strona 297 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- nastepna »
-
~Zenek / 2021-03-04 16:51
Najgorsza firma z jaką się spotkałem, zero odpowiedzialności... Olewają wszystko.... Zgubią paczkę i tyle z tego, mało tego przezucaja paczki przez płot na posesję... MASAKRA -
-
~REGMOTKRAKÓW / 2021-03-04 16:44
Inpost dorabia sobie do niskich cen przewozu przesyłek błędną weryfikacja zlecanych przesyłek (za weryfikację dolicza 10 zł), sprawa jest beznadziejna za miesiąc styczeń i luty miałem 80 uznanych reklamacji błędnych weryfikacji przesyłek przez INPOST, np. z koperty tekturowej robią przesyłkę która nie wyszła by przez drzwi ze sklepu. Ogólna wartość korek to średnio 300 zł / miesięcznie. Jeżeli ktoś chciałby się zainteresować tą sprawą to chętnie udostępnię dokumenty. W przedstawione ilości reklamacji nie wliczam nie uznanych reklamacji przesyłek do których nie miałem zdjęć ( jeżeli reklamujesz bez zdjęcia przesyłki to od ręki Inpost jej nie uznaje nic nie robiąc w celu wyjaśnienia np. mając telefon do odbiorcy mógłby to zweryfikować). Nawet po dołączeniu faktury przy reklamacji jeżeli niema zdjęcia to jej od ręki nie uznaje. Zaletystosunkowo szybka dostawa i nie wysoka cenaWadyBłędne weryfikacje wymiarów i kształtu - interwencje w tej sprawie bezskuteczne -
~Marzena / 2021-03-04 15:06
WAŁBRZYCH. Kurierzy to dramat. Zero szacunku, zero odpowiedzialności, zero wychowania i taktu. ZaletySzybkość.WadyKurier nie szanuje wysyłanych paczek. -
~ArtCze / 2021-03-04 12:08
Jako jedyna firma która nie potrafi doręczyć przesyłki. -
~gorg / 2021-03-04 06:16
Ta firma to jedna wielka porażka, zamówiłem kuriera żeby wysłać paczkę, kurier paczkę odebrał ale niestety nie została doręczona do odbiorcy nagle paczka zaginęła i nie znaleźli jej,to są oszuści, złodzieje paczkę kurier odebrał ale prawdopodobnie jej nie zeskanował poprostu ukradł ją bo innego wytłumaczenia nie ma i co najlepsze że reklamacji wogóle nie uwzględnili twierdząc że paczka nie została zeskanowana i tak jakby wogóle nie została nadana, mają to wszystko gdzieś, na nic codzienne telefony do nich co jeden to co innego mówił.To jest kpina! Uważajcie na Inpost i omijajcie tą firmę z daleka są inne uczciwe firmy kurierskie z których warto korzystać i nie mieć żadnych problemów tylko nie Inpost! WadyTa firma ma same wady -
~Terminator / 2021-03-03 10:37
Ta firma to jest totalna kpina. Czekam na paczkę, a paczka sobie gdzieś krąży po świecie. Śledzenia przesyłki też mi nie dali więc nawet nie wiadomo co się dzieje. Ta firma to dno totalne ZaletyBrak -
~Oszukana / 2021-03-03 09:31
In Post nie chce oddać pieniędzy za wpłatę do menager.paczkomaty.pl. Pieniądze zostały przeze mnie wpłacone, jednak nie wygenerowałam kodu i zrezygnowałam z nadania paczki. Reklamuję, ale każą mi podać numer przesyłki, której nie mam i nie chcą zwrócić kasy.
To w sumie 12 zł, nie majątek, ale takiej nieuczciwości się nie spodziewałam ???? -
~Oka / 2021-03-03 07:13
Czas dostawy może i szybki, jednak po otwarciu skrytki miałam niemiła niespodziankę, ponieważ skrytka była pusta a według informacji paczka była gotowa i czekała na mnie. Dopiero rano skontaktowałam się z infolinia, bo tylko do 22 czynna i to nie był problem wielkości paczki, nie wiadomo co się z nią dzieje.
To już nie pierwsza sytuacja, gdzie inpost zawiódł -
-
~Sandra / 2021-03-03 05:52
Na portalu sprzedażowym miałam ustawiony stary numer. Etykieta jest generowana automatycznie. Nadawca jedynie wrzuca paczkę do paczkomatu. Paczki umieszczono mi w multiskrytce. Nie przejmowałam się, bo zawsze kod przychodzi w mailu, a tu zonk. Do multiskrytki nie wysyłają. 3 dni szarpaniny z InPost. Nadawcy zmienili numer telefonu. Żaden kod nie przyszedł. Konsultanci jak boty klepią nieustannie te samą regułkę. Żenujące. Składam na nich skargę do urzędu ochrony praw konsumenta. Tyle co nerwów zjadłam to moje -
~Werka / 2021-03-02 23:13
Masakra... Wsadziłam paczkę w paczkomat, paczka dostała status nadanej, później magicznie zniknęła.Kontaktowałam się z infolinią 3 razy,powiedzieli że odzewą się na maila i cisza od miesiąca. Jedno wielkie gówno -
~mmm / 2021-03-02 18:38
paczka od kilku dni nie wiadomo gdzie krąż jest albo w wydziale inposta lub u kuriera. Zaletybrak -
~dejzakooo / 2021-03-02 12:31
nie umieją dostarczyć przesyłki na czas, obsługa jest okropna, a cena jest zawyżona. -
~Natalia / 2021-03-02 12:14
Jedna wielka kpina! W piątek koło godz. 15 zamówiłam buty z wykupieniem doręczenia w weekend, miał być u mnie najpóźniej w niedziele. Paczka doszła we wtorek! Kontaktując się telefonicznie InPost wypiera się odbioru paczki przez kuriera gdzie firma w której skladałam zamówienie posiada w systemie odbiór w deklarowanym czasie czyli w sobotę. Status śledzenia aktywowali dopiero w poniedziałek. Skoro kurierom nie chce się zwozić paczek do oddziałów to zrezygnujcie z takiej usługi która jest nie mało dodatkowo płatna! -
~Leon_ek / 2021-03-01 22:05
Masakra firma, zgubili moją paczkę, ale żeby wziąć za to odpowiedzialność to już inna sprawa, kurierzy to totalni partacze jak można zgubić kogoś paczkę i nie wiedzieć co się z nią stało. Po za tym miałem dwie sytuacje, że robiłem zwrot przez paczkomat i po wpisaniu kodu zwrotnego otworzyły mi się skrzynki z paczkami jakiegoś Kowalskiego bo ``kurier`` zapomniał wcisnąć, że te paczki włożył i paczkomat uważał je za puste. No cóż wielka tragedia a zapowiadało się tak dobrze. Pozdro WadyPartactwo i jeszcze raz Partactwo !!! -
~natalia / 2021-03-01 17:37
Niemiła obsługa ,źle odnosząca się do osoby odbioru paczki oraz
Niedawno kupiłam mebel który po otwarciu był poobijany oraz nie miał część ,oczywiście zgłaszałam to do inpostu na co odpowidzieli że to nie ich sprawa i żebym się waliła .
Ja naprawdę nie rozumiem skąd ta nie nawieść i arogancja.
Jestem obużona obsługą.ZaletyżadneWadyźle odnosząca się obsługa -
~rozczarowany klient / 2021-03-01 11:51
Zamawiając paczkę podałam nieprawidłowy adres, zadzwoniłam do kuriera podałam poprawny adres i zostałam zapewniona że paczka na nowy adres zostanie przekierowana (screen z sms-ów),
dzwoniłam też na infolinię, gdzie kolejny pracownik zapewnił mnie że zajmie się sprawą i paczka przyjdzie na poprawny adres.
Po ponad 2 tygodniach oczekiwania, ponownie sprawdziłam na stronie, okazało się, że paczka wróciła do sprzedawcy.
Reklamacja została odrzucona, jestem ogromnie zawiedziona, że pracownicy są tak nieodpowiedzialni (czuję się okłamana przez 2 osoby)
-
-
~Anutemix / 2021-03-01 07:21
Pół metra mułu tyle mogę powiedzieć. Od kilku dni moja paczka krąży nigdy nie ma miejsca dla niej w paczkomacie. Syf a pieniądze biorą -
~Weronika / 2021-02-28 19:28
Czy ktoś uczy tych ludzi jak się wkłada paczki do paczkomatu? Musiałam rozerwać paczkę, bo była tak wepchnięta, że została zniszczona, pognieciona, a bez rozerwania nie udałoby się jej wyciągnąć -
~Lidka / 2021-02-27 22:45
Zwracam się do zarządzających kurierami Inpostu. Jestem pewna, że temat jest stary jak historia paczkomat ów, ale jak się okazuje wciąż aktualny. Zwracajcie uwagę kurierom, aby wkładając paczki do paczkomatu do najwyższej skrytki nie dosuwać ich do samej ściany, ponieważ dla osoby o wzroście poniżej 165 cm wyciągnięcie paczki jest praktycznie niemożliwe. Odbieram spore ilości paczek i ciągle to samo. Wręcz mam wrażenie, że to celowe, złośliwe działanie! -
~kika / 2021-02-27 14:04
Dużo zamawiam do paczkomatów. Do tej pory przy mniejszych paczkach wszystko było OK, ale większe paczki mimo, że lekkie to była jakaś porażka. W jednej były dziury jak piłeczka golfowa i pudełko musiało stać na śniegu bo jeden bok był przemoczony. Całe szczęście w środku była miękka mata więc nic się nie stało.
W przypadku drugiej jeszcze większy dramat, albo na paczkę coś spadło albo nie wiem co się mogło stać skoro wzdłuż krótkiego boku i połowy długiego, pudełko było po prostu rozerwane, jakby ktoś przejechał tępym nożem. Gdyby nie troska nadawcy o solidne zapakowanie produktu i zapakowanie drobniejszych elementów przesyłki w te większe, to drobniejsze po prostu by z pudełka wypadły. Na śmietniku znajduje się pudełka kartonowe w lepszym stanie niż to w jakim było pudełko mojej paczki.
Wniosek jest taki, że broń Boże zamawiać do paczkomatu elektronikę albo szkło, bo może przyjść w drzazgach.Zaletyszybkość dostawy, wygoda odbioru i monitoringu przesyłki dzięki aplikacjiWadyniedbałość o stan przesyłki
strona 297 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- nastepna »