strona 300 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »
-
~ok / 2021-02-19 16:09
Dział reklamacji nie pomocny, natomiast dział reklamacji jest twarzą firmy. Natomiast zawiodłam się i nie życzę nikomu trafić do tego działu bo i tak nigdy nie będziesz miał racji, można nawet nie zatrudniać ludzi tylko aotmat który za złożoną reklamację i tak odpowie NIE. -
-
~Sonia / 2021-02-19 14:28
Najgorsza firma jaka istnieje. Nie dość że kurierka zawaliła dostarczenie paczki. Twierdząc że nikogo w domu nie było a wszyscy byli. I nikt nie słyszał dzwoniącego dzwonka twierdzi.A mama wyglądała w oknie i nikt nawet nie podjechał z paczką. Ogólnie byłam z firmy zadowala ale po takim incydencie zawiodłam się. Kurierka nie uprzejma. -
~Abba / 2021-02-19 13:57
3 reklamację złożone i 3 odrzucone. Głupie tłumaczenie, że paczka nie została należycie zabezpieczona, albo cały czas trzeba dosyłać jakieś obsrane dokumenty... Kur** co to ma być ? Masarka firma skrajnie nieodpowiedzialna. -
~Paula / 2021-02-19 13:00
Kurier bardzo niesympatyczny. Przesyłka kosztowała 85zł i dajać mu 100zł z wielkimi pretensjami zapytał "Czy Pani sobie żartuje?" Zero kultury. ZaletyPaczkomaty są świetne i nie mam z nimi problemówWadyKurierzy -
~Emilia / 2021-02-19 12:36
Krótko i na temat : chciałam nadać paczkę w paczkomacie . Postępowałam zgodnie z instrukcjami . Mimo wszystko system nie zanotował , że umieściłam paczkę w skrytce . Telefony do inpostu i udawanie , że interesuje ich sprawa . Gdy to nie podziałało - reklamacja . Rozpatrzona oczywiście negatywnie . Czemu ? Bo przecież nie włożyłam paczki i tylko ja zarejestrowałam . O to właśnie chodziło , że włożyłam a paczka zginęła . Paczka za prawie 400 zł . -
~Grzegorz / 2021-02-19 10:44
Brak kiltury osobistej kurierki. Dostarczenie przesyłki bardziej przypomina włamanie lub napad: dzwonek non-stop, walenie pięścią w drzwi i w okno (wszystko jednocześnie i bez ostrzeżenia)
Tracę czas na opinię bo ta dziewczyna wystraszyła mi całą rodzinę.
Pozdrawiam czytających. -
~Monika / 2021-02-19 10:35
Niestety kurierom firmy InPost daleko do profesjonalizmu. Zamówiłam paczkę, w której były dwa komplety porcelany obiadowej. W dniu dostarczenia dostałam sms powiadamiający o dostarczeniu paczki. I tyle. Rano dzwoni kurier, że paczka jest za ciężka (ok. 30 kg) i mam ją sobie odebrać z samochodu sama. Żadnej informacji wcześniej na ten temat nie było, bo wtedy mogłabym sobie zorganizować kogoś do pomocy, albo przekierować paczkę na inny adres. Paczka zamówiona do firmy, w której jestem sama. Po negocjacjach kurier powiada, że ewentualnie on może paczkę wyjąć z samochodu i zostawić na ulicy. Drzwi firmy wychodzą bezpośrednio na ulicę, więc paczkę można po prostu przełożyć przez drzwi. Hitem rozmowy, było żądanie kuriera, żeby mu otworzyć drzwi w czasie nie dłuższym niż 30 sekund od momentu jak podjedzie. Po interwencji w biurze obsługi paczka dostarczona. ZaletyJedyną zaletą tej firmy są paczkomaty, z którymi jak dotąd nie miałam problemu.WadyOrganizacja. Opryskliwi i niekulturalni kurierzy. Problem z dostarczeniem przez kuriera paczek już opłaconych. -
~alew / 2021-02-19 10:34
Bardzo mili kurierzy, zawsze na czas! Polecam serdecznie -
-
~Marta / 2021-02-19 07:46
Nie polecam! Beznadziejna obsługa! Nigdy więcej przez tą firmę!!!! ZaletyZadnychWadyBrak konkretów! Nie liczą się z klientem! Wyśmiewanie klienta! -
~Róża / 2021-02-18 19:47
Firma inpost zatrudnia ostatnio kurierów, którzy nie mają w sobie za grosz kultury i szacunku. Wczoraj (środa) skontaktowałam się z kurierem, aby potwierdzić numer mieszkania. Zostałam potraktowana w sposób chłodny i poczułam się wręcz "wykpiona". Powiedział mi, że postara się przywieźć paczkę tego samego dnia, bądź nazajutrz. Czekałam na paczkę cierpliwie aż do dzisiaj (czwartek). Wieczorem spojrzałam na aplikację inpostu, w której była podana informacja, że paczka została zwrócona do nadawcy. Postanowiłam więc zadzwonić do kuriera i tę sprawę wyjaśnić. Kurier okazał się kłamcą i nie chciał w żaden sposób mi pomóc. Teraz muszę rozwiązać problem z nadawcą i prosić o ponowne wysłanie paczki. Nigdy więcej nie zamówię żadnej paczki przesyłką kurierską firmy inpost. -
~Ania / 2021-02-18 19:20
Najgorsza firma czekam na paczkę 3 dni i nie dostałam do tej pory dostałam sms że paczka ma być dziś a gdy dzwonię do kuriera słyszę ze do godz u pani będę miaja kolejne godziny i kuriera nie ma nie polecam tej firmy kurierskiej gdyż kurier przyjechał by wieczorem o godz 21 to by twierdzil że już tak wyszło ale nie mają szacunku do klijetow jeśli chodzi o dorsyarcznie paczek nie zamówię wicej przez tą ftime nic masakra nie widziałam ze tyle będę czekala na paczkę bo kurier pomagala koledze a o dostarczeniu paczki zapomniał ZaletyMałoWadyBrak -
~Dana / 2021-02-18 19:12
Uwielbiam te forme dostawy. Wybieram te opcje zawsze.... Nie trzeba czekac za kurierem.Mozna za pomoca aplikacji bezdotykowo odebrac przesylke.... ZaletyNie trzeba czekac na kurieraWadyBrak wad -
~van Horn / 2021-02-18 18:29
NIe będę narzekać na obsługę , czas dostawy czy inne problemy . Zwracam się jednak do menagerów a może dotrze to do właściciela firmy? Po raz kolejny staję przed takim oto problemem. Zamówiłem w poniedziałek wieczorem jakiś towar.Sklep zapakował towar we wtorek ale dostarczył do punktu w środę. W środę zdążono odebrać paczki więc moja leży i czeka do czwartku i wtedy startuje . Zdąży do piątku ? mieszkam we Wrocławiu ale w piątek po pracy jadę do podwrocławskiego miasteczka gdzie mam dom i gdzie spędzam weekendy. Teraz jednak z tego miasteczka wyjeżdżam nad morze, mam tam tygodniową sprawę do załatwienia. Za każdym razem kiedy korzystam z przesyłek inpost drżę czy aby przesyłka dotrze do piątku do 16:00 (zamawiam w poniedziałek zwykle)bo juz mi się zdarzało stać pod punktem odbioru w piątek do 17 z nadzieją wypatrując przesyłki. kiedy odjadę to nawet w poniedziałek rano będzie już przesłana z powrotem do sprzedawcy. Zdarzało mi się już bywać w takich sytuacjach i prosić o ponowne wysłanie oczywiście koszt jest mój co podraża a nikt nie lubi dwa razy płacić za to samo o czasie nie wspomnę. Dzwonię na infolinię do inpostu ale miłe panie rozkładają ręce , nie można przekierować już idącej paczki a ja czasem nie moge nie skorzystać z inpostu, bo sprzedawca daje tylko taką opcję oprócz kuriera z którym jest zresztą to samo . Poradźcie drodzy menagerowie i właściciele inpstu co mam robić w takich sytuacjach. Staram się mało korzystać z inpostu ale nadal nadziewam się na bezsilność. Może przez weekend paczki powinny czekać 36 godzin? Czekam na poradę od radców In Postu , których pozdrawiam ZaletydużoWadyi tych też trochę -
~Wojtek / 2021-02-18 15:24
Odnoszą sukces kosztem klientów. Dostarczyli uszkodzoną przesyłkę i nie po czuwają się do winy. Firma kant ZaletyBrakWadyRzucanie paczek -
~Włodzimierz / 2021-02-18 15:04
Opinie jak widzę piszą głównie niezadowoleni. Tym razem będzie inaczej. Nadałem przesyłkę w paczkomacie wczoraj o godzinie 14,oo w Warszawie a w małym, nawet nie powiatowym miasteczku w kujawsko-pomorskim paczka była w paczkomacie już dzisiaj o godzinie 5,oo (rano). Cudo, zwłaszcza, że był to lek dla ciężko chorej osoby.
A niezadowolonym proponuję korzystać z usług Poczty Polskiej i ich awizomatów. Będą pełni zachwytu. -
~Lidia / 2021-02-18 14:22
Nie ma gorszej firmy kurierskiej! Na infolinii nie można się z nikim skontaktować, kurier twierdzi, ze mój adres nie istnieje, dwa dni czekam na paczkę i nic! Nigdy więcej nie zamówię nic z dostawą przez InPost! Zaletyżadnych -
-
~Zuza / 2021-02-18 11:53
Tragedia z przesyłkami kurierskimi ze zleceniem odbioru z domu. Dopłaca się za przyjazd kuriera, który 2 dni z rzędu nie pofatyguje się po paczkę bo mu się nie chce i bezczelnie ustawia status, że niby nadawca nie przygotował przesyłki, gdzie ta przesyłka czeka na niego od dnia zlecenia.
Infolinia- tragedia. Nic nie wiedzą, nie wiedzą jaki kurier ma podjęte zlecenie, nie wierzą dlaczego nie odbiera zlecenia.
Przesyłki paczkomatowe jeszcze w miarę, chyba, że znów całe kolumny w paczkomacie się nie popsują i zamkną na amen.
Nie polecam przesyłek kurierskich inpostu nikomu, szczególnie jeśli przesyłka jest bardzo ważna. Strata pieniędzy i nerwów.WadyKurier jeździ jak chce, kłamie odnośnie odbioru paczek. Trzeba płacić za przyjazd kuriera, a kurier i tak nie przyjeżdża. Gdyby nie to, że zapłaciłam już za paczkę, zniosłabym ją sama na pocztę. Więcej nie skorzystam z usług kurierskich inpostu. -
~Xxx / 2021-02-18 09:55
Najgorsza firma jaka istnieje. Nie dość że kurier zawalił dostarczenie paczki która już mi przepadła. To firma nie widzi zadnej winy ze strony kuriera. A to że nie przyjechał do nas i jeszcze bezszczelnie twierdził że nie kogo w domu nie było. Kiedy dzwoniliśmy do kuriera nawet nie pofatygował się żeby odebrać telefon. ZaletyŻadnych -
~Beata / 2021-02-18 09:12
Kontakt z konsultantem trudny do zrealizowania. Po "rozmowie" z automatem dowiaduję się, ze przesyłka "została wydana do doręczenia" .Ponieważ jest w "doręczeniu" trzeci dzień i pierwszego dnia nie udało mi się jej odebrać osobiście od kuriera...więc uparcie próbuję dodzwonić się do konsultanta. Po połączeniu z konsultantem z zupełnie innego działu i sprawdzeniu, okazuje się, ze przesyłka została odesłana do nadawcy. Nie mogę dowiedzieć się z jakiego powodu, to jakaś straszna tajemnica i mam kontaktować się ze sprzedawcą. Wnioski...zamawiać przesyłki za pobraniem...wtedy o dziwo zawsze dochodzą. Zaletyw tej chwili nie widzę,Wadycoraz trudniej odebrać paczkę z paczkomatu, trzeba bezpośrednio od kuriera. Gdybym miała na to czas w tych godzinach, które mi wyznacza, to zamawiałabym dostawę do domu. -
~Marek / 2021-02-17 22:19
Firma nastawiona przede wszystkim na zysk, a nie na dobro klienta.
Z zasady nie uwzględniają reklamacji.
Liczy się tylko kasa, a nie rzetelnie wykonanie usługi.
Uważajcie na tą firmę i dobrze się zastanówcie zanim wejdziecie z nimi we współpracę.
Oferują niskie ceny, ale w ślad za tym idzie bardzo marna jakość ich usług.
Uszkodzona zawartość paczek nie jest w żaden sposób rekompensowana i jest to niestety nagminne.
Przestrzegam i jeszcze raz przestrzegam przed tą firmą.
strona 300 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- nastepna »