Jeśli chcecie dostać powiadomienie o drugiej próbie doręczenia oraz, że wasz towar został odesłany do nadawcy to jak najbardziej polecam zamawiać, przez tą firmę. Kurierzy jak mają wnieść coś dalej niż na parter to nagle zapominają zapukać. Na ich nieszczęście teraz dużo ludzi siedzi w domach i czeka na swoje przesyłki.
ZaletyNie ma. Żadnych. Od tylu lat zero zmiany na lepsze.
WadyKurierzy których przerasta podniesienie 2 kg paczki i dostarczenie jej pod drzwi. Lepiej udawać, że nikogo nie ma.
~Mała / 2020-11-26 08:01
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo źle oceniam dostawcę ponieważ od 3 dni mialam wiadomość,że przesyłka została wydana kurierowi.Po kilku telefonach do biura obsługi dowiedziałam się,że przesyłka została uszkodzona.Nikt nie raczył mnie o tym powiadomić(nr tel na przesyłce)
Po konsultacji z nadawcą paczki też się okazalo że nic mu o tym nie wiadomo.Bardzo dużo zamawiam,czasami zdazyly się opóźnienia ale info było.A teraz nic.Raczej nie będę już przez in post zamawiać.
~Aleksandra / 2020-11-25 20:11
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie pozdrawiam moją Panią kurier, z którą zawsze dogadam się bez problemu. Polecam!
~Aleksandra / 2020-11-25 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Od nadania do umieszczenia paczki w paczkomacie minely prawie 2 tyg. W śledzeniu przesyłki paczka co kilka dni rejestrowana w punkcie i wydawana do doręczenia. W koncu dostalam sms, ze pod paczkomatem stoi kurier (w aucie) i mam czas do 18:00, zeby odebrać paczke. O 17:20 nikogo nie było. Skontaktowałam sie z firmą inpost w celu wyjaśnienia sytuacji i po godzinie dostałam sms, ze paczka jest w paczkomacie. Ostatecznej odpowiedzi od konsultanta brak, żadnego przepraszam ani nic. Paczka była w strasznym stanie, wyglądała, jakby ktoś na niej stawał/siadał lub kopał ją - karton powgniatany z każdej możliwej strony, popękany itd. Zawartość uszkodzona. Zgłosiłam sprawe nadawcy i mam nadzieje, że złoży reklamację.
~Iw / 2020-11-25 14:08
Ocena: 5.00 / 5
Witajcie,
Gdybym sugerowała się opiniami, które przeczytałam, to pewnie nigdy nie skorzystałabym z tej firmy. A korzystam już od jakiegoś czasu i jestem zakochana w szybkości przekazywania przesyłek. Zawsze na czas, zawsze rzetelnie i towar póki co nigdy nie został uszkodzony. A poza tym samo nadawanie i odbieranie przesyłek jest dziecinnie proste oraz możliwość ich śledzenia jest dodatkową zaletą. Polecam !!!
Zalety-szybkość w dostarczaniu,
-informacja o etapach podróży paczki.
~Człowiek / 2020-11-25 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Pomylone numery telefonu, na mutiskrytkę w e-maili brak kodu otwarcia,dlaczego?... odpowiedź pracownika w skrócie żadna... tak bo tak i koniec . Po trzech telefonach do tych betoniarzy i po emailach ze strony sklepu od, którego była przesyłka, z prośbą o wysłanie kodu na właściwy nr tel. dalej beton, a jaśnie pan prezes tej betoniarni to kredek z najbogatszych Polaków mężuś czekoladowej pani od pogody w pewnej lewackiej tv
ZaletySuper mocny beton
~Irena / 2020-11-25 09:07
Ocena: 1.00 / 5
RAZ i NIGDY WIĘCEJ!!!! paczkomat mam blisko miejsca zamieszkania i tak zaznaczyłam ALE !!!! odbiór miałam w paczkomacie na końcu miasta SKANDAL!!! co więcej czas odbioru to 24 godziny czy In Post działa tak szybko czy tylko odbiory mają działać expresowo
~Mc / 2020-11-24 19:16
Ocena: 1.00 / 5
InPost o. Kielce. Po raz kolejny interweniuję w sprawie przesyłki, która z nieznanych przyczyn drugi dzień leży w oddziale i nie jest dostarczona do paczkomatu. /tymczasem dostarczono do paczkomatu inne przesyłki, które dziś były przyjęte - np nr:
65229146002515500475....
Kilkakrotne rozmowy z pracownikiem biura InPost w Kielcach nie poprawiają sytuacji. Poniżej sms z inpost Kielce:
"Witam, Kurier bedzie sie wracal na magazyn Po kolejna czesc paczek,poniewaz ze wzgledu n.a. ilosc Nie byl w stanie zabrac wszystkiego na raz."
Jeśli to brak możliwości prawidłowej organizacji pracy, to może trzeba interwencji z Centrali?
Nie omieszkam również wystawić InPost odpowiedniej rezenzji w mediach społecznościowych.
M.
~Piotr / 2020-11-24 18:59
Ocena: 1.67 / 5
Inpost nie reaguje na zgłoszenie uszkodzonej przesyłki po kilku próbach najgorsza firma.
~Ann / 2020-11-24 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Firma inpost zgubiła przesyłkę i nie odnalazła jej. Reklamacja jest ciągle rozpatrywana. Już prawie miesiąc czekam na paczkę i tracę nadzieję na odzyskanie pieniędzy.
~Jaj Jay / 2020-11-23 21:42
Ocena: 3.00 / 5
Brak linku na skargi.
Brak przekazania kodow do paczkomatu
Paczka byla cofnienta, nawet nie byla umieszczona w paczkomacie.
~Maxx / 2020-11-22 16:22
Ocena: 3.00 / 5
Tragedia z nimi, paczki podejmuja dobę poźniej albo i dłużej a dostway też opóźbione po 2/3 dni
WadyOpóźnienia
~Bukla / 2020-11-21 09:53
Ocena: 3.33 / 5
Mój komentarz dotyczy wrzucania paczek przez kurierów do paczkomatu, tak wrzucania bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wkłada paczki na sam koniec szufladki tak, że paczka musi zostać wyciągana na kolanach, bo inaczej jej nie wyciągniesz. Z górnymi szufladkami to samo, ledwie wyciągam paczkę, zawsze znajduje się na tyle szufladki, ledwie się to udaje.
Ostatnio wyciągałam paczkę z ccc, całkiem sporych rozmiarów, nie mogłam jej wyciągnąć ponieważ kurier wcisnął ją na siłę, żadnej luki z polu do chwycenia paczki, nieźle się nakombinowalam żeby ją wyciągnąć.
Pisałam zażalenie do inpostu, w odpowiedzi dostałam, że nie mają wpływu na to jak kurierzy wkładają paczki do paczkomatu. Serio? To jest poważna firma? Nie mają wpływu na pracowników? Kto w takim razie ma mieć wpływ?
Dla mnie tak kończy się przygoda z paczkomatem inpost, przestaje wybierać ten rodzaj dostawy i tą firmę.
~Adam / 2020-11-21 08:10
Ocena: 2.00 / 5
Kurjer do zwolnienia totalne chamstwo!!! Kurier zostawia awizo po mimo że wszyscy są w domu pomimo rozmowy z kurierem przez telefon kurierzy to święte krowy 100% nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyKurierzy bezkarni
~Xoxox / 2020-11-20 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy to jakiś zart od wtorku próbuje dostarczyć paczkę 3 razy niby odmówiłam przyjęcia raz awizo, pomimo kilku godzin spędzonych na infolinii nie potrafią wpłynąć na kuriera i ciagle przepraszają oraz każą czekać 24 h kpina kurier robo to po złości !! Nie skorzystam już nigdy z ich usług !
ZaletyBrak
WadyChamstwo kurierów
~Piotr dobrwolski / 2020-11-20 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej pojebana firma paczkowa w Polsce. Po48 godz nie odebrania paczki zabrali do. Magazynu
Prosiłem o wydanie lub po owne dostarczenie
Odpowiedź NIE!
NIE bo nie bo już jest jako zwrot
I paczka będąc ode nie 2 km wróciła do chim tysiące kilometrow
Większej głupoty nie może byc
Mam nadzieję że firma szybko poniesie konsekwencje od Polaków
ZaletyBrak kuz
WadyRobią co im pasuje a nie klientowi
~Natalia / 2020-11-19 20:00
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo bardzo mila pani . Korzystam z tej firmy kurierskiej i jestem mega zadowolona. Dziękuje za uśmiech i za yo ze paczke mam na czas. Dziekuje
~Milena / 2020-11-19 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Inpost to oszuści! Gubią albo kradną paczki i nie dostaniesz ani grosza.. ani za przedmiot ani za niewykonaną przesyłkę. Przedsiębiorców z kolei naciągają na niby dodatkowe gabaryty i wystawiają faktury na wyższe kwoty. To się nazywa złodziejstwo!
ZaletyŻadne
WadyOszukują klientów
~Zuza / 2020-11-19 15:25
Ocena: 2.67 / 5
Przesyłka na czas wszystko dobrze tylko kurier wziął wiecej pieniedzy niż trzeba.
Wykorzystal chyba fakt ze córka odbierała i dala sie naciagnac.
WadyKurier zabardzo pazerny.
~Martyna / 2020-11-19 14:17
Ocena: 1.33 / 5
Przy składaniu zamówieniu w sklepie internetowym jako dostawcę wybrałam InPost, ponieważ wcześniej byłam bardzo zadowolona z usług tej firmy. Jednak nie tym razem. Kurier dostarczający paczkę był bardzo nieuprzejmy, wręcz opryskliwy. Wyraźnie wyraził swoje niezadowolenie przy zapłacie, gdy musiał wydać resztę. Dodam, że paczki nie mógł dowieźć do mojego miejsca zamieszkania z powodu remontu drogi i to ja musiałam jak najszybciej dotrzeć do miejsca, w którym się zatrzymał. Nadmienię tylko, że inni kurierzy nie mają problemu z dowozem paczki od drugiej strony ulicy. Ponadto podczas kilku rozmów telefonicznych wręcz krzyczał i z wyrzutem powtarzał, gdzie jestem, bo on czeka i jeśli za chwilę się nie pojawię to nie dostanę paczki. Rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień, ale takie zachowanie nie powinno mieć miejsca. Bardzo nieprzyjemna sytuacja, z którą spotkałam się pierwszy raz w życiu. Nie wiem czy ponownie skorzystam z usług InPostu.