strona 283 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- nastepna »
-
~Ostatni_Smok / 2021-04-27 17:42
Tylko raz skorzystałam z usług tego kuriera wysyłając przesyłkę firmową, poniekąd będąc do tego zmuszona terminem realizacji usługi. Niestety nasza przesyłka została zgubiona przez kuriera. Dostaliśmy informację na maila że nie mogą odnaleźć owej przesyłki (oczywiście zapłaciliśmy za usługę przelewem, a usługa nie wykonana). Za to osoba obsługująca reklamację próbowała nam wmówić że naklejka z adresem była źle naklejona i odkleiła się ( czyli to nasza wina), ale pech chciał że kartkę z adresem włożyliśmy do samoklejącej przezroczystej folii naklejanej na paczkę z czego wynika że samoistne odklejenie jest fizycznie na naszej planecie niemożliwe, no chyba że nie wiem o jakichś prawach fizyki najnowszych :-/ Obsługa i próby wymigania się od odpowiedzialności żenujące. Zazwyczaj korzystamy z usług innego przewoźnika i przez wiele lat się nie zawiedliśmy. -
-
~Adi Koryto / 2021-04-27 15:08
Zawsze gdy tylko mogę wybieram InPost - wszystko szybko, sprawnie i bezproblemowo. Dominacja logistyczna. ZaletyZAJEBISTE -
~Andrzej / 2021-04-27 08:20
firma nie dba o powierzony sprzed oddając laptopa firmie został poruszony i niema winnego ZaletyBrakWadyWszystkie jakie mogą być -
~Jacek / 2021-04-26 22:45
Zgłoszenie szkody czy reklamacja w InPost to klasyczna FIKCJA! Nikt nie reaguje na otwierane opakowania paczek w paczkomatach, jedynie wysyłają mailem nic nie znaczące, ogólnikowe (kopiuj-wklej) pisemko, żeby było zgodnie z prawem. Jeśli kurier po takich "wstępnych oględzinach" jednak postanowi zwinąć ci paczkę to przyjmą na dziale zaginięcie i czekaj dalej tatka latka na kolejne podobne pisemka. W ciągu tygodnia moje trzy różne przesyłki były "weryfikowane" w ten sposób i kierownictwo InPost nadal nie ma pojęcia co z tym zrobić! Wiadomo, przecież potrzebuje pracowników, więc nawet złodziei nie będzie zwalniać czy wyciągać jakiekolwiek wobec nich konsekwencje (dolnośląskie, Chojnów). W końcu zagląda on do przesyłek pewnie tak "dla zabawy". Jeśli masz więc cenną przesyłkę lepiej odpuść sobie tą firmę, bo jedyną gwarancją dostarczenia jej do ciebie jest wówczas >chybił trafił szczęścia<. Jeśli kurierowy złodziej ma wolne to dojdzie, jeśli akurat pracuje to trudno, masz pecha... Zaletyszybkość dostawyWadyTowar odpakowany, a jeśli będzie wartościowy to znika.
Fikcyjne procedury reklamacyjne i sztampowe pisemka w odpowiedziach.
Zgoda firmy na bezkarność kurierów.
Duża niepewność dostawy wartościowych przedmiotów. -
~radek / 2021-04-26 16:10
Kurier wbija do systemu, że nie zastał nikogo w domu, mimo tego, że go nie było. Dział obsługi niekumaty, jeden mówi tak, drugi inaczej i finalnie nie wiadomo, kto ma rację. Do tego zdarza się, że się rozłączają. Paczka najprawdopodobniej zgubiona i próbują grać na czas, licząc, że się gdzieś odnajdzie. Nie wiem, jak przesyłki paczkomatowe, natomiast te z dostarczeniem do domu są na tragicznym poziomie, nie polecam. -
~3R / 2021-04-26 15:38
kurierowi nawet nie chce sie dupy ruszyć z fotela i podejść do drzwi tylko dzwoni, żeby podejść i poda przez okno Zaletyw inposice? tutaj nie ma zaletWadya wad jest za dużo by wymieniać -
~Darek / 2021-04-25 20:15
Kurier przyniósł paczkę w domu było tylko moje dziecko 11 lat córka zapytała czy może paczkę położyć dwa metry dalej żeby było wejście do łazienki.To cham odpowiedział że tego nie zrobi Masakra jakich oni mają chamskich dostawcow nie poleceń tej firmy katastrofa ZaletyŻadneWadyBrak wyciągania konsekwencji od pracowników
Klienta traktują jak powietrze -
~Ewa / 2021-04-25 13:02
Kurier to cham i gbur, ludzie jak macie pracować "za karę" to ktoś i inny chętnie wskoczy na wasze miejsce.. -
-
~Aannddrrw / 2021-04-24 23:20
Opóźnienie o 2 dni. Uszkodzenie opakowanie. Okropny kontakt telefoniczny. Formalne tozpatrzenie reklamacji.
Porażka. -
~Tomek / 2021-04-24 19:31
Zamówiłem przesyłkę, adresat podał źle dane numeru telefonu i email. Nie otrzymałem smsa z kodem. Adresat dzwoniąc z reklamacja o to by wysłali na mój poprawny numer kod aby otworzyć paczkomat trzeba czekać do 36 h. Porażka nie polecan Zalety.. brakWady... j.w -
~Czarna / 2021-04-24 12:12
Nie potrafią dostarczyć paczki. Paczka została nadana do mnie 22 kwietnia i do dziś nie doszła do paczkomatu. Pani powiedziała mi że jeżeli chce paczkę dziś to mam sobie po nią przyjechać do oddziału odebrać albo mam czekać do poniedziałku. Porażka ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Olek / 2021-04-24 10:33
Totalna olewka: zero kontaktu kuriera z klientem, przesyłanie wiadomości które nic nie znaczą, infolinia która nie chce pomóc i szuka wymówek. WadyIgnorowanie klienta, niekompetencja -
~G_00 / 2021-04-24 09:09
Ludzie z reklamacji, to totalna porażka, dostają wszelakie dowody na uszkodzenie paczki, a na siłę chcą udowodnić, że to nie ich wina, ciągle "brak dowód do reklamacji" Mam nadzieję, że się udławią, tym co pracownicy zabrali z paczki ???? ZaletySzybka dostawaWadyCena
Pracownicy reklamacji -
~Jane Doe / 2021-04-23 21:04
Przesylka na pczkomat 15.04 o godz 17:20 odebrana laskawie przez Pana kuriera 18.04 z paczkomatu, dostarczona 19 , i kolejny raz ta sama historia 23.04 przesylka w paczkomacie czeka od godz 8:14 rano do tej pory nie odebrana przez kuriera do dalszego przekazania, na infolinii pani laskawie udzielila informacji ze kurier „ moze „ laskawie odbierze ja w poniedzialek t.j za 3 dni - kpina drugi raz z rzedu czekam na przesylke ponad 5 dni , tradycyjna poczta polska dorecza w 2-3 dni do samego domu z izgodnieniem telefonicznym odbioru . Dpd za ganice dostarcza w 4/5 dni , inpost na terenie kraju nie potrafi ... NIE POLECAM, ODRADZAM ZaletybrakWadycena, czas dostawy -
~Mav / 2021-04-23 20:46
Dziadowska firma, bagno i szambo. Zniszczyli mi przesyłke, wysłałem 2 emaile ze zdjęciami ale nawet nikt nie raczył coś napisać. Dziwne że tam pracują ludzie którzy (niby) mają wykształcenie. Omijać z daleka. ZaletyBrak -
~Joanna / 2021-04-23 19:00
Ostatnio notorycznie przesyłki są bez uprzedzenia kierowane do innego paczkomatu, jest to na prawdę bardzo irytujące. Całe szczęście że jeszcze na terenie tego samego miasta a nie 100km dalej... -
-
~Zdziwiony / 2021-04-23 18:29
Abonament 300 zł. Opiekun wprowadza w błąd. po sprzedazy brak kontaktu od kilku miesięcy. Kurier raz przyjedzie raz nie. Wydzwania się na infolinię po to żeby sie dowiedzieć, że będąc w domu wcale cię tam nie ma a kurier cierpliwie czekał i pukał do drzwi.. Totalny absurd ZaletyBrak -
~Mona / 2021-04-23 17:18
Nie polecam. Dopóki jest dobrze, to jest dobrze. Gdy coś pójdzie nie tak, zgłosicie reklamację - nagle Wy jesteście winni błędów pracowników. Standardy i szkolenia w firmy powinno być jednomyslne, a każdy mówi to co chce (choć potem okazuje się, że nie pokrywa się to z żadnym standardem i protokołem), odpowiedzialność zerowa. ZaletyWiele punktówWadyCeny coraz wyższe
Olewanie klienta
Nieprofesjonalna infolinia -
~Rob / 2021-04-23 16:14
Kontakt z biurem obsługi to porażka. Pani konsultantka nie umiejąc odpowiedzieć na moje pytanie się rozłączyła. Ludzie tam zatrudnieni są chyba z łapanki. ZaletyBrakWadyKontakt z biurem -
~Grażyna / 2021-04-23 15:29
Nie polecam paczka nie jest dostarczona na czas. Klijeci są olewani.
strona 283 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- nastepna »