Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2021-05-08 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT!!! czekam na przesyłkę 5 dni a Pan na infolinii mówi mi że jest sobota i żebym zadzwonił w poniedziałek albo oni do mnie oddzwonią jeżeli podam swoje dane
    Wady5 dni czekam a Pan an infolinii mnie przeprasza i każe czekać jeszcze 2 dni
  • ~Kris / 2021-05-08 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie jest dostarczona do wyznaczonego paczkomatu towar na 14 puszek karmy do psa 10 pogiętych że nie można nawet puszki otworzyć
  • ~Grzegorz / 2021-05-08 02:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Kłamstwo że paczka nadana jednego dnia trafia do adresata drugiego
  • ~Jeden raz tutaj / 2021-05-07 23:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Właśnie wyjechałem na weekend. Jest piątek godz. 23.02 otrzymuję info, mam 48h na odebranie paczek. Albo wracam w niedzielę albo dopłacam 11 zł za każdą paczkę za przedłużenie terminu odbioru. Mam ich 8 sztuk, bo tak podzielił zamówienie in post, kupiłem ziemię do kwiatków. To jakiś bezsens. Nigdy więcej.
  • ~Ttttt / 2021-05-07 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma , deklarują doręczenie w następnym dniu roboczym a w praktyce to mają 30 dni!!!!????
    ZaletyZasne
    WadyWszytko co z inpostem jest zwiazane
  • ~Tina / 2021-05-07 18:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka adresowana do paczkomatu miała być " wyjątkowo " w samochodzie u kuriera - a na parkingu pod paczkomatem nie ma ani samochodu ani kuriera. dalej w SMS-ie jest prośba o pilny odbiór paczki od kuriera w środku budynku . A infolinia podaje informację , że ta paczka została wydana kurierowi w celu umieszczenia w paczkomacie. W środku budynku Przed punktem e-paka z małym pojedynczym okienkiem kolejka zdenerwowanych ludzi z telefonami w ręku. Ogromna strata czasu , kompletny brak organizacji i logistyki. Totalna dezinformacja . Punkt e-paka w Krakowie na Mackiewicza 17 nie jest przystosowany do obsługi aż 11 firm kurierskich.
    Zamiast odebrać przesyłkę z paczkomatu w 30 sekund straciłam godzinę czasu - tak nie powinno być !!!
    WadyBrak możliwości szybkiego odbioru w paczkomacie
  • ~Kom / 2021-05-07 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.... przewidywany czas dostawy 13-14. Po skontaktowaniu się z kurierem przesyłka będzie o godz. 15:30. Kolejny telefon o godz.17:00 Pani która nie ogarnia swojej pracy stwierdziła że, przesyłki rozwozi do godz.21 bo ma ich tak dużo.
  • ~janunas / 2021-05-07 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo NE POLECAM tej firmy! Przesylka z Lidla z prawidłowym adresem NIE została doręczona odbiorcy. Została natomiast podrzucona na próg domu dwa numery dalej. Ludzie, unikajcie InPostu!
  • ~Queen_Anaa / 2021-05-07 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Planowany czas dostawy był na dzisiaj. Od wczoraj paczka się nie ruszyła z miejsca cały czas kurier niby ją przewozi ????
    Zaletyaniapinkbook@gmail.com
    WadyDługi czas dostawy
  • ~Marta / 2021-05-07 15:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Mimo że dodałam dobry kod pocztowy inpost zgubiło moją paczkę i wysłało do złego województwa
  • ~Arek / 2021-05-07 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską jaką miałem doświadczenie. Kierowcy aroganccy, nie są w stanie dostarczyć przesyłki pod podany adres. Kłamią, kurier twierdził że kontaktował się, a nie dzwonił ani razu, do tego jak jak zadzwoniłem o godz. 15 w dzień roboczy to oznajmił że jest już po pracy.
    ZaletyZadnych
    WadyWyłącznie
  • ~Justyna / 2021-05-07 13:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Czas dostawy bardzo długi, przesyłka nadana i utknęła na magazynie, nie wiadomo co się z nią dzieje. Nie pierwszy raz taka sytuacja. cena porównywalna do innych firm kurierskich.
    NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by opisać
  • ~Dzoan / 2021-05-07 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawia ta firmą to jakiś dramat! Zero informacji o statusie paczki z zagranicy, gdyby nie aplikacja to o istnieniu jej bym nie widziała,błąd adresowy, owszem kontaktują się ale jak nie zdąży się odebrać to koniec, pozamiatane. Odsyłają paczkę w podskokach do nadawcy. Próbowałam wielokrotnie oddzwonić, od razu po tym jego telefonie ale oczywiście nie odbiera kurier. Dramat. Dramat i porażka
  • ~Ktoś / 2021-05-07 10:47
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety, rzucenie paczki pod drzwi bez dzwonka jest karygodne. Pan kurier chyba się boi korony, która może na niego czyhać na tym zagrażającym jego życiu dzwonku. Paczka siedziała od 7 rano przy drzwiach kiedy padało, bo nikt nawet nie wiedział ze był kurier. Rzeczy typu ubraniu jeszcze przetrwają, a co gdyby to była elektronika ?
  • ~Hanna / 2021-05-07 10:41
    Ocena: 3.33 / 5
    Widzę,że nie jestem sama ta rozczarowana.Bylam do tej pory częstym klientem tej firmy,ale od tego roku są z przesyłkami ciągle problemy.Brak informacji ( sledzenia) długi czas dostarczania.Chaos komunikacyjny.Zmieniam dostawce
    ZaletyDo roku 2020 max solidna dostawa,rzetelna informacja
    WadyJ/w
  • ~Bożena / 2021-05-07 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    No cóż,inPost to już chyba dno!!! Paczkę miałam nadaną 5 mają która dotarła 6 maja do oddziału inPost i na tym koniec, żadnego sms z ich strony że będzie doręczona w innym terminie itp...
    Skandal!!! firmy konkurencyjne napewno nie mogą sobie pozwolić na takie coś. Więcej z usług tych państwa nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~JP / 2021-05-07 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem 1 tydzień temu i do teraz nie ma zgubili w magazynie moją paczkę za 3 tysiące
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klientów
  • ~Olo / 2021-05-07 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś odebrał paczkę 600km od mojego miejsca zamieszknia. Na infolini stwierdzili że to ja. Do dnia dzisiejszego nikt nie odpowiedział na dwie reklamacje. Pomimo zapewnień, iż nikomu nie udostepniałem danych do otwarcia skrzynki dalej trzymają się swojego stanowiska. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowoadają na reklamacje. Nie przyznają się do błędów
  • ~Olo / 2021-05-07 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakis czas temu kurier rzucil przez płot paczkę. Urządzenie niestety się uszkodziło. Po dwóch miesiącach reklamacji stwierdzili, sprzedawca iż adresat źle zabezpieczył paczke. Nie wysyłają odpowiedzi na wiadomości reklamacyjne. Na infolinii twierdzą iż wszystko zostało wysłane na podany adres email. Porażka. Mam nadzieje iż konkurencja się jakaś pojawi.
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiadają na wiadomości. Nie zwracają środków za uszkodzenie przesyłek pomimo ich ubezpieczenia.
  • ~Olo / 2021-05-07 09:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymałem trzy paczki od jednego sprzedawcy. Wszystko byloby super gdybym mogl je odebrac w tym samym paczkomacie. Dwie były do odebrania w jakims tymczasowym paczkomacie. Porazka. Zawsze moze byc gorzej bo mogli paczki umiescic w trzech roznych paczkomatach.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta to porazka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12569
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7662
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991