Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8022 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Milena / 2021-03-23 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety realizacja zamówienia nie powiodła się. Przesyłka została zagubiona a reklamacja rozpatrzona na moją niekorzyść.
    ZaletyBrak
    WadyBrak monitoringu przesyłek wysyłanych bez etykiety
  • ~Robert / 2021-03-23 10:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno i kupa mułu, złodzieje z In POST mają wadliwy system z czego doskonale zdaja sobie sprawę. System In post nie zawsze wysyła potwierdzenia nadania paczki po czym paczka ginie w In Post umywa ręce od wypłacenia odszkodowania. Odpowiedź na kazdą nawet banalną reklamację zajmuje im 29 dni. Sprawa lec na policję.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci, nie ponoszą odpowiedzialności za skradizone i zgubione ze swojej iwny paczki
  • ~Natalia / 2021-03-22 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka według informacji od firmy Inpost znajdowała się przez 7 dni na sortowni, gdzie tak naprawdę nie wiadomo było gdzie ona się jest, ponieważ podczas odbiory paczki z paczkomatu zauważyłam że karton jest otwarty A w środku brakuje faktury.
  • ~Anonim / 2021-03-22 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to totalna porażka.
    5dni próbuje odzyskać paczkę z paczkomatu.
    5dni dzwonienia na infolinie.
    Ile osób tyle problemów.
    Każdy mowi co innego.
    Bardzo nieprzyjemne osoby tam pracujące.
    Osoba z infolinii mówi mi,ze jest problem i nadawca paczki ma się z nimi skontaktować.
    Nadawca dostal informacje,ze wszystko się zgadza.
    5dnia Pan z infolinii kazal czekać bo wyjaśnia sprawę,minęła godzina a w słuchawce cisza. Po kolejnej próbie dodzwonienia się do nich okazało się,że mój numer został zablokowany i nie mogę wykonać połączenia.
    Ostatecznie paczka została zwrocona do nadawcy.
    Z całego serca odradzam korzystania z ich usług.
    InPost tylko dla ludzi o stalowych nerwach.
  • ~dziadyinpost / 2021-03-22 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z żywym człowiekiem po 10 minutach błądzenia po IVR, zero chęci rozwiązania problemu. Jeżeli komuś się nie chce, to niech nie pracuje. Ta firma to szczyty amatorszczyzny, przepraszam Pocztę Polska za jakiekolwiek uwagi
    Wadyniekompletne informacje na stronie, chamstwo pracowników na infolini, pseudo atomatyzacja procesów obsługi klienta.
  • ~Feliks / 2021-03-22 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji.
    Nie królują przesyłek.
    30dni na rozpatrzenie reklamacji.
    WadyDramat
  • ~Mateusz / 2021-03-22 11:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka została umieszczona w uszkodzonej skrytce przez co nie mogłem jej odebrać. Ok, rozumiem, zdarza się... ale
    zostałem poinformowany na infolinii, że czas w jakim kurier przełoży paczkę to 24h. Trochę mnie to zszokowało, co prawda nie ma tam nic ważnego ale gdyby? Gdyby to były dajmy na to jakieś ważne leki lub jakieś owady? Np zamawiałem niedawno mrówki, które nie przetrwały by tyle czasu w zimnym paczkomacie. Kto wtedy odda pieniądze? Bo domyślam się, że walka z inspotem to była by wtedy walka z wiatrakami. Powinni mieć jakichś konserwatorów lub kogokolwiek kto jest w stanie naprawić skrytkę lub przełożyć przesyłkę żeby nie musiało to trwać 24h.

    Sytuacja robi się o tyle bardziej denerwująca, że kurier dalej nie przełożył przesyłki(dzwoniłem w piątek), dziś jest poniedziałek. Minęło +/- 67h.
  • ~Wojciech / 2021-03-22 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie było w paczkomacie. Infolinia raz twierdzi że paczka została odebrana, innym razem ze wraca do nadawcy, ponieważ ten nadał dwie przesyłki na jednej etykiecie. Sami nie wiedzą co mówią i chyba gdzie jest paczka również. Kolejny dostawca na którego trzeba uważać. Szkoda, bo wcześniej było ok...
    ZaletyBrak
    WadyBrak paczki w paczkomacie. Infolinia daje sprzeczne wyjaśnienia.
  • ~Ja2 / 2021-03-20 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła, a myślałam, że takie rzeczy tylko poczta polska robi.
    ZaletyBrak zalet
  • ~hbs369 / 2021-03-20 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatni raz zamówiłem coś przez InPost Kurier. Kurier ewidentnie leci sobie w kulki, przez 4 dni paczka była "w doręczeniu" i piątego dnia "zwrot do nadawcy". Zero kontaktu od firmy. Kpina. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Bob / 2021-03-20 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma poinformowała o dostawie w danym dniu. Kurier nie przyjeżdża. Wpisują, bez jakiegokolwiek kontaktu z klientem
    Umówiono inny termin dostawy lub nie zastano odbiorcy mimo , że czekał na dostawę.
    Przyjeżdżają sobie w następnym dniu jak gdyby nigdy nic robiąc z klienta idiotę, a tymczasem co sobą reprezentują?
    Nie profesjonalizm i bylejakość.
    Nagminna praktyka Inpost. Więc reszcie wystawiam obiektywną opinie.
    ZaletyŻadnych.
    WadyRozwalony, towar, brak dostawy, kłamstwo w stosunku do klienta. Zwroty do nadawcy bez powodu, dla mnie dno kurierskie.
    W paczkomatach pogniecione towary, np rozwalone kosmetyki , lało się. Ciężko wyciągnąć z paczkomatu, tak upchane.
  • ~My / 2021-03-20 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Reklamacja to dramat. Otrzymałem przesyłkę w takim stanie, jakby ktoś przejechał po nie samochodem. W styczniu! Jest koniec marca, przyznano mi odszkodowanie, a pieniędzy nie ma. Ale nie to jest najgorsze. Reklamację rozpatruje wiele osób, przesyłają WEZWANIA o usunięcie tych samych braków w dokumentacji po kilka razy. Tak jakby zajmowały się tym dzieci. Cytowalem tą samą korespondencję, a za chwilę to samo. STRASZNIE NIEPROFESJONALNIE. JEŻELI CHCECIE PISAC WEZWANIA, PRZECZYTAJCIE NAJPIERW KPA.
    ZaletySzybkość dostawy, dostępność paczkomatów.
    WadyRozpatrywanie reklamacji to dramat.
  • ~Beata / 2021-03-19 17:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Wiele przesyłek ta firma mi dostarcza i jak do tej pory się nie zawiodłam.Bardzo miły i uprzejmy Pan.Przesyłka na czas.Kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki.Nie mam nic do zarzucenia.Pod każdym względem 6 z plusem:-)Tak trzymać Panowie!!!!
  • ~Ona3 / 2021-03-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Kurierzy arogancy, nieodpowiedzialni. Zamowiona paczka nie dotarła w umowiony dzien, ponieważ kurierowi nie chciało się wysiąść z auta i z czystej złośliwości przesunął dostarczenie paczki o cale trzy dni ! W dodatku kilkakrotnie wyłudzają pieniądze! Ja wiem , ze nie muszą mieć wydawać co do grosza ale napiwek w kwocie 20 czy 10 zl to przegięcie! Mają płacone za swoją pracę. Nigdy nie zamówię juz z inpostu.
  • ~recepcjonistka / 2021-03-19 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam dwie wielkie paczki do hotelu, postawiono mi je w drzwiach przesuwnych z wielką łaską, a a na moją uprzejmą prośbę o pomoc w ich przeniesieniu w odpowiedzi dostałam pretensje i machanie rękami. Jak chcecie pracować to bądźcie ludźmi. Pan w samochodzie o rejestracji DWR 87 213 w godzinach 11;50 - 12:00 w Bielanach Wrocławskich - mam nadzieję, że to dotrze do Pańskiego przełożonego który będzie mógł "nagrodzić" Pana za brak profesjonalizmu.
  • ~Sylwester / 2021-03-18 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ktoś się nie bał i ....
    Nie mamy pana przesyłki i co pan nam zrobi
    Tylko tak mogę opisać sytuacje bo przesyłki nie ma i informacji zwrotnej na ten temat nie ma, nie ma nic.
    Usłyszałem jedynie " pierwszy raz coś takiego..." Mają monitoring każdego paczkomatu. Ale niestety działa wybiórczo, mam pecha , ale smród inpostowy zostanie jak po nieumytych rano zębach, odczuwalnych w komunikacji miejskiej albo podpaszkowy kwaśny smrodek w cieplejsze dni z tym się nie da nic zrobić z tym się żyje
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyNie ma zalet
  • ~Wkuriony klient / 2021-03-18 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczenie paczki w ustalonym terminie i umywanie rąk od problemu twierdzenie kurier był pod wskazanym adresem na infolinii każdy mów co innego i tylko ładnie się reklamują Telewizi na czas paczki prawda jest całkiem inny nie polacam
    Zaletybrak
    Wadynie profesjonalna obsługa kiesy chce się przedstawić przyrywają rozmowe
  • ~Katarzyna / 2021-03-18 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu danych do paczkomatu (nr tel., kod), paczkomat mnie informuje, że paczka jest w innym paczkomacie i podaje adres paczkomatu przed którym stoję. Pierwszy kontakt z Inpostem z biura, każą mi jechać drugi raz bo tylko kiedy stoi się przed paczkomatem oni mogą pomóc. Kiedy jestem drugi raz, tak samo reaguje paczkomat, dzwonię i dowiaduję się, że nie pomogą mi bo nie mają łączności z paczkomatem i mam:
    1. zadzwonić jak będzie mniej niż 12 godzin do upływu czasu w którym mogę odebrać paczkę i wówczas mi czas przedłużą,
    2. pojechać trzeci raz jak paczkomat będzie naprawiony.
    Niestety nie wiedzą kiedy będzie naprawiony. Ponieważ nie ma żadnej mojej winy proszę aby Pan przedłużył od razu pobyt mojej paczki bez konieczności dzwonienia kolejny raz. Pan powtarza mi jakieś 20 razy, że tego nie może zrobić. Muszę zadzwonić przed upływem 12 godzin i dopiero wówczas mi przedłuży czas a potem kolejny raz pojechać tylko i tak nie powie mi kiedy paczkomat będzie naprawiony bo tego nie wie.
    Nigdy nie zastanawiałam się jakie opinie ma Inpost, po dzisiejszej sprawie wiem, że fatalne. Dokładam swoją choć wiem, że nic nie wskóram. Bezsilność wobec ignorancji obsługi. No nic, czas zmienić sposób odbioru paczek, na szczęście dzisiaj jest już wiele innych możliwości.
    Zaletybrak
    Wadysame a największa to ignorancja obsługi
  • ~Zbigniew / 2021-03-18 14:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Firma rzetelna, na czas przesyłki, firma na super ceny za dostarczane przesyłki zamawiane.
    ZaletySuper cena i obsługa
    WadyNie ma
  • ~Mariusz / 2021-03-18 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy oszusci i zlodzieje. Wysylalem dosyc dawno temu paczke ktora zaginela w ktoryms odziale po zlozeniu reklamacji stwierdzili ze nie widza nieprawidlowosci po kolejnej potyczce oddali 1/4 ceny przesylki twierdzac ze tyle bylo ustalone dzie wszystko mieli czarne na bialym teraz po odwolaniu dalej twierdza ze mi nie nalezy sie zwrot a ze nie wspomne o stracie materialnej. Ich polityka chyba jest taka ze krasc krasc i jeszcze raz krasc co tylko sie da zeby zarobic. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOszusci i zlodzeje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12572
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8022
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993