Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8070 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Scene_Hope / 2021-03-24 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałem zniszczoną paczkę, a w środku także połamana plastikowa maska, dział reklamacji ma do w dupie odwowałem się od ich pisma , a okazuje się że takiego czegoś nie dostali, niedość, że czas oczekiwania na odpowiedź długa to jeszcze nie zwrócą tobie pieniędzy za zniszczony produkt mimo, że napisali że ,,dokładają wszelkich starań'.
    Zaletyszybka dostawa
    Wadydział reklamacji ma klientów z kretynów
    brak numeru telefonu kuriera który przewoził paczkę
  • ~Arkadiusz / 2021-03-24 15:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier arogancki jak mu powiedziałem że zglosze go do jego szefa to odpowiedzial że razem wódkę piją i mogę mu zrobić bardzo hsmski kurier
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Sandra / 2021-03-24 08:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier przyjeżdża wychodzę place a kurier mowi ze jak nie będę mieć drobnych to cofa paczkę to mowie ze pojde poszukać ale nie wiem czy mam bo jestem z dwojka dziecmi w domu sama przychodzę do domu szukać drobnych a kurier odjeżdża. Coraz gorsi kurierze inpost.
    WadyNiemiły kurier
  • ~Damian / 2021-03-23 22:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas dostawy się mocno pogorszył zamiast rano paczka dociera w nocy niezależnie od tego czy paczkomat pełny czy pusty zamówiłem jednego dnia kilka przedmiotów od kilku sprzedawców 2 paczki przyszły o 21 trzecia o 23 a czwarta następnego dnia o 19 chociaż było przy wszystkich wydano do dostarczenia. Rok temu było dużo lepiej
    ZaletyBezdotykowe odebranie paczki
    Nadanie paczki bez adresu
    WadyCzasami paczkomat nie chce wydać paczki gasnie ekran po kliknięciu otwórz 2 razy miałem takie zdarzenie i musiałem czekać bo nie wiadomo czy się otworzy czy nie po uruchomieniu. Bardzo słaba pomoc na infolini tyle co tam się dowiem to przeczkolak wie a dużo więcej wyczyta się w internecie
  • ~Dorota / 2021-03-23 20:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Fatalna obsługa reklamacji. Wydłużone procedury. Działania z automatu. Zerowoy kontakt bezpośrednio z człowiekiem który może ogarnąć sprawę. System Sms przysyla informację kilka dniu po dacie możliwości odbioru. Wygląda, że sukces jaki osiągnęli nie idzie w parze z jakością usług
    Zaletytanio, dużo punktów
    WadyFatalny dział reklamacji, fatalny kontakt
  • ~W. / 2021-03-23 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle. To kolejny raz gdy moja paczka jeździła cały dzień z kurierem. Kurier był 3 razy pod paczkomatem, ponieważ widzę przez okno paczkomat. Po tym całym dniu paczka została doręczona do innego paczkomatu.
    Po to podaję adres paczkomatu do którego chcę aby paczka została dostarczona, a kurierzy pomimo tego i tak przekazują paczkę do innego, znajdującego się daleko paczkomatu.
    Skoro paczkomat jest tak mocno oblegany to chyba pora go powiększyć, a nie przerzucać paczki do innych paczkomatów.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerzucanie paczek do innych paczkomatów i cały dzień czekania aż paczka dojdzie.
  • ~Najgorsza jaka może być / 2021-03-23 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Kurier nie dostarczył paczki. Przyjchal w dniu w którym pisałam że mnie nie będzie w domu, a w następnym się nie pojawił. Pani na infolinii zapewniała mnie że kurier podjedzie w tym dniu jeszcze raz, a niestety nie przyjechał i paczka wróciła do nadawcy. Nie mają poszanowania dla klienta więc takich firm trzeba unikać. Na ich miejsce powinna pojawić się nowa, która będzie traktować ludzi z szacunkiem.
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wade
  • ~Milena / 2021-03-23 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety realizacja zamówienia nie powiodła się. Przesyłka została zagubiona a reklamacja rozpatrzona na moją niekorzyść.
    ZaletyBrak
    WadyBrak monitoringu przesyłek wysyłanych bez etykiety
  • ~Robert / 2021-03-23 10:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno i kupa mułu, złodzieje z In POST mają wadliwy system z czego doskonale zdaja sobie sprawę. System In post nie zawsze wysyła potwierdzenia nadania paczki po czym paczka ginie w In Post umywa ręce od wypłacenia odszkodowania. Odpowiedź na kazdą nawet banalną reklamację zajmuje im 29 dni. Sprawa lec na policję.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci, nie ponoszą odpowiedzialności za skradizone i zgubione ze swojej iwny paczki
  • ~Natalia / 2021-03-22 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka według informacji od firmy Inpost znajdowała się przez 7 dni na sortowni, gdzie tak naprawdę nie wiadomo było gdzie ona się jest, ponieważ podczas odbiory paczki z paczkomatu zauważyłam że karton jest otwarty A w środku brakuje faktury.
  • ~Anonim / 2021-03-22 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to totalna porażka.
    5dni próbuje odzyskać paczkę z paczkomatu.
    5dni dzwonienia na infolinie.
    Ile osób tyle problemów.
    Każdy mowi co innego.
    Bardzo nieprzyjemne osoby tam pracujące.
    Osoba z infolinii mówi mi,ze jest problem i nadawca paczki ma się z nimi skontaktować.
    Nadawca dostal informacje,ze wszystko się zgadza.
    5dnia Pan z infolinii kazal czekać bo wyjaśnia sprawę,minęła godzina a w słuchawce cisza. Po kolejnej próbie dodzwonienia się do nich okazało się,że mój numer został zablokowany i nie mogę wykonać połączenia.
    Ostatecznie paczka została zwrocona do nadawcy.
    Z całego serca odradzam korzystania z ich usług.
    InPost tylko dla ludzi o stalowych nerwach.
  • ~dziadyinpost / 2021-03-22 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z żywym człowiekiem po 10 minutach błądzenia po IVR, zero chęci rozwiązania problemu. Jeżeli komuś się nie chce, to niech nie pracuje. Ta firma to szczyty amatorszczyzny, przepraszam Pocztę Polska za jakiekolwiek uwagi
    Wadyniekompletne informacje na stronie, chamstwo pracowników na infolini, pseudo atomatyzacja procesów obsługi klienta.
  • ~Feliks / 2021-03-22 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji.
    Nie królują przesyłek.
    30dni na rozpatrzenie reklamacji.
    WadyDramat
  • ~Mateusz / 2021-03-22 11:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka została umieszczona w uszkodzonej skrytce przez co nie mogłem jej odebrać. Ok, rozumiem, zdarza się... ale
    zostałem poinformowany na infolinii, że czas w jakim kurier przełoży paczkę to 24h. Trochę mnie to zszokowało, co prawda nie ma tam nic ważnego ale gdyby? Gdyby to były dajmy na to jakieś ważne leki lub jakieś owady? Np zamawiałem niedawno mrówki, które nie przetrwały by tyle czasu w zimnym paczkomacie. Kto wtedy odda pieniądze? Bo domyślam się, że walka z inspotem to była by wtedy walka z wiatrakami. Powinni mieć jakichś konserwatorów lub kogokolwiek kto jest w stanie naprawić skrytkę lub przełożyć przesyłkę żeby nie musiało to trwać 24h.

    Sytuacja robi się o tyle bardziej denerwująca, że kurier dalej nie przełożył przesyłki(dzwoniłem w piątek), dziś jest poniedziałek. Minęło +/- 67h.
  • ~Wojciech / 2021-03-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie było w paczkomacie. Infolinia raz twierdzi że paczka została odebrana, innym razem ze wraca do nadawcy, ponieważ ten nadał dwie przesyłki na jednej etykiecie. Sami nie wiedzą co mówią i chyba gdzie jest paczka również. Kolejny dostawca na którego trzeba uważać. Szkoda, bo wcześniej było ok...
    ZaletyBrak
    WadyBrak paczki w paczkomacie. Infolinia daje sprzeczne wyjaśnienia.
  • ~Ja2 / 2021-03-20 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła, a myślałam, że takie rzeczy tylko poczta polska robi.
    ZaletyBrak zalet
  • ~hbs369 / 2021-03-20 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś przez InPost Kurier. Kurier ewidentnie leci sobie w kulki, przez 4 dni paczka była "w doręczeniu" i piątego dnia "zwrot do nadawcy". Zero kontaktu od firmy. Kpina. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Bob / 2021-03-20 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma poinformowała o dostawie w danym dniu. Kurier nie przyjeżdża. Wpisują, bez jakiegokolwiek kontaktu z klientem
    Umówiono inny termin dostawy lub nie zastano odbiorcy mimo , że czekał na dostawę.
    Przyjeżdżają sobie w następnym dniu jak gdyby nigdy nic robiąc z klienta idiotę, a tymczasem co sobą reprezentują?
    Nie profesjonalizm i bylejakość.
    Nagminna praktyka Inpost. Więc reszcie wystawiam obiektywną opinie.
    ZaletyŻadnych.
    WadyRozwalony, towar, brak dostawy, kłamstwo w stosunku do klienta. Zwroty do nadawcy bez powodu, dla mnie dno kurierskie.
    W paczkomatach pogniecione towary, np rozwalone kosmetyki , lało się. Ciężko wyciągnąć z paczkomatu, tak upchane.
  • ~My / 2021-03-20 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Reklamacja to dramat. Otrzymałem przesyłkę w takim stanie, jakby ktoś przejechał po nie samochodem. W styczniu! Jest koniec marca, przyznano mi odszkodowanie, a pieniędzy nie ma. Ale nie to jest najgorsze. Reklamację rozpatruje wiele osób, przesyłają WEZWANIA o usunięcie tych samych braków w dokumentacji po kilka razy. Tak jakby zajmowały się tym dzieci. Cytowalem tą samą korespondencję, a za chwilę to samo. STRASZNIE NIEPROFESJONALNIE. JEŻELI CHCECIE PISAC WEZWANIA, PRZECZYTAJCIE NAJPIERW KPA.
    ZaletySzybkość dostawy, dostępność paczkomatów.
    WadyRozpatrywanie reklamacji to dramat.
  • ~Beata / 2021-03-19 17:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Wiele przesyłek ta firma mi dostarcza i jak do tej pory się nie zawiodłam.Bardzo miły i uprzejmy Pan.Przesyłka na czas.Kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki.Nie mam nic do zarzucenia.Pod każdym względem 6 z plusem:-)Tak trzymać Panowie!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12670
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7715
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064