Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edyta / 2021-04-30 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczki się gubią, od pracowników znacznie czuć alkohol i widać po nich że są pod wpływem. Czas oczekiwania jest dość długi.
  • ~:) / 2021-04-30 12:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka nie dotarła :((((. JESTEM NIE ZADOWOLONY!!! kontakt beznadziejny pan cały czas powtarzał to samo w ogóle nie na temat
  • ~Piotrek / 2021-04-30 10:06
    Ocena: 3.00 / 5
    obsługa jakichkolwiek zdarzeń to zasłanianie się procedurami, paragrafami itp. Wystarczyłoby czasem odrobinę zainteresowania i część tematów dało by się rozwiązać...
    Jeszcze nigdy jako nadawcy nie udało mi się nic z nimi załatwić, mimo że wysyłam naprawdę sporo. Czekam na konkurencję, która obiecuje podobne rozwiązania, mam nadzieję, że wtedy stracą swoją pozycję i nauczą się dbać o klienta...
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Użytkownik / 2021-04-30 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero pomocy ze strony obsługi klienta. Podałam przez pomyłkę błędny numer telefonu. Nie dostalam przy tym kodu odbioru na maila. Dział obsługi nie chce wysłać kodu odbioru mimo, że znam numery paczek i podaje prawidłowy numer a mail do którego została przypisana paczka był poprawny.
    WadyWszystko
  • ~ŁUKASZ MORDAK / 2021-04-30 07:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamawiana 40 km od miejsca zamieszkania czas oczekiwania 6 dni.Żenada nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyInPost
  • ~Marcela / 2021-04-29 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina, dostajesz smsa ze paczka czeka w paczkomacie a tam pusto. Dzwonisz na infolinie i mowia ze sprawdzą paczkomat. Przesylka sie znalazla ale po otworzeniu okazalo sie ze uszkodzona. Znowu telefon na infolinie, 30dni na odpowiedz, po dwoch przeklenstwach (nie obrazajac nikogo) rozmowa zostaje przerwana. Traktuja ludzi jak smieci.
    ZaletyBRAK
    WadyINPOST
  • ~123 / 2021-04-29 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpisano zły adres przesyłki bez możliwości zmiany. Kurier nie zadzwonił. Paczka została odesłana za granice.
  • ~olaf / 2021-04-29 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość + zniszczona przesyłka. Inpost uszkodził przesyłke
    WadyFatalna jakość + zniszczona przesyłka
  • ~Nie byłem cały dzień w domu bo pracuję / 2021-04-29 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają gdzieś klienta, kurier moź być o każdej porze i nie ma obowiązku się z Tobą umówić w rezultacie masz być cały dzień w domu i czekać aż pan kurier raczy przyjść , wyjdziesz do sklepu lub z psem paczka wraca do nadawcy
  • ~Marek Małecki / 2021-04-29 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka utknęła w paczkomacie z dnia na dzień przepraszano mnie i „jutro ktoś otworzy skrzynkę”
    Po złożenia reklamacji biuro obsługi nic nie może zrobić bo inny dział się tym zajmuje.
    Olewanie klienta nic więcej czekam 10 dni na odbiór i nie wiadomo kiedy to nastąpi
    Czas reklamacji 30 dni roboczych
    Paczkomat 26-625 Strzałków
    SRQ01M
  • ~Monika / 2021-04-29 15:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam paczkę, czekałam około tygodnia, codziennie wchodziłam na maila zobaczyć czy już została dostarczona do paczkomatu, niestety jak weszłam zobaczyłam tylko maila, że została zwrócona do nadawcy. Nie dostałam wcześniej żadnej informacji o doręczeniu paczki do paczkomatu ani na maila, ani przez SMS, ani nawet na aplikacji inposta. Jak weszłam z ciekawości zobaczyć dlaczego tak długo to trwa to na aplikacji tylko mnie powiadomiło, że została zwrócona do nadawcy, a więc szybko pobiegłam do paczkomatu, przy którym kurier jeszcze rozkładał paczki i zapytałam się go, że skoro ma moją paczkę to czy mogłabym odebrać i zmieniłby sobie status, że jednak została dostarczona to jedynie odburknął mi, że nie, trzeba było przyjść 5 minut wcześniej i żebym sobie znowu zamówiła... powiedziałam jaka była sytuacja, że nie dostałam od Państwa firmy, żadnej informacji, że paczka została dostarczona tylko zwrócona do nadawcy, odpowiedział tylko że co go to obchodzi i odszedł. Także firma konkretnie zawiniła z powodu braku jakiejkolwiek informacji o tym gdzie jest paczka, a zachowanie kuriera było wręcz chamskie. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się tylko, że trudno, tak się zdarza i mam się kontaktować z nadawcą, gdzie to ewidentnie ich wina, a nie nadawcy! Totalnie nie polecam tej firmy! Brak szacunku do klienta.
  • ~Szymon / 2021-04-29 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka! Mają tam bajzel i jak sie domyślam nikt nie chce tam pracować. Pomimo zapłacenia za paczkę jest ona od 4 dni przetrzymywana w paczkomacie i dzis dostałem wiadomość że wysyłają ją do nadawy. Powodem jest problem z otrzymaniem przez nich mojego przelewu. Wysłałem im potwierdzenie przelewu 3 dni temu i do dziś nikt na mojego maila nie spojrzał. To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałem z usług InPost
  • ~Wojtas / 2021-04-29 06:38
    Ocena: 1.33 / 5
    W przeciągu miesiąca spotkały mnie dwie wkurzające sytuacje. Pierwsza gdy przesyka trafiła do paczkomatu. Kurier byl na tyle bez wyobraźni ze wcisnal paczkę na siłę do skrzynki mniejszej niż paczka i zamiast płynnie bez problemu odebrać paczkę musiałem kombinować jak ja wydostać. Natomiast druga sytuacja nadal jest nie wyjaśniona ponieważ paczka utknęła w martwym punkcie i nie pomagają żadne interwencje. Paczka była podzielona na dwie tury pierwsza dotarła tydzień temu i na drugi dzień miała dotrzeć druga część według informacji otrzymanych od kuriera nie dotarła do tej pory od 3 dni interweniuje w sprawie paczki jednak bez rezultatu. Tragedia.
  • ~Ania / 2021-04-28 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry miałam dzisiaj sytuacje w której kurier nie dostarczył paczki z powodu złego adresu choć był podany dobry nie wiem co mam zrobić ponieważ jest to paczka z Chin i nie nam jak się skontaktować z nadawca. Proszę o pomoc.
  • ~Michał / 2021-04-28 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragdia gnoje mi nie wysłali śmiało że paczka jest do odebrania i pojechała z powrotem.!!!!
    WadyObsługa klienta
  • ~Krynia / 2021-04-28 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny poziom obsługi!
    O ile do tej pory zamawiając sporadycznie przesyłkę do paczkomatu nie miałam większych problemów z dostarczeniem, odbiorem czy przeniesieniem do innego punktu o tyle usługa InPost Kurier z dostarczeniem na wskazany adres jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Paczka została wydana do doręczenia w poniedziałek 26 rano - pojawiło się powiadomienie mailowe oraz zmiana statusu w aplikacji. Paczka nie dotarła do mnie przez cały dzień - postanowiłam zadzwonić na infolinię gdzie uzyskałam informację, iż kurier stwierdził, że nie mógł znaleźć adresu i przesyłki nie dostarczył. (nauczona doświadczeniem zamawiając na adres firmowy zawsze podaje komplet danych razem z nazwą budynku oraz piętrem), okazało się również, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z adresatem, w związku z czym może stanąć przed drzwiami i stwierdzić, że nie ma ochoty dostarczyć przesyłki więc wpisuje ze adres nieznany / niepełny. Po złożonej interwencji przez 24h zero odzewu ze strony InPostu, zero kontaktu, zero przesyłki. Jedynie telefony wykonywane przeze mnie na infolinie pozwalały śledzić mi sytuację - w dniu wczorajszym mimo zapewnień Pań na infolinii przesyłka nie została nawet wydana do doręczenia! W dniu dzisiejszym mimo działania działu interwencji o godz 11 przesyłka nawet nie wyszła z magazynu, na infolinii prośba o kontakt ok 13 - aktualnie status bez zmian - przesyłka nadal leży sobie w magazynie. Przekierować do paczkomatu nie ma sensu, odbiór z magazynu nie wchodzi w grę, bo covid.
    Nie polecam. Nigdy z żadną firmą kurierską nie miałam takich problemów z dostarczeniem zamówionej przesyłki.
    Koszmarny poziom obsługi.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu kuriera
    - brak rzeczowych informacji przekazanych na infolinii / sprzeczne informacje
    - brak reakcji ze strony magazynu - jakiekolwiek interwencje nie przynoszą rezultatu
  • ~Adam / 2021-04-28 13:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Ewidentnie uszkodzone pudełko, ale dostalem odpowiedź, że nie uwzględnią reklamacji. 350 zł poszło się jeb.a.ć. nie polecam in post
  • ~michal / 2021-04-28 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dzien dobry.I znowu zong.Panie i panowie z infolini nie wiedza i nie potrafia powiedziec kiedy dotrze przesylka.Paczka wyslana kolejny raz do innego miasta{radom zamiast kielc}.nikt nic nie wie i za nic nie odpowiada.
    Zaletykurierzy{mili i pomocni}
    Wadyobsluga infolinii i dzialu reklamacji{maja problem ze zrozumieniem podawanych informacji)
  • ~Patryk / 2021-04-28 11:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałosna firma jak każda inna, ukradli paczkę po raz kolejny.
    ZaletyBrak, firma jak firma
    WadyKradną paczki.
  • ~Kate / 2021-04-28 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzychylna i arogancka obsługa klienta. Całkowity brak empatii i obojętność. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak zalet
    WadyArogancja, brak empatii pracowników, paczki zniszczone,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12571
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4464
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992