Wadyzaginięcia paczek
strona 285 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »
-
~L / 2021-04-20 10:01
Nie polecam. Umieszczając paczkę w paczkomacie jest się zdanym na otrzymanie lub nie, potwierdzenia nadania. W momencie awarii paczkomatu takie potwierdzenie nie przychodzi i wtedy stajesz się złodziejem i wyłudzaczem. Paczki nie ma w systemie, czyli jakby jej nie było. Interwencja to tylko strata czasu. Nikt paczki nie szuka, chyba, że zawieruszy się u kogoś uczciwego w skrzynce i da Ci znać, że Twoja paczka jest u niego. Piszę to na podstawie nie jednej zjedzonej przez paczkomat paczki. NIE POLECAM!!! -
-
~ZX / 2021-04-20 09:14
NIE POLECAM firmy czas oczekiwania jest bardzo długi a miał obyć 1-3 dni -
~Pawku / 2021-04-19 12:38
Kilka razy korzystałem z usług kuriera, pomimo iż byłem w domu, to zastawiałem awizo - zadzwonić do drzwi w ich przypadku to zbyt duże wyzwanie intelektualne - chyba że paczka za pobraniem to wtedy im się udaje. Chyba to by było na tyle - .... ZaletyzadnychWadyIn - Awizo -
~Remi / 2021-04-19 12:22
Przy zamówieniu z aliexpress chińczyki podają błędny numer (888000888), paczke łatwo przeoczyć bo nie dostajemy SMSa. Gdy minie czas przesyłki w paczkomacie (48h) to przesłka jest zwracana do odbiorcy (w tym przypadku chiny) i nie ma już opcji na cofnięcie jej (nawet jak została wyjęta z paczkomatu a my zadzwoniliśmy po 10 minutach od wyjęcia).
Porażka!!! rezygnuje z tej badziewnej firmy przy zamówieniach z chin!WadyNie ma opcji odbioru paczki po przekroczeniu czasu odbioru.
W przypadku błędów nadawcy mamy problemy. -
~Pola / 2021-04-19 10:57
Za każdym razem kiedy zamawiałam kuriera był cyrk, ale niektórzy wysyłają tylko za pośrednictwem InPost, bo najtaniej, więc nie ma wyjścia. Postanowiłam korzystać z paczkomatów, będzie mniej stresująco. Co chwila paczka trafia do inego paczkomatu bo wybrany jest pełen. Przy zamówieniu wybieram najbliższy punkt, przy odbiorze okazuje się ze dany punk lub paczkomat juz nie istnieje, wiec musze wybrać sie gdziekolwiek paczka została umieszczona. Tym razem przeszli samych siebie i paczke wysłali do sąsiedniego miasta, bo im było blisko, tylko pare minut samochodem. Ale ja nie mam samochodu. Nigdy nikt mnie nie pytał czy mi pasuje ten czy inny paczkomat, po prostu dostaje informacje ze mam jechać tam i tam. Tym razem postanowiłam złożyć skargę, pisze, dzwonie az wreszcie ktoś przyjął zgłoszenie. Następnego dnia pan dzwoni, wypytuje co i jak oraz umawia się ze mną ze paczka zostanie zabrana z paczkomatu i jak tylko będzie to możliwe dostarczona jak najbliżej miejsca zamieszkania. Informuje, ze cokolwiek by sie działo mogę dzwonić na jego numer telefonu. W sobote dostaje sms z informacją, ze czas minął paczka zostanie zwrócona. Dzwonie, pisze - głucho. W niedziele rano informacja, ze paczka zostąła nadana w droge powrotną, i znów dzwonie i piszę - głucha cisza. Dzwonię na infolinie, gdzie dokonałam zgłoszenia pare dni wczesniej. Pani mówi, że rzeczywiscie jest w systemie informacja o przekierowaniu paczki do pierwotnego paczkomatu, oraz o zwrocie do nadawcy - konfliktu w tych infomacjach nie widać. Pani nie moze zawrócić paczki, która jest juz w dordze, nie moze wyjasnić co sie stało, ale może przyjąć reklamacje, zebym za 30 dni dowiedziała się,ze mine przepraszają za zainstniała sytuację. Paczka opłącona, punkt odbioru wskazany, problem zgłoszonuy, a połączenia do InPostu płace ja, a oni potrzafłi: tak, tak, bedzie pani zadowolona, ups, nie wyszło, nie, nie, ja nic nie wiem. Zenada, dno i 5 błota stóp. ZaletyBrakWadyStałe zamykanie punktów odbioru, okłamywanie i mydlenie oczu klientowi, totalny burdel w przepływie informacji i odsyłanie klienta od Judasza do Kajfasza, bo klient jest ich pachołkiem a nie oni sa id wykonywania dobrej jakości usług. -
~Lech / 2021-04-19 08:19
19 Kwi 2021, 6:48
Przyjęta w oddziale InPost.
Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę.
16 Kwi 2021, 13:13
W doręczeniu.
16 Kwi 2021, 9:56
W doręczeniu.
16 Kwi 2021, 5:29
Przyjęta w oddziale InPost.
15 Kwi 2021, 20:18
W trasie.
15 Kwi 2021, 17:55
Przyjęta w oddziale InPost
Wadyww.skopiowany harmonogram obrazuje jak ta firma pracuje -
~Adresat / 2021-04-19 07:19
Tragedia. Najgorsza firma kurierska. Kurier odmawia przyjęcia płatności kartą i odsyła paczkę do nadawcy. ZaletyŻadnychWadyJak wyżej -
~Greg / 2021-04-18 20:27
Paczka zamiast w paczkomacie została przekazana do paczkopunktu, który jest czynny do 17:00,czyli w godzinach mojej pracy. Po to zamawiam do paczkomatu, by móc odebrać paczkę 24h na dobę. I nie ma opcji, by paczkę odebrać, bo punkt zamknięty. Absurd. WadyZostawianie paczki w paczkopunktach czynnych do 17:00,zamiast w paczkomatach całą dobę. -
-
~Lech / 2021-04-18 18:39
Na początku sprawna Firma obecnie pieszo by szybciej dostarczał, cztery dni to przesada, konkurencja szybsza. ZaletyByły obecnie brakWadyCzas dostawy bardzo długi -
~Biziu / 2021-04-18 11:59
Kurierzy w Kalisz mają w dupie czy przesyłkę dostaniesz w piątek czy w poniedziałek. Paczka zamówiona w środę wieczór. Wysyłka w czwartek rano więc w piątek przesyłka powinna być w paczkomacie. Jest niedziela przesyłki brak bo się cebularzą z Kalisza którzy obsługują Ostrów Wielkopolski nie chce się robić. Pedały. ZaletyŻadnych zaletWadyWielkie wady. Zwolnić tych z Kalisz -
~Oli / 2021-04-18 11:45
Ta firma to poraża, włożyli mi paczki do multiskrytki (dwie)po czym nie dostałam kodu. Dzwonie 4 dni i do tej pory nie mam kodu . Kazali potwierdzać wysyłkę w meilach obu dostawcom, po czym ostawcy potwierdzili. Dalej kazali czekać wyslali kod weryfikacyjnej do wysylających aby kolejny raz potwierdzali za pomocą kodów . Potwierdzili. Jest niedzielę, a oni teraz każą mi wysłać tego maila z potwierdzeniem którego wysłali sprzedawcy .porażka pomoc 0 .Nie mogę wyciągnąć swoich paczek z aktorem zapłaciła 5 dzień.... jutro wracają bo nikt już nie chce wydłużyć czasu.biuro obsługi koszmar z nikim nie idzie się dogadać takie matołki tam siedzą boli ich myślenie !!!! Koszmar nigdy więcej! WadyCała ta firma to jedno wielkie nieporozumienie, nie spotkałam się z większym debilizmem i polityka firmy -
~Antyinpost / 2021-04-18 10:04
Co jakos czas otrzymuje.tylko.maila z.kodem odbioru a smsa.nie.i bylo tez tak ze otrzymalem tylko smsa.z.kodem odbioru do czyjejs paczki ktorej niezamawialem ! ZaletyBrakWadyWiele -
~Ja / 2021-04-18 00:58
Paczka , prezent . .firma nie poczuwa się do odpowiedzialności , ponieważ nie złożyłam reklamacji oraz nie odesłałam produktu.nie miałam na to czasu , ponieważ paczka była prezentem na 7 urodziny chrzesniaka.szkoda że nie można dodać zdjęcia przesyłki .totalnie zgnieciona i zniszczona paczka ZaletyZero zaletWadyZniszczony produkt, mimo informacji na opakowaniu -
~M / 2021-04-18 00:50
Po 100 paczkach odebranych tym sposobem stwierdzam że to najlepszy dostawca jakiego na razie znam na rynku. O ile mam paczkomat przy domu. ZaletySzybko o ile sprzedawca wyśle, niezależny odbiórWadyRzucają przesyłkami co kilka razy wymagało reklamacji -
~kiljent / 2021-04-17 22:22
paczkomat nie działa 4dni!!!!! o przedłużeniu czasu odbioru można zapomnieć tragedia -
~turecki / 2021-04-17 13:36
Paczkomat w którym umieszczono paczke uległ awarii na 24 godziny. Ale czasu na odebranie paczki nie powiększono a juz o próbie reklamacji czy przeprosinach szkoda mówić. Mają klienta gdzieś - biurokratyczny moloch. -
-
~Stas / 2021-04-16 19:31
Przesyłka która odebrałem została zniszczona, zabawne bo mieściła się w kieszeni a i tak to zje...i xD
Pozdrawiam daremni jestescieZaletyHehheheheWadyCzytaj wyżej xD -
~Sławomir / 2021-04-16 16:31
Bandycką firma, oszuści i złodzieje! Brak otrzymywania wiadomości o przesyłce, że znajduje się w paczkomacie, następnie odsyłają paczkę do nadawcy. W dniu dzisiejszym przesyłam pismo procesowe do UOKiK. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Katarzyna / 2021-04-16 16:25
Miałam na odebranie paczki trzy dni. Miałam możliwości odbioru paczki tylko trzeciego dnia, Traf chciał że akurat tego dnia nastąpiła awaria paczkomatu. Poinformowałam tego samego dnia dział obsługi klienta InPost,, że tylko tego konkretnego dnia mam możliwość odbioru paczki ponieważ za dwa dni wyjeżdżam i nie będę miała możliwości odbioru przesyłki z paczkomatu. Pan na infolinii poinformował mnie, że skontaktuje się ze mną dział InPost w momencie kiedy awaria paczkomatu zostanie naprawiona i za proponują mi nowy termin bądź inny punkt odbioru przesyłki, wiec mogę spokojnie wyjechać (co zrobiłam wieczorem). Następnego dnia dostałam sms, że moja przesyłka czeka na mnie w paczkomacie który wcześniej miał awarię. Czas na odbiór to jeden dzień – czas został przedłużony o cza ówczesnej awarii. Dzwoniąc ponownie na infolinię, dowiedziałam się że jeśli nie odbiorę paczki zostanie ona Zwrócona nadawcy. Nie polecam, bardzo niemiła pani na infolinii, niewiarygodne informacje i sprzeczne ze soba podawane przez pracowników działu obsługi klienta. -
~Patrycja / 2021-04-16 16:23
Wczoraj kurier zadzownił, z pytaniem jaki numer domu bo na paczce nie było. Kurier odpowiedział, że niestety ale już przejechał adres i nie będzie się cofać (dodam, że był nie cały kilometr od mojego domu). Powiedział, że jutro zostanie paczka dostarcza. Dzwoniłam dzisiaj na infolinię zapytać czy zostanie dzisiaj dostarczoną, a Pani na infolini powiedziała, że kurier zaznaczył, że paczka nie została odebrana i wraca do nadawcy. A to była pierwsza próba doręczenia... Dodam, że dzisiaj rano dzowniłam przed infolinia do kuriera który wczoraj miał mi doręczyć, czy dzisiaj mi ją dostarczy, to kurier odpowiedział "tak, pamiętam pani paczkę kolega dzisiaj przywiezie, jo dzisiaj inny kurier miał moją miejscowość... ZaletyBrakWadyKłamstwa
strona 285 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »