Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Moniak / 2021-04-21 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przed świętami wielkanocnymi 3 paczki do paczkomatu. Okazało się, że wszystkie trzy paczki znajdują się uszkodzonych skrytkach. Przez 5 dni prosiłam o naprawę skrytek, gdyż były tam prezenty na święta dla trojga dzieci - nikt nie podjechał naprawić. Co więcej po świętach dzwonię na infolinię gdyż paczki wróciły z powrotem do siedziby i proszę aby ponownie zostały umieszczone w paczkomacie - za każdym razem zapewniano mnie, że kurier włoży ponownie do sprawnej skrytki ale tak się nie stało. Mimo, iż dwukrotnie dzwoniłam tego dnia nikt z tym nic nie zrobił - paczki wróciły do nadawcy a ja muszę ponosić dodatkowe koszty. Co wiecej in post nie zwrócił mi kosztów za przesyłkę odpisując na reklamacje "przepraszam". Straciłam mnóstwo pieniędzy i na telefony i na przeyłki a o nerwach nie wspomnę a dla dzieci musiałam na szybko coś kupić by nie zostały bez niczego. NIGDY WIĘCEJ NIE ZAMÓWIĘ Z IN POST
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie, uszkodzone paczkomaty i skrytki, zero kontaktu z klientem-odsyłanie do innej osoby
  • ~Kami / 2021-04-21 19:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiedziona jestem z usług tej firmy... Dużo zamawiałam, zamawiam i będę zamawiać. Od pewnego czasu jakość usług bardzo mocno spadła. W moim odczuciu przesyłki nie są "szanowane" kurierzy zwalają wszystko na przepisy, że do nich nie należy to tamto, oni nie odpowiadają. Jednakże przesyłki przychodzą często bardzo często uszkodzone. Są to uszkodzenia gołym okiem widać, spowodowane transportem, kolokwialnie mówiąc "rzucaniem paczki z auta na auto".
    Niektórzy zachowują się tak, gdyby pracowali tam za kare.. ???? więcej kultury dla niektórych
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~Maglenne / 2021-04-21 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Oszuści, paczka nadana do wysłania nie dotarła doodbiorcy, po 10 dniach Pani z infolinii mówi, że mogę złożyć reklamację i czekać kolejne 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Żenada
    WadyCzas i rozwiązywanie problemów
  • ~Tina / 2021-04-21 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałam tak złych doświadczeń z porodem. Moja paczka miała dotrzeć w ciągu 2 dni. Minęło 8 dni, nie mówią mi, gdzie to jest, co się z nim stało. To jest naprawdę bardzo złe
  • ~...... / 2021-04-20 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier który dowozi paczki na okolice Mydłowa jest nie Miły, chamski oraz nie kulturalny, nie wydaje reszty, przyjmuje same banknoty papierkowe, do takiego to aż brak chęci wychodzi nie polecam.
    WadyBrak zachowania do klienta, nie kulturalny, chamski
  • ~Agnieszka / 2021-04-20 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, niesolidna, nieterminowa, brak kontaktu z kurierem, paczka z Krakowa do Morąga niedaleko Ostródy szła ponad miesiąc (przez Australię czy Amerykę chyba), ciągle przekładany był termin dostawy, pomylono nadawcę z odbiorcą i paczka wróciła do punktu wyjścia, miała być dostarczona na adres domowy a trafiła do paczkomatu, stamtąd znowu ruszyła w trasę po Polsce i mijały kolejne dni. Kontakt telefoniczny z centralą był kiepski a jak już ktoś odebrał, to ciągle wymyślał nowe wymówki i podawał nowe terminy realizacji. Dwie poprzednie przesyłki zostały uszkodzone, chociaż powinny mieć etykietę , aby postępować z nimi ostrożnie, jednak dziwnym trafem albo etykieta odpadła albo zapomniano ją nakleić. Reasumując, firma beznadziejna, nierzetelna, nie godna polecenia, wręcz przeciwnie, należy przed nią ostrzegać potencjalnych klientów. Gorąco polecam omijać InPost szerokim łukiem, wszystkie inne firmy lepsze niż ta.
    ZaletyNie ma żadnych
    Wadynieterminowość, nierzetelność, brak kontaktu z centralą i kurierem, niedbałość o powierzony towar
  • ~Anonim / 2021-04-20 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier, który dowozi towar w okolicach Krosna jest bardzo niekulturalny, nie ma szacunku do klienta, chamsko odpowiada na pytania, oraz często nie wydaje reszty. Często zapomina wydać dość dużej kwoty. Gdy klient upomina się o kwotę, on udaje, że wydał pieniądze, po czym na końcu pracy dzwoni do klienta, informując, że nie otrzymał pieniędzy za paczkę. Oczywiście gdy przyjeżdża drugi raz nie oddaje reszty pieniędzy dla klienta.
    WadySzacunek
    Odpowiedzialność
    Kultura
    Niekompetentność pracownika
    Brak orientacji
  • ~Wiktoria / 2021-04-20 15:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam,paczka została przeniesiona do paczkomatu 3km z dala od tego prawidłowego.
  • ~Mona / 2021-04-20 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier pracuje za kare. Jak ma humor to włoży paczkę do paczkomatu, a jak nie to grozi że ją zostawi i masz 15 min aby ją odebrać. Kpina!!! Nigdy więcej InPost!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~Karolina / 2021-04-20 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! W skrytce w paczkomacie, do której dostałam dostęp była nie moja paczka. Kurier przez swoją nieuwagę i niedopatrzenie włożył moją paczkę do innej skrytki, a do mojej skrytki włożył obcą dla mnie paczkę. Od razu zadzwoniłam na ich infolinie, w końcu doczekałam się aż ktoś odebrał. Ich pracownik otworzył mi zdalnie z powrotem skrytkę i umieściłam tą nie moją paczkę z powrotem w paczkomacie (moja uczciwość :)). Zgłosiłam telefonicznie reklamacje, że nie mam mojej przesyłki. Tego samego dnia jeszcze raz zgłosiłam reklamacje ale tym razem już przez formularz dostępny na ich stronie. Opisałam dokładnie całą sytuacje. Na dowód dołączylam do reklamacji zdjęcia, bo całą sytuacje pod paczkomatem „relacjonowałam”. Po 3 tygodniach otrzymałam informacje zwrotną, że nie uwzględnili mojej reklamacji. Znowu musiałam się z nimi kontaktować, ale sprawa jest dalej nierozwiązana. DO DZISIAJ, a minął już ponad miesiąc NIE MAM ANI MOJEJ PRZESYŁKI, ANI ZWROTU PIENIĘDZY. Dodatkowo przecież kurier włożył moją paczkę do skrytki, do której miał dostęp ktoś inny. Więc tamta osoba która odebrała moją paczkę i jej nie zwróciła jak dla mnie jest po prostu ZŁODZIEJEM. Poza tym były tam moje dane osobowe, w środku w paczce tez potwierdzenie zakupu z moimi danymi, więc w jakiś sposób została naruszona moja prywatność. ALE nie zostawiam tak tego, cały czas działam w tej sprawie i nie dam firmie InPost za wygraną ????????
    ZaletyBrak :))
    WadySame wady :))
  • ~!!! / 2021-04-20 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    My jako przedsiębiorca zostaliśmy wrobieni w umowe abonencka która uwaga co miesiąc musimy płacić 300zł netto czy wysyłąmy paczki czy nie!!! Zbrodnia w biały dzień. Czy są jeszcze jakieś osoby które tak jak my zostały wprowadzone w bład. Sprawa zgłoszona ale jaki będzie finał nie wiadomo , mam nadzieje że pozytywny bo ja tak tej sprawy nie zostawie. Nawet jeśli bedę miała sądzić sie kilka lat. Żadna firma kurierska nie ma abonamentów wcześniej koszystaliśmy z DPD przez 10 lat i tylko płaciliśmy za wysłane paczki.
    Nie polecam.
  • ~L / 2021-04-20 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Umieszczając paczkę w paczkomacie jest się zdanym na otrzymanie lub nie, potwierdzenia nadania. W momencie awarii paczkomatu takie potwierdzenie nie przychodzi i wtedy stajesz się złodziejem i wyłudzaczem. Paczki nie ma w systemie, czyli jakby jej nie było. Interwencja to tylko strata czasu. Nikt paczki nie szuka, chyba, że zawieruszy się u kogoś uczciwego w skrzynce i da Ci znać, że Twoja paczka jest u niego. Piszę to na podstawie nie jednej zjedzonej przez paczkomat paczki. NIE POLECAM!!!
    Wadyzaginięcia paczek
  • ~ZX / 2021-04-20 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM firmy czas oczekiwania jest bardzo długi a miał obyć 1-3 dni
  • ~Pawku / 2021-04-19 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy korzystałem z usług kuriera, pomimo iż byłem w domu, to zastawiałem awizo - zadzwonić do drzwi w ich przypadku to zbyt duże wyzwanie intelektualne - chyba że paczka za pobraniem to wtedy im się udaje. Chyba to by było na tyle - ....
    Zaletyzadnych
    WadyIn - Awizo
  • ~Remi / 2021-04-19 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Przy zamówieniu z aliexpress chińczyki podają błędny numer (888000888), paczke łatwo przeoczyć bo nie dostajemy SMSa. Gdy minie czas przesyłki w paczkomacie (48h) to przesłka jest zwracana do odbiorcy (w tym przypadku chiny) i nie ma już opcji na cofnięcie jej (nawet jak została wyjęta z paczkomatu a my zadzwoniliśmy po 10 minutach od wyjęcia).

    Porażka!!! rezygnuje z tej badziewnej firmy przy zamówieniach z chin!
    WadyNie ma opcji odbioru paczki po przekroczeniu czasu odbioru.
    W przypadku błędów nadawcy mamy problemy.
  • ~Pola / 2021-04-19 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Za każdym razem kiedy zamawiałam kuriera był cyrk, ale niektórzy wysyłają tylko za pośrednictwem InPost, bo najtaniej, więc nie ma wyjścia. Postanowiłam korzystać z paczkomatów, będzie mniej stresująco. Co chwila paczka trafia do inego paczkomatu bo wybrany jest pełen. Przy zamówieniu wybieram najbliższy punkt, przy odbiorze okazuje się ze dany punk lub paczkomat juz nie istnieje, wiec musze wybrać sie gdziekolwiek paczka została umieszczona. Tym razem przeszli samych siebie i paczke wysłali do sąsiedniego miasta, bo im było blisko, tylko pare minut samochodem. Ale ja nie mam samochodu. Nigdy nikt mnie nie pytał czy mi pasuje ten czy inny paczkomat, po prostu dostaje informacje ze mam jechać tam i tam. Tym razem postanowiłam złożyć skargę, pisze, dzwonie az wreszcie ktoś przyjął zgłoszenie. Następnego dnia pan dzwoni, wypytuje co i jak oraz umawia się ze mną ze paczka zostanie zabrana z paczkomatu i jak tylko będzie to możliwe dostarczona jak najbliżej miejsca zamieszkania. Informuje, ze cokolwiek by sie działo mogę dzwonić na jego numer telefonu. W sobote dostaje sms z informacją, ze czas minął paczka zostanie zwrócona. Dzwonie, pisze - głucho. W niedziele rano informacja, ze paczka zostąła nadana w droge powrotną, i znów dzwonie i piszę - głucha cisza. Dzwonię na infolinie, gdzie dokonałam zgłoszenia pare dni wczesniej. Pani mówi, że rzeczywiscie jest w systemie informacja o przekierowaniu paczki do pierwotnego paczkomatu, oraz o zwrocie do nadawcy - konfliktu w tych infomacjach nie widać. Pani nie moze zawrócić paczki, która jest juz w dordze, nie moze wyjasnić co sie stało, ale może przyjąć reklamacje, zebym za 30 dni dowiedziała się,ze mine przepraszają za zainstniała sytuację. Paczka opłącona, punkt odbioru wskazany, problem zgłoszonuy, a połączenia do InPostu płace ja, a oni potrzafłi: tak, tak, bedzie pani zadowolona, ups, nie wyszło, nie, nie, ja nic nie wiem. Zenada, dno i 5 błota stóp.
    ZaletyBrak
    WadyStałe zamykanie punktów odbioru, okłamywanie i mydlenie oczu klientowi, totalny burdel w przepływie informacji i odsyłanie klienta od Judasza do Kajfasza, bo klient jest ich pachołkiem a nie oni sa id wykonywania dobrej jakości usług.
  • ~Lech / 2021-04-19 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    19 Kwi 2021, 6:48

    Przyjęta w oddziale InPost.

    Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę.

    16 Kwi 2021, 13:13

    W doręczeniu.

    16 Kwi 2021, 9:56

    W doręczeniu.

    16 Kwi 2021, 5:29

    Przyjęta w oddziale InPost.

    15 Kwi 2021, 20:18

    W trasie.

    15 Kwi 2021, 17:55

    Przyjęta w oddziale InPost

    Wadyww.skopiowany harmonogram obrazuje jak ta firma pracuje
  • ~Adresat / 2021-04-19 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najgorsza firma kurierska. Kurier odmawia przyjęcia płatności kartą i odsyła paczkę do nadawcy.
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyżej
  • ~Greg / 2021-04-18 20:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka zamiast w paczkomacie została przekazana do paczkopunktu, który jest czynny do 17:00,czyli w godzinach mojej pracy. Po to zamawiam do paczkomatu, by móc odebrać paczkę 24h na dobę. I nie ma opcji, by paczkę odebrać, bo punkt zamknięty. Absurd.
    WadyZostawianie paczki w paczkopunktach czynnych do 17:00,zamiast w paczkomatach całą dobę.
  • ~Lech / 2021-04-18 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku sprawna Firma obecnie pieszo by szybciej dostarczał, cztery dni to przesada, konkurencja szybsza.
    ZaletyByły obecnie brak
    WadyCzas dostawy bardzo długi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12571
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992