Kurier powinien pracować ale w chlewni z prosiakami
ZaletyZero
WadyNie miły kurier
~Elastyna / 2021-05-05 11:05
Ocena: 2.33 / 5
Jakość obsługi można poznać, gdy pojawią się problemy z przesyłką. InPost reklamuje, że można nadawać bez drukowania etykiety. Oczywiście można, ale można też się spodziewać, że przesyłka nie dojdzie, albo dojdzie coś innego, czyli przesyłka innej osoby. W sytuacji zagubienie przesyłki InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie nie ma żadnego kontaktu. Trzeba cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś znajdzie, a może nie znajdzie. NIE WYSYŁAJCIE BEZ ETYKIET. LEPIEJ SKORZYSTAĆ Z INNEJ FIRMY KURIERSKIEJ.
~Katarzyna / 2021-05-05 09:14
Ocena: 3.00 / 5
Zawsze twierdzą że nie mają drobnych czy to rano czy południe nigdy nie mają i w ten sposób się bogacą na ludziach
~Marcin / 2021-05-04 08:35
Ocena: 5.00 / 5
Zawsze szybko i bezpiecznie. Odbieram kiedy chcę i mam czas. Moim zdaniem lepszy sposób dostawy niż tradycyjny kurier.
~Krzysztof / 2021-05-02 11:26
Ocena: 4.67 / 5
Wszystko sprawnie i na czas już kolejny raz . Tulko rozmowa z kierowca przebiegła w sposub podobny do rozmowy z osobą upośledzoną ale najważniejsze że paczki docieraja na czas
ZaletyŁatwo ,szybko sprawnie .
Wady.............
~Życzliwy Samarytanin / 2021-05-01 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Informacja na smsa: przesyłka jest magazynowana w paczkomacie tymczasowym, potem ma trafić do pierwotnie wybranego przeze mnie paczkoamtu. Czekam na kolejnego smsa, emaila z potwierdzeniem, nic nie dostaję. Sprawdzam po numurze paczki co się dzieje, okazuje się, że przesyłka jedzie już sobie z powrotem do Chin. Czekam łaskawie na odpowiedź ze strony mojej "ulubionej" firmy. Prawdopodobnie wina jest (zresztą znowu) kurierów którzy, wkładją paczki (często ukraińcy) nieraz można było zobaczyć ich "w akcji" horror. Zresztą cała ta firma jest na bardzo niskim poziomie, oby tak dalej. Dobrze, że już coraz rzadziej muszę zamawiać ich usługi, wymieniam ich na lepszy model.
Zaletybrak
Wadywkładanie przesyłek do paczkomatów przez kurierów nie do przyjęcia, tragiczna obsługa klienta, brak jakiejkolwiek pomocy
~Guto / 2021-04-30 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Wczesniej bylo ok, ale ostatnia paczka to dno. Nie sa w stanie dostarczyc na czas. Firma jest nierzetelna, dlatego zarowno prywatne, jak i firmowe przesylki będą realizowane, przez inne wiarygodne i punktualne firmy.
WadySpadek jakości
~Antonio / 2021-04-30 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Zgubili paczkę a dział reklamacyjny olewa klientów
Żenada
Nie polecam
ZaletyBrak
WadySame
~Lukasz / 2021-04-30 16:26
Ocena: 2.33 / 5
Przez MOJE gapiostwo zrobiłem zakupy z allegro ze starym numerem telefonu. Paczki przyszły jednego dnia i zostały włożone do jednej skrytki. W związku z tym nie otrzymałem maila z kodem odbioru. Mimo, że postąpiłem jak powiedzieli w BOKu i każdy ze sprzedawców napisał maila z nowym numerem telefonu to InPost nic z tym nie zrobiło i paczki wróciły do nadawców co spowodowało duże opóźnienia w dostawie oraz kolejne koszty wysyłki. Tym, razem już kurierem i pocztą polską.
ZaletyBRAK
WadySłaby kontakt, wolna reakcja, niezałatwienie sprawy
~Edyta / 2021-04-30 12:52
Ocena: 2.00 / 5
Paczki się gubią, od pracowników znacznie czuć alkohol i widać po nich że są pod wpływem. Czas oczekiwania jest dość długi.
~:) / 2021-04-30 12:35
Ocena: 1.33 / 5
Paczka nie dotarła :((((. JESTEM NIE ZADOWOLONY!!! kontakt beznadziejny pan cały czas powtarzał to samo w ogóle nie na temat
~Piotrek / 2021-04-30 10:06
Ocena: 3.00 / 5
obsługa jakichkolwiek zdarzeń to zasłanianie się procedurami, paragrafami itp. Wystarczyłoby czasem odrobinę zainteresowania i część tematów dało by się rozwiązać...
Jeszcze nigdy jako nadawcy nie udało mi się nic z nimi załatwić, mimo że wysyłam naprawdę sporo. Czekam na konkurencję, która obiecuje podobne rozwiązania, mam nadzieję, że wtedy stracą swoją pozycję i nauczą się dbać o klienta...
Wadybeznadziejna obsługa
~Użytkownik / 2021-04-30 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Zero pomocy ze strony obsługi klienta. Podałam przez pomyłkę błędny numer telefonu. Nie dostalam przy tym kodu odbioru na maila. Dział obsługi nie chce wysłać kodu odbioru mimo, że znam numery paczek i podaje prawidłowy numer a mail do którego została przypisana paczka był poprawny.
WadyWszystko
~ŁUKASZ MORDAK / 2021-04-30 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zamawiana 40 km od miejsca zamieszkania czas oczekiwania 6 dni.Żenada nie polecam.
ZaletyBrak
WadyInPost
~Marcela / 2021-04-29 23:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to kpina, dostajesz smsa ze paczka czeka w paczkomacie a tam pusto. Dzwonisz na infolinie i mowia ze sprawdzą paczkomat. Przesylka sie znalazla ale po otworzeniu okazalo sie ze uszkodzona. Znowu telefon na infolinie, 30dni na odpowiedz, po dwoch przeklenstwach (nie obrazajac nikogo) rozmowa zostaje przerwana. Traktuja ludzi jak smieci.
ZaletyBRAK
WadyINPOST
~123 / 2021-04-29 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Wpisano zły adres przesyłki bez możliwości zmiany. Kurier nie zadzwonił. Paczka została odesłana za granice.
~Nie byłem cały dzień w domu bo pracuję / 2021-04-29 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Mają gdzieś klienta, kurier moź być o każdej porze i nie ma obowiązku się z Tobą umówić w rezultacie masz być cały dzień w domu i czekać aż pan kurier raczy przyjść , wyjdziesz do sklepu lub z psem paczka wraca do nadawcy
~Marek Małecki / 2021-04-29 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Paczka utknęła w paczkomacie z dnia na dzień przepraszano mnie i „jutro ktoś otworzy skrzynkę”
Po złożenia reklamacji biuro obsługi nic nie może zrobić bo inny dział się tym zajmuje.
Olewanie klienta nic więcej czekam 10 dni na odbiór i nie wiadomo kiedy to nastąpi
Czas reklamacji 30 dni roboczych
Paczkomat 26-625 Strzałków
SRQ01M
~Monika / 2021-04-29 15:08
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam paczkę, czekałam około tygodnia, codziennie wchodziłam na maila zobaczyć czy już została dostarczona do paczkomatu, niestety jak weszłam zobaczyłam tylko maila, że została zwrócona do nadawcy. Nie dostałam wcześniej żadnej informacji o doręczeniu paczki do paczkomatu ani na maila, ani przez SMS, ani nawet na aplikacji inposta. Jak weszłam z ciekawości zobaczyć dlaczego tak długo to trwa to na aplikacji tylko mnie powiadomiło, że została zwrócona do nadawcy, a więc szybko pobiegłam do paczkomatu, przy którym kurier jeszcze rozkładał paczki i zapytałam się go, że skoro ma moją paczkę to czy mogłabym odebrać i zmieniłby sobie status, że jednak została dostarczona to jedynie odburknął mi, że nie, trzeba było przyjść 5 minut wcześniej i żebym sobie znowu zamówiła... powiedziałam jaka była sytuacja, że nie dostałam od Państwa firmy, żadnej informacji, że paczka została dostarczona tylko zwrócona do nadawcy, odpowiedział tylko że co go to obchodzi i odszedł. Także firma konkretnie zawiniła z powodu braku jakiejkolwiek informacji o tym gdzie jest paczka, a zachowanie kuriera było wręcz chamskie. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się tylko, że trudno, tak się zdarza i mam się kontaktować z nadawcą, gdzie to ewidentnie ich wina, a nie nadawcy! Totalnie nie polecam tej firmy! Brak szacunku do klienta.