strona 271 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- nastepna »
-
~Patrycja / 2021-05-31 11:43
InPost zgubił zniszczył moja przesyłkę która miała dojść przed 20.05.2021r. Dzwoniąc na infolinię usłyszałam że jest problem z tą przesyłka i ma go wyjaśnić odział InPost jeśli do poniedziałku nie dostanę informacji zwrotnej pan kazał złożyć reklamacje więc tak też uczyniłam. Reklamacja została przyjęta, niestety wedlug InPostu nie ma problemu i została ona odrzucona. Nadal czekam na zwrot pieniędzy lub paczkę -
-
~Gosiaczek / 2021-05-31 08:55
Składałam reklamację na dostarczoną paczkę ze zdeformowanym zakupionym towarem. Złożyłam reklamację- została rozpatrzona negatywnie. Złożyłam odwołanie od tej decyzji na maila podanego w decyzji. Okazało się, że był podany zły mail i decyzja w międzyczasie się uprawomocniła. Złożyłam ponownie odwołanie od decyzji z opisem całej sytuacji, wszak wina leżała po stronie InPostu (prawidłowy mail podany na infolinii, zadzwoniłam po miesiącu bo nie dostałam odpowiedzi). Nie raczą nawet się do tego ustosunkować. Taka duża firma i brak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji(hmm, ciekawe czemu) a pani na infolinii jak nakręcona mówi, że reklamacja jest zamknięta. Po tym jak się firma kurierska zachowała w ww przypadku domyślam się jaka może być przyczyna braku kontaktu telefonicznego z działem reklamacji. ZaletySzybki czas dostawyWadyWszystko dobrze, jak paczka dotrze cała. Zaczynają się schody gdy tak nie jest. -
~Anon / 2021-05-30 15:23
Ani strona ani aplikacja nie działa. Powiadomienia nie przychodzą na maila. Do konsultantów nie da się dobić. Nie mam jak odebrać paczki, przez inposta wróci do nadawcy:) ZaletyNiby mobilność, ale co z tego, jak nie działa?WadyWszystko -
~Ola / 2021-05-29 17:13
Pierwszy raz spotkałam się z sytuacja, gdzie od 3 dni moja paczka widnieje, że jest w trasie a na stronie z której zamawiałam pisze, że w czwartek zostanie doręczona jest sobota więc zadzwoniłam na infolinię, aby się dowiedzieć czy to możliwe po czym Pan z infolinii powiedzial mi, że moja paczka od 3 dni jest w moim mieście, ale nie została przekaza kurierowi i teraz łaskawie trzeba czekać, aż paczka trafi do paczkomatu ... -
~Bodżo / 2021-05-29 15:36
Nie dostarczył ważnej przesyłki i w połowie drogi do mnie odesłał z powrotem.
Po telefonie do nich usłyszałem ( załatwiaj sobie panie z nadawcą nas już to nie obchodzi. Mimo że adres był prawidłowy rażące niechlujstwo. DnoZaletyBrak jakichkolwiekWadyWszystkie -
~Beata / 2021-05-29 08:08
Najgorsi kurierzy nie potrafią dostarczyć przesyłki kurier z Sosnowca który obsługuje ul Kaliska nr 955 nie potrafi dostarczyć przesyłki odżywki ma: może mnie w końcu zwolnią mogłam iść do media Markt a nie ich angażować jakby dostarczali za darmo że za 15 złotych robię go chłopcem na posylki a ani raz porządnie paczki nie dostarczył złożona jest reklamacja domagam się za dość uczynienia Beata gwiazdek bym dala minus 10 za obsługę ZaletyZadnychWadyJak pas startowy na Okeciu -
~Weronika / 2021-05-28 21:17
Nie mam pojęcia czyj to był błąd, czy mój, czy paczkomatu, jednak moja paczka nie została zarejestrowana jako wysłana. Zadzwoniłam i Pani która mnie obsługiwała bardzo chciała mi pomóc, ostatecznie po 2h paczka ruszyła, jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, oraz szybkiego rozwiązania problemu :) -
~Blabla / 2021-05-28 19:32
Tragiczny kontakt z biurem obsługi. Po pierwsze pisanie z jakimś pudłem które jeszcze nigdy nie pomogło tylko bzdety wkleja automatycznie! Po drugie zanim jakiś konsultant się podłączy można usnąć a jak już się podłączy stwierdzi żeby zadzwonić na infolinie! To po jakiego grzyba jest czat?! Pani na infolinii nie udzieli informacji bo nazwisko na paczce jest inne niż moje. No niespodzianka skoro to prezent jedzie prosto ze sklepu a wszystkie dane jak mój mail jest czarno na białym! Ja mam WSZYSTKIE informacje, ja mam specjalny kod do kuriera ale oczywiście nieeee nie poda. Dno dno dno...to już któryś raz tragicznej obsługi. Nigdy więcej i NIE POLECAM! Lepiej dopłacić 3zl do kuriera prawdziwego. Żegnam ZaletyŻadneWadyTyle ze żal wypisywać -
-
~Wojtek / 2021-05-28 17:54
Najlepsi kurierzy w Polsce absolutnie bezkonkurencyjni ,życzę im szerokiej drogi i opiekę św.Krzysztofa
-
~Darek / 2021-05-28 16:42
Jedna przesyłka zagubiona. Na złożoną reklamację zero odpowiedzi. Druga przesyłka przyjęta w Oddziale w moim mieście zamieszkania prawie 3 doby temu i tylko otrzymuję maile zaczynające się od "Twoja paczka jest już prawie u Ciebie....". Infolinia bardzo słabo. ZaletyŻadnychWadyPodejście do klienta -
~Agnieszka / 2021-05-28 14:42
Współpracuje z różnymi firmami ale to co się dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie .Sprawa dotyczy kuriera z Gdańska który obsługuje ul.Rajska sposób podejścia do swojej pracy i odzywki do klienta typu nóg na loterii nie wygrałem co naruchala... kasę suko po zwróceniu uwagi w sposób chamski zaczyna się śmiać i ze mogę spodnie składać skargi i tak mu ... zrobią .Oczywiście zostały złożone skargi ale firma nic z tym nie robi najwyraźniej taka obsługa klienta odpowiada im . -
~Dominika / 2021-05-28 13:25
Kurier ukradł mi pieniądze i ani kasy ani przesyłki nie otrzymałam a na drugi dzień przywiozl mi paczkę uszkodzona mocno dziurawą ZaletySzybko dostarczonaWadyDziurawa paczka -
~Dorota / 2021-05-28 13:04
Najgorsi kurierzy, ktorzy nie potrafia dogadac sie z klientem. -
~MM / 2021-05-28 12:22
Tragiczna obsługa klienta - infolinia nie pomaga, zasłaniając się procedurami. Pani Klaudia K. nie poda numeru do oddziału bo koronawirus!!! Tak jak by można przez telefon przesłać wirusa - kpina z klientów. Nigdy więcej obsługi kurierskiej. Zero chęci pomocy w sprawie. WadyTotalny brak zaangażowania w pomoc klientom. -
~Krzysztof / 2021-05-28 12:21
Witam, jeden z przewodników inpost, ukradł mija paczkę, a samo biuro reklamacji nie wiem jak może pomoc, po prostu smiech -
~Sabina / 2021-05-28 12:02
Kurierowi w ogole nie zależy na dostarczeniu paczki.dzwonił 3razy raz za razem a poniewaź telefonu nie oderałam nie pofatygował się już więcej aby zadzwonić o innej porze.zero jakiegokolwiek zaangażowania w pracę.najwidoczniej kurierowi nie zależy na pracy.chodzi o kuriera z Zabrza dysponującego numerem telefonu 506978613 WadyBrak zaangażowania w pracę.zbycie klienta -
-
~Maciek / 2021-05-27 21:52
Tragedia. O ile paczkomaty działają w miarę dobrze, to ich kurier jest jakimś nieśmiesznych żartem. Czekałem pół miesiąca na paczkę z chin, 24 maja na aplikacji było napisane, że przesyłka gotowa do doręczenia. Jest 27 maja i nagle na aplikacji widnieje, że paczka wraca do nadawcy :D przez 3 dni ani jednej wiadomosci, telefonu, maila, czegokolwiek co by wskazywało dzień, w który paczka zostanie dostarczona. Nie zawsze jestem w domu ale tak ciezko jest zadzwonić i powiedzieć, że się dotarło z przesyłką? Prawdopodobnie byłem wtedy w sklepie a przesyłki na oczy nawet nie ujrzałem i została wysłana spowrotem do nadawcy, zero informacji od inpostu na jej temat. Serdecznie nie polecam. ZaletybrakWadykurier nie posiadający wiedzy dotyczącej obsługi telefonu -
~mamcik / 2021-05-27 18:18
Chyba śnie paczka jest wkładana do paczkomatu od wtorku dziś czwartek i co nic żeby miała duże gabaryty to bym zrozumiała niema skrytki tłumaczenie że BRAK WOLNEJ SKRYTKI .NIECH ZMIENIĄ KURIERA JAK NIE DAJE RADY
-
~Patryk / 2021-05-27 14:12
Paczki trafiają do paczkopunktu o ograniczonych godzinach pracy!! Ja w tych godzinach pracuje i okazuje się że z Pocztą Polską byłoby szybciej i łatwiej -
~Klientka / 2021-05-27 10:49
w niedzielę 23.05 nadałam dwie paczki przez paczkomat które miały zostać dotoczone do tego samego obiorcy. Jedna z paczek został dostarczona, druga niestety nie - zaginęła, przykro bo to był prezent z okazji dnia mamy. złożyłam reklamację mieli dzwonić z oddziału, niestety cisza. jestem bardzo zawiedziona tym bardziej ze do tej pory wszystko było dobrze. przypuszczalnie paczki ani kasy nie odzyskam. Zaletyw tej chwili brakWadyopis wyżej - zagubienie ważnej paczki
strona 271 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- nastepna »