Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8085 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Derek / 2020-12-11 21:36
    Ocena: 3.67 / 5
    Stałem pod paczkomatem GDA10N, bo kurier miał moją paczkę. Stałem wieczorem w zimę. Stałem 2 godziny i pan o 21:00 powiedział, że kończy interes i mam jutro iść i stać jeszcze raz. Od 10 podobno mają być. A zostało już niewiele ludzi. Jedną paczkę wydawał 2 minuty. Powinniście go zwolnić!
    ZaletyCzas dostawy, cena
    WadyKurier, czas pracy do 21:00, i jeszcze raz kurier
  • ~bogdan / 2020-12-11 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 19.11.2020 walcze z InPost. Nadałem paczke ale InnPost twierdził,że nie nadałem. Postraszyłem policją (mam nagranie z monitoringu). Nagle paczka się znalazła. Odesłali do mnie uszkodzoną i rozkradzioną!. I pobrali pieniadze z Managera Paczek!. PO 3 tygodniach zapytali mnie czy sprawa aktualna! Kilka reklmacji i cisza.

    Chamstwo ktorego nie da sie opisac. Straciłem kilkaset złotych.
  • ~Karol.w505 / 2020-12-11 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu ta firma się robi coraz gorszą nadawalem zwrot allegro 28 listopada i raptem dziś został doręczony składałem reklamację i nikt z obsługi nie raczył odpisać dopiero teraz jak zostało przesyłka doręczona nagle ktoś się odezwał że przesyłka została dzisiaj doręczona i wszystko załatwiają w zamiatający pod dywan nie polecam tej firmy,a jest już nie pierwszy przypadek jak mam taką sytuację jedna sytuacja była taka że skrytce nie było przesyłki dzwoniłem na infolinie przesyłka miała być przeszukane przez paczkomat przez kuriera i aż sprzedawca wysłał kolejną przesyłkę i nie wiem czy tam ta przesyłka się znalazła czy nie szczerze odradzam tą firmę.
  • ~KM / 2020-12-11 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej się nie da, odradzam!

    Kurier miał pojawić się po odbiór paczek z biura. Oczekiwałam na kuriera od 10.00 do 13.00 po czym zadzwoniłam na Infolinie, żeby zapytać czy wszystko w porządku i się okazało, że kurier zaznaczył w systemie, że był i że biuro było "zamknięte" więc sobie pojechał i już dzisiaj go nie będzie. Nawet nie zadzwonił na domofon, żeby wejść do klatki schodowej, ani na podany numer kontaktowy. Widocznie po prostu sprawdził drzwi wejściowe do budynku i ponieważ (jak to wszystkie drzwi wejściowe do budynków biurowych) były zamknięte (no bo trzeba zadzwonić na domofon, żeby otworzyli) - to sobie poszedł.

    W biurze w tym czasie przebywało kilka osób, więc takie kłamstwo ze strony kuriera jest po prostu przerażające! Kłamie, że był i pukał i nikt go nie wpuścił! Interwencja nie pomogła. Paczka nie wyjechała na czas.

    Placówka, pomimo natychmiastowego zgłoszenia nie była w stanie nic na to poradzić. Powiedzieli czekać do poniedziałku i może tym razem się uda, oczywiście jeżeli kurier zorientuje się, że trzeba zadzwonić na domofon, żeby wejść do budynku.

    Nie polecam. Szczególnie jeżeli zależy komuś na tym, żeby wszystko było na czas. Ta sytuacja miała miejsce we Wrocławiu, rejon kurierski E51, 11.12.2020,
    Zaletyna infolinii szybko odpowiadają, ale nie są w stanie pomóc
    WadyKurierzy
  • ~Janek / 2020-12-11 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Dnia 9 grudnia o godzinie 14 została nadana paczka ze zleceniem odbioru ponieważ nie zmieściła się do paczkomatu kurier od 2 dni paczki nie odebrał
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Skory / 2020-12-11 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie że mnie nie zastał patologia.
    To już nie pierwszy taki numer Firma traci przez źle dobranych pracowników. To w waszym interesie żeby takich leni eliminować.Tym bardziej że takie praktyki są na pożądku dziennym. Jestem 24 godziny na dobę w domu a tu kolejny raz kurier nie może mnie zastać.
    PATOLOGIA
    ZaletyBRAK
    WadyZŁY PERSONEL
  • ~Patryk / 2020-12-11 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost przetrzymuje moją paczkę w sortowni od ponad 24h. Pilnie potrzebuje tego zamówienia a oni nawet nie pozwalają mi odebrać go osobiście z ich punktu. Kpina.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią dostarczyć paczki na czas
  • ~Jola / 2020-12-11 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj o 9 rano przyjechało dwóch kurierów, jeden się przyuczał do do tego cholernie trudnego zawodu jakim jest roznoszenie paczek ale znając ich IQ pewnie będzie się musiał tego uczyć miesiąc. Generalnie ci kurierzy z InPostu są bezczelni chamscy niewychowani. Firmy taniej by wyszło gdyby zatrudniała małpy bo lepiej by sobie poradziły.nie polecam tej firmy nikomu trzymajcie się od niej z daleka bo zostaniecie oszukani i jeszcze będą was popychać tak jak mnie wczoraj kurier popchnął na stół. Powinien być za to zwolniony z pracy w trybie natychmiastowym.ale oczywiście jak zadzwoniłam do inpostu i zaczęłam się skarżyć no to wszyscy mieli mnie gdzieś nie ma się komu poskarżyć. Jaka firma tacy kurierzy.oczywiście nie mieli maseczek twierdząc że oni ich nie muszą nosić że wystarczy dystans. Tak jak powiedziałam małpy są inteligentniejsze niż kurierzy z InPostu.
    ZaletyTa firma nie ma żadnych zalet.
    WadyTa firma ma same wady
  • ~Asia / 2020-12-11 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadałam 10 paczek jedna po drugiej w tym samym paczkomacie. 1 zaginęła, na infolini wielokrotnie zapewniano mnie ,że wina leży po ich stronie ponieważ zarejestrowano nadanie na drugim końcu Polski. Paczkomaty przeszukane, paczki nie ma a reklamacja nieuwzględniona - według InPost wina leży po mojej stronie bo źle nadałam paczkę. Pytam jakim cudem? Zostałam bez paczki i pieniędzy. Monitoring i zapis rozmów na infolini udostępniają tylko na żądanie policji. Paranoja
    ZaletyCena przesyłki
    WadyObsługa klienta
  • ~Trafel / 2020-12-11 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie (mocno naciągane) średnio polecam. Jeżeli chodzi o paczkomaty jest bardzo dobrze, ale jak już trzeci raz miałem okazje mieć doczynienia z kurierstwem tej firmy nie polecam. Rozumiem że covid, teraz śnieg, ale te trzy razy kurier się spóźnił o jeden dzień, a kiedy dzwoniłem zapytać się co z paczką kurierzy byli opryskliwi i nie mili.
    ZaletyDo paczkomatów, ładnie wszystko i szybko,
    Paczki są szanowane nie uszkodzone

    WadyObsługa na linii
    Czas dostawy
    Opryskliwość kurierów
    Ogólnie słabo
  • ~Astralius / 2020-12-11 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z paczkomatów InPosta od dłuższego czasu, i jestem bardzo zadowolony z możliwości jakie to daje.

    Jestem jednak wstrząśnięty kulturą pracy kurierów, którzy pracują w tej firmie! Dwie sytuacje ostatnio:
    1. Żona czekała na paczkę, która miała już 2-dniowe opóźnienie, a była nam potrzebna na ten dzień (prezent dla znajomych). Chcieliśmy podejechać po paczkę bezpośednio do kuriera. Zadzwoniliśmy, umówiliśmy się, że jak będziemy wyjeżdżać to zadzwonimy ponownie. Dzwoniliśmy chyba ze 100 razy, a kurier olał nas ciepłym strumieniem..

    2. Wysłałem paczkę paczkomatem. Paczka miała na sobie aktualną etykietę oraz jedną starą etykietę na paczkę sprzed pół roku (data była widoczna na etykiecie), adresowaną na nasz adres, której status od dawna jest "Dostarczona". Kurier ponownie zeskanował starą etykietę i dostarczył paczkę pod zły adres. Efekt? 4 dni opóźnienia i paczka dostarczona przez uśmiechniętego ukraińskiego imigranta z powrotem na nasz adres, oraz strata 12 zł. Reklamacja?? Zapomnij! Równie uśmiechnięta i miła Pani na infolinii po pół h czekania powiedziała, że z uwagi na dwie etykiety reklamacji nie można uwgzlędnić. A "nowoczesny" system InPostu nie wykrył, że mądry inaczej kurier skanuje etykietę już dostarczonej paczki.. Paczka oczami adresata jest teraz "W drodze" a w rzeczywistości jest u nas i czeka na ponowne opłacenie.

    Widać że firma oszczędza na pracownikach, a system informatyczny niestety nie we wszystkich przypadkach zastępuje mózg...
    ZaletyWygodne nadawanie i odbiór paczek.
    WadyNiekompetentni kurierzy.
    Bezczelna obsługa infolinii.
    Dziurawy system obsługi paczek.
  • ~Mila / 2020-12-11 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam maila, że paczka dostarczona a paczki nie ma. Na infolinii nie chcieli mi przesłać nawet potwierdzenia odbioru i winę zwalali na nadawcę.
  • ~Zoe / 2020-12-11 00:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Rzucanie paczek można obejrzeć na miastokolobrzeg.pl z 10 grudnia 2020. Moją przerzucił popołudniowy kurier przez 2 metrowe ogrodzenie. Nie czekał, żeby przekazać, chociaż miałam do przejścia kilkanaście metrów kiedy byłam w ogrodzie. Poprzednią zgubili i na własną rękę szukaliśmy po magazynach. Jeśli ktoś nie ma wyboru firmy kurierskiej, to radzę brac paczki z płatnością przy odbiorze, jest szansa, że przywiozą.
  • ~Marek / 2020-12-10 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    firma skierowana na wyzysk. Czarują przez telefon, mówią co człowiek chce usłyszeć. Kolejna firma nadająca się na program w TV. Małym druczkiem w umowie dopisane np. umowa na 24 miesiące i po niej wypowiedzenie miesięczne. A słowa handlowca wypowiedzenie miesięczne w każdej chwili. Już nikt nie wspomina że po 24 miesiącach. ciągle jakieś dopłaty do paczek. Człowiek się boi korzystać z ich usług
    Zaletybrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~Max / 2020-12-10 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka trafiła nie do tej skrytki i ktoś inny odebrał moją przesyłkę
  • ~Andrzej / 2020-12-10 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa reklamacji żenada!!! Zwrot pieniędzy podwójnie pobranych za paczkę z ich winy 30 dni Ludzie co można robić 30 dni jeśli sprawa jest prosta !!! Po prostu celowe zwlekanie by obracać pieniędzmi klienta a Ci co obsługują reklamację odpisują tyle co muszą i tak pewnie są szkoleni zero współpracy tym bardziej wina jest z ich winy mówiąc otwarcie . Na następny raz mam nauczkę nie zapłacę i niech paczka wraca oczywiście nie z winy zamawiającego . Większość paczkomatów nie obsługuje kart w tych czasach to chyba żart . Nie polecam a miałem zawsze miłe wspomnienia ale widać dopóki nie chodzi o pieniądze . Tym bardziej że mamy czasy gdzie nie blokuję się pieniędzy ludziom bo jest pandemia i niektórzy żyją z dnia na dzień .

    P.S Oczywiście nie mam nić do ludzi tam pracujących w dziale obsługi klienta - robią co muszą , To wszytko jest prowadzone przez zarządzających oni opracowali taki system i Uważam że celowo !!!
    WadyZwrot pieniędzy 30 dni co w innych firmach trwa moment . Obracają pieniędzmi przy tej okazji !!!!!!
  • ~Marcin / 2020-12-10 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Denerwująca robi się sytuacja w której paczka z powodu braku miejsc w paczkomacie ląduje w jakimś punkcie który otwarty jest w wyznaczonych godzinach. Zależy mi na odbiorze po 22. Tylko kasa się liczy. Jeżeli ktoś zamawia paczkę na dany adres paczkomat powinien mieć miejsce zarezerwowane. Tracę tylko czas paczka leży kilka dni gdzieś tam i jak znajdzie się miejsce to ląduje w wyznaczonym miejscu. Zarabiacie miliony i nie stać was na większe paczkomaty. W tyłku macie ludzi. Pozdrawiam iżyczę trochę więcej ludzkich normalnych zachowań
    ZaletyTanio
    WadyNie liczą się z klientem
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-10 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę z gwarancją dostawy następnego dnia roboczego. Jak się można domyślać po ilości gwiazdek kurier nie dostarczył przesyłki i czekam już na nią tydzień. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Taka firma nie powinna być na rynku !!! / 2020-12-10 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!Stanowczo nie polecam !!!
    Zaletybrak!!!
    Wadypiszą mi ,że byli i mnie nie zastali a ja od dwuch dni nie wychodzę z domu.Krętacze!!!
  • ~Mojka / 2020-12-10 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma w ogóle nie powinna istnieć. Kurierzy popychają klientów są agresywni nie chcą ponosić żadnej odpowiedzialności jak i kurierzy tak i firma. uważają że nie muszą nosić maseczek z jakiegoś powodu może dlatego że uważają się za lepszych. W dodatku nie ma się gdzie poskarżyć, nie chcą połączyć z żadnym kierownikiem. Absolutnie nic nie przesyłajcie tą firmą bo będziecie mieli z tego tylko same kłopoty.
    WadyTa firma nie nadaję się do niczego nie powinna istnieć na rynku. Są dużo lepsze inne firmy na których można polegać do koszyka ten młody słoik witaj kochanie szykuj
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12689
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8085
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7728
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2437
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077