ,że to była przesyłka pobraniową za 100pare zł ,zrzuty ekranu i potwierdzenie przelewu tylko nie wiem jakiego jak to dalej jest przesyłka za pobraniem i na końcu faktura zakupowa żeby udowodnić jaka jest wartość przedmiotu . Czyli jak coś wysyłasz za pobraniem i nie przedstawisz chociaż jednego z powyżej co pisałem nie odzyskasz pieniędzy paczka pójdzie w siną dal . Dla mnie to jest masakra i żenada omijać szerokim łukiem
Zaletynie ma żadnych
Wadymasakra teksańska
~niezadowolony klient / 2020-09-14 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Po otrzymaniu smsa z informacją, że paczka znajduje się w paczkomacie do odbioru, po godzinie poszedłem ją odebrać. Niestety po wpisaniu prawidłowych informacji, skrytka się nie otworzyła.
Zadzwoniłem na infolinię, powiadomili mnie, że akurat ta skrytka jest uszkodzona i kurier jeszcze tego samego dnia w godzinach południowych przełoży paczkę do innej działającej skrytki a ja dostanę nowego smsa z informacją o odbiorze paczki z nowym kodem dostępu.
No to czekałem cierpliwie i po godzinie 14 zamiast obiecanego smsa z nowym kodem dostępu otrzymałem wiadomość z informacją „ czas odbioru paczki upłynął. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy” To dziwne pomyślałem, gdyż termin odebrania paczki miałem w tym samym dniu, więc nie minęło nawet 48h. Interweniując na infolinii powiedziano mi że to system sam generuje takie komunikaty i że mam czekać na nowego smsa. Na pytanie kiedy ten sms przyjdzie rozmówca z In Postu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Na stronie internetowej śledzącej przesyłki zobaczyłem jeszcze jeden komunikat „ Powrót do oddziału. Kurier In Post ponownie nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem. Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy”. Tym bardziej dziwne bo paczka miała być w paczkomacie a nie dowieziona przez kuriera. Po ponownej interwencji i zapytaniu gdzie w dniu bieżącym mogę odebrać paczkę, usłyszałem że mam czekać na kolejną informację smsową. Nikt nie był w stanie ustalić co się stało z paczką, gdzie się znajduje, i dla czego nie mogę jej odebrać nawet w oddziale w dniu w którym potrzebowałem tej przesyłki i za którą zapłaciłem aby była dokładnie w tym czasie. ZERO PRZEPROSIN, tylko traktowanie człowieka jak niechcianego petenta. Kasę przecież zgarnęli za przesyłkę więc o co mi chodzi. Nie szanują klientów i nie zabiegają o nich. Na infolinii ludzie mówią jak roboty stosując technikę zdartej płyty. Nawet nie przeprosili mnie za winę z ich strony. Taka firma , która traktuje tak ludzi to kompletne DNO . Nikt nie jest doskonały , ale usługa nie została należycie wykonana za którą zapłaciłem. W sumie to należy mi się odszkodowanie. Za mój czas, nerwy, telefony na infolinię i do sprzedawcy informując, że chcę odebrać paczkę ale firma In Post mi nie otworzyła skrytki. Czy zawsze tak jest że jak się wchodzi na rynek to się klienta traktuje jak króla a potem jak już jest się wielkim to się go olewa???
Straciłem zaufanie do tej firmy. Omijajcie In Post szerokim łukiem.