Zawsze byłem zadowolony z InPost do dziś. Czekam na bardzo mi potrzebną część do samochodu, sprzedawca nadał ją w czwartek teraz jest poniedziałek sprawdzam status przesyłki a ona jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Paczki dostarczane niby w dwa dni a ja czekam 4 dni na to by przynajmniej ją odebrał z paczkomatu. Masakra. Będzie tydzień nim dostanę paczkę jak nie więcej gdyż zbliża się 11 listopada i znów się opóźni, a samochód który potrzebny stoi rozebrany ????
ZaletyKiedyś były
WadyNiewywiązywanie się z terminu dostawy, trzeba przejść na pocztę lub paczka w ruchu
~Wygi / 2020-11-09 08:04
Ocena: 1.67 / 5
Typowo polskie podejście do klienta. Paczka uszkodzona w transporcie ale folia stretch nie została uszkodzona, więc została odebrana z paczkomatu. Po rozpakowaniu okazało się, że towar jest połamany. O uznaniu reklamacji w tej sytuacji można zapomnieć, bo przecież nie wniosło się uwag do przesyłki przy odbiorze.
~Łukasz / 2020-11-08 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Lampy samochodowe połamane i reklamacja odrzucona, odwołanie wisi 4 miesiące i zero odzewu na wiadomości. Ponad tysiąc złotych w plecy. A teraz kolejny przykład paczki ze szkłem
ZaletyBrak
WadySzkoda gadać, szkoda czasu żeby chociaż część wyliczyć
~megann / 2020-11-07 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Zachęcają do nadawania przesyłek w weekend, pomimo, że nie pracują w soboty, ani niedziele. Skutek - przesyłka nadana w piątek o 14.45 w sobotę trafia o 5.55 do miasta docelowego, ale nie ma jej kto włożyć do paczkomatu, aż do poniedziałku rano. Co to ma być? Poczta Polska Bis?
~Justyna / 2020-11-06 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Stoję właśnie na parkingu pod marketem w Gębicach (koło Mogilna) pan z InPost katuje pięściami paczki które nie chcą mu się zmieścić do mniejszych skrzynek..coś jest z nim nie tak..
~agat / 2020-11-05 11:19
Ocena: 2.67 / 5
TO JEST TRAGEDIA !!!!!!! ZA MULTISKRYTKI POWINNI ICH POWIESIĆ !!!!!
nie zmieniłam nr telefonu na nowy na allegro w 2 miejscach - nie zauważyłam że w 2 trzeba top zrobić
i nie miałam jak dostać się bo wysyłają tylko kod smsem
INFOLOINIA - BEZDUSZNE CYBORGI PO SZKOLENIACH ODCZŁOWIECZAJĄCYCH
prosiłam błagałam aby podeszli inaczej bo miałam 3 odbiorców i ciężko się było od nich doprosić aby to oni napisali mailem ale w odpowiedzi cały czas metodą zdartej płyty bezdusznie powtarzane formułki
O podejscia jak do człowieka , młodzi esesmani
~Zadowolona K / 2020-11-05 10:55
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miły kurier i szybka dostawa. Oceniam na 5*
WadyBrak
~Beata / 2020-11-04 21:58
Ocena: 1.33 / 5
Uwaga na przesyłki w multiskrytkach. inpost zmienił sobie niedawno regulamin gdzie informacja o umieszczeniu paczek do multiskrytki NIE JEST OPATRZONA KODEM DOSTĘPU. Jeśli dodatkowo był podany telefon stacjonarny - nie ma możliwości uzyskania kodu dostępu i paczka frunie z powrotem do nadawcy. Oczywiście za ponowną przesyłkę trzeba zapłacić.
Zapłacę za tę i następne- ale już innej firmie.
Pięknie dziękuję za nabicie mnie w butelkę.
Zalety---------
Wadyszkoda gadać
~Michal. / 2020-11-04 16:47
Ocena: 3.00 / 5
Najpierw czekalem na paczke 3 godziny dluzej,bo serwis.Teraz juz druga godzine czekam mimo,ze paczka jest w paczkomacie, bo nie doszedl do mnie kod odbioru.ZENADA.
ZaletyNie ma.
WadyZa duzo by wymieniac.
~Marek / 2020-11-04 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest mistrzem świata w okradaniu swoich klientów. Okradanie przesyłek nie jednej w moim przypadku i żadne próby reklamacji nie uwzględniają pomimo że są kamery w paczkomatach by wiedzieć jaką przesyłkę włozył kurier i jaką wyciągnął adresat. Manager Paczkomatów usuwa przesyłki darmowe allegro i trzeba je nadawać odpłatnie. Zatapianie przesyłek w wodzie, niszczenie i unikanie odszkodowania za wszelką cenę. Nie odbieranie przesyłek kurierskich pomimo zlecenia przed 12:00.
Zaletyżadnych
~Katarzyna / 2020-11-03 18:37
Ocena: 1.67 / 5
Dziś o godzinie 12.30 dostałam wiadomość KOLEJNA PRÓBA DORĘCZENIA.ALE JAKA KOLEJNA?nie miałam wiadomości o jakiejkolwiek próbie.dzwoniac dostaje informacje że kurier nie ma obowiązku dzwonić ,czy pisać.no i ok.to dlaczego nie zagląda trzy razy dziennie w różnych porach?czy tak trudno pomyslec że ja też pracuje?a nie było możliwości wysłania wiadomości do kuriera o której będę obecna.skad mam wiedzieć kiedy będzie kurier skoro nie ma obowiązku pisać czy dzwonić.przeciez nie robi łaski dostarczając paczkę.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Natalia / 2020-11-03 15:40
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo przystojny kurier z regionu Golina! Bardzo szybko przyszła przysyłka! Jestem zadowolona :))
Mega! Pozdrawiam !
~Paulina / 2020-11-03 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Kurier pod prestekstem, ze nie ma miejsca gdzie zaparkować (były 3 miejsca wolne) ściągnął mnie na dol, abym zeszła po paczke, dobrze ze moje dziecko spało. Kurier powinien dostarczać moja paczke pod moje drzwi, a nie ja mam schodzić z 4 piętra na dół, bo nie chce mu sie jej wnieść. Chyba im za cos płaca. Paczka nie była ciężka. Chcialam jeszcze dodac, ze to nie pierwszy raz jest taka sytuacja.
~Tomasz / 2020-11-01 12:20
Ocena: 2.00 / 5
zgubili przesyłkę do mnie nadaną, paczka przez kilka dnia miała status nadana w paczkomacie i nic się nie zmieniało. najpierw ktoś z infolinii kazał czekać, że to wyjaśnią, że wysłali interwencyjnie kuriera do paczkomatu (chociaż od razu wiedzieli, że z tej skrytki korzystało już "po mnie" wielu innych klientów). Potem się zaczęło, kilkanaście telefonów na infolinię i za każdym razem ktoś inny mówił coś innego, że sprawdzają monitoring, że kontrola w sortowni, że trzeba czekać, aż w końcu ktoś przyznał że musiał być błąd systemu i paczkomat otworzył skrytkę nadawczą osobie trzeciej, nic nie znaleźli. Pomimo że przyznali że zgubili paczkę, kilku operatorów infolinii pod rząd odżegnywało mnie od złożenia reklamacji - teraz już wiem, że trzeba od razu składać rekalamcje, bo inpost jest bezlitosny, nawet jak wiedzą że są winni i zgubili przesyłkę, nie oddadzą pieniędzy bez czekania ustawowych 30 dni, że niby rozpatrują tylko czasu reklamacje. A nawet jak czas upłynie trzeba dzwonić i ich popychać - u mnie w sumie cała procedura reklamacyjna do zwrotu środków trwała ok. 2 miesiące. Nie było jednej osoby odpowiedzialnej za reklamacje, ciągle się zmieniały (w sumie reklamację przejmowały 4 różne kibiety) i nigdy nie podali do siebie telefonu, tylko email. Co zmiana osoby prowadzącej reklamacje to coraz bardziej dziwne pisma i wezwania dot. rzekomych braków formalnych (które już dostarczałem wcześniejszym osobom prowadzącym reklamacje, w odpowiedzi na ich podobne e-maile, dziwne to bo prosili o informacje/dokumenty które składałem od razu przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego na stronie, gdzie trzeba załączyć takie załaczniki). Wygląda, że przez to że wysyła się maile na skrzynki osobowe pracowników inpost, kolejne osoby przejmujące reklamacje nie wiedzą o tych informacjach/dokumentach, które już dostała poprzednia osoba zajmująca się moją reklamacją. Cyrk. Jak już dosłałem i wyjaśniłem komplet dokumentów z jedna osobą, nagle dostawałem mail od innej z innymi kuriozalnymi pytaniami jak. dowód zamówienia/zakupu - a zakup był z olx między osobami fizycznymi, rzeczy używanej. Całe szczęście, że miałem przelew z banku do sprzedawcy i telefon do niego - bo inpost zarządał też oświadczenia nadawcy, że zrzeka się roszczeń na rzecz adresata (mnie). Najwiekszy problem miałem z dowodem zakupu, ale miałem korespondencję SMSową ze sprzedającym w której dopinałem ten zakup, w której była wpisana kwota i numer konta. Finalnie po ok. 2tyg. od uznania reklamacje ich ubezpieczyciel zwrócił mu kwotę za towar, a za kilka dni inpost oddał jeszcze za przesyłkę 12.99. Dziwne, że inpost dopytywał się ile przesyłka kosztowała i czy była częścię kwoty którą przelałem nadawcy. Cwaniaki z sms wyczytali że przelew do nadawcy poszedł wyrównany do pełnej kwoty tj. 370 zamiast 368 i oni zwócili mi bez tych 2zł (355 ubezpieczyciel i 12,99 inpost)
Zaletydla osób mających niskie ciśnienie
Wadyreklamacje to katorga, nie uznają łatwo nawet jak zgubią przesyłkę, trzeba wykonać dziesiątki telefonów i zgłoszeń aby cokolwiek się działo ws. reklamacji
~Rozczarowany / 2020-10-31 11:38
Ocena: 2.67 / 5
In Post ma niejsane procedury. Wykonując kilka telefonów na infolinię można uzyskać kilka różnych odpowiedzi. Po wtóre, w przypadku paczek umieszczonych w multiskrytce procedury utrudniają odbiór zamiast ułatwiać, np. jeśli pomyliłeś nr telefonu i nie uzyskałeś z tego powodu kodu odbioru - nie otrzymasz tego kodu na mail, który jest w posiadaniu In postu i może stanowić weryfikację odbiorcy. Musisz poprosić wszystkich (!) odbiorców o mail do In Postu by przesłali ponownie kod na włąściwy nr telefonu. Jeśli któryś z nich nie odbierze prośby wszyscy stracą, bo paczka do nich wróci i będą musieli zwrócić pieniądze.
Wygląda na to, że firma już jest za duża i tworzy procedury, które upodobnią ją wkrótce do Poczty Polskiej. Będę unikał!
~Paw / 2020-10-31 07:09
Ocena: 3.00 / 5
Po co wyświetla się informacja: rząd i wysokość odebrania paczki skoro paczkomat nie jest oznakowany
~wkurzony na InPost / 2020-10-30 22:10
Ocena: 2.33 / 5
Drugi raz z rzędu w ciągu kilku dni zdarzyła mi się taka sytuacja pod paczkomatem. Chcę odebrać paczkę, mam kod mozaikowy wyświetlony na telefonie, podchodzę do ekranu i skanuję go, otwiera się skrytka i w tym samym czasie ktoś używający aplikacji też otworzył skrytkę. Skąd mam wiedzieć która skrytka jest z moją paczką. Pech chciał, że osoby były niemiłe i za drugim razem trafiłem na wyjątkowego chama w dodatku bez maseczki. Na moje uwagi, że chyba wypadałoby uprzedzić, że będzie otwierał skrytkę z aplikacji oczywiście klasyczne ale o co mi chodzi... Uważam, że takie rozwiązanie jak obecnie jest nie do przyjęcia. Po pierwsze skąd mam wiedzieć, że ktoś mi nie kradnie paczki - może stoi w pobliżu i obserwując paczkomat specjalnie tak działa licząc na to, że trafi kogoś na większą kasę. Może nawet sam nadawać do siebie paczki i tak kombinować. Zamierzam nagłośnić ten temat w mediach.
WadyBrak jednoznacznego określenia, że skrytka która się otworzyła zawiera paczkę dla osoby, która po nią sięga...
~Małgorzata / 2020-10-30 12:49
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!! Nie polecam tego dostawcy przesyłek. Kurierzy tam pracujący okłamują klientów, nie dostarczają przesyłek zamówionych na czas twierdząc, że nikogo nie zastali pod wskazanym adresem. Pani na infolinii, która bez problemu dodzwania się do klienta to jakieś incognito. Trudno uzyskać informację z kim się rozmawia, nie potrafi pomóc w rozwiązaniu problemu. Najlepiej wychodzi PANI rozłączenie rozmowy.
Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy, innym też nie polecam.
~Jadzia / 2020-10-30 10:01
Ocena: 4.00 / 5
Przesylki dostarczane sa uszkodzony pozalewane i wybrakowane
Mimo skladania reklamacj maja ludzi w d...
~Znudzony / 2020-10-29 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Chcę się odnieść do nadania przesylki....no DRAMAT.Na stronie (smartfon) juz 20 min próbuje wpisać dane a najwiekszy problem wskazanie paczkomatu.Wiecznie wyskakuje okno z ceną przesylki,wszystko zasłania.Podaje wlasciwy paczkomat.....i nic!!!i tak kilka razy...no masakra.
Ide nadac na poczte
WadyChaos okienek na stronie w czasie wpisywania danych i wyboru paczkomatu