strona 300 z 402
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »
-
~Daris / 2021-02-13 16:30
Po wyjęciu paczki że skrytki okazało się że jest rozerwana na tyle iż przesz ten otwór wyjąłem wszystko z paczki. Na szczęście wszystko było ale chyba tylko dlatego że kupione rzeczy nikomu by się nie przydały.Mam tylko nadzieję że to jednorazowy incydent. -
-
~Osi_11 / 2021-02-13 16:07
Moja paczka zginęła w drodze po złożeniu reklamacji i wielu tłumaczeniach mojej strony łaskawie przyznali mi koszt zawartość pomniejszony o koszt przesyłki to żenujące przecież musiałam zapłacić a paczkę zgubił InPost WadyNie polecam -
~Sylwia / 2021-02-13 15:08
Najlepsza firma kurierska! Zawsze wszystko przychodzi na czas, paczka jest zawsze na drugi dzień od zamówienia, rewelacja! -
~Piotr / 2021-02-13 14:34
Zamówiłem przez internet przesłanie paczek z odbiorem przez kuriera u mnie w domu. Usługę przyjęli pieniądze pobrali. Kurier się nie pojawił. Reklamując telefonicznie informowali, że w systemie mają informacje, że usługę wykonali. Po trzech nieudanych próbach reklamacji tel. zrezygnowałem i wysłałem innym operatorem. Od Inpostu zażądałem zwrotu 68zł na konto bankowe. Odpowiedzieli że reklamację przyjmują w całym zakresie ale pieniądze przelali na jakieś wirtualne konto w Inpost i będę mógł je wykorzystać. Faktycznie pojawiły się pieniądze ale 51zł. Musiałem pisać kolejną reklamację, że mam gdzieś ich usługi i mają zwrócić 68zł na konto bankowe. Na co znowu odpowiedzieli, że zwrócą na konto bankowe ale 51zł. Żenada. Musiałem pisać kolejną reklamację. Tak mnie wkurzyli, że gdzie się da będę ich obrzucał błotem bo na to zasługują. Zaletybrak zaletWadyPobierają opłaty za niewykonanie usługi. -
~Sky / 2021-02-13 11:58
Zamiast paczkę dostarczyć z paczkomatu tymczasowego do docelowego oddalonego o 3 km paczka nieoczekiwanie poszła na zwrot do nadawcy pomimo SMS ze zostanie do mnie dostarczona. Czekalam miesiąc na te paczkę z aliexpress a oni na infolinii mówią ze nic nie da się z tym zrobić bo jest w sortowni :) -
~Jack / 2021-02-13 11:32
Zepsuty paczkomat. Nie potrafią na infolinii odpowiedzieć kiedy będzie sprawny. Jutro ma być przekierowanie na ten który wybrałem. Mam nadzieję że tak będzie.Coraz częściej wybieram konkurencję. ZaletyBrakWadyBrak serwisu i informacji. -
~Zu / 2021-02-13 06:50
Update..minęły kolejne 2 dni. Codziennie dalej zgłaszam awarię skrytki i nic się nie dzieje. Paczki dalej są uwięzione w paczkomacie...informacji brak. -
~Natalia / 2021-02-12 23:01
Specjalnie wzięłam dzień wolny żeby odebrać paczkę. Oczywiście napisali że nie było nikogo w domu i paczkę doręcza po weekendzie. -
-
~Zdzisław / 2021-02-12 22:58
Tragedia,przesyłka wydana do doręczena 6,45 a 19,52 przyjęta z powrotem do odziału nie pierwsza taka sytuacja,żadnego wyjaśnienia z jakiego powodu.przesyłka miała być prezentem a jest już po czasie -
~Sylwek / 2021-02-12 20:51
DRAMAT TO MAŁO POWIEDZIANE dziadostwo brak jakiej kolwiek odpowiedzialnosci za potwierdzone mienie PACZKI infolinia to tylko FIKCJA NIE Wysyłajcie firma INPOST jak jest dobrze to jest dobrze a jak inpost zgubia paczki to nie oni i nie sa odpowiedzialni bo inpost robi tylko usługę transportowa ??? ZaletyZadnychWadyInfolinia sciemnia kurierzy kłamią -
~Marek / 2021-02-12 20:05
Zacinające skrzynki.zero przeprosin. Czekam do poniedziałku aż wydadzą paczkę.ostatni raz inpost.-beznadzieja-porazka. -
~Monika / 2021-02-12 19:47
Kurier pukał do drzwi. Nie słyszałam...więc wszedł sobie do domu. Powiedziałam co o tym myślę. Na drugi dzień bezczelnie awizował przesyłkę...bał się chyba zadzwonić. Żenada. ZaletyBrak -
~Abc / 2021-02-12 19:39
Tragedia. Przepełnione paczkomaty. Odsyłają paczki zamiast do pobliskiego paczkomatu to gdzieś dalej. Bliski Paczkomat mam 500m od tego a wysyłają 2 km dalej. Cyrk. -
~Zdenerwowany klient / 2021-02-12 18:09
Bardzo zła jakość usługi InPost to jakaś porażka nie polecam tej firmy kurierskie WadyCzas dostawy -
~daria / 2021-02-12 14:59
Najgorsi kurierzy. Kurier nie dostarczył przesyłki -
~seba / 2021-02-12 13:35
03-01-2021 paczka została odebrana przez kuriera In Post i słuch o niej zaginą. Złożyłem reklamację ale odzyskanie pieniędzy za przesyłkę starają się utrudnić. Wymagają stosy dokumentów a nawet wciągają w to nadawcę. Dobrze że wartość paczki jest mała więc dam sobie spokój z odzyskaniem tych pieniędzy. W przyszłości nie zamierzam korzystać z ich usług. -
-
~anonim / 2021-02-12 13:09
Wysłałam paczkę paczkomatem, niestety zauważyłam że cos jest nie tak ponieważ od kilku dni wisiała w aplikacji w tym samym miejscu. Tak więc zadzwoniłam do inpostu dostałam wiadomość że paczka jest na sortowni i skontaktują się ze mną kiedy paczka wyjdzie z oddziału. Minął tydzień i paczka nadal wisiała w tym samym miejscu zadzwoniłam i pan z obsługi powiedział że nie ma tej paczki i trzeba będzie zgłosić reklamacje, więc to zrobiłam i mieli znowu się odezwać ale nic. Kolejnym razem mówili że paczka wcale nie zaginęła i tak w kółko... Minęły 2 miesiące od nadania paczki i dostałam wiadomość na email że brakuje danych do reklamacji... Także jeśli zdarzy się komuś sytuacja w której zginie paczka współpraca z inpost jest znikoma i raczej nie odzyskacie swoich pieniędzy. -
~Monika / 2021-02-12 11:54
Wyslalam paczke do rodziny i nadalam w paczkomacie po 2 dniach wrocila na moj adres poniewaz kurier nie pofatygowal sie zeby sprawdzic odbiorocow i nadawcow i oczywiacie prosze zlozyc reklamacje zenada totalna a wedluh nich paczka ktora jest u mnie widnieje u nich w oddziale doszla zupelnie na inny numer przewozowy -
~aNoniM / 2021-02-12 11:25
Wysłałam przesyłkę do Warszawy. Po czym wysłali maila żebym zmieniła adres dostawy bo paczka jest PONADGABARYTOWA, mi się zmieściła się do paczkomatu a tam nie? Dziwne rzeczy. Nadawca ma zmieniać adres dostawy jakby znał każde jedno miasto. Dawniej wysyłali SMS że paczka się nie zmieści czy paczkomat jest przepełniony, a teraz wyślą sobie maila- nie każdy wchodzi codziennie na pocztę. Dzisiaj przyszła do mnie paczka cała rozwalona i poklejona taśmą InPostu. Nie polecam wysyłać tą firmą większych gabarytów. -
~tyr / 2021-02-12 11:21
zadnego kontaktu telefonicznego, błedne dane adresowwe zostąły zmienione, mimo to kurier ani się nie pojawił, ani nie kwapił by zadzownić w żadnym wypadku. Paczka zwrócona do nadawcy, a obsługa klienta ze mnie kpi i nie odpowieada na wiadomości. Zaletynie stwierdzonoWadyBrak kontaktu, brak pomocy ze strony obsługi klienta, kurier zwyczajnie nie dostarcza paczek
strona 300 z 402
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »