Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arkadiusz / 2021-05-25 13:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysłałem tawar do klienta za 100 zł + przesyłka. Klient zapłacił z góry. Przesyłka nie dotarła. Razem wartość 200 zł + przesyłka. Po zgłoszeniu reklamacji InPost zwrócił 100 zł + przesyłka. 100 zł szlag trafił.
    Porażka. Odradzam. Banda złodziei. Na ponowną reklamację otrzymałem info, że to tak działa.
    WadySame wady
  • ~M. / 2021-05-25 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat korzystam. Panowie kurierzy super, grzeczni, przemili - polecam serdecznie!
  • ~Skyline / 2021-05-25 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    8 dni paczki nie ma kurier ja trzyma od 3 dni plus wiezielm jak się bawią tam paczkami w kopanie granie w kosza i inne zabawy
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Janek / 2021-05-25 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zagubili paczkę za 30 zł i teraz wymagają dokumentów z dupy żeby mi oddać pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalimu
  • ~Sławomir / 2021-05-24 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z taka a aplikacja na uj komu taka jak żadne powiadomien nie przychodzą, cymbał mi teraz mówi że aplikacja odcina powiadomienia SMS to skąd ja mam wiedzieć że mam paczkę, ? Debile
  • ~Cherry / 2021-05-24 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka dotarla zdewastowana, karton byl otwarty, przez co z paczki wylecialy pewne elementy
  • ~B. / 2021-05-24 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! kurier odebrał paczkę z paczkomaty dosłownie przed moim nosem bo nie miałam jak wcześniej odebrać i spóźniłam się dosłownie z 10 minut i nie mogę jej już odebrać z sortowni ani nie mam już innej opcji odbioru tylko ma wrócić do nadawcy! Skandal!!!! facet na infolinii bezczelny powiedział że nie może mi żadnych informacji udzielić i to mój problem a ja dosłownie widziałam paczkę która była do mnie w samochodzie kuriera!
    Jak będziecie tak traktować ludzi to szybko stracicie klientów i pozamykacie paczkomaty!
    Zaletyżadnych!
  • ~Sprzedawczyni / 2021-05-24 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Zgubiono moją paczkę. Zgłaszałam reklamację i oddali mi pieniądze tylko te, które musiałam oddać klientowi. Mojej paczki nie dostałam i pieniędzy za nią też nie. Jestem w tym momencie okradziona. Nie polecam.
  • ~Ewkaaa / 2021-05-23 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada! Na 3 na 5 razy paczka w weekend nie został dostarczona w weekend.
    Oddają dodatkowa opłatę ale co z tego jak nie dotarło na czas.

    Żeeeeenada i tyle
  • ~Aleksandra / 2021-05-22 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po nadaniu paczki została ona zgubiona - nikt mnie o tym nie poinformował ze paczka nie dotarła do osoby która na nią czekała. Po zgłoszeniu reklamacji firma nie podjęła żadnych kroków aby wyjaśnić sprawę. Nie odzyskałam pieniędzy. Ani nikt się wciąż ze mną nie skontaktował - dno.
  • ~Weronika / 2021-05-22 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie poinformował mnie o dostawie mojej paczki przez co nikt nie mogl jej odebrac, wpisal jej status jako zly adres przez co okres dostawy sie dlugo przedluzyl, przez ich brak ze strony komunikacji i dostarczenia informacji, bardzo nieprofesjonalna obsluga
    ZaletyZadne xd
  • ~Przemo / 2021-05-22 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma odsyła przesyłki do nadawcy twierdząc że jest błąd w adresie. Ten cały InPost to najgorsza firma kurierska. Przesyłek nie doręczają pieniądze za przesyłki się zgadzają ZŁODZIEJE !!!
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Wku....ona / 2021-05-21 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kurierom nie chce się doreczać przesyłek. Ostatni raz zamówiłam cokolwiek przez InPost.
  • ~Karolina / 2021-05-21 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat i jeszcze raz dramat. Trzy razy zamówiłam paczkę i trzy razy były problemy z dostarczeniem i z kulturą osobista kuriera. Sąsiadce zostawił paczkę mówiąc że to jej obowiązek że ma odebrać, bo sąsiadka czyli ja tak powiedziałam. Ręce opadają... Kolejna paczka kurier stwierdził że był ale nikogo nie zastał.. Nawet nie dzwonił że jest, a zawsze to robią gdy dojada pod dany adres, dzwonią że przywieźli paczkę. A nagle podobno był i nikogo nie zastał.. I ani jednego telefonu że przyjechał z paczką... Żenada, nie wiem skąd inpost bierze tych pracowników, ale jeszcze trochę to ludzie przestaną zamawiać kurierem.!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Agata / 2021-05-21 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Konsultant nie wie nic, a innego kontaktu z firmą nie ma. Przywłaszczyli paczkę i teraz muszę czekać 2 tygodnie aż ktoś u nich łaskawie rozpatrzy interwencję. Nigdy więcej.
  • ~Mk / 2021-05-21 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klienta na poziomie poniżej jakiegokolwiek poziomu. Konsultanci nie posiadają żadnych informacji nie są w stanie pomoc. Nie ma osoby która mogłaby ponoć. Moje dwie nadane paczki zostały zagubione lub przywłaszczone ponieważ nadane przez aplikacje bez etykiet... nikt się ze mną nie skontaktował jak pojawił się problem tylko sama muszę się z nimi kontaktować co chwile tracąc czas na infolinii.... nie polecam i na pewno nie wrócę.
  • ~Ilo / 2021-05-20 21:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez pomyłkę nie wyciągnęłam wszystkich paczek że skrytki. Pomijam że były tak upchniete, że ledwo dało się wyciągnąć. Dobrze, że były to ciuchy bo widać, że kurier się nie przejmował czy czegoś nie uszkodzi. Zamknęłam skrytke i wtedy zorientowałam sie, że popełniłam błąd. Przed paczkomatem stał kurier, poprosiłam go o pomoc ale lekko mówiąc odmówił. Zadzwoniłam na infolinię. Jakieś 6 min później, po podaniu wszelkich danych niezbędnych do weryfikacji łącznie z informacją co jest w paczce usłyszałam że moje zgłoszenie zostało zarejestrowane i będzie oczekiwało na weryfikację. Zapytałam się o co chodzi, stoję pod paczkomatem, 6 min wcześniej wyciągnęłam jedna paczkę, wszystko łącznie z kodem podałam. Jaka weryfikacja? A no tak może za kilka dni ktoś będzie łaskawy spojrzeć na to. A poki co są dwie opcje albo paczka wróci do nadawcy albo mi jak ktoś zabierze bo skrytka widnieje jako pusta. Ostatni raz taki cyrk
  • ~Pati / 2021-05-20 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Delikatnie mówiąc NIE POLECAM. Kurier łaskawie nie odbiera telefonu, nie można się dogadać, lepiej jest odesłać paczkę do nadawcy. Zero komunikacji. Zero
    WadyMasa wad
  • ~Ir / 2021-05-20 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 13 maja , dziś 20 paczki nadal nie ma . Status 19 maja wydana do doręczenie , 20 maja nadal wydana do doręczenia . Kpina z klienta , ja się nabrać już nie dam .
  • ~Anonim / 2021-05-20 09:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Szybka dostawa, paczka pognieciona (na szczęście dobrze zapakował nadawca więc nic nie zostało zniszczone w środku ale pudełko wygląda tragicznie) , kurwiel nie cierpliwy, pretensjonalny, zachowuje się jakby pracował za kare brakowało tylko żeby rzucił paczką w mojego psa
    Zaletyotrzymałem na czas
    Wadykuriel ma pretensje o wszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12569
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7662
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991