Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8071 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2021-04-29 15:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam paczkę, czekałam około tygodnia, codziennie wchodziłam na maila zobaczyć czy już została dostarczona do paczkomatu, niestety jak weszłam zobaczyłam tylko maila, że została zwrócona do nadawcy. Nie dostałam wcześniej żadnej informacji o doręczeniu paczki do paczkomatu ani na maila, ani przez SMS, ani nawet na aplikacji inposta. Jak weszłam z ciekawości zobaczyć dlaczego tak długo to trwa to na aplikacji tylko mnie powiadomiło, że została zwrócona do nadawcy, a więc szybko pobiegłam do paczkomatu, przy którym kurier jeszcze rozkładał paczki i zapytałam się go, że skoro ma moją paczkę to czy mogłabym odebrać i zmieniłby sobie status, że jednak została dostarczona to jedynie odburknął mi, że nie, trzeba było przyjść 5 minut wcześniej i żebym sobie znowu zamówiła... powiedziałam jaka była sytuacja, że nie dostałam od Państwa firmy, żadnej informacji, że paczka została dostarczona tylko zwrócona do nadawcy, odpowiedział tylko że co go to obchodzi i odszedł. Także firma konkretnie zawiniła z powodu braku jakiejkolwiek informacji o tym gdzie jest paczka, a zachowanie kuriera było wręcz chamskie. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się tylko, że trudno, tak się zdarza i mam się kontaktować z nadawcą, gdzie to ewidentnie ich wina, a nie nadawcy! Totalnie nie polecam tej firmy! Brak szacunku do klienta.
  • ~Szymon / 2021-04-29 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka! Mają tam bajzel i jak sie domyślam nikt nie chce tam pracować. Pomimo zapłacenia za paczkę jest ona od 4 dni przetrzymywana w paczkomacie i dzis dostałem wiadomość że wysyłają ją do nadawy. Powodem jest problem z otrzymaniem przez nich mojego przelewu. Wysłałem im potwierdzenie przelewu 3 dni temu i do dziś nikt na mojego maila nie spojrzał. To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałem z usług InPost
  • ~Wojtas / 2021-04-29 06:38
    Ocena: 1.33 / 5
    W przeciągu miesiąca spotkały mnie dwie wkurzające sytuacje. Pierwsza gdy przesyka trafiła do paczkomatu. Kurier byl na tyle bez wyobraźni ze wcisnal paczkę na siłę do skrzynki mniejszej niż paczka i zamiast płynnie bez problemu odebrać paczkę musiałem kombinować jak ja wydostać. Natomiast druga sytuacja nadal jest nie wyjaśniona ponieważ paczka utknęła w martwym punkcie i nie pomagają żadne interwencje. Paczka była podzielona na dwie tury pierwsza dotarła tydzień temu i na drugi dzień miała dotrzeć druga część według informacji otrzymanych od kuriera nie dotarła do tej pory od 3 dni interweniuje w sprawie paczki jednak bez rezultatu. Tragedia.
  • ~Ania / 2021-04-28 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry miałam dzisiaj sytuacje w której kurier nie dostarczył paczki z powodu złego adresu choć był podany dobry nie wiem co mam zrobić ponieważ jest to paczka z Chin i nie nam jak się skontaktować z nadawca. Proszę o pomoc.
  • ~Michał / 2021-04-28 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragdia gnoje mi nie wysłali śmiało że paczka jest do odebrania i pojechała z powrotem.!!!!
    WadyObsługa klienta
  • ~Krynia / 2021-04-28 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny poziom obsługi!
    O ile do tej pory zamawiając sporadycznie przesyłkę do paczkomatu nie miałam większych problemów z dostarczeniem, odbiorem czy przeniesieniem do innego punktu o tyle usługa InPost Kurier z dostarczeniem na wskazany adres jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Paczka została wydana do doręczenia w poniedziałek 26 rano - pojawiło się powiadomienie mailowe oraz zmiana statusu w aplikacji. Paczka nie dotarła do mnie przez cały dzień - postanowiłam zadzwonić na infolinię gdzie uzyskałam informację, iż kurier stwierdził, że nie mógł znaleźć adresu i przesyłki nie dostarczył. (nauczona doświadczeniem zamawiając na adres firmowy zawsze podaje komplet danych razem z nazwą budynku oraz piętrem), okazało się również, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z adresatem, w związku z czym może stanąć przed drzwiami i stwierdzić, że nie ma ochoty dostarczyć przesyłki więc wpisuje ze adres nieznany / niepełny. Po złożonej interwencji przez 24h zero odzewu ze strony InPostu, zero kontaktu, zero przesyłki. Jedynie telefony wykonywane przeze mnie na infolinie pozwalały śledzić mi sytuację - w dniu wczorajszym mimo zapewnień Pań na infolinii przesyłka nie została nawet wydana do doręczenia! W dniu dzisiejszym mimo działania działu interwencji o godz 11 przesyłka nawet nie wyszła z magazynu, na infolinii prośba o kontakt ok 13 - aktualnie status bez zmian - przesyłka nadal leży sobie w magazynie. Przekierować do paczkomatu nie ma sensu, odbiór z magazynu nie wchodzi w grę, bo covid.
    Nie polecam. Nigdy z żadną firmą kurierską nie miałam takich problemów z dostarczeniem zamówionej przesyłki.
    Koszmarny poziom obsługi.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu kuriera
    - brak rzeczowych informacji przekazanych na infolinii / sprzeczne informacje
    - brak reakcji ze strony magazynu - jakiekolwiek interwencje nie przynoszą rezultatu
  • ~Adam / 2021-04-28 13:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Ewidentnie uszkodzone pudełko, ale dostalem odpowiedź, że nie uwzględnią reklamacji. 350 zł poszło się jeb.a.ć. nie polecam in post
  • ~michal / 2021-04-28 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dzien dobry.I znowu zong.Panie i panowie z infolini nie wiedza i nie potrafia powiedziec kiedy dotrze przesylka.Paczka wyslana kolejny raz do innego miasta{radom zamiast kielc}.nikt nic nie wie i za nic nie odpowiada.
    Zaletykurierzy{mili i pomocni}
    Wadyobsluga infolinii i dzialu reklamacji{maja problem ze zrozumieniem podawanych informacji)
  • ~Patryk / 2021-04-28 11:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałosna firma jak każda inna, ukradli paczkę po raz kolejny.
    ZaletyBrak, firma jak firma
    WadyKradną paczki.
  • ~Kate / 2021-04-28 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzychylna i arogancka obsługa klienta. Całkowity brak empatii i obojętność. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak zalet
    WadyArogancja, brak empatii pracowników, paczki zniszczone,
  • ~mazix / 2021-04-28 11:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam paczkę ze strony Shein, dość droga. Podałam dane oraz adres gdzie ma przyjść moja paczka. Czekałam już tydzień na paczkę, dłużej niż powinnam. Po czym wchodzę na stronę aby śledzić moją paczkę i się okazuje ze moja paczka wraca do Chin, do nadawcy bo rzekomo podałam „zły adres”. Nie pierwszy raz zamawiam, i zawsze ten sam adres daje , wiec w czym problem? Kurier z inpostu nie mógł do mnie zadzwonić się zapytać cokolwiek? Sms napisać, albo zostawić w jakimś punkcie obok? Mieszkam blisko poczty to co nie mógł?
    WadyNie polecam
  • ~Marek / 2021-04-28 01:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w Nałęczowie do Olsztyna 366 km lecz jakimś cudem pojechała do Szczecina tj.727 km bo zatrudniają tam ciemnoty,i to nie było jedne zdarzenie w moim przypadku .Co zmiany paczkomatu staje się już to nagminne.
    ZaletyZero
    WadySame wady !!!
  • ~Anna / 2021-04-27 23:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam z paczkomatu na obrzeżach Trójmiasta. Tylko raz miałam problem z paczuszką, ale sprawa została mi bezdyskusyjnie przedstawiona przez kontakt w oddziale Pruszcz Gdański. Przez moja nieuwagę, przesyłka opóźniła się w doręczenie z tego względu, że oddział kontaktował się ze mna parokrotnie mailowo jak i telefonicznie w sprawie przesyłki która okazała się ponadgabarytowa z zapytaniem o inny adres dostawy ponieważ kurier nie umieści paczki w paczkomacie. Sama zadzwoniłam na infolinie żeby złożyć interwencje, dlaczego paczka jest caly czas u nich w oddziale. Okazało się ze oddział się ze mna kontaktował a ja z reguły nie czytam maili. Mój błąd... Paczkę otrzymała jeszcze w ten sam dzień na adres. Bardzo odpowiedzialne Panie, miłe, bez trudności udzielają informacji jak i służą pomocą.
    ZaletySzybka dostawa, można liczyć na konkretne udzielenie informacji kontaktując się z oddziałem.
    WadyNa razie brak
  • ~Magda / 2021-04-27 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem paczka ląduje w innym paczkomacie, nawet nie pytają, czy mogą przekierować. Rozumiem jakby wrzucali to jeszcze do jakiegoś pobliskiego paczkomatu, ale paczka ląduje parę kilometrów dalej!
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na paczkę, gdyż paczka ląduje w innym paczkomacie.
  • ~WWW / 2021-04-27 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria bankomatu - przyjęto paczkę zwrotną do Allegro ,nie otrzymałam potwierdzenia nadania. Telefon na infolinię nie pomógł. Maile i reklamacja również. Nie znaleziono mojej paczki. Nadałam 25,03,202 r do tej pory nie potrafią wyjaśnić co się stało z moim zwrotem. Róbcie zdjęcia jak nadajecie zwrot. Ja pieniędzy już pewnie nie odzyskam ale może komuś moja sytuacja pomoże.
    ZaletyBRAK
    WadyZŁODZIEJE
  • ~Klaudia / 2021-04-27 20:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałam paczkę która była już wcześniej otwarta.
    W środku całe zamówienie pływało w jakimś tłustym płynie. Moja bluza która miała być biała była w żółtych plamach. Kiedy po chwili wybiegłam przed dom żeby złapać kuriera jego już nie było pod domem. Dodam jeszcze ze bardzo jest ciężko się dodzwonić do punktu InPost
    Jestem bardzo nie zadowolona i z całego serca nie polecam !
    ZaletyW miarę szybka dostawa
    WadyUszkodzenie towaru
  • ~Fab4 / 2021-04-27 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Do firmy, w które pracuję przyszedł kurier, zostawił paczkę i wyszedł zanim ktokolwiek się zorientował. Okazało się, że paczka była adresowana do osoby nieznanej, podany był błędny adres. Zadzwoniłem na infolinię, opisałem sytuację i poprosiłem o poinformowanie kuriera, żeby odebrał paczkę (wartość 5000 zł). W odpowiedzi usłyszałem, że to nie ich sprawa, gdyż paczka została doręczona, a że takiej osoby nie ma pod tym adresem to nie ich nie obchodzi. Teraz mogę sobie sam poszukać tej osoby. Pierwszy raz spotkałem się z taką reakcja firmy kurierskiej. Inne firmy nie robią problemów, kurier odbiera źle zaadresowane przesyłki i odsyła do nadawcy. Całkowity brak odpowiedzialności za powierzone przesyłki. Nikogo nie interesuje czy paczka została dobrze dostarczona.
    ZaletyKurier jest tak szybki, że nikt w firmie nie zdążył sprawdzić adresata paczki ;) zanim wyszedł z biura.
    WadyInfolinia jest, a jakoby jej nie było, całkowite zlanie informacji o źle doręczonej przesyłce.
  • ~Mike / 2021-04-27 19:44
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez wiele lat korzystam z usług InPostu. Przy drobnych uchybieniach przymykałem oko. Pomyślałem, ciężka robota, ok zdarza się, ale kiedy po raz kolejny otrzymuję paczkę z wyraźnymi oznakami dosłownie rzucania nią. Pomyślałem, dość! Pomimo, że jeszcze nie składałem reklamacji, ale jeżeli sytuacja się powtórzy, że otrzymam paczkę z uszkodzonymi produktami, to niezwłocznie zrobię zdjęcia, złożę reklamację i będę żądał zadość uczynienia w postaci zapłaty za zamówione produkty. A jeżeli to nie da skutku, powołam się na Federację Konsumentów i Sąd. Także OSTZREGAM WAS DRODZY PRACOWNICY INPOSTU!!!
    ZaletyTerminowość
    WadyNie dbanie o przesyłki (wyglądają jakby ktoś nimi rzucał)!
  • ~Fab4 / 2021-04-27 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka została rozerwana w czasie transportu i wsadzona uszkodzona do paczkomatu. Z paczki wysypał się piasek dla kota. Zrobiłem zdjęcia w paczkomacie i zgłosiłem reklamację przez stronę internetową. Po 10 dniach dostałem WEZWANIE, żeby uzupełnić dane również przez stronę, co oczywiście zrobiłem. Kolejnego dnia dostałem następne WEZWANIE, że brakuje innych dokumentów i bez tego reklamacja nie będzie uznana. Do tej pory w żadnej wiadomości inpost nie przeprosił mnie za zniszczenie przesyłki. Forma tematu wiadomości "WEZWANIE DO USUNIĘCIA BRAKÓW FORMALNYCH" - (pisownia kopiuj-wklej) sugeruje, że to zgłaszający nie dopełnił formalności i inpost wzywa z "krzykiem wielkimi literami" do uzupełnienia braków. Niestety, wcześniej nie było mowy o dokumentach, o które wzywa inpost w kolejnych postach. Sytuacja wygląda tak, jakby inpost grał na czas i zmęczenie przeciwnika. Może w końcu nie będzie mu się chciało odpowiedzieć na kolejną wiadomość i da nam święty spokój. Ogólnie na odebranych kilkadziesiąt paczek było dobrze, czasami karton był rozerwany, albo zgnieciony, ala zawartość dochodziła cała. Przy pierwszej reklamacji cały wizerunek firmy legł w gruzach.
    ZaletyNajczęściej jest dobrze, ale w razie kłopotów zaczynają się schody.
    WadyReklamacja przeciąga się w nieskończoność, dostaję kolejne wiadomości z informacją, żeby dosłać nowe dokumenty, o których nie było mowy we wcześniejszych wiadomościach.
  • ~no7imit / 2021-04-27 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    chamska obsługa klienta. Kurier jeździ sobie jak chce mimo że zadeklarowane było włożenie paczki do paczkomatu do godziny 17. Jeżeli ktoś sobie chce zaoszczędzić czasu i nerwów - niech lepiej dopłaci do kuriera
    Zaletyzdarzy im się "szybko (xd)" przywieźć paczkę
    Wadywszystko.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12672
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8071
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7718
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064