Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8092 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2020-12-01 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka bedzie doreczona dzis przez kuriera- paczki nie ma
    Dzień2 paczka wydana kurierowi do 10 byla widoczna w inpost bot , godzina 11 paczka zagubiona.

    Akurat moja w ktorej znajdowalo sie Ps5 .

    Oby konsola wybuchła i połamała łapska złodziejowi !!!!
    Zalety Byly , do dzisiaj.
    WadyZłodziejstwo , brak szybkich dzialań.
  • ~Karmel / 2020-12-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Pierwsza informacja (23.11) uzyskana na infolinii – przesyłka pomyłkowo pobrana przez kuriera z innego rejonu. Przesyłka została zdana do magazynu. 24.11. – pani na infolinii stwierdziła, że prawdopodobnie przesyłka została umieszczona w paczkomacie ale paczkomat jej nie zarejestrował. Będą sprawdzać. Może paczkomat pełny. Następnie maile o numer przesyłki ponieważ będą jej szukać a w ogóle to mogę reklamować. We wiadomości podano link do reklamacji z którego skorzystałem reklamacja została złożona w dniu 26.11.
    W dniu 30.11 dostaje maila z informacją, że nie udało się ustalić losów przesyłki, dlatego informują o konieczności złożenia reklamacji (reklamacja została złożona 4 dni wcześniej).
    Tak na marginesie, to była paczka z Lidla, dla nieuczciwego kuriera to może być strzał w 10. Jeżeli paczka trochę waży to może zawierać narzędzia lub agd. W poprzednich opiniach spotkałem się z podobnie opisaną ścieżką dostawy przesyłki z Lidla – paczka kilka razy gotowa do doręczenia a potem znika.

    Gotowa do doręczenia
    24.11.2020 07:12

    Gotowa do doręczenia
    23.11.2020 05:56

    Przyjęta w Oddziale
    21.11.2020 03:45

    Przyjęta w Oddziale
    21.11.2020 01:16

    Przyjęta w Oddziale
    20.11.2020 22:08

    Przyjęta w Oddziale
    20.11.2020 15:03

    Przyjęta w Oddziale
    20.11.2020 05:20

    Wysłana z Oddziału
    20.11.2020 00:18

    19.11.2020 16:10
    Poszło!
    Twoja paczka kurierska od:
    LIDL ONLINE INTERNATIONAL LOGISTICS
    wyruszyła w drogę i nie ogląda się za siebie. Przewidujemy, że trafi do Ciebie w kolejnym dniu roboczym.


    Przekierowana
    19.11.2020 17:20

    ZaletyBrak.
    WadyNikt nic nie wie.
  • ~Urszula / 2020-12-01 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam współpracy z Inpostem. Za pośrednictwem Wysyłajnami.pl wysłałam paczkę Inpostem. W paczce znajdowały się ubranka dziecięce zwracane do Smyka. Podałam rzetelnie wymiary i wagę. Koszt przesyłki jaki musiałam zapłacić do 11,3 zł. Po kilku dniach moje konto w serwisie Wysyłajnami.pl zostało obciążone kwotą przeszło 200 zł za rzekomą przesyłkę gabarytową. Inpost zweryfikował "rzetelnie" moją przesyłkę i urosła ona do wymiarów gabarytowych za co została mi naliczona dodatkowa opłata 200 zł plus 20 zł na weryfikację. Waga przesyłki z niecałym 5 kg urosła do 33,8 kg.
    Przedstawiłam konkretne dowody na to jakie dokładnie wymiary miała przesyłka. Ubranka odsyłałam w tym samym pudełku, w którym Smyk mi je przysłał za pośrednictwem firmy kurierskiej DpD, gdzie musiał podać również wymiary i wagę. Wymiary idealnie pokrywały się z podanymi przede mnie, ale dla Inposta to nie był żaden dowód, oni nie mieli żadnego, poza uzupełnioną rubryką w tabeli - nie wiadomo przez kogo i jakiej paczki dotyczyła.
    Sposób na ściąganie takich ekstra opłat mają świetny. Z racji tego, że wysyłałam z nimi również inne przesyłki w ramach prowadzonej działalności, wstrzymali mi zwroty z pobrań, które przewyższały wysokość opłaty.
    Człowiek nie ma z takimi oszustami żadnych szans. Boję się pomyśleć co by było, gdyby wymiary po weryfikacji nałożyły na mnie karę nie 200 zł, tylko 2.000 zł, albo 5.000 zł. Nie wiem co mam z tym zrobić. Gdzie prosić o pomoc. Totalna bezkarność Inpostu. Jak czytam teraz opnie i o Inpoście i o Wysyłajnami.pl, to widzę, że nie ja jedna miałam takie przygody. Radzę robić dokładną dokumentami fotograficzną, choć z ich podejściem do rozpatrywania reklamacji pewnie niewiele to zmieni. U mnie złożona obszerna reklamacja i odwołanie od reklamacji nic nie zdziałały. Mam wrażenie, że nikt tego nie czytał, bo po co, skoro opłata pobrana.
    ZaletyŻadnych, poza ceną pierwotną, już teraz wiem, dlaczego ich ceny są niższe od innych firmy kurierskich - zarabiają nieuczciwie pobierając ogromne niesłuszne opłaty dodatkowe.
    WadyBrak szacunku do klienta, totalna bezkarność, naliczone niesłusznie opłaty zostają naliczone raz na zawsze, bez prawa do odwołania, bo nie ma takich dowodów, które mogłyby podważyć ich nieistniejące dowody.
  • ~Małgośka / 2020-12-01 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostarczenia masakrycznie długi, opóźniony o 3 dni. Przesyłka na której widnieje naklejka, ostrożnie, trafia do odbiorcy cała pognieciona. Na infolinię się dodzwonić to jak wygrać w totka
  • ~Wąski / 2020-11-30 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to coś co już dawno nie powinno istnieć .Trzeci raz uszkodzili mi przesyłkę ,złożyłem reklamacje ,na którą 30 dni łaskawie trzeba czekać,a i tak pieniędzy mi raczej nie zwròcą ,ale tym razem im nie odpuszczę ,i zacznę od rzecznika praw konsumenta ,i tak dalej... .Przestrzegam wszystkich i przestrzegał będę we wszystkich portalach ,i innych takich ,przed tą niby firmą .Pracownicy nie odpowiedzialni ,bezczelni ,nie wiem skąd oni ich biorą ,ale to jakiś odrzut z rekrutacji na wypalaczy węgla drzewnego ,brak słòw .....
    ZaletyŻADNYCH !
    WadySame wady
  • ~Merry / 2020-11-30 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Już nie pierwszy raz spotykam sie z sytuacja w której, kurierzy inpost nie dostarczają paczki do paczkomatu na czas!!!
  • ~suplex / 2020-11-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Wystawiam opinię Jako nadawca "właściciel sklepu internetowego" oraz klient. W dwóch słowach firma Inpost to KOMPLETNE DNO dodałbym jeszcze jedno słowo ZZŁODZIEJE. Jako sprzedawca na allegro wysyłałem przesyłki przez menagera paczek Inpost. Żeby wysłać przesyłkę trzeba było zasilić soje konto i wszystko było ok do pewnego momentu. Zadzwonił do mnie pan i zaproponował zmianę umowy, bedę mógł wysyłać ile chce a zapłata będzie za każdy miesiąc. Tylko że ja zasilałem konto 500pln z czego wykorzystałem 200pln. Pozostałe środki miały być wykorzystane na pokrycie faktur z nowej umowy. Niestety pieniędzy nie odzyskałem a ponieważ nie zapłaciłem za fakturę która powinna być pokryta z nadpłaty zablokowali mi konto menagera paczek i sprawę przekazali do firmy windykacyjnej. Taka to współpraca z firmą Inpost. Dodam tylko że jako klient również wiele razy się zawiodłem ale nie będę się rozpisywał bo szkoda mi klawiatury na tych złodziej.
    Zaletyżadnych
    Wadyogólnie tragedia
  • ~klient / 2020-11-29 08:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Uszkodzenie paczki i wciskanie ciemnoty, że paczka była źle zapakowana przez renomowany sklep, uchylanie się od odpowiedzialności i uznania reklamacji oraz zwrócenia pieniędzy za uszkodzony towar, rzucanie paragrafami, które nie mają pokrycia w rzeczywistości.
  • ~Fiona / 2020-11-29 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje bardzo niska opinie ponieważ zostałam po prostu oszukana przez pracownika InPost. Czekałam od 2 dni w domu na paczkę.. po 2 dniach dostałam wiadomość, że paczka została odesłana do nadawcy! Kurde, czekałam na kuriera dwa dni i naprawdę kuriera pod domem moim nie było to raz, a dwa nawet nie raczył się ze mną skontaktować telefonicznie! Jak wam się nie chce jeździć po wioskach to proponuje zmianę pracy!
  • ~ek / 2020-11-28 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka 25.11 20 włozona do innego paczkomatu bo własciwy przepełniony i informacja, że nastepnego dnia zostanie doręczona do właściwego.Do dnia dzisiejszego paczki nie mam a jest informacja:27.11 godz.11:22 w droddze do pierwotnie wybranego paczkomatu, przyjęta w oddziale 27.11.20 godz 17:40, i znowu przyjeta w oddziale 28.11.20 godz. 05:08. To w koncu co sie dzieje z paczką? Na pewno to ostatni kontakt z in postem, nie trudno znaleźć inną firmę w tych czasach
    Zaletybrak
    Wadybrak własciwej informacji o przesyłce
  • ~Paweł / 2020-11-27 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety doświadczyłem bardzo niemiłej sytuacji w Inpost i zero proklienckiego podejścia w tych trudnych dla NAS WSZYSTKICH czasach..... z powodu awarii mojego samochodu nie dotarłem na czas do paczkomatu. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że pomimo iż moja paczka jest w drodze do oddziału, gdzie standardowo można było ją odebrać, to obecnie z uwagi na Pandemię nie ma takiej możliwości. Wyślą ją z powrotem do Chin... Pomimo, że paczka jest w Polsce, co więcej dopiero w drodze do oddziału, w moim mieście. nie mam możliwości jej odebrania.... Jak na tak duża firmę NIKT nie zaproponował mi na infolinii żadnego rozwiązania poza, kontaktem z nadawcą z Chin i ponowną wysyłkę paczki. Uważajcie bo jak z przyczyn losowych nie uda Wam się dotrzeć do paczkomatu to nikt Wam w INPOŚCIE NIE POMOŻE....????
  • ~Aeo / 2020-11-27 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam to samo . Paczka od swych dniu u kuriera i żadnego kontaktu z nikim totalnie mają w dupie . Po to człowiek zamawia max we wtorek aby przesyłka była do piątku . Nie polecam tej firmy .

    paczkę
    Śledź paczkę

    Wpisz numer przesyłki

    Np. 873234987612340872938732 (24 znaki)

    Przesyłka nr: 425377176013324334842800
    27 Lis 2020, 12:49
    W doręczeniu.
    Przesyłka jest już na ostatnim etapie podróży - została przekazana kurierowi w celu dostarczenia pod wskazany adres.
    27 Lis 2020, 5:21
    W doręczeniu.
    26 Lis 2020, 5:48
    W doręczeniu.
    25 Lis 2020, 7:45
    W doręczeniu.
    25 Lis 2020, 5:11
    Przyjęta w oddziale InPost.
    24 Lis 2020, 16:07
    Przyjęta w oddziale InPost.
    24 Lis 2020, 15:41
    Odebrana od klienta.
    24 Lis 2020, 9:07
    Przygotowana przez Nadawcę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kimkolwiek nawet nr do zgłaszania kwarantanny nie działa .
  • ~Marek / 2020-11-27 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie to parodia żeby po jednym dniu od czasu dostarczenia paczki odsyłali ją spowrotem, paczka przepadła i muszę kolejny raz płacić za wysyłkę ponieważ nie byłem w stanie jej odebrać w ciągu 20h od informacji którą dostałem, nie polecam, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc, a do kurierów numerów nie mają, kpina z klienta
    ZaletyBrak
    WadyKrótki czas na odbiór, infolinia, obsługa klienta, brak danych do kurierów, koszt
  • ~Kapii / 2020-11-27 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie zamawiam do paczkomatu aby odebrać w godzinach jakie mi pasują a oni myślą że robią mi przysługę dając do punktu Avon?!! Jakbym chciała mieć z kimś styczność to zamówiłabym kurierem i już wczoraj miałabym to u siebie!!! A tak czekać kolejne dni!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Krzysiek / 2020-11-27 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy pracujący "za kare", infolinia również.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~DAREK / 2020-11-27 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    WITAM
    Nr. przesyłki 681572676058500015773959, kurier już ją wozi 4 dzień i nie może trafić do paczkomatu, tylko się zastanawiam kurier czy paczka???
    Będę co dziennie opisywał drogę paczki WCZORAJ ZACZOŁEM DAREK, może do kogoś dotrze , brak nr telefonów na sortownię paczek w Jeleniej Górze , na infolini tylko z komputerem rozmawiam wciśnij 1 wciśnij 2 wciśnij 1 a ja już mam dość WCISKANIA KITU ...
    ZaletyJAK W OPISIE
    WadyWADY , JAK W OPISIE
  • ~JAGODA / 2020-11-27 00:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Witam odbieralam dziś paczek z paczkomatu
    Paczka włożona do górnej skrytki do samego konca ( Nie zdziwię się jak została wrzucona) nie jestem niska ale nie mogłam jej wyciągnąć gdyby nie skrobaczka do auta nie dała bym rady jej wyciągnąć.
    ZaletySzybko
    WadyWłożenie po cygańsku paczki
  • ~Piotr / 2020-11-26 19:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam dziś miałem odbiór paczki z paczkomatu mocowałem się z nią 15minut bo była wciśnięta ma styk nawet palca nie można było wsadzić w skrzynce dobrze że miałem kawałek drutu w aucie bo bym jej nie wyciągnął
  • ~Bar96 / 2020-11-26 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z nieiadomych przyczyn zaginęła i nie potrafią jej zlokaliwoać, opoznienia w dostarczeniu kilku dniowe. A na infolinini nie potrafią paczki zloklaizować czy miał ją kurier czy jednak zginała na magazynie.nigdy więcej tej firmy
    ZaletyChciałbym je wymienić ale nie ma
    WadyPaczka zaginęła
    Bak informacji na infolini
    Bark pomysłu na rozwiązanie problemu
    Nie są w stsnie dowiedzieć się czy paczka była na magazynie czy u kuriera
  • ~Mmj / 2020-11-26 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo totalne. Moja paczka jest już 3 dzień w doręczeniu i niby nie ma miejsca w paczkomacie a paczka 10x20 cm!!! Czyli mały kartonik !! Zgubili albo zniszczyli i się nie chcą przyznać!! Już z ich usług nie skorzystam.
    ZaletyZero zalet
    WadyTotalna olewka klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12696
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8092
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7733
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2443
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4750
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3085