strona 259 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- nastepna »
-
~Robert Dragunowski / 2021-07-22 15:53
Kurier Ukrainiec, niemówiący po polsku przywiózł paczkę w rozdartym opakowaniu, towar wewnątrz brudny jakby nim starto podłogę. Odmówił spisania reklamacji, starając się wytłumaczyć, że on nie jest od tego i nic nie będzie spisywał, odwrócił się i poszedł. Moja reklamacja została odrzucona, odwołanie odrzucone, po czym dostałem kolejnego maila, że osoba prowadząca sprawę wyjechała na urlop. To, co się dzieję z tą firmą, zakrawa na kpinę. To już moje kolejne smutne doświadczenie z InPost, Wcześniej, także ukraiński kurier zostawił paczkę u sąsiada, bez informowania mnie o tym, sąsiad wyjechał, a paczkę otrzymałem po 2 tygodniach. Następnym razem ten sam kurier zostawił paczkę na wycieraczce, pomimo, że byłem w domu. Katastrofa, co dzieje się w tej firmie. -
-
~Barbara / 2021-07-22 12:06
Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z kuriera. Nie działa opcja zmiany adresu na adres sąsiada- efekt jest taki, że moja paczka właśnie wraca do nadawcy.
Pracownicy infolinii nie mają dostępu do podstawowych informacji, a co za tym idzie nie są w stanie pomóc.Najczęstszy komunikat na infolinii: nie mam takiej informacji.
nawet przyjęcie interwencji nie jest widoczne dla innego konsultanta i nic nie wnosi.
ZaletyDo paczkomatów nie mam uwag.Wadynie działa opcja - przekieruj do sąsiada
nie dostarczono przesyłki
interwencja poprze infolinię nic nie wnosi
infolinia nie przyjmuje reklamacji -
~Agnieszka / 2021-07-22 08:24
Przesyłka z Shein została wysłana do mnie tym kurierem. Tragedia. Kontakt z klientem tragiczny, brak możliwości odebrania paczki we własnym zakresie. Nie dostałam numeru do kuriera ani informacji o pierwszje próbie doręczenia, kontaktują się ze mną już po drugiej próbie doręczenia, ustalam z nimi, żeby doręczyli do sąsiadki na kolejny dzień roboczy, zamiast to zwracają do nadawcy... Wg tego kuriera mam chyba wziąć urlop w pracy na cały tydzień, żeby czekać na przesyłkę, nie pozwalają odebrać paczki z punktu. Nie polecam, unikajcie portali, na których oferują wysyłkę tym kurierem. ZaletybrakWadyjak w opisie -
~Marlena Lewandowska / 2021-07-21 14:56
Nie wiem skąd biorą pracowników ale przekonałam się ze robia wszystko byle by zrobić. Niekompetentny pracownik tak włożył moja paczkę ze zablokowal cala skrzynkę... pani ktora ja nadawała potrafila włożyć ja tak ze paczka przyszła daleka drogę do mnie za to pracownik inpost zrobil to tak ze skrzynka została tak zablokowana ze jak zaczela sie otwierać to nie otworzyła się cala w dodatku nie szlo jej nawet spowrotem zamknac ... brak słów czekam jak los az wreszcie ktos przyjedzie i przełoży moja paczkę do innej skrzynki. Gdybym wiedziała że tak będzie to wyglądało wybrała bym wysyłkę kuriera DPD dostala bym paczkę później ale trafila by w moje ręce nie musiala bym 20kg nieść w rękach i czekac az ktos sie zlituje i paczkę przełoży ZaletyZero zalet totalne dnoWadyInfolinia brak słów pracownicy przesyłek tak samo -
~Oszukana / 2021-07-21 13:56
Pierwszy raz spotkałam się z fałszowaniem protokołu szkody przez kuriera. Zaświadczył nieprawdę wiec reklamacja nie została uznana .. In post - aż z chęcią wrócę nawet na pocztę zeby nie korzystać z Was. ZaletyDużo paczkomatówWadyCiagle braki miejsca, ciagle problemy z niedziałająca aplikacja, zero pomocy od infolinii, kurier fałszujący protokół .. -
~Niezadowolona klientka ! / 2021-07-20 20:28
Ta firma to jedna wielka TRAGEDIA!
Nadałam dwie paczki (kurierem) z czego jedna została "zdublowana" cokolwiek to znaczy... pierwsza miała być odebrana w piątek (w formularzu na stronie przy nadawaniu paczki napisałam komentarz, że paczka do odbioru od 16:00). Oczywiście kurier dzwoni do mnie o 14:00, że on już jest i chce odebrać paczkę. Ze zdziwieniem stwierdza, że nie dostał informacji, że paczka jest do odbioru od 16... Pani z którą w piątek rozmawiałam bezczelnie stwierdziła, że przecież mogłam nadać paczkę gdzie indziej, a nie w INPOST - RĘCE OPADAJĄ. Finalnie paczka do dnia dzisiejszego nie została odebrana. Pierwsze i ostatnie nadanie paczki za pośrednictwem tej firmy. Omijajcie to badziewie z daleka.ZaletyJedynie odbiór paczek w paczkomacie.WadyZa dużo aby pisać. -
~MB / 2021-07-20 15:42
Stanowczo odradzam korzystanie z usługi nadawania w paczkomacie. Polecam dla świętego spokoju skorzystanie z jakiejś profesjonalnej firmy typu dpd lub dhl.
Moja paczka po nadaniu w paczkomacie, przez niekompetencje pracownika inpostu, trafiła w bliżej nie określone miejsce. Po 3 miesiącach, kilku telefonach, kilkudziesięciu mailach, kilku pismach, przedstawieniu całego materiału dowodowego, że w paczce został nadany należący do mnie głośnik jbl, oczywiście brak jest jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony inpostu, i otrzymuje jedynie zapewnienia, że inpost podjął wszelkie kroki w celu wyjaśnienia sprawy. A fakty są takie, że oprócz zbywania mnie drogą mailową nie podjęto kroków żadnych. Firma krzak. Zero odpowiedzialności -
~misiek / 2021-07-20 13:48
Dno i muł. Jestem w stanie zrozumieć i pogratulować popularności. Jestem w stanie zrozumieć braki miejsc w paczkomatach z powodu popularności. Ale nie rozumiem tego, że na zastępczy paczkomat wybiera się ten odległy o prawie dwa kilometry, kiedy w okolicy są odległe o kilkaset metrów. I to po raz kolejny, pomimo próśb i obietnic, że sprawa zostanie "przepracowana". Na uwagę, że szlag mnie trafia Seba z info poucza mnie, żebym zachował kulturę, bo ranię jego uszy. Jestem po COVIDZIE, ledwo chodzę i musze leźć po paczkę 2 km i dźwigać coś, co ledwie uniosę. Inaczej muszę czekać dwie doby, bo sprzedawca jest taki sam mądry i wysyła paczkę zamówioną we wtorek w piątek o 17.00. In post, informuje, że działa też w soboty, co jest chyba kłamstwem. Dno i muł. Piszę z Krakowa. Mam propozycję dla In Post. Niech mi zostawia paczki w Białej Podlaskiej. Dla nich nie ma problemu. ZaletyBywają poważni. Bywają.WadyNawalanki. Koszmarny dobór paczkomatów zastępczych. Bezmyślność. puste obietnice. Dobór tępych pracowników infolinii. -
-
~VALERYIA / 2021-07-20 10:19
This is just ridiculous. Horrible service, if the package is damaged they all no that nothing happens and there will be no refund. What the hell couriers are doing with packages???? Literally, throwing them into the wall or floor? We have used various services and only with InPost we started facing problems that customers receive destroyed packages with broken neon signs! The cost of each package is at least 800 zl, so how long we should be paying for that? Never AGAIN using InPost!
P.S. Our packages are always safely packed, they have stickers that there is glass inside and something that you should be careful with. Still, couriers don't care, what they care is to deliver and pick up faster to finish the working day.
WITH INPOST YOUR PACKAGE IS NEVER SAFE! -
~Oszukana / 2021-07-20 08:00
Ponad miesiąc temu InPost zgubił moja przesyłkę. Proces reklacyjny ciągnie się do dzisiaj. Ciągle muszę dosyłać jakieś dokumenty w celu uzupełnienia reklamacji. Nikt na początku nie powiedział co jest potrzebne aby reklamacje zgłosić. Usłyszałam, że należy wysłać zgłoszenie przez formularz co było wierutnym kłamstwem. InPost celowo wprowadza w błąd, że tak prosto złożyć reklamacje a później pojawiają się kolejne maile o uzupełnienia. I tak z 30 dni na rozpatrzenie robi się dużo więcej. Zaczynam mieć wątpliwości, że odzyskam pieniądze za zgubiona paczkę.
Nie polecam!ZaletyAbsolutnie żadnych!WadyJak wyżej -
~Maria / 2021-07-19 17:49
Szczególnie jeżeli masz wybór bo np. nie płacisz za kuriera to wybierz innego bo tutaj cały dzień czekania na odbiór do tuż przed 18.00 i to nie w upalny dzień kiedy każdy ledwo chodzi. Po 17.00 telefony i smsy do kuriera/kierowcy a oni nie odbierają telefonu....nawet cena nie odbiega znacząco na korzyść. Czy nie szkoda nerwów na wspieranie niby "polskiego"...
Jeżeli In post - to tylko paczkomaty,( a mógłby podjechać ten co dostarcza do paczkomatów przy okazji i odebrać (?)ZaletyPhi...WadyJ.w. -
~Mariusz / 2021-07-19 16:10
Poziom obsługi klienta i usług reprezentowanych przez tą firmę jest poniżej krytyki. Kilka dni zajęła im zmiana adresu dostarczenia przesyłki bo wg nich paczkomat nie zmieściłby jej (P.S. Przesyłką jest niewielkiej wielkości plecak).
Kilka moich ponagleń i interwencji nie przyniosło żadnego skutku i działania z ich strony. Przesyłka leży od pięciu dni w ich magazynie i nic, kompletnie nic nie robią...Żenujące!!!!ZaletyBrak.WadyZbyt dużo by je wszystkie rozpisać. -
~Nikdom / 2021-07-19 15:11
Masakra już któryś raz paczka rozwalona ciuchy które były w paczce na wierzchu widać że kurierzy nie dbają o to aby paczka dotarła do klienta w całości. -
~Mbl / 2021-07-19 09:16
Masakra nigdy więcej nie skorzystam z usług inpist,już któryś raz paczka zaginęła a tym razem na dobre szarpanie się z inpistem o zwrot kosztów to teraz nie łatwa sprawa jyz po reklamacji a oni nadal nic tylko wymyślają jak przeciągnąć zero profesjonalizmu i podejścia do klienta masakra WadyBrak profesjonalizmu -
~Marklo / 2021-07-18 13:31
Słabo. Niby w weekendy dostarczane. Wczoraj i dziś tj sobota niedziela widziałem pod paczkomatem do którego zamówiłem kuriera. A moja paczka pewnie w poniedziałek będzie -
~Paula / 2021-07-18 08:00
Najgorsza firma kurierska !!!! Jeszcze chamsko się pytają czy można zejść po paczkę rusz dupe i wchodź za to place ! A ile razy paczkę nie otrzymalalam a siedziałam w domu! In post Bolesławiec gowno i tyle -
-
~Krystian / 2021-07-17 18:34
Nie mam żadnych problemów z paczkami a one same przychodzą szybko ZaletyDużoWadyNie zauważyłem -
~Kurier / 2021-07-17 18:03
Paczki przyjeżdżają w kratach i są sortowane nie przez kurirerow. Druga kwestia dotyczy klienta który siedzi w domu i nie zależy mu na tym co zamowil. Jak mozna wysłać słonecznik łuskany w kartonie waga 25 kg zabezpieczony taśma 1,5 cm i liczyć że się nie wysypie albo butelki luzem w kartonie. Dziennie jest 60 000 przesyłek na oddział. To nadawca ma zabezpieczyć ZaletyOkWadyOk -
~Antek / 2021-07-17 16:03
Pracownicy upośledzeni. Sms o dostarczeniu paczki i ani tego de.. la ani paczki. To już drugi raz ZaletyBrakWadySame -
~Marek / 2021-07-17 14:06
INPOST to słowo budzi we mnie agresje. Zachodnia 70- Łódź - paczkomat numer PNET0927 - te słowa muszę dyktować codziennie więc je dobrze pamiętam. Co miesiąc awarie - kierownictwo, zarząd nie reaguje, naprawiają (resetując maszynę) 4 dni następnie działa miesiąc i znowu to samo. Muszę wyjechać dzwonię 8-10 raz na infolinię prosząc o informację kiedy zostanie naprawiona awaria. Dostaję informację jak przyjedzie serwis :) wtedy pytam kiedy? Otrzymuję informację może dziś może jutro ... Dopytuję w takim razie a może nigdy? Też nie są w stanie potwierdzić ani zaprzeczyć - oddali informację do oddziału łódzkiego więcej zrobić nie mogą. Zadaję kolejne pytanie - w takim razie oddział łódzki może coś zrobić? W takim razie proszę o kontakt do tego danego oddziału - niestety nie możemy przekazać. Ktoś pomyśli, że to wyjątkowa historia? Niestety nie, to co miesięczny ludzki dramat trwający już 2 lata. Ktoś powie, to zmień usługodawcę! Chętnie ale niestety przesyłki które muszę kupować dostarczane są tylko do paczkomatu a nie mogę gdzie indziej ich odbierać. Dramat, porażka zarządzających tą firmą (bo wielokrotnie przekazywałem te informacje również do spółki zarządzającej INTEGER i jego zarządu.) Niestety bez żadnej odpowiedzi. Niezadowoleni klienci INPOSTU - zgromadźmy się: https://www.facebook.com/groups/888102275323379 Zaletypomysł usługiWadyrealizacja usługi
strona 259 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- nastepna »