Przesylka nie zostala wyjeta z paczkomatu przez kuriera. Znalazla ja przypadkowa osoba, wraz z rzeczami zamowionymi przez nia i zostawionymi w tej samej skrytce!
Na szczescie odzyskalam paczke dzieki uczciwemu znalazcy, jednak to, co przeszlam z firma InPost, jest zbiorem najgorszych mozliwych praktyk obslugi klienta.
Po pierwsze, brak jakichkolwiek przeprosin lub empatii w zwiazku z zaistniala sytuacja.
Po drugie, linia telefoniczna prawie caly czas zajeta z komunikatem o „wyjątkowo dlugiej kolejce osob oczekujacych”. Zawsze.
Po trzecie, gdy wreszcie opisl dokladnie sytuację mailowo, otrzymalam odpowiedz o czasie na rozpatrzenie reklamacji: 30 dni (sic!). W sytuacji, gdzie etykieta wysylkowa nie zadziała drugi raz, a osoba zamawiajaca czeka na nadanie przesylki ode mnie w 14 godziny.
Dzwonilam do skutku, wreszcie otrzymalam wyrazne zalecenie od agenta, aby zakupic nowa etykiete na moj koszt, ktory z pewnoscia zostanie mi zwrocony w drodze reklamacji. Upewnial sie co do tego kroku talze na pismie, tak zatem zrobilam.
Zaktualizowal tez moje zgloszenie reklamacyjne. Po 2 tygodniach dalszego oczekiwania, otrzymalam kuriozalna odpowiedz od kompletnie nowej osoby, ze „moja przesylka oryginalnie byla zakupiona przez „Płatnika” (jak rozumiem, Allegro) i to do niego mam zglaszac roszczenie zwrotu”.
Szczęka opada. W jaki sposob ma to zwiazek z sytuacja zakupu nowej etykiety bezposrednio przeze mnie za prywatne srodki? Jak ta odpowiedz ma sie do zaleceń poprzednich osob bedacych ze mna w kontakcie mailowym i telefonicznym? Dodam, ze kazdy pojedynczy kontakt byl ze strony innej osoby z inpost. Po raz kolejny - niewyobrazalna zbieranina najgorszych praktyk w obsłudze klienta. Nikomu mie zycze przechodzenia przez jakiekolwiek reklamacje. Wypadki zdarzaja sie kazdemu. Ale nalezy miec na nie rozwiazania przyjazne klientowi.
ZaletyDosc szybka dostawa do paczkomatu, o ile wszystko pojdzie bez komplikacji
WadyKontakt z obsluga klienta, niedorzeczne procedury reklamacji, wyrazny brak przeszkolenia personelu (kurierow, obslugi klienta)