Gupie myśli z dostawą paczki mieszkam 3km od paczki bo nie było miejsca
ZaletyBrak
WadyNie pytają się do którego paczkomatu
~aaaaaaa / 2020-11-16 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga 25 zgloszen o przekierowanie odbioru na wlasciwy numer telefonu trwalu z AUTOMATU 3 tygodnie .Wszystkie powiadomienia i odpowiedzi /KOPIUJ -WKLEJ po najmniejszej linii oporu bo zapewne kobiety tam zatrudnione to blondynki i maja ciagle menopauze .
WadyBrak kompetencji w obsludze klienta czyli "jakos to bedzie"
~Alex / 2020-11-15 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Przewoźnicy zostawiaja paczki w calkiem innych paczkomatach niz powinno byc docelowo.
~Wojciech / 2020-11-13 20:34
Ocena: 5.00 / 5
InPost firma hyy, najlepsza na świecie, paczki nadane trafiają na drugi dzień do klienta, polecam InPost paczkomaty
~Agnieszka / 2020-11-13 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie Polecam! Niby dostarczyli przesylke ale ja jej nigdy nie otrzymalam, w dodatku nikt sie nawet ze mna nie skonraktowal. Porażka nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslug.
ZaletyŻadnych
WadyJak wyżej
~jerzymiszczuk32@gmail.com / 2020-11-13 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie odebrał telefonu ani zadwonil tylko wysłał e-maila że nikogo nie zastał.A sąsiadka czekała na odbiór. Gdyby zadzwonił to by wiedział gdzie zostawić przesyłkę.
~Aleksander / 2020-11-13 16:20
Ocena: 1.00 / 5
InPost zwrócił paczkę do Chin bez powiadomienia sms. Nadawca Chiński nie znał mojego adresu elektronicznego, tylko telefon.InPost powiadamiał mnie na adres elektroniczny a ja byłem poza zasięgiem sieci internetowej. tu się rodzi pytanie skąd wzieli mój adres .Reklamację oddalono twierdząc ,że powiadomiono mnie na pocztę prawidłowo.Odmówiono mi nr, paczki zwrotnej do Chin. towar przepadł
Zaletybrak
Wadymonopol
~Tomasz / 2020-11-13 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma dramat powinni zajac sie handlowaboem kapusta a nie uslugami kurierskimi , zero kontaktu czarna magia nie wiem kto jest na tyle glupi ze wysyla tym czyms przesylki nie polecam do PDP czy DHL to im daleko dratam wystrzegac sie jak ognia . Powinno sie zamknac dla dobra wszystkich . A jak zbankrutuja to bedzie to tylko ich wina bo dzis tak sie nie robi interesow
ZaletyBrak jakie zalety ,zero kontaktu zero info kurier milczy dobrze ze.wogole jasnie Pan przyjechal laskawie
WadyJW dramat zmiencie to ludzie kto tam pracuje w tym balaganie zeby nie zmienic postepowabia dac info nr do kuriera co kolwiek . Mam nadzieje ze przeczyta to ktos wazby od Was i cos z tym zrobi
~Joe / 2020-11-13 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Ocho idą święte i się zaczyna inposcik już się gubi ....
Przesyłka ... e... my i przesyłki ... ?
Dodano po 2 [minuty]:
Ciekawe czy pójdą po rozum i zaczną dostarczać w soboty .... czy będą kitrać i później ojoj paczkomat zawalony i nie ma gdzie włożyć paczki ....
Bo tam geniusze są ... pierwszej klasy ...skapną się w styczniu ...
Bo ten problem już dziś czasem występuje a paczkomatów w mej okolicy jest pełno a i tak sobie nie radzą .. już a tydzień dwa zaczną się prawdziwe problemy i STYRTY przed paczkomatami ....
A teraz przy zamkniętych galeriach to jak podjedzie TIR pod paczkomat i wykipruje to przez godzinę będą wyszukiwać-odgrzebywać "wydawacza" już nie mówiąc o czym kolwiek innym ....
Zobaczycie szopki będą się dziać jak nie z tej ziemi ...
ZaletyW miarę tanio
WadyDziałają jak chcą a teraz zacznie się tragedia przed świąteczna paczki będa znikać leżeć przed paczkoamtami na STYRTACH !!!
~Joanna / 2020-11-12 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Paczka która miała znaleźć się w multiskrytce znalazła się w skrytce obcej osoby,natomiast u mnie widniała jako odebrana,gdyby nie uczciwość Pani która ją znalazła paczka by przepadła,to nie pierwsza sytacja kiedy kurier namieszał pakując paczki do multiskrytki i zamiast wrzucic dwóch wsadzał tylko jedną,był to ostatni mój zakup z dostawa in post,szkoda nerwów,dodzwonienie się na ifolinie również graniczy z cudem a kończy się na tym że postepu brak,w tej chwili również czekam na rklamacje ponieważ przesyłka która miała zostać wysłana z paczkomatu nagle zniknęła,a paczkomat jej nie może zlokalizować,miał być sprawdzony monitoring oczywiście wszyscy mają gdzieś co się dzieję z moją paczka i to że straciłam towar i pieniądze.
Zaletybrak
WadyKurier nie potrafi sortować paczek,strata pieniędzy
~watson carlos / 2020-11-12 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie otrzymałem powiadomienia SMS o dostarczeniu paczki do paczkomatu. Do teh pory nie było takich sytuacji. W rezultacie paczka wróciła do nadawcy i muszę płacić ponownie za wysyłkę.
Zaletybrak
~AlwinZPS / 2020-11-12 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Zero jakiej kolwiek komunikacji miałem dwie paczki które nie dotarły w wskazanym terminie zero odpowiedzialności....
~Kwiat / 2020-11-12 14:30
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo fana firma kurierska tylko ja polecam. ????????
ZaletyPlis
WadyNie ma wad.
~klient / 2020-11-12 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier InPost zawiózł paczkę pod inny adres i wysłał sms, że tam ją zostawił i mimo, że opłaciłem, żeby paczka przyszła pod mój adres to kurier przez telefon miał pretensje "czy mi jest tak trudno tam po nią pójść" i "mogę ją stamtąd zabrać na magazyn jak pan chce". Już nigdy nie zamówię przez InPost. Nowa firma na rynku a już nie dba o klienta.
~MAR / 2020-11-11 20:07
Ocena: 1.00 / 5
INPOST NAJGORSZA FIRMA JAKA MOZE BYĆ NIE POMAGAJĄ KLIENTOWI W ŻADEN SPOSÓB.PACZKA W PACZKOMACIE A KOD ODBIORU NIE PRZYSZEDŁ A NA INFOLINI BABA Z INPOST MOWI ZE TO NIE JEJ PROBLEM.NIE ZAMAWIAJCIE PRZEZ INPOST
ZaletyŻADNE
WadySAME WADY
~Sandra / 2020-11-10 22:48
Ocena: 1.00 / 5
Od 4 listopada nie mogę dowiedzieć się co stało się z moją przesyłką... ????♂️ Dostałam tylko maila, że paczka ODEBRANA i tyle, a nie otrzymałam osobiście żadnej przesyłki ???? Bez żadnej próby kontaktu/telefonu ze stro y kuriera. Siosyrze udało się raz dodzwonić do kogoś tam z "centrali" i dowiedziała się, że paczka została pozostawiona W PORTIERNI LUB OCHRONIE ????♂️???????????????? Mieszkam w 40letnim prl-owskim bloku gdzie nie ma mowy o portierni, a tymbardziej ochronie ???? Ale tyle sie dowiedziała z tej rozmowy... ???? Następnie po kilku moich próbach kontaktu z "centralą" w Bydgoszczy w formie smsów otrzymałam info, że MAM SPRAWDZIĆ SKRZYNKĘ, BO KURIER UMIEŚCIŁ TAM PRZESYŁKĘ, ALE NIE POINFIRMOWAŁ I PRZEPRASZAJĄ I ŻE MAM POTWIERDZIĆ ŻE PRZESYŁKA JEST W SKRZYNCE ????????♂️. No to lecę do swojej skrzynki, plus obczajam 4 sąsiednie skrzynki "przez okienko" i wszędzie pusto ????♂️ Piszę do centrali smsa zwrotnego, że nie ma żadnej przesyłki i co dalej?? Odpowiedź od nich: "Czekamy na wyjaśnienia kuriera co zrobił z przesyłką". Potem oczywiście zero kontaktu więc następnego dnia piszę do nich smsa "Jak sytuacja z naszą przesyłką?" Odpowiedz, że nadal czekają na wyjaśnienia kuriera.????♂️ W międzyczasie udalo się nam dodzwonić do pani kurier odpowiedzialnej za dostarczenie naszej przesyłki i najpierw mówiła, że nie pamięta, potem, że chyba w skrzynce zostawiła przesyłkę, ale po tym jak jej uświadomiłam, że nie ma opcji, żeby przesyłka się zmieściła przez okienko skrzynki, to stwierdziła "OCH, NO FAKTYCZNIE" ????♂️ I zero konkretów. Poza tym powiedziała, że centrala nie kontaktowała się z nią w sprawie tek przesyłki, więc ich smsy, że czekają na "wyjaśnienia kuriera" mogą sobie wsadzić w d... Totalna zlewka i ściema w stosunku do klienta, kompletny bałagan i zero jakichkolwiek informacji co się stało z opłaconą paczką, dosłowbie zapadła się pod ziemię. Po tych paru wymienionych z nimi smsami próbowałam 4 razy dzwonić i nikt nie odebrał telefonu. Napisałam kolejnego smsa dlaczego odpisują na smsy i klamią w nich, a nie odbierają telefonu w tym samym czasie. Było to dziś około 14:30. Od tamtej pory zero odzewu. Będziemy się starać o zwrot kosztów za przesyłkę i zagubiony towar, nie zostawimy tego tak. Kompletna amatorka i olewka w stosunku do klienta. ZA CO BIERZECIE PIENIĄDZE??!????♂️ FIRMA KRZAK???? NIE POLECAM !!!!!
ZaletyBrak
WadyZero informacji ze strony kuriera, to samo ze strony centrali, wręcz kłamią w "żywe oczy" że "INWESTYGUJĄ"???????? sprawę, a nie robią nic, OPŁACONA PRZESYŁKA ZNIKNĘŁA I NIKT NIC NIE WIE????♂️
~Michał. / 2020-11-10 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Status „wydana do doręczenia” od godz. 11 do 22 nie odebrałem przesyłki z paczkomaty. Prawdopobnie otrzymam przesyłkę jutro czyli czwartego dnia od nadania przez nadawcę.
~maku79 / 2020-11-10 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamie, że był i zostawił avizo (2 Razy), nie ma możliwości odbioru z oddziału. Oddział nawet nie próbuje rozwiązać problemu. Postawa dupą do klienta.
~PiotrW / 2020-11-09 19:14
Ocena: 2.67 / 5
Niestety Firma InPost ma w głębokim poważaniu klienta. Do paczkomatów kody odbioru przychodziły na telefon i e-mail. Było zbyt dobrze. Teraz tylko na telefon. Karta telefonu uszkodzona i nie ma jak odebrać przesyłki. Na dodatek firma robi sobie odzczędności na kliencie pakując kilka przesyłek do jednej skrytki. A opłata tego nie uwzględnia. Kasują normalnie. Infolinia to jak rozmoea z kretynami. Zero pomocy. Szkoda zatrudniać ludzi, bo tyle potrafi najprostszy automat.
~Joan / 2020-11-09 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma poniżej wszelkiej krutyki, gduby mozna bylo dałabym ocene poniżej zera. Cena moze i przystepna ale obsługa fatalna. Paczka po prawue tugodniu nie dostarczona ppd wskazany adres. Jak się klient zaczyna się na wszystkie możliwe sposoby dobijać i interesować co się dzieje z przesyłką to nagle pojawia się im w systemie komunikat że paczka uszkodzona i jej nie dostarcza. Jakoś sami z siebie nie potrafią się skontaktować z kloentem. Jak ktoś ma stalowe nerwy i masę czasu na czekanie na przesyłkę to może korzystać z usług tej firmy, w innym wypadku zdecydowanie odradzam. Osobiście nigdy wiecej nie skorzystam z kuriera InPost, nie warto szkoda czsu, pieniędzy i nerwów.