strona 332 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- nastepna »
-
~Piotr / 2020-10-29 13:10
Po miesiącu jak wysłałem paczkę dostałem dodatkową fakturę do zapłaty że wysłana paczka była 2 razy dłuższa i 2 razy cięższa Złożyłem reklamację bo przed wysyłką 3 osoby były w biurze i pakowały i ważyły paczkę.
Wysyłałem do serwisu odkurzacz bez osprzętu który ważył ok 12 kg ( z osprzętem w/g katalogu ok 15 KG)a z informacji InPost wynika że waga była ok 40 kg dlatego jest dopłata.
Prosiłem dwukrotnie o jakiś dokument ważenia komisyjnego lub dokumentacji fotograficznej ale tylko otrzymałem
odpowiedź " Zgodnie z przeprowadzoną weryfikacją waga gabarytowa wynosiła 36.47 kg Na tej podstawie została ponownie naliczona kwota za przesyłkę " oraz otrzymałem dokument wezwania do zapłaty.
Nie chodzi tu o dużą kwotę ok.90 zł a o sam fakt że bez dowodu przeważenie komisyjnego nalicza się dodatkowe opłaty oszukując klientów. Można łatwo policzyć jak firma InPost ma w miesiącu ok 1 mln paczek lub więcej niech naciągnie kilka tyś klientów jakie to są pieniądze. UWAŻAJCIE PRZED WYSYŁKĄ ZRÓBCIE DOKŁADNĄ DOKUMENTACJĘ FOTOGRAFICZNĄ Z NR.PRZESYŁKI I WAGĄ I PROTOKÓŁ WYDANIA PRZEZ 3 OSOBY
Dodzwonić się do nich by złożyć reklamacje graniczy z cudem
-
-
~Anonim / 2020-10-29 09:52
Paczkomaty są ok, ale jak zamówisz kuriera to możesz na niego czekac nawet tydzień a on i tak nie przyjedzie po przesyłkę. -
~Ewka / 2020-10-28 09:56
Kontakt wręcz niemozliwy, nie wysyłaja kodu ani na maila ani smsem, trzeba sie prosic o głupiego maila porażka, nie polecam strata czasu i pieniedzy, nigdy wiecej nie skorzystam -
~fajerwerka589 / 2020-10-27 15:45
Paczka była na siłę wepchnięta do skrytki paczkomatu i ciężko ją było wyciągnąć. Z trudem ją wyjęłam i była pognieciona. Strach pomyśleć co by było, gdyby w środku było szkło albo coś bardziej delikatnego. Na początku istnienia firmy jeszcze przestrzegali jakichś standardów, a teraz już o nic nie dbają i jeszcze niech się człowiek cieszy, że paczka w ogóle dotarła. Zaletydość szybki czas dostawyWady- jakość przesyłki nieadekwatna do ceny -
~Maczu / 2020-10-27 15:38
Nie polecam. Paczki notorycznie są przekierowywane do paczkomatów innych niż ten wskazany. Nie ma blokady wiec przyjmują towaru ile wlezie i obecują dostarczyć we wskazane miejsce. Potem wrzucają losowo, akurat tam gdzie im wygodnie. A ty kliencie, zaplaciłeś i zamówiłeś pod dom? Masz pecha bo akurat kurier arbitralnie wywalil paczke 3km od miejsca docelowego i dylaj sobie baranie teraz w pandemi we własnym zakresie. Na infolinii powiedzą ci, że nie dostarczyli gdzie mieli i trudno, po 48 godzinach kurier spróbuje przenieść paczkę tam gdzie miał ją dostarczyć orginalnie, może mu się uda, może nie. Pogratulować rzetelności. Wadynierzetelność, brak systemu rezerwacji miejsc w paczkomacie albo jakiejkolwiek informacji o tym, ze wybrany paczkomat juz jest pelny, na infolinii podejscie jak u Bareii - nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi -
~Matek / 2020-10-27 10:35
Czytając opinie nie wiem czy jest sens wogole ja pisac ale skoro juz tutaj jestem to czemu nie :D
kurier przyjechal po odbior mojej paczki z dwuwniowym opoznieniem,a jak juz przyjechal to wydawalo mi sie ze facet zostal wyrwany ze stanu wojennego. wysiadl z rozpiepszonego lublina w kapciach(pod koniec pazdziernika) tak zajechanych ze dwa razy powinny zostac zutylizowane. ciuchy dziurawe,facet smierdzial nie z tej ziemii.totalne dno obslugi klienta. jak zwrocilem uwage ze mial byc wczoraj odszczekal tylko ze nie mial czasu :DZaletyjakie zalety ? :D -
~Jadzia / 2020-10-26 21:20
Firma Inpost smiech na sali... jedna wielka zenada... zamawiam paczki do paczkomatu a tu nie dziala monitor to dzwonie na infolinie servis ma w nocy to naprawic. Jade nastepnego dnia nie dziala terminal hahaha technicy naprawiaja ale nie do konca i tak czas mojej paczki minal i mi ja cofneli informujac mnie wczesniej ze zostanie dluzej o 48h bo byly problemy... klamcy... kiedys zabrali inna paczke oplacona wczesniej bo mieli takie widzi misie... jeszcze dzwoniac do niech po raz ktorys mowia ze nie maja zadnej skargi odnotowanej. Dno totalne... ZaletyBrakWadySame -
~Stanley / 2020-10-26 09:57
Przesyłana do mnie paczka utknęła w oddziale inPost już mija 6 dni. Jak długo jeszcze?
Proponuję korzystać z innej firmy kurierskiej. -
-
~atan / 2020-10-24 11:45
Niestety w w ostatnim czasie bardzo pogorszyła się jakość usług. Otrzymałam bardzo uszkodzoną przesyłkę - zniszczeniu uległa też jej zawartość. Możliwe, że to wina "kuriera" rozwożącego ostatnio do paczkomatów w moim mieście, bo kilka dni wcześniej również mocno uszkodzoną przesyłkę otrzymała z paczkomatu moja siostra. Trudne jest też złożenie reklamacji - konieczne są zdjęcia, dowód wartości paczki - a próba ich załączenia spotyka się z komunikatem - za duża objętość pliku, mail nie możliwy do wysłania itp. Dodatkowo czas na rozpatrzenie 30 dni i nie wiadomo czy coś się uzyska; a rzeczy kupione na prezent - i kicha. Telefonicznie konsultant tylko 'rozkłada ręce'. -
~Marian / 2020-10-22 20:06
Pani (rzekomo kurier) z Inpostu kazała zejść po paczkę przed blok, miałem dwa takie przypadki. Pod moim blokiem było dużo sąsiadów, którzy wypytywali się co zamówiłem. Ja zapłaciłem za przesyłkę do domu a nie do domofonu!!! Pani kurier była bardziej zainteresowana plotkami na osiedlu niż swoją pracą Wady-totalna olewka klienta
-brak identyfikacji kuriera by złożyć skargę -
~Bodos / 2020-10-22 13:02
Pożal się Boże z tą firmą dziwię się że jeszcze ta firma nie zbankrutowała. Kurierzy zostawiają paczki pod złymi adresami, albo dzwonią bezczelnie że jest akurat 13 km odemnie i czy bym przyjechał sobie po paczkę śmiech na sali paczki zamawia się pod konkretny adres. A o paczkatach lepiej nie wspominać. WadyCała firma to jedna wielka wada -
~Ewa / 2020-10-21 19:55
Skandal. Kurier Inpostu przywozi paczkę, bardzo nerwowy, agresywny, w trakcie rozmowy odbiera prywatne telefony, przemądrzały cały czas czyli około 20 minut mówi i mówi i mówi w ogóle nie do rzeczy... Nie daj Boże o cokolwiek pytać bo zaraz wyśmiewa się ze mnie, w momencie gdy dochodzi do płatności kartą zaczyna uciekać z paczką po schodach. Doganiam go gdy siedzi w samochodzie i chcę odebrać swoją paczkę przycina mi rękę szybą ! NIc absolutnie nie dociera do człowieka, nie słucha, patrzy tyko na swoją panią w samochodzie która z nim tam siedziała. zaczyna mi grozić !!! Dramat! Niestety na drugi dzień stchórzył, nie ma odwagi przywieźć paczki , pomimo że jestem w domu cały dzień, napisał że nie zastał nikogo i odsyła paczkę do nadawcy. Słabe . Konsekwencje będą wyciągnięte... Takich kurierów ma Inpost. -
~Alina / 2020-10-21 17:56
Porażka!!! Mam was już dosyć!!! Jedna paczka nie dotarła, z reklamacją też problem, druga paczka wysłana do innego miasta. Nic ich nie rusza!!! -
~viola3101 / 2020-10-21 15:50
Po paru latach postanowiłam zrezygnować z usług tej firmy żeby odebrać paczkę w paczkomacie trzeba mieć kod który był wysyłany sms lub e-mailem,najpierw urwały się sms teraz e-maile a dodzwonić się o kod tragedia dlatego rezygnuję i dziękuję za utrudnianie odbioru swoich przesyłek skorzystam z innych firm. Wadyutrudnianie -
~Falcon / 2020-10-20 16:49
Zatrudniają półgłówków kurierów, termin zawsze spóźniony, reklamacja to kpina, nigdy więcej tych pajaców. Kurier twierdzi że nie ma mojej paczki i co mu zrobię? ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe włącznie z chamstwem . -
~Ada / 2020-10-20 12:36
Dramat. W ciągu kilku razy korzystania z inpost miałam już skradzioną paczkę ( złożona przeze mnie reklamacja rozpatrzona oczywiście nagatywnie), dwie przekazane do paczkomatów w innych miastach, paczki uznane za odebrane, a na oczy kuriera nie widziałam... Do tego pracownicy na infolinii kompletnie nie są pomocni. -
-
~Artur / 2020-10-20 10:46
Ta firma to absolutne olewanie klienta. Paczka w paczkomacie - wysyłają maila z powiadomieniem, w aplikacji również, tyle, że nie podają kodu odbioru. Infolinia to jakiś PRL, natomiast konsultant ma gdzieś sprawę i daje "dobre rady", podobnie administrator aplikacji. Radzę trzymać się z dala od paczkomatowej porażki... WadyOlewanie klienta -
~Ika / 2020-10-20 07:57
Do niedawna mój ulubiony przewoźnik
Niestety bardzo jakość usług się popsuła
Bylejakość i olewactwo. Zgodnie z informacją allegro paczka miała być 12.10. w piątek dzwoniłam do biura obsługi, było im przykro że nic nie mogą zrobić. Towar przyszedł 19.10.
Niestety dla mnie bezwartościowy i bezużyteczny, potrzebowałam tego na piątek, teraz nigdy nie wykorzystam, zabrakło dobrej woli obsłudze
Jak najdalej od inpost ???? -
~Andrzej / 2020-10-19 23:09
Przesyłkę zapakowana do 1 kg i spakowana jako foliopak tak jak sto innych i przewoźnik obciąża za niestandard. Nie dość że kurierzy podjeżdzają taknjak im się podoba to jeszcze obciązają za niestandard.Raz miałem przesyłkę zniszczoną z o wartości 2000 zł zniszczyli oddali 180zł a obciążyli dodatkowymi kosztami na 400 zł. Myślę że temu przewoźnikowi powinna przyjrzeć się prokuratura i uoik ZaletyBrakWadyNiby najniższa cena a jak nieudacznicy niszczą przesyłki to twierdzą iż przesyłka została źle spakowanabto nic że wysyłam codziennieb20 paczek to jak 1bw misiacu zniszczą to liczą iżbnikt niebpoda ich do sądu. Odrzucają każdą reklamację -
~anty inpost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / 2020-10-19 18:18
Nienawidzę inpost od tygodnia paczka idzie z miejscowosci która jest 200 km od mojego domu. Ja bym po to sam pojechał w ciągu dwóch godzin. nigdy więcej inpost . bardzo mi zależy na tej przesylce!!! "nigdy wam tego nie podaruje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( ZaletyzadnychWadyodległość przesyłki 200km idzie dłużej niż z ameryki
strona 332 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- nastepna »