Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Addda / 2021-08-23 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak informacji na temat paczki przez kilka dni, dopiero po mojej rozmowie z konsultantem z infolini dostałam telefon od pana z magazynu, okazało się że paczka jest cała rozwalona oraz ubrudzona jakąś smołą, gdyby nie moja interwencja na infolinii w ogóle nie dostałabym informacji na temat paczki. Pan z działu magazynowego 0 kultury, wyśmiał mój telefon oraz informacje że zamierzam złożyć reklamację, bardzo lekceważące podejście do klienta
  • ~Alex / 2021-08-23 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka pomyłka. brak telefony kuriera w celu odebrania paczki przez odbiorcę. wg sledzenia wuj 2 x "odwiedzł adres odbiorcy" gdzie nie zostawił zadnej informacji. Pominę ze paczka trafiła do magazynu paczek niedoręczonych. bez zadnej informacji do odbiorcy. Obsługa BOK to też porazka brak podania podtawowej informacji o paczce. na telefonie czekałem 10 min aż odpowiedzą gdzie jest paczaka.
    ZaletyZalety były w pierwszych latach fun kcjonowania
    Wadywady cała firma szczególnie BOK jak i Warszawscy "kurierzy
  • ~anna / 2021-08-23 08:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dostałam informacji, ze paczka jest już w paczkomacie przez co właśnie wraca do nadawcy, kontakt z obsługa klienta to jedynie „dziękuje za oczekiwanie przepraszam za wyniki” i jak to pięknie ujmują „paczka jest w procesie nie możemy nic zrobić” ogółem zlewające podejście do klienta i wyuczone teksty niczym politycy, mówić ale nic nie przekazać. Zapytałam czy można sprawdzić czy SMS z inf o doręczonej przesyłce zostal wysłany „tak już sprawdzam...(chwila ciszy) niestety nie mogę udzielić tej informacji” poje**lo się bo myślą ze są jedyni na rynku.
    Zaletybrak
    Wadyzlewające podejście do sprawy, brak pomocy w obsłudze klienta, kobieta mówi jak katarynka byleby szybko zakończyć rozmowę,
  • ~. / 2021-08-22 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka umieszczona w paczkomacie. I teraz hit. Paczki w paczkomacie nie ma. Skandal!
  • ~Kriszan / 2021-08-21 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Paczka która miała dojść w piątek do paczkomatu w Wielkopolsce okazuje się że w piątek wieczorem jest w Koszalinie. Bajzel na sortowniach, za który nikt nie ponosi odpowiedzialności. Po telefonie na infolinię za 1 razem baba twierdzi, że wg nr paczka będzie w paczkomacie. Przy 2 telefonie okazuje się, że przesyłka pojechała na drugi koniec polski przez pomyłkę. Nigdy więcej tą firmą paczki już nie zamówię.
  • ~Asza / 2021-08-20 18:54
    Ocena: 2.33 / 5
    In post poinformował o umieszczeniu dwóch paczek w skrytce zbiorczej. Po otwarciu okazało się,że jest tylko jedna paczka. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony, złożona reklamacja. In post nie widzi jednak nieprawidłowości, ponieważ kod został użyty, co równa się z otrzymaniem przesyłki, której realnie w skrytce nie było.
    Wstyd dla firmy za takie rozpatrzenie reklamacji, zwłaszcza że kwota nie była wysoka (60zł).
    Nie polecam! Firma nie godna zaufania, a pracownicy biura obsługi nie odnoszą się do problemu zagubienia paczki, tylko zasłaniają się zużyciem kodu odbioru ( pomimo rzekomego sprawdzenia monitoringu).

  • ~Sandra / 2021-08-20 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecą w chu.ja kompletnie. Caly dzien siedzialam na dupie i czekalam na przesylke, okazalo sie ze kurier „był ale nikogo nie zastał” dostalam tez awizo mailowo, ktorego nie dostalam. A no i oczywiscie kurier do mnie dzwonil i probowal sie skontaktowac, co oczywiscie nigdy sie nie wydarzylo. Dramat
  • ~Ania / 2021-08-20 12:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Klient nie jest informowany o serwisie paczkomatu. Potrzebuje odebrać przesyłkę , która jest mi niezbędna do pracy na już a serwisant mi mówi ze mam przyjść za 1.5 h.
    WadyBrak informacji o serwisie
  • ~bemand / 2021-08-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym po prawie tygodniu paczka dotarła ale do nadawcy z informacją odmowa przyjęcia.
    Pan kurier pracuje od godziny 8.00 do 12.00 gdy wszyscy Polacy są w pracy ten udaje że podjął próbę dostarczenia paczki.
    Efekt jest taki że nie każdy ma w domu babcie która tylko czeka na jego łaskawość kuriera i w rezultacie jak zawsze
    klient Wasz dobroczyńca, płatnik Waszych pensji został olany.
    To szczyt chamstwa a wręcz wyłudzenie pieniędzy za nie wykonaną usługę.
    Wszystkie pochlebne opinie na temat Waszych usług wydaje się ktoś pisze tylko po to by przyciągnąć kolejnych naiwnych,
    by wybielić InPost.
    Pozdrawiam poszkodowanych a tak wątpliwemu usługodawcy życzę jak najmniej klientów.
  • ~Teresa / 2021-08-19 20:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam super obsługa przez moją pomyłkę nie odebrałam że skrytki swych paczek tylko jedna bo synowa podała kod bo jest na urlopie i odebrałam paczkę okazało się że została druga po zareklamowania przez synowa pani przekazała żeby podjechać pod paczkomat i zadzwonić i to uczyniłam bardzo miła obsługa bardzo rzetelna pomoc pani prowadziła procedurę otwarcia paczkomatu wszystko się udało odebrałam drugą przesyłkę poleć a zarazem dziękuję za pomoc
    ZaletyWszystko na plus 6
    WadyNie ma
  • ~niezadowolona / 2021-08-19 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie paczki zamówione z aplikacji vinted dotarły w szybkim czasie, jednak nie uzyskałam do nich kodu dostępu, po zadzwonieniu na infolinię, otrzymałam informację, że nadawca ma przesłać im na email moje dane, żebym mogła uzyskać kod. Kiedy poinformowałam panią z infolinii, że przecież nadawca nie posiada moich danych, gdyż transakcja została dokonana, przy pomocy aplikacji pozwalającej zachować anonimowość, nie otrzymałam odpowiedzi tylko powtórzenie po raz drugi tej samej formułki o nadawcy. Podczas drugiego telefonu (kiedy napisałam też do działu obsługi vinted, a oni przesłali moje dane inpost) otrzymałam informację, że mam czekać na rozpatrzenie emaila. Wszystko byłoby okey, ale kiedy zapytałam, czy w takim razie zostanie przedłużony czas oczekiwania moich paczek w skrytce, to otrzymałam odpowiedź negatywną. W skrócie zmarnowałam swój czas, inpost zyskało pieniądze, a najcenniejszą poradą było: jeśli pani paczki zostaną odesłane, polecamy je kupić ponownie od nadawcy. Za te ostatnie słowa Panu z infolinii podziękowałam za najbardziej niepomocną rozmowę, jaką odbyłam w życiu. I tak, ostatecznie paczki zostały odesłane.
    Zaletybrak
    Wadywszelkie sprawy są rozpatrywane na rzecz inpost i nie szanuje się klienta oraz wydanych przez niego pieniędzy
  • ~Jan Pizdokleszcz / 2021-08-19 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Zajebiste..................................................................... Jd.....................
    WadyNima
  • ~InPostJesrZalosny / 2021-08-19 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz w ciągu jednego tygodnia któraś z paczek przez rzekomy „błąd systemu” wraca do nadawcy. I zamiast jednego czy dwóch dni na paczkę czeka się ponad tydzień bo InPost to odsyła do nadawcy potem odbiera i wysyła ponownie. Nie potrafią własnej sieci załatać co chwile jakieś problemy jak nie zacięte skrytki to kurierzy nie potrafią paczki włożyć do paczkomatu.
    ZaletyTanio
    WadyPraktycznie wszystko.
  • ~Oliwia / 2021-08-19 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjął żadnej próby powiadomienie mnie ze jest pod domem tylko zostawił wiadomość „paczka za furtka,pozdrawiam kurier”. Oczywiście paczki nigdy nie widziałam, zostałam skradziona albo przez losowego przechodnia albo przez samego kuriera. Okłamał mnie mówiąc ze do mnie dzwonił i powiedział ze jak mi się coś nie podoba to proszę zgłosić na mnie zażalenie. Po zgłoszeniu reklamacji pani zaczęła na mnie KRZYCZEĆ nie dając mi dojść do głosu ze „paczka została dostarczona PACZKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA MIESZKA PANI W DOMU DLATEGO KURIER ZOSTAWIŁ ZA FURTKA TO JEST SŁOWO PRZECIWKO SŁOWU” To przepraszam na ch** wysyłacie jakieś kody odbioru, numery telefonu gdy nie możecie nawet ***** zadzwonić dzwonkiem przy furtce ? Byłam cały dzień w domu, jak wyszłam 2 godziny później po zauważeniu smsa paczki nie było. BARDZO NIEPROFESJONALNA INFOLINIA REKLAMACJI bo gdy sama reklamacje składałam to zostałam miło i z szacunkiem odebrana. Nigdy więcej nie użyje tych sku… do dostarczenia mi czegokolwiek. Sprzedający jako ze z Allegro ponownie wyślę mi paczka ale czy odzyska pieniądze to wątpię z reakcji krzyczącej na mnie obsługi.
    ZaletyŻADNE, NIE OBCHODZI ICH KLIENT
    WadyKurier
    Nie dostarczenie paczki i mówienie mi że dostarczyli
    Krzycząca i kłamiąca obsługa
  • ~Małgorzata / 2021-08-19 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam reklamację po zaginięciu przesyłki i utrudnienia z odszkodowaniem ogromne. Mają bałagan, a ja mam pisać mnóstwo oświadczeń o zawartości i udowadniać co tam było i dlaczego kilka razy. Osłabiające. Zero dbania o klienta
    WadyBałagan. Arogancką obsługa.
  • ~Marek / 2021-08-18 19:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłki opóźniają się regularnie , brak miejsc w paczkomatach. Standardy jak poczta Polska. Korzystam tylko jak nie mam wyboru.
  • ~Paulina / 2021-08-18 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost kurier to jakiś żart Pan dzisiaj rano koło 9 dzwoni że stoi pod blokiem, w uwagach był podany nr do kontaktu i informacja odnośnie prośby kontakty przed doręczeniem, każdy pracuje. Więc kurier z fochem dzwoni, że stoi w mnie nie ma. Cóż za tragedia. Więc proponuje żeby był po godzinie 12.Na co kurier że on już nie pracuje o tej godzinie, po to człowiek płaci za pobraniem dodatkowo żeby dostosować się do kuriera? No nie sądzę, dzwoniąc na informacje średni przekaz, paczka miała być po 15, mamy 18 paczki nie ma, to jakaś żenada, nie polecam nikomu korzystać z ich usług.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~anja / 2021-08-18 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    nierzetelna obsługa klienta
    błedne informacje - za kazdym telefonem inne dane
    brak reakcji na interwencje
  • ~Dominika / 2021-08-18 15:57
    Ocena: 4.67 / 5
    SUPER najlepsza dostawa na jaką się napotkałam, nie to co FedEx. Nie miałam nigdy jakiś problemów. Paczka zawsze była dostarczona! Polecam.
    Zalety- miły kurier
    - dzwoni przed dostarczeniem paczki
    - wywiązuję się z daty doręczenia przesyłki
    Wadybrak
  • ~Rogal / 2021-08-18 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W paczkomat ach jesteście super.
    Natomiast drugi raz kurierka to Porażka!!! Nikt się dzwoni, że jest problem, nikt nie informuje, na skargi i reklamację też macie wywalone. KURIERKA W TEJ FIRMIE TO DNO, PACZKOMATY OK
    ZaletyPaczkomaty
    WadyKurierzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062